Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 25 / 96 ElsőElső ... 15 23 24 25 26 27 35 75 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 169 - 175 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #169
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Török Nagydj - Hivatalos program

      2008. május 09. (péntek)

      Pénteki első szabadedzés 09:00-10:30
      Pénteki második szabadedzés 13:00-14:30

      2008. május 10. (szombat)

      Szombati szabadedzés 10:00-11:00
      Időmérő edzés 13:00-14:00

      2008. május 11. (vasárnap)

      Verseny 14:00-16:00

      Török Nagydj - tv-közvettés

      RTL KLUB - RTL "német"

      Pénteki első szabadedzés * nem közvetti - nem közvetti

      Pénteki második szabadedzés * nem közvetti - nem közvetti

      Szombati szabadedzés * nem közvetti - 2008. 05. 10. - 12:00 (összefoglaló)

      Időmérő edzés * 2008. 05. 10. - 12:45 (élő) - 2008. 05. 10. - 12:30 (élő)

      Verseny * 2008. 05. 11. - 13:30 (élő) - 2008. 05. 11. - 14:00 (élő)




      :DJavtva Aszem :D

    2. #170
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Hu Zozi kösz hogy szoltál. ahol néztem rosszul volt rva én meg nemis olvastam végig :D

      A Ferrari nem veti be az új orrkúpot Törökországban

      A Ferrari istálló a Spanyol Nagydjon prezentálta először az új orrkúpját, amely kettős győzelmet hozott az olasz istállónak. Az új aerodinamikai elemek hatékonyan üzemelt, Törökországban mégsem kerül bevetésre.

      Luca Baldisserri elmondta: "Az elem sokkal hatékonyabban működik az olyan helyszneken, ahol közepes és nagy leszortó erővel haladunk, de Törökországban az alacsony leszortó erőt részestjük előnyben. Barcelonában hasznos volt az új elem, de ahogy emltettük, csak olyan helyszneken kerül bevetésre, amelyeken előnyt hozhat."

      A csapat célja a kettős győzelem.

    3. #171
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Jól beszélsz Zozi :D

      Török Nagydj: id?járás-jelentés

      A Török Nagydj a szokottnál korábban kerül megrendezésre az idei esztend?ben, gy alacsonyabb h?mérsékletek várhatóak. Az el?rejelzések szerint a teljes hétvégén 7 és 19 fok között alakul a h?mérséklet.
      A meteorológusok szerint pénteken és szombaton is eshet az es? a pálya felett. Az Auaturk adatai szerint pénteken 65-, szombaton 45 százalék a csapadék valószn?sége.

      A futamon 25 km/h-s északkeleti széllel kell számolnia a csapatoknak.

      Lauda szerint R키ikkönen és Massa tökéletes párost alkotnak

      Az egykori Forma-1-es világbajnok, Niki Lauda úgy véli, hogy a Ferrari tökéletes versenyz?párossal rendelkezik, és éppen ezért nem tartaná jó ötletnek, ha a Renault-val két világbajnoki cmet nyer? Fernando Alonsót ültetnék Felipe Massa helyére a következ? szezonban. Már az el?z? idény végén szárnyra kapott az a pletyka, amely szerint Alonso csak egy évre szeretne lehorgonyozni valamely csapatnál, mivel 2009-ben a Ferrarihoz készül. Az idei szezon elején pedig, miután Massa az els? két futamon nem szerzett pontot, újra arról kezdtek el suttogni, hogy Alonso érkezik a brazil helyére Kimi R키ikkönen mellé jöv?re.

      A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo ugyanakkor néhány héttel ezel?tt kijelentette, a Ferrari csak ártana magának a R키ikkönen-Alonso párossal, amivel az egykori ferraris, Lauda is egyetértett.

      "R키ikkönen és Alonso együtt? Tavaly Kimi volt a bajnok, és most ? az els? számú pilóta. Miért kell most azt fejtegetni, hogy vajon Alonso odamegy-e?"- idézte a német DPA hrügynökség a háromszoros világbajnokot. "Már van egy tökéletes felállásuk Massával."

      A Ferrari rajtol a legjobban, álltja Alonso

      Fernando Alonso nem csodálkozott, hogy Barcelonában Felipe Massa simán lerajtolta, mivel a Renault házi számtásai szerint az F2008 képes a legdinamikusabb startokra. Hiába kvalifikálta magát az els? sorba Barcelonában Fernando Alonso, az els? kanyarba már a két Ferrari mögött fordult be, ami nem lepte meg a spanyolt.
      A kétszeres világbajnok Törökországban elárulta: a Renault-nál el?re tudták, hogy Felipe Massa a pálya poros oldaláról is lerajtolja az R28-at.
      "Tudtuk, hogy a Ferrari sajnos sokkal jobb indulásra képes, mint mi" - idézi Alonsót az autosport.com. - "Elvégeztünk néhány kalkulációt, és már az els? három futam után láttuk, hogy a Ferrari a legjobb autó a rajtrácsról való elrugaszkodás terén."
      "Az els? 30-40 méteren még rendben voltunk, de túlpörögtek a kerekeim, és onnantól kezdve alig gyorsultam. Ezen mindenképp dolgoznunk kell - s?t az összes többi csapatnak is, kivéve a Ferrarit. (Robert) Kubicához, (Lewis) Hamiltonhoz és a többiekhez nagyon hasonlóan sikerült a rajtom, csupán a két Ferrari kezdett fürgébben, úgyhogy fejl?dnünk kell."
      Spanyolországban kétségkvül fejl?dött a Renault, egyel?re azonban kérdéses, egyszeri fellángolást vagy egy tartós javulás els? felvonását látott-e Alonso lelkes hazai közönsége.
      "Kellemes meglepetés volt a barcelonai tempónk, és nem szeretnénk azt hinni, hogy csak egyetlen különleges versenyr?l volt szó, ahol a pálya feküdt az autónknak" - mondta a 26 éves pilóta. - "Itt, Törökországban szeretnénk bizonytani, hogy tényleg versenyképesek vagyunk, másrészr?l a pozciónk egyáltalán nem olyan jó, hiszen most is csak a 7. helyért harcolunk, mg a három élcsapat még mindig el?ttünk van."
      Az azonban már most biztos, hogy a Renault kezelhet?bb autó lett a Barcelonában bevetett aerodinamikai és mechanikai frisstéseknek - például az új, J-damper néven emlegetett lengéscsillaptónak - köszönhet?en.
      "Olyan, mintha nagyobb leszortó er?vel rendelkeznénk, kevésbé pörögnek túl a kerekek, és a kanyarokban könnyebb vezetni, gy kevesebbet hibázunk, és nagyobb a tapadás" - mondta Alonso. "Még sok munka vár ránk, ha fel akarunk zárkózni az élmen?kre, de egyértelm?en könnyebb dolgunk van, mint három héttel ezel?tt."





      Török Nagydj 1. szabadedzésPozPilótaCsapatId?Kör1.Felipe MassaFerrari1:27.323 162.Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes1:27.456+0.133173.Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:27.752+0.429254.Fernando AlonsoRenault1:28.284+0.961165.Jenson ButtonHonda1:28.919+1.596126.Kazuki Nakajima Williams1:29.002+1.679197.Nick HeidfeldBMW Sauber1:29.024+1.701218.Rubens BarrichelloHonda1:29.068 +1.745119.Nelsinho PiquetRenault1:29.082+1.7592310.Timo GlockToyota1:29.103+1.7801911.Jarno TrulliToyota1:29.329+2.0062412.Robert KubicaBMW Sauber1:29.330 +2.007713.Nico RosbergWilliams1:29.367+2.0442014.Adrian SutilForce India1:29.756+2.4332315.Giancarlo FisichellaForce India1:29.811 +2.4882316.Mark WebberRed Bull Racing1:30.088+2.7652117.David CoulthardRed Bull Racing1:30.340+3.0171318.Sébastien BourdaisToro Rosso1:30.388+3.0651919.Sebastian VettelToro Rosso1:30.426+3.1032120.Kimi R키ikkönenFerrari1:30.732+3.4093



      A Ferrari fölénye a motorbefagyasztás ellenére szembet?n?

      A szezon legutóbbi három futamán a Ferrari dominanciája egyértelm?en megmutatkozott, Kimi R키ikkönen kett?, Felipe Massa pedig egy gy?zelmet szerzett. A 2013-ig tartó motorbefagyasztási szabályok bizonyos fokú változtatásokat engedélyeztek a tél folyamán, és a jelek szerint ezt az olaszoknak sikerült legjobban kihasználniuk. A legtöbb motorgyár élt az apróbb átalaktások jogával, természetesen szigorúan az FIA felügyelete és engedélye mellett, a Ferrari mégis kiemelked? teljestménynövekedést ért el. Az Auto Motor und Sport szerint azonban nem tiszta minden, és a maranellói gárda megbzhatósági problémákra hivatkozva végezte el a fejlesztéseit.
      "A szabályok nem engednek meg semmilyen komoly változtatást. 킍gy ha egy fejlesztés mégis azért történt, hogy növelje a teljestményt, azt én gy nem tudom megtélni. De felteszem, hogy a normális procedúrát követték. Nem gyanakszom"- ezt már a BMW Sauber csapatvezet?je, Dr. Mario Theissen tette hozzá az ügyben, a Török Nagydjra készül?dve, Isztambulban, értesült az f1-live.com.

      A motorfejlesztések befagyasztását korábban tz évre határozta meg a Nemzetközi Automobil-szövetség, ám ezt a tél folyamán megfelezték, gy az új koncepciók már 2013-ban bevethet?ek lesznek.


      Török Nagydj 2. szabadedzésPozPilótaCsapatId?Kör1.Kimi R키ikkönenFerrari1:27.543 302.Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes1:27.579+0.036313.Felipe MassaFerrari1:27.682+0.139294.David CoulthardRed Bull Racing1:27.763+0.220245.Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes1:27.954+0.411276.Robert KubicaBMW Sauber1:28.431+0.888297.Jarno TrulliToyota1:28.619+1.076298.Kazuki Nakajima Williams1:28.664+1.121279.Fernando AlonsoRenault1:28.681+1.1382610.Nick HeidfeldBMW Sauber1:28.817+1.2743111.Jenson ButtonHonda1:28.826+1.2832812.Timo GlockToyota1:28.849+1.3062613.Nico RosbergWilliams1:28.907+1.3642914.Giancarlo FisichellaForce India1:29.008+1.4653515.Rubens BarrichelloHonda1:29.024+1.4812216.Nelsinho PiquetRenault1:29.212+1.6692617.Sebastian VettelToro Rosso1:29.462+1.9193018.Sébastien BourdaisToro Rosso1:29.630+2.0873219.Mark WebberRed Bull Racing1:29.633+2.090420.Adrian SutilForce India1:30.832+3.2899

    4. #172
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      170 millió dollárra korlátoznák a csapatok költését

      Az FIA értestette a Forma-1 csapatait, hogy három éven belül 170 millió dollárra kell szortaniuk költségvetésüket, az összeget azonban több istálló is túlzottnak tartja - más és más oldalról.

      Három lépcs?ben 110 millió euróra, azaz 170 millió dollárra szortaná vissza az F1-es istállók éves kiadásait az FIA - tudta meg az Autosport.

      A csapatok Tony Purnell FIA-tanácsadó leveléb?l értesültek a limitr?l, amely jöv?re 175 millió euró (270 millió dollár), 2010-ben pedig 140 millió euró (216 millió dollár) lenne, és 2010-re érné el a javasolt végösszeget. A sapka azonban nem terjedne ki a motorokra, a KERS rendszerre, a marketingre, valamint a versenyz?k és a csapatf?nökök fizetésére.

      í¢??sszehasonltásképp: a jelenlegi legtehet?sebb istállók - a Ferrari, a McLaren és a Toyota - több, mint 400 millió dollárt költenek el egyetlen szezon során.

      Az FIA tavaly t?zte zászlajára a költségvetési sapka bevezetését, amelyet a Ferrari és a Force India kezdett?l fogva ellenez. Most, hogy kiderültek a konkrét számok, még több istálló emelte fel a hangját, köztük a javaslatot eredetileg megfogalmazó Honda is.

      "A jöv? évi számok m?köd?képesek, de a Hondát kissé aggasztja a további útiterv, amelyr?l még mindenképp tárgyalni kell" - nyilatkozta az Autosportnak Nick Fry, a japán gárda vezérigazgatója. - "Ha túl alacsonyra nyomjuk az összeget, akkor amellett, hogy kisebb csapatokat vonzunk, elidegenthetjük azokat, akik fejlett technológiákat akarnak fejleszteni."

      Nem tetszik a korlát a Renault-t iránytó Flavio Briatorének sem, igaz, teljesen más okból.

      "Már most is 40 százalékkal kevesebbet fizetünk, mint a sapka. Ha lépést akarok tartani a limittel, akkor többet kellene költenem. Ez nonszensz" - méltatlankodott az olasz csapatf?nök, hangsúlyozva: a nehéz világgazdasági helyzett?l az autógyártók és a szponzorok sem tudják függetlenteni magukat, gy elkerülhetetlen a kiadások csökkentése.

      A pesszimisták táborát gyaraptja Ron Dennis is, de a McLaren els? emberének nem az 170 millió dolláros összeggel, hanem a költségvetési sapka betarthatóságával kapcsolatban vannak kétségei.

      "Nem tudom, lehetséges-e ellen?rizni a költségeket ilyen bonyolult vállalatok esetében, amelyek sokszor különböz? országokban végzik kutatás-fejlesztési tevékenységeiket, nehezen érthet? nyelveken és dokumentációval" - vetette fel Dennis. - "Aggaszt a kiadások nyomon követhet?sége, elvégre Németországban, Knában vagy Japánban kell betartatni a szabályokat. Hogyan lehetséges ez? Mindent támogatunk, ami segt csökkenteni az F1 költségeit, de csak akkor, ha a gyakorlatban is megvalóstható."

      Az FIA tervei szerint a költségvetési sapka betartását egy újonnan létrehozandó számviteli részleg felügyelné.

      Sebességkorlátozás válthatja a tankolási tilalmat

      A csapatf?nökök legutóbbi találkozóján felcsillant a remény a Safety Car mögötti tankolást tiltó, sokat szidott szabály eltörlésére. Az alternatva a sebességkorlátozás lehet, amit az egységes motorelektronika tesz lehet?vé.

      A Forma-1 Isztambulban egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy eltörölje a sorozat egyik legtöbbet kritizált szabályát.

      Arról a reguláról van szó, amely a megtiltja a tankolást mindaddig, amg a mez?ny fel nem sorakozik a pályára küldött Safety Car mögé - és gy alkalomadtán vétlen versenyz?ket sújt 10 másodperces büntetéssel.

      A Török Nagydjon senki sem esett áldozatul a szabálynak, de a téma ett?l függetlenül napirendre került a csapatf?nökök isztambuli megbeszélésén, ám az eddigi parttalan vita helyett ezúttal életképes alternatva is felmerült.

      Az autosport.com birtokába jutott javaslat szerint a Safety Car beküldése után is szabadon lehetne tankolni, de szigorú sebességkorlátozás lépne életbe. Ezzel teljesülne a vitatott szabály alapvet? célja, azaz a pilóták nem száguldanának árkon-bokron a boxutcába, fittyet hányva a biztonsági autót kiváltó balesetre is.

      Egy efféle limit betartatás korábban nehézkes lett volna, az idén azonban egységes motorvezérl? elektronikát (ECU) tett kötelez?vé az FIA, amelyen keresztül viszonylag könnyen ellen?rizhetné az autók sebességét.

      Az ECU szoftverének szezon közbeni módostása persze nem egyszer? feladat, az FIA szakért?i azonban lehetségesnek tartják - alapos tesztelés után. Ez azt jelenti, hogy a szabályváltozás legkorábban a júliusi Francia Nagydjon léphet életbe, a rendszerint sok Safety Car-t hozó Monacóban és Montrealban maradna a jelenlegi szisztéma.

      Ez persze nem lehet akadálya a változásnak, hiszen a tilalmat már a melbourne-i évadnyitó után összt?z alá vették a csapatok. "Olyan ez, mint a lottó. A stratégia tervezésekor csak reménykedni tudunk, hogy nem velünk történik meg" - mondta a BMW Saubert iránytó Mario Theissen, miután Barcelonában Nick Heidfeld ráfázott a szabályra.

      A GPDA elnöke, Mark Webber pedig "amat?rnek" nevezte az el?rást, és márciusban tárgyalást kezdett Charlie Whiting versenyigazgatóval a módostásról.

    5. #173
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      Alonso alárt a Ferrarihoz a hétvégén? :new_shocked::new_shocked:

      A monacói paddockban az a hr járja, hogy Fernando Alonso a hétvégén szerz?dést kötött a Ferrarival, melynek értelmében 2010-t?l a maranellói istálló versenyz?jeként folytatja a pályafutását - rja a grandprix.com, már el?re rámutatva, hogy a megállapodást valószn?leg még legalább egy évig cáfolni fogják. Alonso, akir?l nem titok, hogy a McLarent?l való hirtelen távozása után szükségmegoldásként választotta korábbi csapatát, a Renault-t, nyltan elismerte, hogy a Ferrarit szemelte ki célpontjául. Amg Jean Todt állt a csapat élén, nem volt sok esélye hozzájuk igazolni, az új, Stefano Domenicali által iránytott menedzsment azonban más irányvonalat képvisel, és nem kizárt, hogy szvesen látná Alonsót a Ferrarinál. Amióta Juan-Pablo Montoya alárt a McLarenhez, nem ritka, hogy évekkel el?re megkötnek egy versenyz?i szerz?dést - például Kimi R키ikkönen is 2005 októberében állapodott meg a Ferrarival arról, hogy 2007-t?l náluk fog dolgozni, Alonso pedig 2005 decemberében kötött egyezséget a McLarennel, szintén 2007-t?l.

      Az általában megbzható háttérinformációkkal szolgáló grandprix.com tényként számol be az Alonso és a Ferrari között megkötött szerz?désr?l, ami - ha igaz - felveti a kérdést, hogy 2009 végén a jelenlegi versenyz?k közül vajon R키ikkönennek vagy Felipe Massának kell-e elhagynia a csapatot. A meglep? helyzet az, hogy a tények R키ikkönen távozását sugallják, a Ferrari ugyanis tavaly októberben hivatalosan is bejelentette, hogy Massa szerz?dését 2010 végéig meghosszabbtották, mg finn csapattársáé jöv?re lejár. Elképzelhet?, noha egyel?re pusztán feltételezés, hogy R키ikkönen, aki korábban többször hangoztatta, hogy nem az F-1-ben akar megöregedni, valamiért úgy döntött, 2009 végén szögre akasztja a bukósisakját. Ebben az esetben logikus is lenne, hogy a Ferrari egy másik nagyágyút keresett a helyére, s gy kézenfekv? módon jutott el Alonsóhoz.

    6. #174
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      35
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      jó onnan jött a dominó... ha hemilton ovatosabban jön akkor valszn mögötte is kapcsoltak volna... amúgy meg számomra az az érdekes hogy Kimi és Kubi látta hogy mi van... mindegy egy bünti minimum járna neki.. .mert ez nem verseny baleset volt...

      "Hol van ez Sutil esetét?l, ahol Kimi a vizes pályán megcsúszott? Az sima versenybaleset volt... ez viszont egy amat?r Hamiton hiba."

      A Kanadai Nagydjon a McLaren-Mercedes versenyz?je, Lewis Hamilton a bokszutcában ütötte ki a ferraris Kimi R키ikkönent és magát is egyben a versenyr?l, miután nem vette észre a piros lámpát, és beleszállt a finn versenygépébe. A brit elismerte, hogy hibázott, és elnézést kért riválisától.




      <div align='left'> A verseny harmadánál Adrian Sutil versenygépének lerobbanását követ?en kellett a biztonsági autót a pályára küldeni, ilyen esetben pedig - a jelenlegi szabályok értelmében - nem lehet mindaddig a bokszba hajtani, amg erre engedélyt nem adnak. Miután azonban újra kinyitott a bokszutca, az élmez?nyben haladók közül többen be is hajtottak, köztük Hamilton és R키ikkönen is. A gyors szervizt követ?en a pilóták már mentek is kifelé, ám a bokszutca lámpája pirosan világtott, gy Robert Kubicamellett R키ikkönen is megállt.[/CENTER]


      A mögöttük érkez? Hamilton azonban nem vette észre a tilos jelzést, és mclarenes a lengyelt még ki tudta kerülni, ám a finnt már nem és autójával hátulról belecsattant R키ikkönen versenygépébe. A világbajnoki pontverseny addigi els? két helyezettje számára pedig ott ért véget a futam. Hamilton, akinek a ferraris rögvest dühösen jelezte is, hogy legközelebb figyeljen jobban, elismerte, kés?n vette észre a tilos jelzést.

      "Nem ez volt a legjobb megállásom. Láttam a két fiút el?l csatázni a bokszutcában, majd hirtelen megálltak. Láttam, hogy piros a lámpa, de mire lasstottam, már kés? volt"- idézte a kanadai pályán nyilatkozó Hamiltont az autosport.com. "Teljesen más dolog, ha azért vagy mérges, mert nekimész a falnak, ez nem ugyanaz. Bocsánatot kérek Kimit?l, de ilyen el?fordul. Jobb lett volna, ha egyikünk sem esik ki, mert gyorsak voltunk, és én az élen álltam. Legközelebb jobb lesz."

      f1hirek.hu


      Jobb lett volna, ha egyikünk sem esik ki, mert gyorsak voltunk, és én az élen álltam. Legközelebb jobb lesz. hahaha de meddig lett volna ott? Kimi kicsit jött rájuk... simán meglett volna....

      Más... Hemi apuja egy Porsche Carrera GT-vel állt bele a sövénybe... a kicsi poronyt meg a világbajokbe... :) ennyi Láma és kész!

      mondja ezt az aki a verseny elött ezt nyilatkozta:
      "...gyorsan alkalmazkodok a körülményekhez, ma én nyerek..."

    7. #175
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      35
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      f1hirek.hu</span>[/i]

      hehe Lúsz szerencsétlenkedését a youtube elkezdte törölgetni! :) Erre reméljük nem találnak rá:


      http://www.youtube.com/watch?v=http:...?v=mS-_dsLgO0whttp://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=mS-_dsLgO0w

    Oldal: 25 / 96 ElsőElső ... 15 23 24 25 26 27 35 75 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP