Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 24 / 96 ElsőElső ... 14 22 23 24 25 26 34 74 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 162 - 168 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #162
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      1 Sz E

      Hely Versenyző Csapat Idő Kör
      1 K. R키ikkönen Ferrari 1:20.649 17
      2 F. Massa Ferrari 1:20.699 9
      3 L. Hamilton McLaren 1:21.192 20
      4 R. Kubica BMW 1:21.568 20
      5 H. Kovalainen McLaren 1:21.758 10
      6 F. Alonso Renault 1:21.933 18
      7 N. Piquet jr. Renault 1:21.936 21
      8 D. Coulthard Red Bull 1:22.118 20
      9 N. Heidfeld BMW 1:22.278 24
      10 J. Button Honda 1:22.632 16
      11 T. Glock Toyota 1:23.002 21
      12 N. Rosberg Williams 1:23.003 25
      13 M. Webber Red Bull 1:23.015 14
      14 J. Trulli Toyota 1:23.141 15
      15 K. Nakajima Williams 1:23.153 24
      16 A. Sutil Force India F1 1:23.156 22
      17 G. Fisichella Force India F1 1:23.196 20
      18 R. Barrichello Honda 1:23.353 14
      19 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:23.952 15
      20 S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:24.082 15
      21 T. Sato Super Aguri 1:24.278 14
      22 A. Davidson Super Aguri 1:25.068 1

    2. #163
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      Hamiltont megnyugtatja a Ferrari kicsi előnye

      Lewis Hamilton kétszer könnyebbült meg a Spanyol Nagydj során: amikor megtudta, hogy Heikki Kovalainen sérülés nélkül megúszta ijesztő balesetét, és amikor látta, hogy a McLaren "viszonylag közel" van a Ferrarihoz.

      Bár Lewis Hamilton nem tudta megszorongatni a Spanyol Nagydjon kettős győzelmet arató Ferrarikat, pozitv érzések kavarogtak benne, amikor Barcelonában kiszállt az autójából.

      A brit versenyző elsősorban annak örült, hogy a másik McLarent vezető Heikki Kovalainen sérülés nélkül megúszta csúnya bukását, másodsorban pedig annak, hogy nem sokkal kapott ki Kimi R키ikkönentől és Felipe Massától.

      "Nagyon örülök, hogy Heikki rendben van" - nyilatkozta Hamilton a verseny után. - "Amikor elmentem a baleset helyszne mellett, észrevettem, hogy egy autó beleállt a falba, de csak a csak a piros sznt láttam, gy nem tudtam, hogy közülünk való-e vagy az egyik Ferrari."

      "Egy kivettőn elkaptam néhány képkockát, és a saját nürburgringi bukásom jutott eszembe. Azután a csapat közölte, hogy Heikki az, majd Ron (Dennis) szólt a rádión, hogy nem esett baja, csak kisebb agyrázkódást szenvedett. Biztos vagyok benne, hogy vissza fog vágni."

      Kovalainen eddig ismeretlen okból kapott defektet, és fúródott 220 km/órás sebességgel a Campsa-kanyart övező gumifalba, miközben egy tizedmásodpercig 26 g mértékű lassulás hatott rá. Hamilton tavaly hasonló balesetet szenvedett, most azonban egy pillanatra sem jutott az eszébe, hogy vele is megtörténik az, ami Kovalainennel.

      "Ha hagynám, hogy ezek a problémák átfussanak az agyamon, akkor nagy bajban lennék" - szögezte le a 23 éves pilóta, aki a verseny feladásán sem gondolkodott. - "Ez egyszer sem fordult meg a fejemben, és a csapat sem mondta a rádióm, hogy ki kellene állnom."

      Ami a versenyt illeti, Hamilton elismeri, hogy a Ferrari egyelőre a McLaren fölé magasodik a gumikopás kezelés terén, de egyáltalán nem tartja behozhatatlannak a maranellóiak előnyét.

      "A középső etapban megpróbáltam tartani a lépést Felipével, de úgy tűnik, még mindig jobban tudnak vigyázni a gumikra, mint mi, az utolsó szakaszban azonban nagyon közel maradtam" - fogalmazott Hamilton, aki a futam középső harmadában 7,4 másodpercet kapott R키ikkönentől, az utolsóban pedig 4-5 másodperc között mozgott a hátránya.

      "Meglepett, milyen szoros a küzdelem az élmezőnyben, ez nagyszerű a Forma-1 számára. Tűrhető munkát végeztünk ma, de vannak területek, ahol mindenképp fejlődnünk kell. Ennek ellenére megnyugtató a tudat, hogy viszonylag közel vagyunk a Ferrarihoz."

      "Jó érzés visszatérni a dobogóra, de amikor csak az 5. helyre kvalifikáltuk magunkat, tudtuk, hogy nehéz lenne megverni a Ferrarikat, gy kulcsfontosságú volt jól rajtolni. Sejtettük, hogy Fernando autója könnyebb, gy ő nem is okozott nekünk problémát. Jó, hogy meg tudtuk előzni Robert (Kubicát), különben valósznűleg mögötte végzünk. Mint látható volt, végig a nyakamban lihegett, és szinte az egész versenyen egyforma köridőket autóztunk."

      A Toyota tévedésből hvta a boxba Trullit

      Kommunikációs hiba miatt vesztette el a 6. helyet Jarno Trulli a Spanyol Nagydjon. A Toyota olasz versenyzője a futam zömét Mark Webber mögött töltötte, ám az 53. körben harmadszor is kiállt a boxba, gy visszacsúszott Jenson Button és Kazuki Nakajima mögé a 8. pozcióba. A futam után kiderült: Trulli véletlenül kapta meg a csapattársának, Timo Glocknak szóló rádióüzenetet, akit a Toyota valóban a boxba hvott, hogy lecserélje a David Coultharddal való ütközésben megsérült első szárnyát. "Timo balesete után félreértés támadt a két autó között, és Jarno téves üzenetet kapott" - árulta el Tadashi Yamashina csapatfőnök. - "Elemeznünk kell a történteket, hogy többé ne fordulhasson el hasonló malőr."

      Trulli érthető módon csalódottan nyilatkozott. "??jabb ponttal lettünk gazdagabbak, de ma többet kellett volna szereznünk" - mondta az olasz. - "Nehéz hétvégében volt részünk, ám kiváló eredmény felé haladtunk. Küzdenem kellett, de a maximumot hoztam ki a csomagból, és minden tőlem telhetőt megtettem, hogy a lehető legközelebb maradjak Webberhez." Glock saját balesetéről mindössze ennyit mondott: "Coulthard az orrom elé jött vissza a boxból, és lassú volt a kivezető körében. Hagyott egy kis helyet, majd becsukta az ajtót, gy nekimentem. Az első szárnyam megint eltört, és ennyi volt."

    3. #164
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Szerintem nincs közel a meclaren a Ferrarihoz elfelejti azt Hamilton hogy kétszer bejött a biztonsági autó ?? Ami majd 20 másodperc veszteség volt a Ferrarinak ha az nincs akkor sehol nem lett volna a Hamilton a végén. Lágy gumival a különbség 0.686 tal volt gyorsabb kb a Ferrari Kemény kecerékkel meg ugyanazt a tempot tudja mint a mercédes csak lassaban melegszik mert jobban kiméli a gumit az autó de mikor ment egy gyorsat hamilton kimi egyböl nyomott rá 0.500 másodpercet ennyi Lehet hogy közelebb lesznek de ezen a versenyen ez volt ha nincs biztonsági autó akkor hailton sehol nics ilyen közel :D

      R키ikkönen elárulta, nem autózott ki magából mindent

      Kimi R키ikkönen elmondta, szükség esetén gyorsabban is mehetett volna, azonban egy pillanatig sem érezte magát veszélyben a hétvégi Spanyol Nagydjon, ahol magabiztos győzelmet aratott.

      A Ferrari finn versenyzője idei második győzelmét ünnepelte, mellyel csapata zsinórban második kettős diadalát aratta a 2008-as szezonban.

      R키ikkönen ezzel kilenc pontos előnyre tett szert a bajnokságban a McLaren brit versenyzője, Lewis Hamilton előtt, aki a harmadik helyen fejezte be a mai futamot.

      A világbajnoki cmvédő elmondta, nem is kérhetett volna többet, különösen azután, hogy jó barátja, Heikki Kovalainen sérülés nélkül megúszta hatalmas balesetét.

      "Nem sikerült túl jól a rajtunk, azonban mégis elég volt ahhoz, hogy az élen maradjunk" ? mondta R키ikkönen. "Természetesen gyorsabbak is lehettünk volna, de nincs értelme túl keményen hajtani, mikor arra nincsen szükség. Szorosabb volt a küzdelem, mint amire számtottunk."

      "Remek nap volt, és nagyon örülök, hogy Heikki úgy tűnik, rendben van balesetét követően, gy ennél többet nem is kérhetnék. A srácok tökéletes munkát végeztek. A második kiállásom alkalmával forgalomba ütköztem, és várnom kellett, de minden rendben volt."

      A Ferrari versenyzője, akinek csapata a mai kettős győzelemmel átvette a vezetést a konstruktőrök versenyében, elmondta, kulcsfontosságú volt, hogy az élről vághatott neki a Spanyol Nagydjnak.

      "Ezen a pályán nagyon nehéz az előzés, gy a rajtpozciónak kiemelkedő szerepe van. Mikor pályára küldik a biztonsági autót, szerencse kell ahhoz, hogy ne csússz vissza, de ha az élről rajtolhatsz, jóval nagyobb esélyed van a győzelemre."

      A Forma-1-es mezőny most Törökországba veszi útját, ahol a Ferrari az elmúlt két évben verhetetlennek bizonyult, gy R키ikkönen biztos benne, hogy csapata idén is erős lesz.

      "??gy gondolom, hogy autóink versenyképesek lesznek Törökországban. Már alig várom a futamot. Remek hétvégénk volt, és bzom benne, hogy ezt Törökországban is megismételhetjük."

      ?Nem hiszem, hogy ma láthattuk a Ferrari igazi teljestményét. ??gy érzem ma takaréklángon mentek és sokkal gyorsabbak is lehettek volna. Ma egyszerűen csak óvták a technikát és bebiztostották a kettős győzelmet. Ha szükséges lesz, akkor majd megmutatják az igazi arcukat is. ??gy gondolom, hogy még nagy tartalékaik vannak." - mondta Rosberg a Premiere televzió csatornán.

    4. #165
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      Azér, mert nem értnek hozzá, főleg a Gyula, má igen ölegem van belle. Inkább benyomathatnának Palik-Wéber párost, vagy a jó öreg Dávid Sándort Palik mellé

      Fisichella törte össze Barrichello autóját

      A Spanyol Nagydj közvettése során nem derült ki, hogyan tört le az első vezetőszárny Rubens Barrichello Hondájáról, a brazil azonban a leintés után elárulta: Giancarlo Fisichella volt a ludas, méghozzá a boxkiállások első hulláma során. Abból, amit láttunk, ez csak egy volt a szerencsétlen ütközések közül" - mondta Barrichello. - "A csapat felhvta a figyelmem a forgalomra, gy a gyors sávban maradtam. Fisichella megelőzött, és átvágott előttem a tankolóhelyére, letörve az első vezetőszárnyamat. Sikerült körbeérnem az autóm alá begyűrődött légterelővel, de a folytatáshoz sajnos túl nagy volt a sérülés az autóban, gy feladni kényszerültem. Kár, mert szerezhettem volna néhány értékes pontot."

      A Honda első idei pontjait gy Jenson Button gyűjtötte be, aki az eredményt Ross Brawn csapatfőnök hozzájárulásának tulajdontja. "A csapat nagyon jó munkát végez, sokat profitálunk Ross technikai menedzseléséből" - jelentett ki a 6. helyen végző versenyző. - "Igazán jó érzésem volt a verseny során az új aero-csomaggal kapcsolatban, mert ez mindenképp előrelépés. Az a jó, hogy látjuk, amint az autó a szélcsatornákból nyert információkra reagál.. Maga Brawn ugyancsak elégedett a Barcelonában debütáló fejlesztésekkel. "A mai eredmény kiválóan tükrözi a csapat minden tagjának erőfesztését" - fogalmazott a Ferrari egykori technikai igazgatója. - "??gy érzem, lassacskán minden tényező, a kasztni és a motor is kezd összekovácsolódni a gárdánál." Brawn hozzátette: a Honda következő átfogó fejlesztései a júliusi Brit Nagydjra esedékesek.

      Az istállók többsége Mosley ellen fordult

      A Ferrari, a Williams és a Red Bull vétója mentette meg Max Mosley-t attól, hogy az F1-es istállók közös nyilatkozatban téljék el a Spanyol Nagydj versenyhétvégéjén - számolt be a BBC. A csapatfőnökök eredetileg azért gyűltek össze szombat reggel a barcelonai paddockban, hogy megtárgyalják a 2009-ben bevezetendő KERS körüli aggodalmakat, de többségük egy olyan nyilatkozatot is megfogalmazott, amely lemondásra szóltotta fel az FIA szexbotrányba keveredő elnökét. A dokumentumot azonban az emltett három csapat képviselői nem rták alá. A kezdeményezést álltólag Bernie Ecclestone kezdeményezte, az F1 üzleti vezére azonban ezt később a sajtó kitalációjának minőstette. Frank Williams és partnere, Patrick Head valósznűleg azért nem akart hozzájárulni Mosley eltéléséhez, mert attól tartanak, hogy utódja Jean Todt lenne, és a brit csapatok szemében szálka lehet, hogy a francia éveken át a Ferrarit iránytotta. A BBC szerint erre reális az esély: egy bennfentes névtelenül azt nyilatkozta a brit adónak, hogy a Ferrari egykori csapatfőnöke szinte biztosan elfoglalja Mosley székét, ha az megüresedik. Az istállók eltélő nyilatkozata egyébként csupán formális jelentőséggel brt volna: az FIA-elnök sorsáról a szövetség rendkvüli közgyűlése fogja kimondani a végső szót június 3-án.

    5. #166
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Kicsit szánalmas nem :D

      Domenicali: Kimi nem gondol a visszavonulásra

      Az elmúlt hetek során többször is felreppent a hr, hogy Kimi R키ikkönen egy sikeres cmvédés esetén az év végén visszavonul. A finn pilóta azonban nem gondol a búcsúra. "Egészen addig szeretnék versenyezni, amg örömömet lelem benne."

      A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali elmondta: "Hallottunk a hrekről, és annyit mondhatok: butaság! Semmi sem igaz az egészből. Kváncsi lennék arra, hogy ki az aki ilyet kitalál. Lehet, hogy valaki viszályt akar sztani. De ez nem fog menni."

      "Kimi jól érzi magát, motivált és tudom, hogy nem gondol a visszavonulásra. Nincs értelme arról se beszélni, hogy kit ültetünk a helyére. A szerződése a 2009-es év végén jár le." ? jelentette ki Domenicali.

      A Spanyol Nagydjat megelőzően Fernando Alonsot több alkalommal is összefüggésbe hozták a csapattal.

      Rampf: le fogják másolni a Ferrari orrkúpját

      A Ferrari új fejlesztésű orrkúpja kettős győzelmet hozott a Spanyol Nagydjon. Mg a kémkedés tilos, a másolás szabad a Formula-1-ben, gy a hamarosan a vetélytársak is próbára teszik az új elemet.







      A BMW-Sauber technikai igazgatója, Willy Rampf elmondta, hogy "az új elem hatékonynak tűnik. Az aerodinamika nagyon fontos szerepet játszik a Formula-1-ben, gy mindenki nagy hangsúlyt fektet a fejlesztésekre. A Ferrari új orrnylása révén az első légterelő hatékonyabban működik, gy biztos, hogy minden csapat próbára fogja tenni a szélcsatornában."

      "Egy élcsapatnak mindössze néhány napra van szüksége ahhoz, hogy egy új elemet teszteljen a szélcsatornában. De problémát jelenthet, hogy egy új orr új törésteszteket tesz szükségessé, gy hat hét is szükséges lehet ahhoz, hogy a pályán is próbára lehessen tenni az újtást." ? folytatta a szakember, aki biztos abban, hogy az orrnylás hamarosan több autón is megjelenik.

    6. #167
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      Mégis megmenekülhet a Super Aguri

      Az utolsó szalmaszálba kapaszkodhat a megszűnés szélére sodródó Super Aguri, mert a hrek szerint egy német befektetőcsoport hajlandó lenne az év végéig pénzügyi támogatást nyújtani a kongó pénztárcájú csapat számára. Az autosport.com értesülései szerint a Weigl autógyártó cég az, amely rövid távon megoldaná a Spanyol Nagydjon is már csak a Honda segtségével rajthoz álló csapat problémáit. A cég főnöke, Franz Joseph Weigl álltólag már Barcelonában is a Super Aguri vendége volt, és a hrek szerint 8,2 millió eurót utalna át a japán csapat számlájára az év végéig. A gyorssegély lehetőséget nyújtana az istálló csapatfőnöke, Aguri Suzuki számára, hogy hosszabb távon is tőkeerős befektetőket találjon, amely rendezné a zilált körülményeket a japán gárdánál. Suzuki ugyanakkor továbbra is tárgyal a Hondával, és tervei szerint szerdán dűlőre is juthat az anyavállalattal. "Szerdán találkozok a Honda képviselőivel, és ez kulcsfontosságú lesz a csapat jövője szempontjából. Jelenleg semmilyen fejlesztés nincs az autón, és ez nagyon komoly gond. Mindenképp megoldást kell találnunk, hogy tovább folytathassuk" - mondta a japán még hétvégén.

      A Ferrari nem mindenhol veti be a lyukas orrkúpot?

      A Ferrarinál a korábbiakban is minden alkalmat megragadtak, hogy lecsillaptsák a kedélyeket a radikális kinézetű lyukas orrkúppal kapcsolatban, és most kijelentették, a Barcelonában jól vizsgázó elemet nem biztos, hogy minden futamra magukkal viszik. A csapatfőnök, Stefano Domenicali szerint az új orr rész csak bizonyos pályákon hoz előnyt a Ferrari számára. "Ezt még nem becsültük meg. Ami a balanszot illeti, ezen a pályán szerves részét alkotta az egész csomagnak. Azt azonban még nem tudom megmondani, hogy vajon mindenhol használjuk-e majd. Elméletileg a közepesen gyors pályák azok, ahol igazán ki tudjuk használni. A nagyon gyorsak még kétségesek. Ezt még ki kell értékelnünk" - mondta a csapatfőnök. Az istálló technikai igazgatója, Aldo Costa ugyanakkor a labdarúgásból jól ismert "győztes csapaton ne változtass" elvet alkalmazná, gy a barcelonai kettős győzelem után Törökországban mindenkép bevetné a radikális újtást. "A két hét múlva megrendezésre kerülő Török Nagydjra is fejlesztünk még. Ezek főleg aerodinamikai jellegűek lesznek, és ugyanúgy észrevehetőek, mint ez a lyuk, amit egy jó ideig biztos, hogy nem fogunk betömni. Bolondok is lennénk az az eredmény után, amelyet a konyhánkra hozott" - fogalmazott.


      Az a5.hu-n egy ilyen kommentet láttam alatta:

      Rohognek ha csak lyukasnak nezne ki, de valojaban nem lenne lyukas. Aztan rohogne a sok olasz latvan a tobbi csapatot lazasan orrkupot furkalni! haha!!

      :D:Dhát az mekkora volna.. :D

    7. #168
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Haug: A Ferrari a Török Nagydj legnagyobb esélyese

      A Mercedes motorsport-főnöke, Norbert Haug elismerte, azok után, hogy a Ferrari nyerte az előző három futamot, a maranellói gárda várhatja a legkedvezőbb helyzetből a hétvégi Török Nagydjat. Haug azonban hozzátette, a wokingi gárda autója is sokat javult, ezért az a céljuk, hogy a következő versenyekig tovább javuljanak.


      A Török pályán az elmúlt két esztendőben ugyancsak Ferrari-siker született Felipe Massa révén, illetve az első versenyen, 2005-ben még Kimi R키ikkönen nyert a McLaren-Mercedesszel, aki azóta már a maranellóiakat erősti.

      "A múltban nem igazán villogtunk ezen a pályán, és ezúttal sem a mi csapatunkhoz kell mérni a szintet. Annyi pontot akarunk szerezni, amennyit csak lehet, de nyilvánvaló, hogy három egymást követő győzelem után a Ferrari a favorit Törökországban"- nyilatkozta Haug a csapat által kiadott előzetesben.

      "Barcelona volt az európai szezon első versenye, és ez a kihvásokat tartogató pályának egészen biztosan nagy jelentősége lesz az elkövetkező versenyeken is. A kvalifikáción kevesebb, mint három tizedmásodperccel maradtunk le a pole pozcióról, habár egy kicsivel több üzemanyaggal is mentünk, gy nehezebb volt az autó"- folytatta a motorsport-főnök. "Mindenesetre, még ha meg is egyezett volna az üzemanyag mennyisége a versenygépekben, akkor sem lettünk volna elég gyorsak ahhoz, hogy legyőzzük a Ferrarit. A szezonnyitó melbourne-i győzelmünk óta az autónk fokozatosan javult, és jelentősen gyorsult is."

      Haug azonban hozzátette, sajnos az előrelépések ellenére sem tudtak annyi pontot szerezni, amennyit akartak az eddigi négy futamon, ami miatt a legtöbb esetben csak magukat okolhatják. A német szerint emiatt lehet az is, hogy az élen álló Ferrari több mint tz pontra elhúzott a második helyen álló BMW Saubertől, illetve a harmadik McLarentől.

      "Az a célunk, hogy tovább fejlődjünk az elkövetkezendő néhány versenyre, bár talán a Török Nagydj kihvást jelent majd a csapat számára"- mondta a Mercedes motorsport-főnöke.

    Oldal: 24 / 96 ElsőElső ... 14 22 23 24 25 26 34 74 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP