Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 28 / 96 ElsőElső ... 18 26 27 28 29 30 38 78 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 190 - 196 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #190
      Elérhetőség
      Offline
      green avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      07-11-30
      Életkor
      46
      Hsz.
      34

      Forma-1

      törölve! xxx

    2. #191
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      Hát mit mondjadk.....azért nem ugrott ki a szivem a helyéről a futam alatt. Egyszerűen szólva: sz@r volt! :)

    3. #192
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Én nem vagyok olyan mint az a Meclarenes b**i gyerek aki elkezdi fikázni a Ferrarit amikor nyer,mert egyértelmü hogy nagyon jó munkát végeztek most hétvégén a meclarenesek és hamilton szép volt.A ferrarinak erre lépnie kell.

    4. #193
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      Jaja szép volt, de a futam sajnos elég unalmas volt.

    5. #194
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Ferraris szempontbol biztos :Dde sebaj még van visza pár futam ilyen teljesitményel nemis érdemelte volna mega ferrari hogy nyerjen

    6. #195
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Schumacher védelmébe vette Massát

      A Német Nagydj után Felipe Massát néhány kritika érte amiatt, hogy nem védekezett elég agresszven Lewis Hamilton ellen, sőt külső vre húzódott előle, gy a McLaren-Mercedes versenyzője könnyedén el tudott menni mellette. A Ferrari tanácsadója, Michael Schumacher védelmébe vette egykori csapattársát. Elmondása szerint Massa műszaki problémákkal küzdött:

      „Felipe belül sem tudta volna megvédeni a pozcióját. Ha belül maradt volna, akkor Lewis kvülről autózta volna körbe. Ha a fékek nem olyan jók, mint amilyeneknek lenniük kellene, akkor nehéz dolgod van és nekünk sajnos egy kicsit túl sok problémánk volt a fékekkel és a gumikkal, amelyek már nem működtek olyan jól. Emiatt a biztonságra kellett mennünk és a harmadik helyet hazahozni. Lewis ellen már nem voltunk elég erősek és nem lett volna értelme túl sokat kockáztatni, hanem jobb volt hazahozni a hat pontot."

      Arra a kérdésre, hogy ha ő ült volna a Ferrariban, megnyerte volna-e ezt a versenyt a hétszeres világbajnok nemmel felelt.

      Schumacher úgy véli, hogy ezúttal a Ferrari stratégiájával nem volt baj, a biztonsági autós periódus alatt jó döntést hoztak: „Stratégiailag tökéletes munkát végeztünk."

      A futamgyőztes Hamiltonról azt mondta: „Lewis tökéletes teljestményt nyújtott, másrészről persze mindig megszépti a dolgot, amikor a többiek nem egészen tudnak úgy menni, mint kellene. Ezzel együtt nem szabad az érdemeit kicsinyteni és gratulálnunk kell neki."

      Schumacher nem tart attól, hogy a McLaren elhúzott tőlük a fejlesztések terén: „Nem gondolom, hogy amit itt láttunk az referencia, hiszen minden pályának megvan a maga karaktere. Magny-Cours-ban és Silverstone-ban is láthattuk, hogy a két pályán teljesen mások voltak az erőviszonyok. Budapest egy teljesen más pálya, nem lehet sem ezzel, sem Magny-Cours-ral összehasonltani."

      Arra a kérdésre, hogy mikor örülhetnek a német nézők ismét egy honfitársuk győzelmének, azt mondta: „A (német) fiúk mind nagyon jó munkát végeznek és a határig nyomják az autójukat. Ha olyan autójuk lesz, amivel nyerni lehet, meg is fogják tenni. Sebastian Vettel mindenképpen nagy jelölt erre, de még időre van szüksége és ezt meg is kell adnunk neki, hogy fejlődhessen és később a magasba emelhesse a zászlót."
      (Forrás: formula1.com)



      Interjú Stefano Domenicalival

      킁ltalában a Ferrari versenytempója jobb, mint a McLarené, a futamon azonban úgy tűnt, hogy a csapat erőssége, a gumikkal történő spórolás mellett nem tudott ebből előnyt kovácsolni. Stefano Domenicali: „Ez volt a hétvége egyik legkritikusabb pontja. 킁ltalában tudjuk, hogy a McLaren egy körön gyors, a verseny során pedig a tempó és az egyenletes teljestmény között kötnek kompromisszumot. Sajnos most nem gy történt. A kvalifikáción természetesen nagyon gyorsak voltak. Ha azonban megfigyeljük Kovalainen és Lewis üzemanyag mennyiségét, akkor belátható, hogy Felipe köre nagyon jó volt. Ezúttal az első szakaszban fél másodperccel lassabbak voltunk, ami pedig azt mutatja, hogy néhány dolgot még meg kell értenünk. Tanulmányoznunk kell a részleteket, anélkül, hogy gyors megoldást próbálnánk találni, mert az olyan hiba lenne, amit most nem követhetünk el."
      Felipe a verseny vége felé arra panaszkodott, hogy problémái vannak a fékekkel, és ezért nem tudja támadni Nelson Piquet-t. A fékproblémának volt valami köze ahhoz, hogy az első szakaszban nem volt elégséges a tempó?
      S.D.: „Azt hiszem, hogy a fékek magas hőmérsékletével volt a probléma. Ez az egyik oka annak, hogy nem tudtuk támadni a McLarent. í¢??sszességében Felipe sem volt elégedett az autó tapadásával. Nem tudott agresszven vezetni sem a keményebb, sem a lágyabb gumikeverékkel. Ez volt a legnagyobb probléma. Ezért nem tudtuk ilyen körülmények között támadni Piquet-t."
      Emltette, hogy tegnap jó volt a tempó, ma viszont nem. Az lenne a legegyszerűbb válasz, hogy változtak a körülmények. Elképzelhető, hogy ez az oka?
      S.D.: „Lehetséges. De, ahogyan azt elmondtam, nem akarom idő előtt meghatározni az okot. Elemeznünk kell a helyzetet. Ez túl összetett ahhoz, hogy egyszerű legyen a megoldás. Amit ma tapasztaltunk, az valami olyasmi, amit a szezonkezdet óta még nem észleltünk az egyenletes teljestmény és a tempó szempontjából. A McLaren előrelépést tett ezen a téren a verseny során. A hétvégén hosszú távon jók voltak. Viszont mi ma túl lassúak voltunk, és ennek meg kell keresni az okát."
      Kimi nem nyert versenyt a Spanyol Nagydj óta, ami pedig április végén volt. Ha nem számtjuk Kanadát, ahol kiesett, akkor sem mutat igazán olyan formát, amivel megnyerhetné a bajnokságot. Egyet ért ezzel?
      S.D.: „Nos, a pontokat kell figyelembe vennünk. Nem akarok kockázatos következtetéseket levonni a pilótákkal kapcsolatban. Mint ahogyan Silverstone-ban Felipe, most Kimi helyzetéről nem beszélnék. Természetesen ő az első, aki nem örül ennek a szituációnak, de biztos vagyok abban, hogy Magyarországon szeretne visszavágni, mint ahogyan mi is."
      Messze állt attól, hogy elégedett legyen ezen a hétvégén, pedig nagyon küzdött.
      S.D.: „Igen. Nem örült annak, ahogyan az autója péntek óta viselkedett. Azt mondta, hogy a kocsi hátsó részével volt probléma, s gy nem volt kellő mértékű tapadás birtokában. Ha összehasonltjuk ezt azzal, amit a múlt héten a tesztek során láttunk, akkor azt mondhatom, hogy ez az oka annak, hogy nem értem teljes mértékben a helyzetet. Múlt héten versenyképesek voltunk az utolsó szakaszban. Sok mindent elemeznünk kell."
      A verseny során Kimi visszajelzése megegyezett Felipéjével?
      S.D.: „Alapvetően igen. Nem volt elégedett az autó általános tapadásával. Nem vezethetett agresszvan, az autó hátulja nem működött jól. Nem tudta elérni azt a tempót, amit szeretett volna. Bizonyos szempontból az első szakasz volt a legjobb számunkra."
      Nem ez az első alkalom, hogy Kimi küszködött a beálltásokkal a teszt és a versenyhétvége között. A Ferrari beálltási lehetőségei rosszabbak, vagy Kimi nehezebben találja meg a helyes beálltásokat, mint Felipe?
      S.D.: „Az biztos, hogy a beálltási lehetőségek szélesebb spektrumúak, ha rossz úton jársz, és nem olyan irányban haladsz, amilyenben szeretnél. Mindent összevetve a különbség azonban nem jelentős."

      Ha az egész szezont vizsgáljuk, akkor össze tudná hasonltani Kimi és Felipe vezetési stlusát és a különböző beálltásaikat?
      S.D.: „Az egyetlen dolog, amit mondhatok az, hogy Felipe jobban szeret kevesebb üzemanyaggal futni a kvalifikáción, hogy támadni tudjon, és más tempója legyen a versenyen. Kimi ennek az ellentétét kedveli. Tovább szeret kint maradni a pályán, mert tudja, hogy a verseny hátralevő részében az egyik legerősebb. Ez a különbség a pilóták versenyzési stlusa között. Nehéz megmondani, hogy a beálltások tekintetében vannak-e eltérések. Természetes, hogy a két pilóta olyan különböző beálltásokat használ, amelyekkel az autó kissé másképp viselkedik, de ez nem jelentős."
      Július 29-én Maranellóban megbeszélésre kerül sor. Ez a Ferrari mint csapat új szellemiségének jele?
      S.D.: „A találkozó célja az, hogy a csapaton belül megbeszéljük a jövőbeli szabályok sorsát Max Mosley levelét követően. Ez jó lehetőség arra, hogy megtárgyaljuk, mi azon csapatok álláspontja, amelyek érintettek ebben a sportban."
      Jelentőséggel br az, hogy most Maranello a helyszn, mg korábban a Hilton szálloda volt a reptér közelében?
      S.D.: „Bizonyos, hogy a Ferrari, és a Ferrari elnöke azt szeretné, ha az egész csapat részt venne ebben, mert a Ferrari a Formula-1 része. Di Montezemolo úr gy látja jónak."
      (Forrás: formula.hu)

    7. #196
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      A McLaren az elmúlt két futamon egy olyan műszaki megoldást alkalmazott, amellyel megkerülhették a kipörgésgátló berendezések tiltására vonatkozó szabályt. Az FIA is vizsgálódik.

      Lewis Hamilton az elmúlt két versenyen, fölényesen győzött. A brit pilóta formajavulása azonban lehet, hogy csalásból fakad.

      A McLaren ugyanis egy olyan újtással állt elő, amely akár sértheti is a szabályok szellemét - ha a betűjét nem is. A csapat autóinak kormánykerekére a hagyományos két sebességváltó fül mellé ugyanis még két fül került, amelyekkel a pilóta a váltás közben az előre beálltott motorkarakterisztikák között is válthat, gy ideális szinten tartva a nyomatékot a kigyorstásoknál, ami miatt természetesen jóval kisebb az esélye a kerekek megpördülésének. A megoldást akár kézi kipörgésgátlónak is nevezhetjük.

      Hogy csalásról van-e szó, nem tiszta, de abban biztosak lehetünk, hogy ha a riválisok - főképp a Ferrari - nem tudnak előnyt szerezni egy hasonló újtással, és/vagy úgy érzik, hogy a McLaren ezzel jelentős előnyhöz jutott - eddig úgy tűnik -, akkor a wokingiakat be fogják panaszolni, aminek a kifogásolt fejlesztés betiltása, és büntetés is lehet a vége.

      De lehet, hogy még erre sem lesz szükség, ugyanis az FIA saját hatáskörén belül is kváncsi lett Hamilton jelentős fölényének okára, és a Német Nagydj után a győztes motorját további vizsgálatokra megtartották.

    Oldal: 28 / 96 ElsőElső ... 18 26 27 28 29 30 38 78 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP