Név vagy E-mail:
Tagja vagy már a fórumnak?
Új jelszó igénylés itt!
  • Belépés / Regisztráció


    :::: Kereső ::::





    Köszi Köszi:  0
    Like Like:  0
    Dislike Dislike:  0
    • 2007-05-27 - 00:20
    • 2011-05-07 - 19:47
    • Fish_BASC
    • 665
    • 43917
    • PM a feltöltőnek
    • Hsz.
    • Barátnak jelölés
    Oldal: 17 / 67 ElsõElsõ ... 713141516171819202127 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 161 - 170 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. Top | #161
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      törölve! xxx




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    2. Top | #162
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      1 Sz E

      Hely Versenyző Csapat Idő Kör
      1 K. Rí¤ikkönen Ferrari 1:20.649 17
      2 F. Massa Ferrari 1:20.699 9
      3 L. Hamilton McLaren 1:21.192 20
      4 R. Kubica BMW 1:21.568 20
      5 H. Kovalainen McLaren 1:21.758 10
      6 F. Alonso Renault 1:21.933 18
      7 N. Piquet jr. Renault 1:21.936 21
      8 D. Coulthard Red Bull 1:22.118 20
      9 N. Heidfeld BMW 1:22.278 24
      10 J. Button Honda 1:22.632 16
      11 T. Glock Toyota 1:23.002 21
      12 N. Rosberg Williams 1:23.003 25
      13 M. Webber Red Bull 1:23.015 14
      14 J. Trulli Toyota 1:23.141 15
      15 K. Nakajima Williams 1:23.153 24
      16 A. Sutil Force India F1 1:23.156 22
      17 G. Fisichella Force India F1 1:23.196 20
      18 R. Barrichello Honda 1:23.353 14
      19 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:23.952 15
      20 S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:24.082 15
      21 T. Sato Super Aguri 1:24.278 14
      22 A. Davidson Super Aguri 1:25.068 1
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    3. Top | #163
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      Hamiltont megnyugtatja a Ferrari kicsi előnye

      Lewis Hamilton kétszer könnyebbült meg a Spanyol Nagydíj során: amikor megtudta, hogy Heikki Kovalainen sérülés nélkül megúszta ijesztő balesetét, és amikor látta, hogy a McLaren "viszonylag közel" van a Ferrarihoz.

      Bár Lewis Hamilton nem tudta megszorongatni a Spanyol Nagydíjon kettős győzelmet arató Ferrarikat, pozitív érzések kavarogtak benne, amikor Barcelonában kiszállt az autójából.

      A brit versenyző elsősorban annak örült, hogy a másik McLarent vezető Heikki Kovalainen sérülés nélkül megúszta csúnya bukását, másodsorban pedig annak, hogy nem sokkal kapott ki Kimi Rí¤ikkönentől és Felipe Massától.

      "Nagyon örülök, hogy Heikki rendben van" - nyilatkozta Hamilton a verseny után. - "Amikor elmentem a baleset helyszíne mellett, észrevettem, hogy egy autó beleállt a falba, de csak a csak a piros színt láttam, így nem tudtam, hogy közülünk való-e vagy az egyik Ferrari."

      "Egy kivetítőn elkaptam néhány képkockát, és a saját nürburgringi bukásom jutott eszembe. Azután a csapat közölte, hogy Heikki az, majd Ron (Dennis) szólt a rádión, hogy nem esett baja, csak kisebb agyrázkódást szenvedett. Biztos vagyok benne, hogy vissza fog vágni."

      Kovalainen eddig ismeretlen okból kapott defektet, és fúródott 220 km/órás sebességgel a Campsa-kanyart övező gumifalba, miközben egy tizedmásodpercig 26 g mértékű lassulás hatott rá. Hamilton tavaly hasonló balesetet szenvedett, most azonban egy pillanatra sem jutott az eszébe, hogy vele is megtörténik az, ami Kovalainennel.

      "Ha hagynám, hogy ezek a problémák átfussanak az agyamon, akkor nagy bajban lennék" - szögezte le a 23 éves pilóta, aki a verseny feladásán sem gondolkodott. - "Ez egyszer sem fordult meg a fejemben, és a csapat sem mondta a rádióm, hogy ki kellene állnom."

      Ami a versenyt illeti, Hamilton elismeri, hogy a Ferrari egyelőre a McLaren fölé magasodik a gumikopás kezelés terén, de egyáltalán nem tartja behozhatatlannak a maranellóiak előnyét.

      "A középső etapban megpróbáltam tartani a lépést Felipével, de úgy tűnik, még mindig jobban tudnak vigyázni a gumikra, mint mi, az utolsó szakaszban azonban nagyon közel maradtam" - fogalmazott Hamilton, aki a futam középső harmadában 7,4 másodpercet kapott Rí¤ikkönentől, az utolsóban pedig 4-5 másodperc között mozgott a hátránya.

      "Meglepett, milyen szoros a küzdelem az élmezőnyben, ez nagyszerű a Forma-1 számára. Tűrhető munkát végeztünk ma, de vannak területek, ahol mindenképp fejlődnünk kell. Ennek ellenére megnyugtató a tudat, hogy viszonylag közel vagyunk a Ferrarihoz."

      "Jó érzés visszatérni a dobogóra, de amikor csak az 5. helyre kvalifikáltuk magunkat, tudtuk, hogy nehéz lenne megverni a Ferrarikat, így kulcsfontosságú volt jól rajtolni. Sejtettük, hogy Fernando autója könnyebb, így ő nem is okozott nekünk problémát. Jó, hogy meg tudtuk előzni Robert (Kubicát), különben valószínűleg mögötte végzünk. Mint látható volt, végig a nyakamban lihegett, és szinte az egész versenyen egyforma köridőket autóztunk."

      A Toyota tévedésből hívta a boxba Trullit

      Kommunikációs hiba miatt veszítette el a 6. helyet Jarno Trulli a Spanyol Nagydíjon. A Toyota olasz versenyzője a futam zömét Mark Webber mögött töltötte, ám az 53. körben harmadszor is kiállt a boxba, így visszacsúszott Jenson Button és Kazuki Nakajima mögé a 8. pozícióba. A futam után kiderült: Trulli véletlenül kapta meg a csapattársának, Timo Glocknak szóló rádióüzenetet, akit a Toyota valóban a boxba hívott, hogy lecserélje a David Coultharddal való ütközésben megsérült első szárnyát. "Timo balesete után félreértés támadt a két autó között, és Jarno téves üzenetet kapott" - árulta el Tadashi Yamashina csapatfőnök. - "Elemeznünk kell a történteket, hogy többé ne fordulhasson el hasonló malőr."

      Trulli érthető módon csalódottan nyilatkozott. "íÅ¡jabb ponttal lettünk gazdagabbak, de ma többet kellett volna szereznünk" - mondta az olasz. - "Nehéz hétvégében volt részünk, ám kiváló eredmény felé haladtunk. Küzdenem kellett, de a maximumot hoztam ki a csomagból, és minden tőlem telhetőt megtettem, hogy a lehető legközelebb maradjak Webberhez." Glock saját balesetéről mindössze ennyit mondott: "Coulthard az orrom elé jött vissza a boxból, és lassú volt a kivezető körében. Hagyott egy kis helyet, majd becsukta az ajtót, így nekimentem. Az első szárnyam megint eltört, és ennyi volt."




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    4. Top | #164
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Szerintem nincs közel a meclaren a Ferrarihoz elfelejti azt Hamilton hogy kétszer bejött a biztonsági autó ?? Ami majd 20 másodperc veszteség volt a Ferrarinak ha az nincs akkor sehol nem lett volna a Hamilton a végén. Lágy gumival a különbség 0.686 tal volt gyorsabb kb a Ferrari Kemény kecerékkel meg ugyanazt a tempot tudja mint a mercédes csak lassaban melegszik mert jobban kiméli a gumit az autó de mikor ment egy gyorsat hamilton kimi egyböl nyomott rá 0.500 másodpercet ennyi Lehet hogy közelebb lesznek de ezen a versenyen ez volt ha nincs biztonsági autó akkor hailton sehol nics ilyen közel :D

      Rí¤ikkönen elárulta, nem autózott ki magából mindent

      Kimi Rí¤ikkönen elmondta, szükség esetén gyorsabban is mehetett volna, azonban egy pillanatig sem érezte magát veszélyben a hétvégi Spanyol Nagydíjon, ahol magabiztos győzelmet aratott.

      A Ferrari finn versenyzője idei második győzelmét ünnepelte, mellyel csapata zsinórban második kettős diadalát aratta a 2008-as szezonban.

      Rí¤ikkönen ezzel kilenc pontos előnyre tett szert a bajnokságban a McLaren brit versenyzője, Lewis Hamilton előtt, aki a harmadik helyen fejezte be a mai futamot.

      A világbajnoki címvédő elmondta, nem is kérhetett volna többet, különösen azután, hogy jó barátja, Heikki Kovalainen sérülés nélkül megúszta hatalmas balesetét.

      "Nem sikerült túl jól a rajtunk, azonban mégis elég volt ahhoz, hogy az élen maradjunk" ? mondta Rí¤ikkönen. "Természetesen gyorsabbak is lehettünk volna, de nincs értelme túl keményen hajtani, mikor arra nincsen szükség. Szorosabb volt a küzdelem, mint amire számítottunk."

      "Remek nap volt, és nagyon örülök, hogy Heikki úgy tűnik, rendben van balesetét követően, így ennél többet nem is kérhetnék. A srácok tökéletes munkát végeztek. A második kiállásom alkalmával forgalomba ütköztem, és várnom kellett, de minden rendben volt."

      A Ferrari versenyzője, akinek csapata a mai kettős győzelemmel átvette a vezetést a konstruktőrök versenyében, elmondta, kulcsfontosságú volt, hogy az élről vághatott neki a Spanyol Nagydíjnak.

      "Ezen a pályán nagyon nehéz az előzés, így a rajtpozíciónak kiemelkedő szerepe van. Mikor pályára küldik a biztonsági autót, szerencse kell ahhoz, hogy ne csússz vissza, de ha az élről rajtolhatsz, jóval nagyobb esélyed van a győzelemre."

      A Forma-1-es mezőny most Törökországba veszi útját, ahol a Ferrari az elmúlt két évben verhetetlennek bizonyult, így Rí¤ikkönen biztos benne, hogy csapata idén is erős lesz.

      "íÅ¡gy gondolom, hogy autóink versenyképesek lesznek Törökországban. Már alig várom a futamot. Remek hétvégénk volt, és bízom benne, hogy ezt Törökországban is megismételhetjük."

      ?Nem hiszem, hogy ma láthattuk a Ferrari igazi teljesítményét. íÅ¡gy érzem ma takaréklángon mentek és sokkal gyorsabbak is lehettek volna. Ma egyszerűen csak óvták a technikát és bebiztosították a kettős győzelmet. Ha szükséges lesz, akkor majd megmutatják az igazi arcukat is. íÅ¡gy gondolom, hogy még nagy tartalékaik vannak." - mondta Rosberg a Premiere televízió csatornán.
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    5. Top | #165
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      Azér, mert nem értnek hozzá, főleg a Gyula, má igen ölegem van belle. Inkább benyomathatnának Palik-Wéber párost, vagy a jó öreg Dávid Sándort Palik mellé

      Fisichella törte össze Barrichello autóját

      A Spanyol Nagydíj közvetítése során nem derült ki, hogyan tört le az első vezetőszárny Rubens Barrichello Hondájáról, a brazil azonban a leintés után elárulta: Giancarlo Fisichella volt a ludas, méghozzá a boxkiállások első hulláma során. Abból, amit láttunk, ez csak egy volt a szerencsétlen ütközések közül" - mondta Barrichello. - "A csapat felhívta a figyelmem a forgalomra, így a gyors sávban maradtam. Fisichella megelőzött, és átvágott előttem a tankolóhelyére, letörve az első vezetőszárnyamat. Sikerült körbeérnem az autóm alá begyűrődött légterelővel, de a folytatáshoz sajnos túl nagy volt a sérülés az autóban, így feladni kényszerültem. Kár, mert szerezhettem volna néhány értékes pontot."

      A Honda első idei pontjait így Jenson Button gyűjtötte be, aki az eredményt Ross Brawn csapatfőnök hozzájárulásának tulajdonítja. "A csapat nagyon jó munkát végez, sokat profitálunk Ross technikai menedzseléséből" - jelentett ki a 6. helyen végző versenyző. - "Igazán jó érzésem volt a verseny során az új aero-csomaggal kapcsolatban, mert ez mindenképp előrelépés. Az a jó, hogy látjuk, amint az autó a szélcsatornákból nyert információkra reagál.. Maga Brawn ugyancsak elégedett a Barcelonában debütáló fejlesztésekkel. "A mai eredmény kiválóan tükrözi a csapat minden tagjának erőfeszítését" - fogalmazott a Ferrari egykori technikai igazgatója. - "íÅ¡gy érzem, lassacskán minden tényező, a kasztni és a motor is kezd összekovácsolódni a gárdánál." Brawn hozzátette: a Honda következő átfogó fejlesztései a júliusi Brit Nagydíjra esedékesek.

      Az istállók többsége Mosley ellen fordult

      A Ferrari, a Williams és a Red Bull vétója mentette meg Max Mosley-t attól, hogy az F1-es istállók közös nyilatkozatban ítéljék el a Spanyol Nagydíj versenyhétvégéjén - számolt be a BBC. A csapatfőnökök eredetileg azért gyűltek össze szombat reggel a barcelonai paddockban, hogy megtárgyalják a 2009-ben bevezetendő KERS körüli aggodalmakat, de többségük egy olyan nyilatkozatot is megfogalmazott, amely lemondásra szólította fel az FIA szexbotrányba keveredő elnökét. A dokumentumot azonban az említett három csapat képviselői nem írták alá. A kezdeményezést állítólag Bernie Ecclestone kezdeményezte, az F1 üzleti vezére azonban ezt később a sajtó kitalációjának minősítette. Frank Williams és partnere, Patrick Head valószínűleg azért nem akart hozzájárulni Mosley elítéléséhez, mert attól tartanak, hogy utódja Jean Todt lenne, és a brit csapatok szemében szálka lehet, hogy a francia éveken át a Ferrarit irányította. A BBC szerint erre reális az esély: egy bennfentes névtelenül azt nyilatkozta a brit adónak, hogy a Ferrari egykori csapatfőnöke szinte biztosan elfoglalja Mosley székét, ha az megüresedik. Az istállók elítélő nyilatkozata egyébként csupán formális jelentőséggel bírt volna: az FIA-elnök sorsáról a szövetség rendkívüli közgyűlése fogja kimondani a végső szót június 3-án.




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    6. Top | #166
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Kicsit szánalmas nem :D

      Domenicali: Kimi nem gondol a visszavonulásra

      Az elmúlt hetek során többször is felreppent a hír, hogy Kimi Rí¤ikkönen egy sikeres címvédés esetén az év végén visszavonul. A finn pilóta azonban nem gondol a búcsúra. "Egészen addig szeretnék versenyezni, amíg örömömet lelem benne."

      A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali elmondta: "Hallottunk a hírekről, és annyit mondhatok: butaság! Semmi sem igaz az egészből. Kíváncsi lennék arra, hogy ki az aki ilyet kitalál. Lehet, hogy valaki viszályt akar szítani. De ez nem fog menni."

      "Kimi jól érzi magát, motivált és tudom, hogy nem gondol a visszavonulásra. Nincs értelme arról se beszélni, hogy kit ültetünk a helyére. A szerződése a 2009-es év végén jár le." ? jelentette ki Domenicali.

      A Spanyol Nagydíjat megelőzően Fernando Alonsot több alkalommal is összefüggésbe hozták a csapattal.

      Rampf: le fogják másolni a Ferrari orrkúpját

      A Ferrari új fejlesztésű orrkúpja kettős győzelmet hozott a Spanyol Nagydíjon. Míg a kémkedés tilos, a másolás szabad a Formula-1-ben, így a hamarosan a vetélytársak is próbára teszik az új elemet.







      A BMW-Sauber technikai igazgatója, Willy Rampf elmondta, hogy "az új elem hatékonynak tűnik. Az aerodinamika nagyon fontos szerepet játszik a Formula-1-ben, így mindenki nagy hangsúlyt fektet a fejlesztésekre. A Ferrari új orrnyílása révén az első légterelő hatékonyabban működik, így biztos, hogy minden csapat próbára fogja tenni a szélcsatornában."

      "Egy élcsapatnak mindössze néhány napra van szüksége ahhoz, hogy egy új elemet teszteljen a szélcsatornában. De problémát jelenthet, hogy egy új orr új törésteszteket tesz szükségessé, így hat hét is szükséges lehet ahhoz, hogy a pályán is próbára lehessen tenni az újítást." ? folytatta a szakember, aki biztos abban, hogy az orrnyílás hamarosan több autón is megjelenik.
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    7. Top | #167
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      Mégis megmenekülhet a Super Aguri

      Az utolsó szalmaszálba kapaszkodhat a megszűnés szélére sodródó Super Aguri, mert a hírek szerint egy német befektetőcsoport hajlandó lenne az év végéig pénzügyi támogatást nyújtani a kongó pénztárcájú csapat számára. Az autosport.com értesülései szerint a Weigl autógyártó cég az, amely rövid távon megoldaná a Spanyol Nagydíjon is már csak a Honda segítségével rajthoz álló csapat problémáit. A cég főnöke, Franz Joseph Weigl állítólag már Barcelonában is a Super Aguri vendége volt, és a hírek szerint 8,2 millió eurót utalna át a japán csapat számlájára az év végéig. A gyorssegély lehetőséget nyújtana az istálló csapatfőnöke, Aguri Suzuki számára, hogy hosszabb távon is tőkeerős befektetőket találjon, amely rendezné a zilált körülményeket a japán gárdánál. Suzuki ugyanakkor továbbra is tárgyal a Hondával, és tervei szerint szerdán dűlőre is juthat az anyavállalattal. "Szerdán találkozok a Honda képviselőivel, és ez kulcsfontosságú lesz a csapat jövője szempontjából. Jelenleg semmilyen fejlesztés nincs az autón, és ez nagyon komoly gond. Mindenképp megoldást kell találnunk, hogy tovább folytathassuk" - mondta a japán még hétvégén.

      A Ferrari nem mindenhol veti be a lyukas orrkúpot?

      A Ferrarinál a korábbiakban is minden alkalmat megragadtak, hogy lecsillapítsák a kedélyeket a radikális kinézetű lyukas orrkúppal kapcsolatban, és most kijelentették, a Barcelonában jól vizsgázó elemet nem biztos, hogy minden futamra magukkal viszik. A csapatfőnök, Stefano Domenicali szerint az új orr rész csak bizonyos pályákon hoz előnyt a Ferrari számára. "Ezt még nem becsültük meg. Ami a balanszot illeti, ezen a pályán szerves részét alkotta az egész csomagnak. Azt azonban még nem tudom megmondani, hogy vajon mindenhol használjuk-e majd. Elméletileg a közepesen gyors pályák azok, ahol igazán ki tudjuk használni. A nagyon gyorsak még kétségesek. Ezt még ki kell értékelnünk" - mondta a csapatfőnök. Az istálló technikai igazgatója, Aldo Costa ugyanakkor a labdarúgásból jól ismert "győztes csapaton ne változtass" elvet alkalmazná, így a barcelonai kettős győzelem után Törökországban mindenkép bevetné a radikális újítást. "A két hét múlva megrendezésre kerülő Török Nagydíjra is fejlesztünk még. Ezek főleg aerodinamikai jellegűek lesznek, és ugyanúgy észrevehetőek, mint ez a lyuk, amit egy jó ideig biztos, hogy nem fogunk betömni. Bolondok is lennénk az az eredmény után, amelyet a konyhánkra hozott" - fogalmazott.


      Az a5.hu-n egy ilyen kommentet láttam alatta:

      Rohognek ha csak lyukasnak nezne ki, de valojaban nem lenne lyukas. Aztan rohogne a sok olasz latvan a tobbi csapatot lazasan orrkupot furkalni! haha!!

      :D:Dhát az mekkora volna.. :D




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    8. Top | #168
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Haug: A Ferrari a Török Nagydíj legnagyobb esélyese

      A Mercedes motorsport-főnöke, Norbert Haug elismerte, azok után, hogy a Ferrari nyerte az előző három futamot, a maranellói gárda várhatja a legkedvezőbb helyzetből a hétvégi Török Nagydíjat. Haug azonban hozzátette, a wokingi gárda autója is sokat javult, ezért az a céljuk, hogy a következő versenyekig tovább javuljanak.


      A Török pályán az elmúlt két esztendőben ugyancsak Ferrari-siker született Felipe Massa révén, illetve az első versenyen, 2005-ben még Kimi Rí¤ikkönen nyert a McLaren-Mercedesszel, aki azóta már a maranellóiakat erősíti.

      "A múltban nem igazán villogtunk ezen a pályán, és ezúttal sem a mi csapatunkhoz kell mérni a szintet. Annyi pontot akarunk szerezni, amennyit csak lehet, de nyilvánvaló, hogy három egymást követő győzelem után a Ferrari a favorit Törökországban"- nyilatkozta Haug a csapat által kiadott előzetesben.

      "Barcelona volt az európai szezon első versenye, és ez a kihívásokat tartogató pályának egészen biztosan nagy jelentősége lesz az elkövetkező versenyeken is. A kvalifikáción kevesebb, mint három tizedmásodperccel maradtunk le a pole pozícióról, habár egy kicsivel több üzemanyaggal is mentünk, így nehezebb volt az autó"- folytatta a motorsport-főnök. "Mindenesetre, még ha meg is egyezett volna az üzemanyag mennyisége a versenygépekben, akkor sem lettünk volna elég gyorsak ahhoz, hogy legyőzzük a Ferrarit. A szezonnyitó melbourne-i győzelmünk óta az autónk fokozatosan javult, és jelentősen gyorsult is."

      Haug azonban hozzátette, sajnos az előrelépések ellenére sem tudtak annyi pontot szerezni, amennyit akartak az eddigi négy futamon, ami miatt a legtöbb esetben csak magukat okolhatják. A német szerint emiatt lehet az is, hogy az élen álló Ferrari több mint tíz pontra elhúzott a második helyen álló BMW Saubertől, illetve a harmadik McLarentől.

      "Az a célunk, hogy tovább fejlődjünk az elkövetkezendő néhány versenyre, bár talán a Török Nagydíj kihívást jelent majd a csapat számára"- mondta a Mercedes motorsport-főnöke.
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    9. Top | #169
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Török Nagydíj - Hivatalos program

      2008. május 09. (péntek)

      Pénteki első szabadedzés 09:00-10:30
      Pénteki második szabadedzés 13:00-14:30

      2008. május 10. (szombat)

      Szombati szabadedzés 10:00-11:00
      Időmérő edzés 13:00-14:00

      2008. május 11. (vasárnap)

      Verseny 14:00-16:00

      Török Nagydíj - tv-közvetítés

      RTL KLUB - RTL "német"

      Pénteki első szabadedzés * nem közvetíti - nem közvetíti

      Pénteki második szabadedzés * nem közvetíti - nem közvetíti

      Szombati szabadedzés * nem közvetíti - 2008. 05. 10. - 12:00 (összefoglaló)

      Időmérő edzés * 2008. 05. 10. - 12:45 (élő) - 2008. 05. 10. - 12:30 (élő)

      Verseny * 2008. 05. 11. - 13:30 (élő) - 2008. 05. 11. - 14:00 (élő)




      :DJavítva Aszem :D
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    10. Top | #170
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Hu Zozi kösz hogy szoltál. ahol néztem rosszul volt írva én meg nemis olvastam végig :D

      A Ferrari nem veti be az új orrkúpot Törökországban

      A Ferrari istálló a Spanyol Nagydíjon prezentálta először az új orrkúpját, amely kettős győzelmet hozott az olasz istállónak. Az új aerodinamikai elemek hatékonyan üzemelt, Törökországban mégsem kerül bevetésre.

      Luca Baldisserri elmondta: "Az elem sokkal hatékonyabban működik az olyan helyszíneken, ahol közepes és nagy leszorító erővel haladunk, de Törökországban az alacsony leszorító erőt részesítjük előnyben. Barcelonában hasznos volt az új elem, de ahogy említettük, csak olyan helyszíneken kerül bevetésre, amelyeken előnyt hozhat."

      A csapat célja a kettős győzelem.
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    Oldal: 17 / 67 ElsõElsõ ... 713141516171819202127 ... UtolsóUtolsó

    Téma információ

    Témát böngészõ felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. A Forma 1 aranykora (1 Aka Formula 1) 2013
      By szigo in forum Dokumentum, ismeretterjesztő filmek
      Válaszok: 0
      Utolsó hozzászólás: 2015-02-07, 09:14
    2. Forma-1 baleset (képek)
      By Zozi in forum Forma1
      Válaszok: 13
      Utolsó hozzászólás: 2010-09-27, 16:36

    Címkék ehhez a témához

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva