Név vagy E-mail:
Tagja vagy már a fórumnak?
Új jelszó igénylés itt!
  • Belépés / Regisztráció


    :::: Kereső ::::





    Köszi Köszi:  0
    Like Like:  0
    Dislike Dislike:  0
    • 2007-05-27 - 00:20
    • 2011-05-07 - 19:47
    • Fish_BASC
    • 665
    • 43891
    • PM a feltöltőnek
    • Hsz.
    • Barátnak jelölés
    Oldal: 18 / 67 ElsõElsõ ... 814151617181920212228 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 171 - 180 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. Top | #171
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Jól beszélsz Zozi :D

      Török Nagydíj: id?járás-jelentés

      A Török Nagydíj a szokottnál korábban kerül megrendezésre az idei esztend?ben, így alacsonyabb h?mérsékletek várhatóak. Az el?rejelzések szerint a teljes hétvégén 7 és 19 fok között alakul a h?mérséklet.
      A meteorológusok szerint pénteken és szombaton is eshet az es? a pálya felett. Az Auaturk adatai szerint pénteken 65-, szombaton 45 százalék a csapadék valószín?sége.

      A futamon 25 km/h-s északkeleti széllel kell számolnia a csapatoknak.

      Lauda szerint Rí¤ikkönen és Massa tökéletes párost alkotnak

      Az egykori Forma-1-es világbajnok, Niki Lauda úgy véli, hogy a Ferrari tökéletes versenyz?párossal rendelkezik, és éppen ezért nem tartaná jó ötletnek, ha a Renault-val két világbajnoki címet nyer? Fernando Alonsót ültetnék Felipe Massa helyére a következ? szezonban. Már az el?z? idény végén szárnyra kapott az a pletyka, amely szerint Alonso csak egy évre szeretne lehorgonyozni valamely csapatnál, mivel 2009-ben a Ferrarihoz készül. Az idei szezon elején pedig, miután Massa az els? két futamon nem szerzett pontot, újra arról kezdtek el suttogni, hogy Alonso érkezik a brazil helyére Kimi Rí¤ikkönen mellé jöv?re.

      A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo ugyanakkor néhány héttel ezel?tt kijelentette, a Ferrari csak ártana magának a Rí¤ikkönen-Alonso párossal, amivel az egykori ferraris, Lauda is egyetértett.

      "Rí¤ikkönen és Alonso együtt? Tavaly Kimi volt a bajnok, és most ? az els? számú pilóta. Miért kell most azt fejtegetni, hogy vajon Alonso odamegy-e?"- idézte a német DPA hírügynökség a háromszoros világbajnokot. "Már van egy tökéletes felállásuk Massával."

      A Ferrari rajtol a legjobban, állítja Alonso

      Fernando Alonso nem csodálkozott, hogy Barcelonában Felipe Massa simán lerajtolta, mivel a Renault házi számításai szerint az F2008 képes a legdinamikusabb startokra. Hiába kvalifikálta magát az els? sorba Barcelonában Fernando Alonso, az els? kanyarba már a két Ferrari mögött fordult be, ami nem lepte meg a spanyolt.
      A kétszeres világbajnok Törökországban elárulta: a Renault-nál el?re tudták, hogy Felipe Massa a pálya poros oldaláról is lerajtolja az R28-at.
      "Tudtuk, hogy a Ferrari sajnos sokkal jobb indulásra képes, mint mi" - idézi Alonsót az autosport.com. - "Elvégeztünk néhány kalkulációt, és már az els? három futam után láttuk, hogy a Ferrari a legjobb autó a rajtrácsról való elrugaszkodás terén."
      "Az els? 30-40 méteren még rendben voltunk, de túlpörögtek a kerekeim, és onnantól kezdve alig gyorsultam. Ezen mindenképp dolgoznunk kell - s?t az összes többi csapatnak is, kivéve a Ferrarit. (Robert) Kubicához, (Lewis) Hamiltonhoz és a többiekhez nagyon hasonlóan sikerült a rajtom, csupán a két Ferrari kezdett fürgébben, úgyhogy fejl?dnünk kell."
      Spanyolországban kétségkívül fejl?dött a Renault, egyel?re azonban kérdéses, egyszeri fellángolást vagy egy tartós javulás els? felvonását látott-e Alonso lelkes hazai közönsége.
      "Kellemes meglepetés volt a barcelonai tempónk, és nem szeretnénk azt hinni, hogy csak egyetlen különleges versenyr?l volt szó, ahol a pálya feküdt az autónknak" - mondta a 26 éves pilóta. - "Itt, Törökországban szeretnénk bizonyítani, hogy tényleg versenyképesek vagyunk, másrészr?l a pozíciónk egyáltalán nem olyan jó, hiszen most is csak a 7. helyért harcolunk, míg a három élcsapat még mindig el?ttünk van."
      Az azonban már most biztos, hogy a Renault kezelhet?bb autó lett a Barcelonában bevetett aerodinamikai és mechanikai frissítéseknek - például az új, J-damper néven emlegetett lengéscsillapítónak - köszönhet?en.
      "Olyan, mintha nagyobb leszorító er?vel rendelkeznénk, kevésbé pörögnek túl a kerekek, és a kanyarokban könnyebb vezetni, így kevesebbet hibázunk, és nagyobb a tapadás" - mondta Alonso. "Még sok munka vár ránk, ha fel akarunk zárkózni az élmen?kre, de egyértelm?en könnyebb dolgunk van, mint három héttel ezel?tt."





      Török Nagydíj 1. szabadedzésPozPilótaCsapatId?Kör1.Felipe MassaFerrari1:27.323 162.Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes1:27.456+0.133173.Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:27.752+0.429254.Fernando AlonsoRenault1:28.284+0.961165.Jenson ButtonHonda1:28.919+1.596126.Kazuki Nakajima Williams1:29.002+1.679197.Nick HeidfeldBMW Sauber1:29.024+1.701218.Rubens BarrichelloHonda1:29.068 +1.745119.Nelsinho PiquetRenault1:29.082+1.7592310.Timo GlockToyota1:29.103+1.7801911.Jarno TrulliToyota1:29.329+2.0062412.Robert KubicaBMW Sauber1:29.330 +2.007713.Nico RosbergWilliams1:29.367+2.0442014.Adrian SutilForce India1:29.756+2.4332315.Giancarlo FisichellaForce India1:29.811 +2.4882316.Mark WebberRed Bull Racing1:30.088+2.7652117.David CoulthardRed Bull Racing1:30.340+3.0171318.Sébastien BourdaisToro Rosso1:30.388+3.0651919.Sebastian VettelToro Rosso1:30.426+3.1032120.Kimi Rí¤ikkönenFerrari1:30.732+3.4093



      A Ferrari fölénye a motorbefagyasztás ellenére szembet?n?

      A szezon legutóbbi három futamán a Ferrari dominanciája egyértelm?en megmutatkozott, Kimi Rí¤ikkönen kett?, Felipe Massa pedig egy gy?zelmet szerzett. A 2013-ig tartó motorbefagyasztási szabályok bizonyos fokú változtatásokat engedélyeztek a tél folyamán, és a jelek szerint ezt az olaszoknak sikerült legjobban kihasználniuk. A legtöbb motorgyár élt az apróbb átalakítások jogával, természetesen szigorúan az FIA felügyelete és engedélye mellett, a Ferrari mégis kiemelked? teljesítménynövekedést ért el. Az Auto Motor und Sport szerint azonban nem tiszta minden, és a maranellói gárda megbízhatósági problémákra hivatkozva végezte el a fejlesztéseit.
      "A szabályok nem engednek meg semmilyen komoly változtatást. így ha egy fejlesztés mégis azért történt, hogy növelje a teljesítményt, azt én így nem tudom megítélni. De felteszem, hogy a normális procedúrát követték. Nem gyanakszom"- ezt már a BMW Sauber csapatvezet?je, Dr. Mario Theissen tette hozzá az ügyben, a Török Nagydíjra készül?dve, Isztambulban, értesült az f1-live.com.

      A motorfejlesztések befagyasztását korábban tíz évre határozta meg a Nemzetközi Automobil-szövetség, ám ezt a tél folyamán megfelezték, így az új koncepciók már 2013-ban bevethet?ek lesznek.


      Török Nagydíj 2. szabadedzésPozPilótaCsapatId?Kör1.Kimi Rí¤ikkönenFerrari1:27.543 302.Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:27.579+0.036313.Felipe MassaFerrari1:27.682+0.139294.David CoulthardRed Bull Racing1:27.763+0.220245.Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes1:27.954+0.411276.Robert KubicaBMW Sauber1:28.431+0.888297.Jarno TrulliToyota1:28.619+1.076298.Kazuki Nakajima Williams1:28.664+1.121279.Fernando AlonsoRenault1:28.681+1.1382610.Nick HeidfeldBMW Sauber1:28.817+1.2743111.Jenson ButtonHonda1:28.826+1.2832812.Timo GlockToyota1:28.849+1.3062613.Nico RosbergWilliams1:28.907+1.3642914.Giancarlo FisichellaForce India1:29.008+1.4653515.Rubens BarrichelloHonda1:29.024+1.4812216.Nelsinho PiquetRenault1:29.212+1.6692617.Sebastian VettelToro Rosso1:29.462+1.9193018.Sébastien BourdaisToro Rosso1:29.630+2.0873219.Mark WebberRed Bull Racing1:29.633+2.090420.Adrian SutilForce India1:30.832+3.2899
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    2. Top | #172
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      170 millió dollárra korlátoznák a csapatok költését

      Az FIA értesítette a Forma-1 csapatait, hogy három éven belül 170 millió dollárra kell szorítaniuk költségvetésüket, az összeget azonban több istálló is túlzottnak tartja - más és más oldalról.

      Három lépcs?ben 110 millió euróra, azaz 170 millió dollárra szorítaná vissza az F1-es istállók éves kiadásait az FIA - tudta meg az Autosport.

      A csapatok Tony Purnell FIA-tanácsadó leveléb?l értesültek a limitr?l, amely jöv?re 175 millió euró (270 millió dollár), 2010-ben pedig 140 millió euró (216 millió dollár) lenne, és 2010-re érné el a javasolt végösszeget. A sapka azonban nem terjedne ki a motorokra, a KERS rendszerre, a marketingre, valamint a versenyz?k és a csapatf?nökök fizetésére.

      í–sszehasonlításképp: a jelenlegi legtehet?sebb istállók - a Ferrari, a McLaren és a Toyota - több, mint 400 millió dollárt költenek el egyetlen szezon során.

      Az FIA tavaly t?zte zászlajára a költségvetési sapka bevezetését, amelyet a Ferrari és a Force India kezdett?l fogva ellenez. Most, hogy kiderültek a konkrét számok, még több istálló emelte fel a hangját, köztük a javaslatot eredetileg megfogalmazó Honda is.

      "A jöv? évi számok m?köd?képesek, de a Hondát kissé aggasztja a további útiterv, amelyr?l még mindenképp tárgyalni kell" - nyilatkozta az Autosportnak Nick Fry, a japán gárda vezérigazgatója. - "Ha túl alacsonyra nyomjuk az összeget, akkor amellett, hogy kisebb csapatokat vonzunk, elidegeníthetjük azokat, akik fejlett technológiákat akarnak fejleszteni."

      Nem tetszik a korlát a Renault-t irányító Flavio Briatorének sem, igaz, teljesen más okból.

      "Már most is 40 százalékkal kevesebbet fizetünk, mint a sapka. Ha lépést akarok tartani a limittel, akkor többet kellene költenem. Ez nonszensz" - méltatlankodott az olasz csapatf?nök, hangsúlyozva: a nehéz világgazdasági helyzett?l az autógyártók és a szponzorok sem tudják függetleníteni magukat, így elkerülhetetlen a kiadások csökkentése.

      A pesszimisták táborát gyarapítja Ron Dennis is, de a McLaren els? emberének nem az 170 millió dolláros összeggel, hanem a költségvetési sapka betarthatóságával kapcsolatban vannak kétségei.

      "Nem tudom, lehetséges-e ellen?rizni a költségeket ilyen bonyolult vállalatok esetében, amelyek sokszor különböz? országokban végzik kutatás-fejlesztési tevékenységeiket, nehezen érthet? nyelveken és dokumentációval" - vetette fel Dennis. - "Aggaszt a kiadások nyomon követhet?sége, elvégre Németországban, Kínában vagy Japánban kell betartatni a szabályokat. Hogyan lehetséges ez? Mindent támogatunk, ami segít csökkenteni az F1 költségeit, de csak akkor, ha a gyakorlatban is megvalósítható."

      Az FIA tervei szerint a költségvetési sapka betartását egy újonnan létrehozandó számviteli részleg felügyelné.

      Sebességkorlátozás válthatja a tankolási tilalmat

      A csapatf?nökök legutóbbi találkozóján felcsillant a remény a Safety Car mögötti tankolást tiltó, sokat szidott szabály eltörlésére. Az alternatíva a sebességkorlátozás lehet, amit az egységes motorelektronika tesz lehet?vé.

      A Forma-1 Isztambulban egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy eltörölje a sorozat egyik legtöbbet kritizált szabályát.

      Arról a reguláról van szó, amely a megtiltja a tankolást mindaddig, amíg a mez?ny fel nem sorakozik a pályára küldött Safety Car mögé - és így alkalomadtán vétlen versenyz?ket sújt 10 másodperces büntetéssel.

      A Török Nagydíjon senki sem esett áldozatul a szabálynak, de a téma ett?l függetlenül napirendre került a csapatf?nökök isztambuli megbeszélésén, ám az eddigi parttalan vita helyett ezúttal életképes alternatíva is felmerült.

      Az autosport.com birtokába jutott javaslat szerint a Safety Car beküldése után is szabadon lehetne tankolni, de szigorú sebességkorlátozás lépne életbe. Ezzel teljesülne a vitatott szabály alapvet? célja, azaz a pilóták nem száguldanának árkon-bokron a boxutcába, fittyet hányva a biztonsági autót kiváltó balesetre is.

      Egy efféle limit betartatás korábban nehézkes lett volna, az idén azonban egységes motorvezérl? elektronikát (ECU) tett kötelez?vé az FIA, amelyen keresztül viszonylag könnyen ellen?rizhetné az autók sebességét.

      Az ECU szoftverének szezon közbeni módosítása persze nem egyszer? feladat, az FIA szakért?i azonban lehetségesnek tartják - alapos tesztelés után. Ez azt jelenti, hogy a szabályváltozás legkorábban a júliusi Francia Nagydíjon léphet életbe, a rendszerint sok Safety Car-t hozó Monacóban és Montrealban maradna a jelenlegi szisztéma.

      Ez persze nem lehet akadálya a változásnak, hiszen a tilalmat már a melbourne-i évadnyitó után összt?z alá vették a csapatok. "Olyan ez, mint a lottó. A stratégia tervezésekor csak reménykedni tudunk, hogy nem velünk történik meg" - mondta a BMW Saubert irányító Mario Theissen, miután Barcelonában Nick Heidfeld ráfázott a szabályra.

      A GPDA elnöke, Mark Webber pedig "amat?rnek" nevezte az el?írást, és márciusban tárgyalást kezdett Charlie Whiting versenyigazgatóval a módosításról.




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    3. Top | #173
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      Alonso aláírt a Ferrarihoz a hétvégén? :new_shocked::new_shocked:

      A monacói paddockban az a hír járja, hogy Fernando Alonso a hétvégén szerz?dést kötött a Ferrarival, melynek értelmében 2010-t?l a maranellói istálló versenyz?jeként folytatja a pályafutását - írja a grandprix.com, már el?re rámutatva, hogy a megállapodást valószín?leg még legalább egy évig cáfolni fogják. Alonso, akir?l nem titok, hogy a McLarent?l való hirtelen távozása után szükségmegoldásként választotta korábbi csapatát, a Renault-t, nyíltan elismerte, hogy a Ferrarit szemelte ki célpontjául. Amíg Jean Todt állt a csapat élén, nem volt sok esélye hozzájuk igazolni, az új, Stefano Domenicali által irányított menedzsment azonban más irányvonalat képvisel, és nem kizárt, hogy szívesen látná Alonsót a Ferrarinál. Amióta Juan-Pablo Montoya aláírt a McLarenhez, nem ritka, hogy évekkel el?re megkötnek egy versenyz?i szerz?dést - például Kimi Rí¤ikkönen is 2005 októberében állapodott meg a Ferrarival arról, hogy 2007-t?l náluk fog dolgozni, Alonso pedig 2005 decemberében kötött egyezséget a McLarennel, szintén 2007-t?l.

      Az általában megbízható háttérinformációkkal szolgáló grandprix.com tényként számol be az Alonso és a Ferrari között megkötött szerz?désr?l, ami - ha igaz - felveti a kérdést, hogy 2009 végén a jelenlegi versenyz?k közül vajon Rí¤ikkönennek vagy Felipe Massának kell-e elhagynia a csapatot. A meglep? helyzet az, hogy a tények Rí¤ikkönen távozását sugallják, a Ferrari ugyanis tavaly októberben hivatalosan is bejelentette, hogy Massa szerz?dését 2010 végéig meghosszabbították, míg finn csapattársáé jöv?re lejár. Elképzelhet?, noha egyel?re pusztán feltételezés, hogy Rí¤ikkönen, aki korábban többször hangoztatta, hogy nem az F-1-ben akar megöregedni, valamiért úgy döntött, 2009 végén szögre akasztja a bukósisakját. Ebben az esetben logikus is lenne, hogy a Ferrari egy másik nagyágyút keresett a helyére, s így kézenfekv? módon jutott el Alonsóhoz.




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    4. Top | #174
      HHW-s kedvenc
      Zozi avatara

      Csatlakozott
      07-07-03
      Utolsó látogatás
      2017-04-09 @ 16:41
      Életkor
      32 éves
      Hsz.
      1.327
      Téma
      85

      Forma-1




      jó onnan jött a dominó... ha hemilton ovatosabban jön akkor valszín mögötte is kapcsoltak volna... amúgy meg számomra az az érdekes hogy Kimi és Kubi látta hogy mi van... mindegy egy bünti minimum járna neki.. .mert ez nem verseny baleset volt...

      "Hol van ez Sutil esetét?l, ahol Kimi a vizes pályán megcsúszott? Az sima versenybaleset volt... ez viszont egy amat?r Hamiton hiba."

      A Kanadai Nagydíjon a McLaren-Mercedes versenyz?je, Lewis Hamilton a bokszutcában ütötte ki a ferraris Kimi Rí¤ikkönent és magát is egyben a versenyr?l, miután nem vette észre a piros lámpát, és beleszállt a finn versenygépébe. A brit elismerte, hogy hibázott, és elnézést kért riválisától.




      <div align='left'> A verseny harmadánál Adrian Sutil versenygépének lerobbanását követ?en kellett a biztonsági autót a pályára küldeni, ilyen esetben pedig - a jelenlegi szabályok értelmében - nem lehet mindaddig a bokszba hajtani, amíg erre engedélyt nem adnak. Miután azonban újra kinyitott a bokszutca, az élmez?nyben haladók közül többen be is hajtottak, köztük Hamilton és Rí¤ikkönen is. A gyors szervizt követ?en a pilóták már mentek is kifelé, ám a bokszutca lámpája pirosan világított, így Robert Kubicamellett Rí¤ikkönen is megállt.[/CENTER]


      A mögöttük érkez? Hamilton azonban nem vette észre a tilos jelzést, és mclarenes a lengyelt még ki tudta kerülni, ám a finnt már nem és autójával hátulról belecsattant Rí¤ikkönen versenygépébe. A világbajnoki pontverseny addigi els? két helyezettje számára pedig ott ért véget a futam. Hamilton, akinek a ferraris rögvest dühösen jelezte is, hogy legközelebb figyeljen jobban, elismerte, kés?n vette észre a tilos jelzést.

      &quot;Nem ez volt a legjobb megállásom. Láttam a két fiút el?l csatázni a bokszutcában, majd hirtelen megálltak. Láttam, hogy piros a lámpa, de mire lassítottam, már kés? volt&quot;- idézte a kanadai pályán nyilatkozó Hamiltont az autosport.com. &quot;Teljesen más dolog, ha azért vagy mérges, mert nekimész a falnak, ez nem ugyanaz. Bocsánatot kérek Kimit?l, de ilyen el?fordul. Jobb lett volna, ha egyikünk sem esik ki, mert gyorsak voltunk, és én az élen álltam. Legközelebb jobb lesz.&quot;

      f1hirek.hu


      Jobb lett volna, ha egyikünk sem esik ki, mert gyorsak voltunk, és én az élen álltam. Legközelebb jobb lesz. hahaha de meddig lett volna ott? Kimi kicsit jött rájuk... simán meglett volna....

      Más... Hemi apuja egy Porsche Carrera GT-vel állt bele a sövénybe... a kicsi poronyt meg a világbajokbe... :) ennyi Láma és kész!

      mondja ezt az aki a verseny elött ezt nyilatkozta:
      &quot;...gyorsan alkalmazkodok a körülményekhez, ma én nyerek...&quot;

    5. Top | #175
      HHW-s kedvenc
      Zozi avatara

      Csatlakozott
      07-07-03
      Utolsó látogatás
      2017-04-09 @ 16:41
      Életkor
      32 éves
      Hsz.
      1.327
      Téma
      85

      Forma-1




      f1hirek.hu</span>[/i]

      hehe Lúísz szerencsétlenkedését a youtube elkezdte törölgetni! :) Erre reméljük nem találnak rá:


      http://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=mS-_dsLgO0w

    6. Top | #176
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      törölve! xxx
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    7. Top | #177
      HHW-s kedvenc
      Zozi avatara

      Csatlakozott
      07-07-03
      Utolsó látogatás
      2017-04-09 @ 16:41
      Életkor
      32 éves
      Hsz.
      1.327
      Téma
      85

      Forma-1




      Csak Kubica érdemel 5-öst az F1-év felénél

      Feléhez érkezett a Forma-1 2008-as idénye, nem kevesebben, mint hárman vezetik azonos pontszámmal a világbajnokságot. Megjósoplhatatlan, hogy ki nyer a végén, nem is próbálkozunk, ehelyett félévi értesítőt osztottunk a 10 legjobb pilótának. És mondják meg önök, hogy ki lesz a bajnok.
      Féltávnál értékelni akartuk a Forma-1-es szezont, a versenyeket, a látványt, az izgalmat, okoskodni akartunk az esélyekről, ki nyerhet itt, ki győzhet ott, és legfőképp, hogy ki lesz a világbajnok.
      Aztán ránéztünk a vb állására: Hamilton 48 pont, Massa 48 pont, Raikkönen 48 pont, Kubica 46 pont. Azaz a jósolgatás felesleges, bárki nyerhet bárhol, bármelyikük lehet világbajnok.íÅ¡


      Letöltési link: [Online link ellenőrző]

      http://galeria.sportgeza.hu/forma1/2008/07/08/forma_1es_pilotak/


      Fél év alatt semmivel sem kerültünk közelebb a megfejtéshez, ahhoz, hogy ki örül a legvégén, ezért inkább megnéztük, hogyan nem kerültek előrébb a pilóták. A pontegyenlőség miatt a vb akár most is kezdődhetne, mindenki nulláról indul akkor is, ha kilenc nagydíj már mögötte van.


      A legjobb tízet értékeljük, kiosztjuk a félévi értesítőt.


      1. Lewis Hamilton (48 p.)
      Vezeti a pontversenyt, mégsem kaphat ötöst. Remek győzelem Ausztráliában, visszaesés Európában, szép siker Monacóban, ostobaság Kanadában, totális kudarc Franciaországban, zseniális győzelem Silverstone-ban. A legmagasabb szintű profi teljesítményekből képes visszaesni a legamatőrebb hibákba, szép előnnyel vezethetne, ha képes lenne megállni a pirosnál. Valószínűleg Sir Jackie Stewartnak van igaza: 23 esztendősen, másodévesként még tapasztalatlan. Ha képes gyorsan felnőni, bajnok lehet.

      Érdemjegy: 4.

      2. Felipe Massa (48)
      Nagyjából, mint Hamilton, ha a klasszis megmozdulásokat és a dilettáns hibákat nézzük. Két kiesés az első futamon, azóta három győzelem, a szokásos bahreini és a török, legutóbb, Franciaországban már a szerencse is mellé állt. Utána váratlan összeomlás Silverstone-ban, öt megpördülés, két kör hátrány, 13. hely. így is partiban van világbajnok csapattársával, sőt több futamot nyert nála. Ha helyrerázódik és kiegyensúlyozott lesz, összejöhet a cím.

      Érdemjegy: 4.

      3. Kimi Raikkönen (48)
      Két legnagyobb vb-ellenfeléhez hasonló hibák, teljes kihagyás Ausztráliában és Monacóban. Két győzelem, de április vége óta semmi, a Francia GP-n a szerencse is elpártolt tőle, sőt már korábban, amikor Kanadában Hamilton kiütötte. Az utóbbi két hónapban mclarenes önmagára emlékeztet, ha remekül vezet, akkor sem tud nyerni. Neki is állna a jó osztályzat, de világbajnoki címe miatt magasabbak az elvárások, így csak közepest kap. Ebből persze még ötös is lehet év végére.

      Érdemjegy: 3.

      4. Robert Kubica (46)
      Senki nem számított rá, senki nem várta, hogy címközelben lesz féltávnál, hogy közben vezet is egy ideig, sőt nyer egy futamot. A motorfék és a kipörgésgátló betiltása mintha életre keltette volna, de legalábbis kihozta belőle azt a plusz tehetséget, amire az új szabályok miatt szükség van. Szinte eltüntette csapattársát, Nick Heidfeldet, és ha a Brit GP-n nem csúszik ki, csillagos ötöst érdemelne. így 4,5-re rontott, de kerekítsünk fölfelé.

      Érdemjegy: 5.

      5. Nick Heidfeld (36)
      Félévét meghatározta Kubica feltörése, képtelen volt megállítani a lengyel tehetséget, egyértelműen háttérbe szorult mögötte a BMW-nél. Nem nyert futamot, nemcsak idén, még soha, de a dobogós helyeket gyűjti, ezért akár ő is esélyes lehet a világbajnoki címre. Sansza a felzárkózásra a következő futamon jöhet el, Németországban, ahol csapata is otthon lesz, és ő is.

      Érdemjegy3.

      6. Heikki Kovalainen (24)
      Néhány fellángoláson és a silverstone-i pole pozíción kívül semmi, dobogó is alig. Mindössze egyszer végzett az első háromban, még a szezon elején, Malajziában. Kétségtelen, Lewis Hamilton csapattársának lenni a McLarennél nem könnyű, de ennél azért többre számítottunk tőle. Ron Dennis csapatfőnök szerint eljön az ideje, de addig marad az, aminek szerződtették: tökéletes másodpilótának az angol mögött.

      Érdemjegy: 3.

      7. Jarno Trulli (20)
      Meglepetés, bár közel sem akkora, mint Kubica. Hasonlít a lengyelhez abban, hogy őt is a kipörgésgátló betiltása ébresztette. Leírták a szezon elején, de visszatért, Franciaországban remek harmadik helyet szerzett a még mindig csak közepes Toyotának. íÅ¡jra élvezi a Forma-1-et, ez látszik is.

      Érdemjegy: 4.

      8. Mark Webber (18)
      A Red Bullal néha zseniális, de összességében lúzer. í–t pontszerző hely zsinórban, a Brit GP-n szenzációs vezetéssel a második rajthelyet csípi el az időmérőn, de az ötödik kanyarban már szemben áll a forgalommal, fújhatja a versenyét. A hétvégi eset pontosan jellemzi őt és eddigi szezonját, de mivel a csapatától sokat nem vártak, benne meg ennél több van, ösztönzésképp megajánljuk a közepest.

      Érdemjegy: 4.

      9. Fernando Alonso (13)
      Az a tanuló, akinek már megvan a nyelvvizsgája, de időkitöltőként bejár az órákra a társaság miatt. Alonsónak valószínűleg már ferraris szerződése van 2010-re, addig el kell ütnie az időt valahogy. A Renault idei kocsija is maximum önszórakoztatásra jó, és az sem segíti, hogy főnökei dilettáns módjára szúrják el a versenyeit, előbb Kanadát, majd Silverstone-t. Még ezzel a gyenge kocsival is az első sorból indult Barcelonában, harmadikként Franciaországban. Az esőben legutóbb csodásan ment, de valószínűleg jobban élvezte a Real Madrid bajnoki-, a spanyol válogatott Eb- és Rafa Nadal Wimbledon-győzelmét. Motiváció nélkül is klasszis.

      Érdemjegy: 4.

      10. Rubens Barrichello (11)
      Megdöntötte Riccardo Patrese GP-indulási rekordját, rátalált korábbi főnökére, Ross Brawnra, és Silverstone-ban újra dobogóra került, annak ellenére, hogy már csak levezet a Hondánál. Ha jól aládolgoznak, még mindig képes fölvillantani tehetségét, a harmadik hely abszolút meglepetés tőle és a Hondától is.

      Érdemjegy: 4.

      Mi tehát nem mertünk tippelni a fent részletezett okok miatt, viszont értesítőink kiosztása után, kilenc nagydíjjal a vége előtt azt kérjük önöktől, merjék megmondani, ki lesz a világbajnok az öt legesélyesebb klasszis közül: Hamilton, de akár a jelenleg csupán ötödik Heidfeld is befuthat.


      index.hu

    8. Top | #178
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Hát én a felsoroltakkal nem értek egyet
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    9. Top | #179
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      Letöltési link: [Online link ellenőrző]

      http://sporthirado.hu/cikk-f_1-ujratervezik_az_abu_dzabi_palyat-5903

      Ezek mien hülyék???
      Nem is ez lesz az első éjszakai futam.




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    10. Top | #180
      HHW-s kedvenc
      Zozi avatara

      Csatlakozott
      07-07-03
      Utolsó látogatás
      2017-04-09 @ 16:41
      Életkor
      32 éves
      Hsz.
      1.327
      Téma
      85

      Forma-1




      én sem csak másoltam.. :Dén Kiminek alapból 5-t adnék.... :DMassa 4, a többi meg 2... :D

    Oldal: 18 / 67 ElsõElsõ ... 814151617181920212228 ... UtolsóUtolsó

    Téma információ

    Témát böngészõ felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. A Forma 1 aranykora (1 Aka Formula 1) 2013
      By szigo in forum Dokumentum, ismeretterjesztő filmek
      Válaszok: 0
      Utolsó hozzászólás: 2015-02-07, 09:14
    2. Forma-1 baleset (képek)
      By Zozi in forum Forma1
      Válaszok: 13
      Utolsó hozzászólás: 2010-09-27, 16:36

    Címkék ehhez a témához

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva