Név vagy E-mail:
Tagja vagy már a fórumnak?
Új jelszó igénylés itt!
  • Belépés / Regisztráció


    :::: Kereső ::::





    Köszi Köszi:  0
    Like Like:  0
    Dislike Dislike:  0
    • 2007-05-27 - 00:20
    • 2011-05-07 - 19:47
    • Fish_BASC
    • 665
    • 43970
    • PM a feltöltőnek
    • Hsz.
    • Barátnak jelölés
    Oldal: 2 / 67 ElsõElsõ 1234561252 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 11 - 20 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. Top | #11
      HHW-s kedvenc
      Zozi avatara

      Csatlakozott
      07-07-03
      Utolsó látogatás
      2017-04-09 @ 16:41
      Életkor
      32 éves
      Hsz.
      1.327
      Téma
      85

      Forma-1




      index.hu[/i]

    2. Top | #12

      Forma-1




      a legszebb az lesz amikor esős versenyen kipögésgátló nélkül fognak menni
      [img width=117 height=100]http://i6.tinypic.com/6u99r1w.jpg[/img]

    3. Top | #13
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      A Ferrari 100 milliós előnye a Forma-1-ben


      Nem elég, hogy a tavalyi évben megszerzett bajnoki címekkel lélektani előnyben van a Ferrari a többiekkel szemben, az olasz gárda minden idők legnagyobb költségvetésével vághat neki a 2008-as bajnokságnak a Forma-1-ben, értesült a Formula Money.
      Azzal, hogy a Ferrari mindkét bajnoki címet bezsebelte a tavalyi évben, illetve még évekkel ezelőtt 2012-ig elkötelezte magát a Forma-1 mellett, az olasz nagyvállalat nem kevesebb, mint 100 millió dolláros plusz bevételre tesz szert az idei évben. Ekkora összeget még egyetlen csapatnak sem fizetett a sportot irányító csoport a Forma-1-ben.

      Mindez a Formula Money riportjából derül ki, amely a Forma-1 pénzügyi helyzetét figyeli. A magazin értesülése szerint a Ferrari 68.9 millió dollárt tehet zsebre azért, hogy megnyerte a konstruktőrök versenyét, ami a CVC-vel kötött új kereskedelmi egyezmény miatt közel a duplája annak, amit korábban fizettek a gyártói elsőségért.

      A tavalyi volt az első olyan év, mikor a konstruktőrök versenyének első tíz helyezettje a pályákon lévő reklámokból, a televíziós jogdíjakból, és az egyéb járulékos bevételekből befolyt összeg 50%-án osztozott. Korábban a megosztás alapját a televíziós jogdíjak legfeljebb 47%-a képezte.

      A Ferrari idén kapja meg azt az utolsó 33.3 millió dolláros részletet, amivel még a Formula One Management (FOM) tartozik neki, amiért egészen a 2012-es idény végéig elkötelezte magát a Forma-1 mellett. Ezt az egyezséget még 2005 elején írta alá az olasz nagyvállalat, amiért 100 millió dollár ütötte a markát, amit három részletben törlesztett a FOM.

      A Ferrari továbbá az egyéni bajnoki cím megszerzéséért is leakaszt egy kevés pénzt, ami szintén nem elhanyagolható.

      A Formula Money riportja szerint már eddig is a Ferrari volt a legjobban szponzorát csapat. Az olaszok bevétele ugyanis meghaladta a 183 millió dollárt a 2007-es idényben. A Ferrari 2001 és 2002 között 196.9 millió dollárról 211.2 millió dollárra növelte bevételét, ami 7.3 %-os növekedés, miközben az anyacég éves növekedése 18.7 % volt.

      Kétség nem férhet hozzá, hogy a gazdagok még gazdagabbak lesznek, míg a szegény csapatok helyzete egyre nehezebb lesz a Forma-1-ben. A Ferrari már eddig sem panaszkodhatott, azonban az idei évben minden eddiginél több pénzből gazdálkodhat, ami rossz hír a rivális McLaren számára, amely a tavalyi évet beárnyékoló kémügy miatt 100 millió dolláros büntetést kapott.


      (Forrás: f1vilag.hu)
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    4. Top | #14
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Rí¤ikkönen egyre közelebb a pályacsúcshoz Bahreinben

      Bahreinben a Ferrari és a Toyota tovább folytatta felkészülését 2008-ra, és a papírformának megfelelően ezúttal is a vörös versenygépek voltak a gyorsabbak. Sőt, az éllovas kiléte sem változott, a harmadik napon is a világbajnok Kimi Rí¤ikkönené volt a legjobb köridő.
      Ráadásul a finn pilóta újfent remekelt, tovább faragott idejéből, ma mindössze 1 perc 30 másodperc és 455 ezred kellett neki, hogy körbeérjen, így néhány ezreddel még közelebb került Michael Schumacher 2005-ös pályacsúcsához (1:30.252).

      A családias létszámú mezőny tagjai nem is tudták tartani a lépést Rí¤ikkönennel, ami azért is meglepő, hiszen a Ferrari másik autóját már a csapattárs, Felipe Massa vezette, de a brazil bő 8 tizeddel lassabb volt. Ami Massa mentségére szól, hogy ő ma állt munkába először, míg Rí¤ikkönen már hétfő óta serénykedik Szahírban.

      A Toyota 2008-as autóját, a TF108-ast ezúttal Jarno Trulli, és az új autót első alkalommal hétfőn kipróbáló tesztpilóta, Kamui Kobajasi vezette.

      Kettejük közül az olasz volt a gyorsabb, de mindketten bő másfél másodpercen kívülre kerültek Rí¤ikkönenhez képest. A csapat sajtóközleményéből kiderül, hogy Trulli elégedett volt a mai nappal, mivel nem volt problémájuk, de azzal is tisztában van, hogy a folytatásban is nagyon keményen kell még dolgozniuk.

      A két csapat a hétvégéig pihen, de szombattól újra egy háromnapos tesztprogramot hajtanak majd végre a Bahreini Nagydíjnak is otthont adó pályán. A Toyotát két versenyzője, Jarno Trulli és Timo Glock fogja nyüstölni.

      Üzenj Kiminek és Felipének

      Letöltési link: [Online link ellenőrző]

      http://www.shell.com/home/content/ferrari-en/formula_one_2008/pre_season/wish_the_team_good_luck_accessible.html

      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    5. Top | #15
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Rí¤ikkönen szerint a következő tesztek a döntőek

      A bahreini teszt után Kimi Rí¤ikkönen elégedetten nyilatkozott a Ferrari új autójáról, de a bíztató időeredmények ellenére is azt vallja, még mindig van hova fejlődnie a maranellói csapatnak, és szerinte a következő tesztek döntő fontosságúak lesznek.

      Kimi Rí¤ikkönen a hatnapos bahreini teszt során 2335 km erejéig nyüstölte a Ferrari F2008-at, és 1:30.015-ös köridejével nem csak a legszorgalmasabbnak, de a gyakorláson részt vevő hat pilóta közül a leggyorsabbnak is bizonyult.

      Noha az ötödik nap során a Ferrari mindkét autójában technikai problémák adódtak, Rí¤ikkönen elégedetten tekint vissza a mögöttük álló tesztre.

      "Jól ment a teszt. A gyakorlás problémákat is felvetett az F2008-cal kapcsolatban, de ezek apróságok voltak. Jobban meg akartuk ismerni az autót, és ezt sikerült is elérnünk" - mondta a finn a Gazzetta dello Sportnak.

      "Jó kezdés ez a Ferrari számára, és máris sikerült fejlődést elérnünk. Rengeteg területen javultunk, a továbbiakban pedig az új aerodinamikára fogunk koncentrálni, amelyet a montmelói teszten próbálunk ki. Akkor már a többi rivális is jelen lesz, így tudni fogjuk, hol állunk" - tette hozzá.

      Annak ellenére, hogy a Ferrarival tesztelő Toyota az utolsó nap kivételével szinte megközelíteni sem tudta az olasz csapat pilótáinak tempóját, Rí¤ikkönen szerint további javulásra van szükség a március 16-i szezonnyitóig.

      "Nyilvánvaló, hogy még mindig rengeteget kell fejlődnünk, de számomra a jelenlegi helyzet kedvezőbb, mint 2007-ben, ráadásul az autó is jó rajtot vett. A döntő lépés a következő teszt lesz, aztán pedig Melbourne, mert csak az első futamon tudjuk majd összehasonlítani a teljesítményünket többi csapattal" - vélekedett a finn.

      Noha a Ferrari és a Toyota kivételével idén eddig minden csapat lemondott a bahreini tesztlehetőségről, az olaszok technikai igazgatója, Aldo Costa rendkívül elégedett volt a körülményekkel, és a mögöttük álló hat nappal.

      "Minden jól, és a terveknek megfelelően haladt. A pályáról bebizonyosodott, hogy ideális a tesztelésre, mert lehetővé teszi a folyamatos munkát, amely egyedülálló ilyen állandó körülmények között. Egyedül a vasárnapi problémákat sajnáljuk" - utalt Costa a Ferrari aznapi meghibásodásaira.

      (Forrás: a5.hu)

      Ismét csaláson kapták a McLarent,Titkos rajtelektronikával csalna a McLaren?Ha ez beigazolodik márpedig eddig minden jel arra utal hogy igaz A McLarent kizárás fenyegeti


      Az olasz sajtó állítja, a McLaren gyártotta egységes elektronikus rendszer (SECU), amit minden istállónak használnia kell, szabálytalan, mert egy kis trükkel elérhető benne a tiltott rajtsegítő program. Az Autosprint című lap szerint a Honda jött rá a dologra, és az ügyet már vizsgálja az FIA. Kamu, igazság vagy összeesküvés, egyelőre nem tudni, de az FIA és a Honda eddig nem cáfolt.

      Az olasz Autosprint magazin szerint csalni lehet a Forma-1-es autók új elektronikus rendszerével, amit a McLaren fejlesztett ki. Az újság legutóbbi számában "Káosz az elektronika körül: megmutatjuk, hogyan nyernek a rajton" címmel közöl cikket a témáról.

      A szintén olasz racingworld.it összefoglalta a lényeget. Idén minden csapatnak egységes ECU-t (Electronic Control Unit, azaz elektronikus irányító rendszer) kell használnia, amit a McLaren gyárt, mert az ő cégük, a MES (McLaren Electronic Systems) nyerte tavaly az FIA pályázatát. A Honda a legutóbbi teszten állítólag rájött, ha a rendszerhez kapcsolódó gombok közül hármat egyszerre nyom meg a pilóta a kormányon, az eszköz kvázi startelektronikaként működik, azaz tökéletesíti az indulást.

      A rendszert tavaly betiltották, idén már illegális. Mivel a SECU-t (Standard Electronic Control Unit, egységes ECU) a McLaren fejlesztette ki, egyértelműen felmerül, tudta, hogy ügyeskedni lehet vele.

      A két forrás szerint már az FIA (Nemzetközi Autós Szövetség) előtt van az ügy, a szervezet hamarosan vizsgálatot indít.

      A sztori vad, főleg, hogy a McLarent hajszál híján kizárták tavaly a Forma-1-ből a kémügy miatt, és később be is ismerte, átvett információkat a Ferraritól. Vagyis az újabb balhé a kitiltásához vezetne.

      Az FIA és a Honda eddig nem cáfolt, ami erősíti az Autosprint állításait, csakhogy a háromgombos trükk meglehetősen amatőr próbálkozásnak tűnik. Minden mérnök azzal kezdi egy új program használatát, hogy az effajta dolgokat kipróbálja, mi történik, ha alapon.

      Innét tovább lehet fűzni a történetet: a folyamatosan pamaszkodó Toyotán kívül - Jarno Trulli nemrég felvetette, néhányan csalnak - ki is próbálta mindenki, rájöttek a turpisságra, de nem szóltak. Miért is tették volna, a teszteken nincs rajt, amikor számítana a segítség, a SECU végső változatát pedig állítólag csak március elején kapják meg a csapatok - tökéletes magyarázat bármilyen esetleges vádra.

      De akkor miért jelzett mégis a Honda? Abszolút összeesküvés-elmélet, hogy a Ferrari, sejtve, autója gyorsabb a riválisok gépeinél, a japánok csapatfőnökén, az exferraris Ross Brawnon keresztül kiszivárogtatta a startelektronika létezését. Őket vágja meg legkevésbé, ha a rendszert végleg kiszűrik. Ráadásul még a McLarennek is visszavágnak a kémkedésért.

      Hogy mi az igazság, illetve, hogy létezik-e egyáltalán a titkolt rajtrendszer, hamarosan kiderülhet.

      (Forrás: index.hu)
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    6. Top | #16
      HHW-s kedvenc
      wicked avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-15
      Utolsó látogatás
      2018-02-09 @ 15:15
      Hsz.
      325
      Téma
      0

      Forma-1




      [/CENTER](Dada @ 2008.02.16. 15:07)
      Letöltési link: [Online link ellenőrző]

      http://index.php?act=findpost&pid=21387

      [/CENTER]
      Ha ez beigazolodik márpedig eddig minden jel arra utal hogy igaz A McLarent kizárás fenyegeti[/b][/b]
      Már csak ott tartanánk.
      A bánatomat italba akartam fojtani, de tud úszni az a bestia.



    7. Top | #17
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Hát de most nem vazzze ez azért már pofátlanság eddig csak nem szerettem a mclarent de már egyenesen gyülölöm de az ahülye is aki rájuk bizta az egységes elektronik fejleszését hááát
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    8. Top | #18
      HHW-s kedvenc
      wicked avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-15
      Utolsó látogatás
      2018-02-09 @ 15:15
      Hsz.
      325
      Téma
      0

      Forma-1




      Hát igen, kecskére káposztát.
      A bánatomat italba akartam fojtani, de tud úszni az a bestia.



    9. Top | #19
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Hát de ha ezután sem tiltják be akkor aztán gyilkolok valakit
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    10. Top | #20
      HHW-s kedvenc
      wicked avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-15
      Utolsó látogatás
      2018-02-09 @ 15:15
      Hsz.
      325
      Téma
      0

      Forma-1




      Kovalainen is Svájcba költözik.

      íÅ¡jabb Forma-1-es pilóta teszi át a székhelyét Svájcba: a McLaren-Mercedes finn versenyzője, Heikki Kovalainen a Genfi-tó partján vásárolt magának egy villát.

      A 26 éves pilóta áprilisban költözik Angliából Coppet-ba, nem titkoltan a kedvezőbb adótörvények miatt.

      A korábbi vagy jelenlegi F1-es menők közül Alain Prost, Michael Schumacher, Fernando Alonso, Lewis Hamilton vagy Jean Alesi is az alpesi országot választotta lakóhelyéül.


      (Forrás: index.hu)
      A bánatomat italba akartam fojtani, de tud úszni az a bestia.



    Oldal: 2 / 67 ElsõElsõ 1234561252 ... UtolsóUtolsó

    Téma információ

    Témát böngészõ felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. A Forma 1 aranykora (1 Aka Formula 1) 2013
      By szigo in forum Dokumentum, ismeretterjesztő filmek
      Válaszok: 0
      Utolsó hozzászólás: 2015-02-07, 09:14
    2. Forma-1 baleset (képek)
      By Zozi in forum Forma1
      Válaszok: 13
      Utolsó hozzászólás: 2010-09-27, 16:36

    Címkék ehhez a témához

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva