Név vagy E-mail:
Tagja vagy már a fórumnak?
Új jelszó igénylés itt!
  • Belépés / Regisztráció


    :::: Kereső ::::





    Köszi Köszi:  0
    Like Like:  0
    Dislike Dislike:  0
    • 2007-05-27 - 00:20
    • 2011-05-07 - 19:47
    • Fish_BASC
    • 665
    • 43961
    • PM a feltöltőnek
    • Hsz.
    • Barátnak jelölés
    Oldal: 32 / 67 ElsõElsõ ... 2228293031323334353642 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 311 - 320 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. Top | #311
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      törölve! xxx
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    2. Top | #312
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      "Amit Lewis tett, az egy olyan dolog, ami előfordulhat, de szerintem talán egy kissé túlságosan optimista volt, hogy azt gondolta, épp csak visszaadja a pozíciót, noha csak részben tette ezt Kimivel, és aztán azonnal ismét megpróbálja megelőzni"- írta blogján a brazil, aki hozzátette azt is, hogy az ilyen incidenseket gyakran vitatják meg a pilóták hivatalos eligazításán. Ezeken a találkozókon pedig világossá teszik mindenki számára azt, hogy ha valakinek a sikán levágásával előnyösebb helyezés kerül a birtokába, akkor teljesen vissza kell adni a jogosulatlanul szerzett pozíciót, de minden más egyéb előnyre is igaz előbbi állítás.

      "Ha Lewis helyesen vette volna be a sikánt, akkor sosem tudta volna megelőzni Kimit abban a nagyon rövid egyenesben, ami következett. Azonnal ez volt a véleményem, amikor megnéztem a visszajátszást. Ha Lewis várt volna, és megpróbálta volna a következő egyenesben megelőzni, akkor más lett volna az eset"- folytatta a brazil, aki egyébként jóban van riválisával.

      Szerintem ez itt a lényeg és van benne igazság mivel levágta a sikánt nem lassitot anyir mint az aki beveszi a kanyart és igy hiába engedte visza mert már megvolt a lendülete hogy rögtön visza is engedje,és egyböl megelözze, emlékezetek csak visza hogy meddig egymás mellet mentek mire lelasut kimi sebességére és mihelyt mögéért rögtön viszaváltott és megelözt elönyösebb helyzetben volt ez igy már egyrtelmü.
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    3. Top | #313
      Hozzászólogató
      Juventus avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      08-07-26
      Életkor
      43 éves
      Hsz.
      38
      Téma
      1

      Forma-1




      A McLaren Mercedes vezetői a Belga Nagydíj alatt kétszer is azt az információt kapták a verseny bíróitól, hogy Lewis Hamilton és Kimi Rí¤ikkönen párharcában a brit nem vétett a szabályok ellen.


      A McLaren Mercedes Forma-1-es csapatának vezetői szerint a belga futam versenybírói a verseny alatt még azt mondták, Hamilton előzése szabályos volt. A wokingiak vezetője, Martin Whitmarsh azt állítja, hogy Hamilton akciója közben kétszer is megerősítést kértek a versenybíróktól, akik a futam alatt azt mondták, a brit manőverével minden rendben. Azonban a leintés után a háromtagú versenybizottság már vétkesnek találta Hamiltont, akit 25 másodperces időbüntetéssel sújtottak. A brit így az első helyről a harmadikra csúszott vissza.

      - A boxutca falánál kétszer is megkérdeztük a versenybírókat, hogy minden rendben van-e a történtekkel, és kétszer is azt a választ kaptuk, hogy minden rendben. Ha valami ellenvetést tapasztaltunk volna, akkor másodszor is utasítottuk volna Lewis-t, hogy engedje maga elé Kimit ”“ jelentette ki Whitmarsh.

    4. Top | #314
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Ja csak akkor van gáz ha még a versenybirok ssem tudják amire a Ferrari felhivta a figyelmet :D
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    5. Top | #315
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      A Ferrarinak is nagy kihívást jelent a KERS

      Számos más csapathoz hasonlóan a Ferrari is küszködik a tervek szerint a jövő évtől bevezetésre kerülő kinetikus energiatároló-rendszerrel, azaz a KERS-el - ezt a maranellói gárda motorrészlegét irányító Gilles Simon ismerte el.


      Az új rendszert már hónapok óta fejlesztik a csapatok, s eddig többeknél problémát okozott, a BMW csapata például nemrégiben fel kellett, hogy függessze a fejlesztést, mert a jerezi tesztek alkalmával egyik szerelőjük áramütést szenvedett.
      A RedBull Racing-nél is merültek fel problémák, a csapat gyárában tűz keletkezett a rendszer tesztelésekor, így többen úgy vélik, hogy korai lenne bevezetni azt már a jövő évben.
      A Ferrari műszaki igazgatója is hasonló véleménye van, ő úgy gondolja, hogy nem minden csapat tudna 'használható' eszközzel rajthoz állni a jövő évi idénynyitón.
      „A KERS egy nagyon összetett téma, melynek fejlesztésekor számos új és bonyolult területen dolgozunk, s eközben arról is meg kell győződnünk, hogy az idei autó fejlesztésére is marad energiánk" - mondta Simon.
      „Nagy kihívás lesz jövőre bevetni a rendszert. Minden nap tanulunk valamit, de küzdünk vele és azt gondolom, hogy minden csapat meg fog szenvedni azért, hogy megbízható rendszerrel álljon oda a 2009-es szezonnyitóra."
      „A jövő évben a KERS miatt a szabályok is változnak, az első szárnyra kerül majd egy érzékelő lap, emellett nagyon nagy szerepe lesz az elektronikának, az egységes elektronikai rendszert is teljesen értenünk kell, hogy megfelelően használjuk ezeket az elemeket."
      „Nem garantált az, hogy a féktávokon sikerül megfelelően újratölteni a rendszert, s emellett a megbízhatóság sem az."
      „Azok, akik sikeresen el tudják végezni a munkát, óriási előnyre tehetnek szert."



      Monza nemcsak a fényes sikerekről híres

      Az Olasz Nagydíjat már az 1950-es esztendő óta mindig nagy várakozás előzi meg, mivel többször ezen a helyszínen dőlt el a világbajnoki cím sorsa. A Formula-1 történetében egy-egy verseny gyakran szomorú véget ért, és mivel monzai a leggyorsabb és legveszélyesebb helyszínek egyike, ezért itt is többször történt tragikus szerencsétlenség. A legendás Alberto Ascari, Wolfgang Berghe von Trips, Jochen Rindt és Ronnie Peterson is ezen a versenypályán szenvedtek halálos kimenetelű balesetet.

      Ascari a Monte Carlóban rendezett futamon a tengerbe zuhant, azonban a gyors segítségnek köszönhetően csupán néhány karcolással megúszta az esetet. Néhány nappal később Eugenio Castellotti Monzába rendelte, a Ferrari új sportautójának tesztelésére. Ascari a tesztet megelőzően egy rövid időt töltött Castellotti és barátja, Luigi Villoresi társaságában egy közeli vendéglőben. Ekkor Ascari arra kérte barátját, hogy tehessen néhány próbakört az autóval. Ascari sok más versenyzőtársához hasonlóan babonás volt, ezért minden versenyen saját sisakját viselte. Ezúttal Villoresi sisakját öltötte magára, majd elindult a Monzai pályán. í–sszesen három kört teljesített, a negyediket nem tudta befejezni. Az olasz versenyző 240 kilométeres óránkénti sebességgel haladt, amikor az egyik kanyarban autója felborult, ő pedig kizuhant az aszfaltra. Alberto Ascari barátja, Luigi Villoresi karjaiban hunyt le örökre szemeit. Ascari híres édesapja, Antonio szintén egy tesztelés közben vesztette életét 1925. július 26-án, Franciaországban.

      Az 1961-es esztendőben is szoros küzdelem folyt a világbajnoki cím megszerzéséért, ezért az Olasz Nagydíjnak sorsdöntő szerepe volt. A futam azonban tragédiába torkollott, a bajnokság is másodlagossá vált. Az első rajtkockából induló von Trips a rajtnál több pozíciót veszített, ezért kockázatot vállalva megpróbálta visszaszerezni a vezetést. A Parabolica kanyarban balra kormányozta autóját, aminek következtében kerekei hozzáértek Jim Clark Lotusához. A Ferrari felborult, majd a biztonsági korlátnak csapódva állt meg. Von Trips kizuhant az autóból, egyenesen a nézőtérre, ahol tizenegy néző azonnal életét veszette, ketten nem sokkal a szerencsétlenséget követően haltak bele sérüléseikbe. Wolfgang Berghe von Trips halála megrázta a versenyzőtársakat.

      Kilenc év elteltével Jochen Rindt nagy reményekkel érkezett meg Olaszországba, és mint mindig, ezúttal is először bal lábbal szállt be autójába. A megmérettetés hamar véget ért a mainzi származású pilóta számára. Az ötödik körben a Parabolica bejáratánál a Lotus-Ford féltengelye eltört, aminek következtében a bal oldali szalagkorlátnak csapódott. Denis Hulme szemtanúja volt az esetnek, aki azt hitte, hogy Rindt jól van. Az 1970-es esztendő világbajnoka azonban ekkor már a halállal vívott csatát, és nem sokkal a kórházba szállítását követően belehalt sérüléseibe. 1970 őszén posztumusz avatták világbajnokká. í–zvegye boldog volt, hogy valóra vált férje legnagyobb álma.

      Bár a folyamatos tragédiák következtében a biztonság egyre nagyobb szerepet kapott, és a pilóták érdekeit képviselő szervezet, Grand Prix Drivers Association is sikerrel vette fel a küzdelmet a versenyek szervezői ellen (többek között elérték, hogy 1969-ben ne rendezzék meg a Belga Nagydíjat, mivel a pálya túl veszélyes), a tragédiák mégsem kímélték a száguldó cirkusz világát. Száz százalékos biztonságot a mai napig nem lehet garantálni.

      Az 1978-as Olasz Nagydíj szintén rémálommá vált. Gianni Restelli már a megmérettetés elején egy hatalmas hibát követett el, aki annak ellenére indította útjára a futamot, hogy egyesek még nem sorakoztak fel a rajtrácson. A nagy zűrzavarban James Hunt és Ronnie Peterson összeütköztek, aminek következtében a Lotus a szalagkorlátnak ütközött, majd a szivárgó üzemanyag lángra lobbant. A svéd pilóta lábtörést és égési sérüléseket szenvedett, majd az éjszaka folyamán embóliát kapott, és már nem tudták megmenteni az életét. 1979-ben egységessé vált a rajtjel, és hogy elkerüljék a Monzához hasonló súlyos baleseteket, 1980-ban egy kísérőkocsi vezette fel az első kört.

      Ronnie Peterson óta az Olasz Nagydíjon egyetlen Formula-1-es pilóta sem vesztette életét, de a pálya még mindig sok veszélyt rejt.
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    6. Top | #316
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Rí¤ikkönen: jobb, ha a csata a pályán dől el

      Az érintett és az ügyben nem érintett versenyzők is kifejtették már véleményüket Lewis Hamilton büntetéséről, Kimi Rí¤ikkönen azonban négy nappal a történtek után sem akar konkrét állást foglalni abban a kérdésben, hogy jogos volt-e a versenybíróság ítélete.


      "íÅ¡gy gondolom, az eset a verseny részét képezte. Egy olyan szituáció adódott, ami előfordulhat, ha a versenyzők egymás ellen harcolnak. Természetesen vannak szabályok, amiket be kell tartani. Mindenkire egyaránt vonatkoznak ezek az előírások. Mindenki mérlegel, hogy betartja-e ezeket vagy sem." ”“ jelentette ki a címvédő.

      "De szerencsére nem én vagyok a versenybíró, és nem nekem kell döntenem. Én versenyző vagyok, és mint olyan, azt szeretem, ha a csata a pályán dől el, és nem a futam után. De ha megbüntetnek, el kell fogadni."

      Rí¤ikkönen megerősítette, hogy amíg matematikai esélye lesz a bajnoki címre, a saját eredményeire összpontosít.



      NAGYON HELYES
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    7. Top | #317
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      Esőt várnak monzára is :D




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    8. Top | #318
      HHW-s kedvenc
      Dada avatara

      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      33 éves
      Hsz.
      1.608
      Téma
      14

      Forma-1




      Rohadjon meg az esö :Dde legalább örülhetnek a meclarenesek mert igy legalább van esélyük nyerni :D
      [img width=153 height=100]http://kepfeltoltes.hu/091112/25505608_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
      Moskovskaya Storozhevaya

    9. Top | #319
      HHW-s kedvenc
      kozmi91 avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      26 éves
      Hsz.
      290
      Téma
      5

      Forma-1




      törölve! xxx




      I\'m a hardstyle lover...

      ........till the day,.......

      ........that I die!!........

    10. Top | #320
      Hozzászólogató
      Juventus avatara

      Forma-1
      Csatlakozott
      08-07-26
      Életkor
      43 éves
      Hsz.
      38
      Téma
      1

      Forma-1




      A Ferrari meghosszabbította a regnáló világbajnok, Kimi Rí¤ikkönen szerződését, így a finn pilóta 2010-ig az olasz istálló versenyzője marad. Ezzel a bejelentéssel véget érhetnek az Alonsót a Ferrarival kapcsolatba hozó találgatások, s immár biztos, hogy a kétszeres világbajnok egyelőre nem érkezik a Ferrarihoz.


      A Ferrari szűkszavú közleményben tudatta a nagyvilággal, hogy 2010-ig meghosszabbította szerződését Kimi Rí¤ikkönennel, így az olasz istálló pilótapárosa változatlan marad az elkövetkező két szezonban. (A finn világbajnok csapattársa, Felipe Massa már tavaly elkötelezte magát 2010-ig a maranellóiakhoz.)

    Oldal: 32 / 67 ElsõElsõ ... 2228293031323334353642 ... UtolsóUtolsó

    Téma információ

    Témát böngészõ felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. A Forma 1 aranykora (1 Aka Formula 1) 2013
      By szigo in forum Dokumentum, ismeretterjesztő filmek
      Válaszok: 0
      Utolsó hozzászólás: 2015-02-07, 09:14
    2. Forma-1 baleset (képek)
      By Zozi in forum Forma1
      Válaszok: 13
      Utolsó hozzászólás: 2010-09-27, 16:36

    Címkék ehhez a témához

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva