Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 2 / 96 ElsőElső 1 2 3 4 12 52 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 8 - 14 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #8
      Elérhetőség
      Offline
      wicked avatara



      Uploader tagcsoport tagja


      Uploader
      Csatlakozott
      07-12-15
      Hsz.
      325

      Forma-1

      Megfelezték a motorfejlesztések befagyasztásának idejét

      A Forma-1 csapatai és az FIA megállapodtak, hogy megfelezik a motorfejlesztés befagyasztására megszabott időszakot, és egyéb olyan radikális terveket is fontolóra vettek, mint például a költségvetési rendszerük teljes újraszervezése.

      A Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) pénteken Párizsban, a Forma-1-es csapatvezetőkkel tárgyalt, többek közt az FIA további költségcsökkentő terveiről is, aminek kivitelezését egyöntetűen a lehető leghamarabb szeretnék véghezvinni.

      Habár a legradikálisabb javaslatot, ami a szélcsatornák betiltására vonatkozott, nem fogadták el a csapatok, a résztvevők úgy vélik, nagy előrelépés mutatkozik, habár konkrét megállapodások nem születtek.

      A vezetők ugyanakkor abban megegyeztek, hogy a korábban meghatározott tzről öt évre csökkentik a motorfejlesztések korlátozásának időtartamát, az FIA pedig elkezd dolgozni az új koncepción, amely a tervek szerint a 2013-as szezonra lesz kész. Az új motorok sokkal környezetbarátabbak és költséghatékonyabbak lesznek, mint a jelenlegi 2,4 literes V8-asok, az új erőforrás-szabályozó tervezetet két éven beül az istállók elé tárják.

      Amikor legutóbb téma volt a büdzsé átszervezése, Nick Fry a Honda Racingtől úgy nyilatkozott az autosport.comnak, hogy szerintük egy átfogó reformot kellene végrehajtani az F1 bevételi-kiadási rendszerén.

      "Mi úgy gondoljuk, hogy a költségvetési szisztémát komolyan át kellene vizsgálni"- mondta Fry az autosport.comnak decemberben. "Ha bármelyik angliai bázisú csapat bankszámláját megvizsgálnánk, azt mutatná, hogy a kiadások egyre csak felfele szöknek."

      "Eddig, amit sikeresen csináltunk, az volt, hogy a csapat egyik területéről a másikra tologattuk a pénzt. Az éppen aktuális szabályoknak megfelelően, a pénzt a motorokról az aerodinamikára vándoroltattuk, mert ez a másik leghatékonyabban működő terület, ahol teljestményben előnyökre lehet szert tenni."

      "Sok javaslatot tettünk az aerodinamikai szigortásokra, de még ekkor is fennáll a veszélye annak, hogy a pénzt valahol máshol költik el. Több lesz a pilóták vagy a mérnökök fizetése, vagy az autó más részének fejlesztésére költik, de ez nem fogja összességében csökkenteni a csapat által elkölt pénzt. ??gyhogy ahelyett, hogy a farkunkat kergetjük, valami olyat kellene kitalálnunk, ami a kiadásainkat egészében csökkenti. Habár nehéz munka lenne ellenőrizni, de szerintünk eredményes lehetne"- nyilatkozta még a tavalyi szezon végén Nick Fry, a Honda vezetője.

      Forrás: f1hirek.hu

    2. #9
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      34
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      [b]index.hu

    3. #10
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Ezt a pofátlanságot ba*zák meg hogy csak most érdekes mikor tavaly kezdett elöjönni ez az ügy még azt mondták hogy 2 év a McLarennek azaz kivül tágasabb bezzeg ha a Ferrarirol lett volna szó na mindeggy rohadjanak meg

    4. #11
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      34
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      index.hu[/i]

    5. #12
      Elérhetőség
      Offline
      Crunker avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      06-01-23
      Életkor
      29
      Hsz.
      102

      Forma-1

      a legszebb az lesz amikor esős versenyen kipögésgátló nélkül fognak menni

    6. #13
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      A Ferrari 100 milliós előnye a Forma-1-ben


      Nem elég, hogy a tavalyi évben megszerzett bajnoki cmekkel lélektani előnyben van a Ferrari a többiekkel szemben, az olasz gárda minden idők legnagyobb költségvetésével vághat neki a 2008-as bajnokságnak a Forma-1-ben, értesült a Formula Money.
      Azzal, hogy a Ferrari mindkét bajnoki cmet bezsebelte a tavalyi évben, illetve még évekkel ezelőtt 2012-ig elkötelezte magát a Forma-1 mellett, az olasz nagyvállalat nem kevesebb, mint 100 millió dolláros plusz bevételre tesz szert az idei évben. Ekkora összeget még egyetlen csapatnak sem fizetett a sportot iránytó csoport a Forma-1-ben.

      Mindez a Formula Money riportjából derül ki, amely a Forma-1 pénzügyi helyzetét figyeli. A magazin értesülése szerint a Ferrari 68.9 millió dollárt tehet zsebre azért, hogy megnyerte a konstruktőrök versenyét, ami a CVC-vel kötött új kereskedelmi egyezmény miatt közel a duplája annak, amit korábban fizettek a gyártói elsőségért.

      A tavalyi volt az első olyan év, mikor a konstruktőrök versenyének első tz helyezettje a pályákon lévő reklámokból, a televziós jogdjakból, és az egyéb járulékos bevételekből befolyt összeg 50%-án osztozott. Korábban a megosztás alapját a televziós jogdjak legfeljebb 47%-a képezte.

      A Ferrari idén kapja meg azt az utolsó 33.3 millió dolláros részletet, amivel még a Formula One Management (FOM) tartozik neki, amiért egészen a 2012-es idény végéig elkötelezte magát a Forma-1 mellett. Ezt az egyezséget még 2005 elején rta alá az olasz nagyvállalat, amiért 100 millió dollár ütötte a markát, amit három részletben törlesztett a FOM.

      A Ferrari továbbá az egyéni bajnoki cm megszerzéséért is leakaszt egy kevés pénzt, ami szintén nem elhanyagolható.

      A Formula Money riportja szerint már eddig is a Ferrari volt a legjobban szponzorát csapat. Az olaszok bevétele ugyanis meghaladta a 183 millió dollárt a 2007-es idényben. A Ferrari 2001 és 2002 között 196.9 millió dollárról 211.2 millió dollárra növelte bevételét, ami 7.3 %-os növekedés, miközben az anyacég éves növekedése 18.7 % volt.

      Kétség nem férhet hozzá, hogy a gazdagok még gazdagabbak lesznek, mg a szegény csapatok helyzete egyre nehezebb lesz a Forma-1-ben. A Ferrari már eddig sem panaszkodhatott, azonban az idei évben minden eddiginél több pénzből gazdálkodhat, ami rossz hr a rivális McLaren számára, amely a tavalyi évet beárnyékoló kémügy miatt 100 millió dolláros büntetést kapott.


      (Forrás: f1vilag.hu)

    7. #14
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      R키ikkönen egyre közelebb a pályacsúcshoz Bahreinben

      Bahreinben a Ferrari és a Toyota tovább folytatta felkészülését 2008-ra, és a paprformának megfelelően ezúttal is a vörös versenygépek voltak a gyorsabbak. Sőt, az éllovas kiléte sem változott, a harmadik napon is a világbajnok Kimi R키ikkönené volt a legjobb köridő.
      Ráadásul a finn pilóta újfent remekelt, tovább faragott idejéből, ma mindössze 1 perc 30 másodperc és 455 ezred kellett neki, hogy körbeérjen, gy néhány ezreddel még közelebb került Michael Schumacher 2005-ös pályacsúcsához (1:30.252).

      A családias létszámú mezőny tagjai nem is tudták tartani a lépést R키ikkönennel, ami azért is meglepő, hiszen a Ferrari másik autóját már a csapattárs, Felipe Massa vezette, de a brazil bő 8 tizeddel lassabb volt. Ami Massa mentségére szól, hogy ő ma állt munkába először, mg R키ikkönen már hétfő óta serénykedik Szahrban.

      A Toyota 2008-as autóját, a TF108-ast ezúttal Jarno Trulli, és az új autót első alkalommal hétfőn kipróbáló tesztpilóta, Kamui Kobajasi vezette.

      Kettejük közül az olasz volt a gyorsabb, de mindketten bő másfél másodpercen kvülre kerültek R키ikkönenhez képest. A csapat sajtóközleményéből kiderül, hogy Trulli elégedett volt a mai nappal, mivel nem volt problémájuk, de azzal is tisztában van, hogy a folytatásban is nagyon keményen kell még dolgozniuk.

      A két csapat a hétvégéig pihen, de szombattól újra egy háromnapos tesztprogramot hajtanak majd végre a Bahreini Nagydjnak is otthont adó pályán. A Toyotát két versenyzője, Jarno Trulli és Timo Glock fogja nyüstölni.

      Üzenj Kiminek és Felipének

      http://www.shell.com/home/c............csak tagoknak! Regisztráció itt
      


    Oldal: 2 / 96 ElsőElső 1 2 3 4 12 52 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP