Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 34 / 39 ElsőElső ... 24 32 33 34 35 36 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 232 - 238 (269) összesen

    Téma: Kondizás

    1. #232
      Elérhetőség
      Offline
      BaLiG avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      06-01-25
      Életkor
      28
      Hsz.
      1.420

      Kondizás

      kell is az. nyárig szeretnék 5 kg-t fel venni. persze eszem is hozzá. báttyám is hasonlu alaktu mint én csak ö nem nagyon csinál semmit. de azt mondta hogy akar vmi testsuly növelö port veni amiben sok a fehérje és ahhoz már gyurna is vmit. vélemény ? mennyi idö lenne változást látni ?

    2. #233
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Kondizás

      Na én elöször creatint vettem szerintem kezdésnek azis elég de ahogy gondolj mndjuk énis ettem akkor mint állat gondolom azis meghozta az étvágyam én kb 78 körül voltam és a creatin meg edzés eg zabálás után lettem olyan 90 kg körül. Ha rendszeresen edzel akkor azért hamar észreveszel magadon változásokat de ezt nem lehet idöhöz kötni minden szervezet másképp reagál.Ja és eröt is ad a creatin ami jó ha fejlödni akarsz mert nagyobb sujt mozgatsz ezáltal nagyobb igénybevészed az izmot. Ja és Fontos edzés elött és közben is akár meg utánna nyujts ha nyujtasz rendszeresen megnyulnak az izomrostok ezáltal öket is igyénybe veszed söt megi sérülnek elis szakadnak de ezt nem érzed ÉS mégvalami egy izomcsoportot több oldalrol is kell terhelni nem csake egyfelöl Pl fekvenyomásnál nem csak vizszintes padon kelll nyomni hanem pozitvba negativba tárogatni pozitivba negativba igy mindig más honnan kapja a terhelés ezáltal igénybe van véve és nöl nem kell elkeseredni akkor sem ha nem nö hirtelen de ha most kezdi el elöször akkor szembetünö lesz a változás mondjuk olyan 3 - hónap mulva :D


      Ja fhérjét is szedtem de azt nem ettem meg mind mert sz-r ize volt :Dpedig csokis volt mindig hányingerem lett töle. És creatint is csak akkor szedj ha edzel mert különben a hasadra megy nekem lement mikor a cratin elfogyta után mondtam na igy már egész türhetö vagyok aztán szépen lassan lerakodott a hasamra pont amikor edzenem kellet volna tehát ha elfogy a creatin ami kb 1 hónap utánna ne hagyd abba z edzést legalább még 5 hónapig nyomj rá tisztán :Dés akkor megmarad :D nekem az volt a bajj hogy elötte már edzettem majdnem másfél éve és akivel jártam már nem tudott egyedül meg nem volt kedvem és pont akkor hagytam abba mikor elfogyott :D





      Ja és ezeket ebböl tanulom elég sok hasznos dolog van bent föleg edzésmodszerek amik naggggggygygygygygon jók

      A testépités nagy enciklopédiája

    3. #234
      Elérhetőség
      Offline
      BaLiG avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      06-01-25
      Életkor
      28
      Hsz.
      1.420

      Kondizás

      lényeg hogy csinálni kell rendszeresen :) nyujtani szoktam már irtad régebben azota csinálom. különbözö poziciok: fekvenyomni nem nagyon szoktam. inkább fekvötámass és akkor ugy csinálom hogy 5-t szélesen van a kar. 5-t hogy közelebb egymáshoz és amig el nem jtuok amig akarok :)

    4. #235
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Kondizás

      HA fekvötámaszt csinálsz akkor ugy csináld hogy a lábadat rakd fel mondjuk egy székre és csinálj pl 5*15 gyorsan de szabályosan aztán ha végeztél az 5 szériával akkor uyganigy felpolcolt lábbal mennyél viszafelé mondjuk 1* 13 aztán 1* 11 aztán 1*9 és a végén 5 percnél többet ne pihenj és amennyit birsz de tényleg amennyit birsz De a fekvötámasz szerintem kevés :Dde ez lehet tetszeni fogy ha birod :D

    5. #236
      Elérhetőség
      Offline
      BaLiG avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      06-01-25
      Életkor
      28
      Hsz.
      1.420

      Kondizás

      fincsinek hangzik. ált felrakom lábam ágyra. de ez igy hát huhh. jo lesz :Dmegér egy probát

    6. #237
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Kondizás

      Tárogatásnak meg jó ha mondjuk 2 széket leteszel válszéleségben és azon nyomod a fekvöt ugy hogy a melkasod hajlitot karral lejebb legyen mint a tenyered azaz lejebengedd ne csak a tenyered szintjéig :D

    7. #238
      Elérhetőség
      Offline
      BaLiG avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      06-01-25
      Életkor
      28
      Hsz.
      1.420

      Kondizás

      ok :) megcsináltam 5*15 meg 13-at + 11-t +9-t hát érze ma mellem :) jo mondjuk elötte csináltam kb 60-t (2 turnusban) de amit mondtál elég jo. mostantol ezt adom :)

    Oldal: 34 / 39 ElsőElső ... 24 32 33 34 35 36 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP