Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 29 / 96 ElsőElső ... 19 27 28 29 30 31 39 79 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 197 - 203 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #197
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      35
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      nah szép... :no3: Remélem ha bebukik a banda akkor most nem csak a konstruktőri pontokat hanem az egyéni VB pontokat is elveszik tőlük.... ez már röhej...

    2. #198
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      35
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      kicsit keresgéltem:

      "A Nemzetközi Automobilszövetség (FIA) már elkezdte vizsgálni az eszközt, amelynek használata miatt visszamenőleg valósznűleg nem kell büntetésre számtani, mert nem egyértelműen szabályellenes. Az viszont előfordulhat, hogy mivel nem is szabályos egyértelműen, az FIA rövidesen megtiltja a McLarennek az eszköz alkalmazását. Ha szabályosnak találja (erre kisebb az esély), várhatóan heteken, hónapokon belül a többi csapat is kifejleszti hasonló megoldását ? hiszen újtás nem marad lemásolatlanul a Formula?1-ben..."

      ennyi.... :puke:

    3. #199
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Merzario: R키ikkönen nem túl agresszv gy Hamilton lehet a bajnok

      A korábbi Formula-1-es versenyző, Arturo Merzario 1979-ben visszavonult, de továbbra is figyelemmel kséri a futamok eseményeit. Az olasz legenda is igazi hazafi, mégis úgy véli, hogy az idei esztendőben Lewis Hamilton lesz a bajnok.

      "Lewis Hamilton nyer, aki a tapasztalatlansága és a nagy elvárások ellenére is remekül teljest. És Heikki Kovalainen is rendesen meghajtja. ??킐 olyan, mint Irvine vagy Barrichello volt a Ferrarinál." ? jelentette ki Merzario, aki úgy véli, hogy kialudt szenvedély tüze Kimi R키ikkönennél.

      "Kevésbé agresszv, mint a McLaren-ben volt. Többet kellene kockáztatnia, ahogyan Massa teszi."

      A legendás pilóta úgy véli, hogy a Ferrari hibát követ el azzal, hogy szabad utat ad. "Könnyen egy nevető harmadik nyerhet. Semmi előnyük nincsen abból, hogy két versenyzőre éptenek."
      (Forrás: formula.hu)

      Vettel továbbra is az élen

      A keddi naphoz hasonlóan szerdán is szikrázó napsütés, s magas hőmérsékletek fogadták a Forma-1 mezőnyét Jerezben, ahol tovább folytatódott a felkészülés a soron következő versenyekre.

      A nap legjobbja ezúttal is a Toro Rosso üdvöskéje, Sebastian Vettel lett, aki kereken 100 kör megtételét követően 1:18.843-es köridővel zárt az élen, megelőzve a McLaren-Mercedes istálló tesztpilótáját, Pedro de la Rosát. Vettel egyike volt azon öt versenyzőnek, akik a szerdai napon próbára tették a Bridgestone új keverékű slick-gumijait, noha mg a többiek komoly munkát folytattak a barázdált abroncsokon is, addig a német pilóta szinte egész nap a jövő évre vonatkozó programra koncentrált.A Toro Rosso pilótája egyébként az Autosport-nak nemrégiben elmondta, annak ellenére, hogy immáron érvényes szerződése van a RedBull Racinggel a 2009-es esztendőre, továbbra is keményen dolgozik jelenlegi csapatával, hiszen nyolc verseny még hátra van az idei szezonból.?Nem változott meg a hozzáállásom a szerződés alárása után" - mondta Vettel.?Továbbra is lépésről lépésre haladok, "Egyre jobb eredményeket érünk el. Remek a hangulat és ha sikerül kisebb újtásokat eszközölni, akkor még versenyképesebbek leszünk."
      "Az elmúlt versenyeken a legjobb tz között végeztünk, és remélem, hogy hasonló lendülettel folytathatjuk. Ahhoz, hogy tartani tudjuk a tempót továbbra is fejlesztenünk kell és keményen dolgozni." - tette hozzá Vettel, aki bizakodó, hogy a Magyar Nagydjon is bejut az időmérő második etapjába.
      "Nehéz versenyre számtok, de mindent beleadok, hogy a lehető legjobb eredményt érjem el."
      A második helyen tehát Pedro de la Rosa végzett, aki a délelőttöt arra használta, hogy szintén a bordázatlan felületű abroncsokat tegye próbára a 2009-es idényre szánt aerodinamikai beálltásokkal párostva. A spanyol pilóta legjobb köridejét még a délelőtt folyamán érte el, délután már az idei évben is használatos bordázott abroncsokon futott, melyekkel nem tudott javtani. A tervek szerint ma is a wokingi gárda tesztpilótája lesz majd szolgálatban, ám teljes bizonyossággal nem állthatjuk, hiszen a McLaren-Mercedes hivatalos programterve szerint csak úgy, mint kedden, tegnap is Gary Paffett kellett volna, hogy helyet kapjon az MP4-23-as volánja mögött.De la Rosa mögött mindenesetre négy tizedmásodperccel lemaradva a világbajnoki cmvédő Kimi R키ikkönen végzett, aki Luca Badoert váltotta a maranellói gárdánál. A finn pilóta 76 kör megtételét követően zárt a harmadik helyen, ettől függetlenül azonban ő volt a leggyorsabb versenyző azok közül, akik nem tették fel a slick-abroncsokat. A finn pilóta az F2008-as konstrukció különféle beálltásait próbálgatta, s noha úgy volt, hogy vetélytársaikhoz hasonlóan ők is a 2009-es reguláknak megfelelő csomaggal lépnek pályára, erre várhatóan csak ma kerül sor, amikor is a finn pilótával tovább folytatja majd a munkát a vörös osztag Spanyolországban.
      R키ikkönent Rosberg, Webber, valamint a Honda tesztpilótája, Alexander Wurz követi, akik Vettelékhez hasonlóan szintén 2009-es aerodinamikai csomaggal, illetve slick-gumikkal léptek pályára.
      Azt követően, hogy a mezőny többségével ellentétben a Toyota Jarno Trullival már kedden elkezdte a felkészülést a következő idényre, az olasz pilóta tegnap főként a következő futamokra való felkészüléssel foglalkozott. A kölni gárda versenyzője végül hetedikként zárt, megelőzve honfitársát, a Force India tesztversenyzőjét, Vitantonio Liuzzit.
      ?A 2009-es idény tegnapi előkészületei után ma visszatértünk az ez évi munkába" - mondta Trulli.
      ?Ma különösen a Magyar Nagydjra összpontostottunk, a délelőtt folyamán átnéztük a beálltásokat, mert délután túl szeles és forró volt az időjárás."
      ?Ebéd után a pálya és a szélcsatorna aerodinamikai összefüggéseit elemeztük. Teszteltünk néhány, a Magyar Nagydjra szánt aerodinamikai csomagot. Sok kört meg tudtunk tenni és sikerült fejlődni."
      ?A mai nap nem a köridőkről szólt, hanem az autóról. Szoros küzdelemben vagyunk a konstruktőri bajnokság negyedik helyéért, és ezt szeretnénk elérni."
      Az utolsó két helyen a Renault idei első dobogós helyezését a hétvégén megszerző Nelsinho Piquet, valamint a BMW-Sauber tesztpilótája, Christian Klien zárt.
      Utóbbi versenyző a keddi incidenst követően szerdán 89 kört tett meg a spanyol versenypályán, s nagyjából 2 másodperces hátránnyal végzett tizedikként.
      A csapathoz kapcsolódó hr egyébként, hogy a keddi napon áramütést szenvedő szerelő az éjszakát kórházban kellett, hogy töltse, miután a délután folyamán rosszullétre panaszkodott. A csapat egyelőre vizsgálja, hogy miért váltott ki a KERS (kinetikus energia-tároló rendszer) ekkora feszültséget az F1.08-as konstrukcióból.<blockquote> 1.(GER)S. VettelToro RossoSTR31:18.843 100
      2.(ESP)P. de la RosaMcLarenMP4-231:19.061+0.218122
      3.(FIN)K. R키ikkönenFerrariF20081:19.446+0.60376
      4.(GER)N. RosbergWilliamsFW301:19.861+1.018112
      5.(AUS)M. WebberRed Bull RacingRB41:20.021+1.178105
      6.(AUT)A. WurzHondaRA1081:20.416+1.57381
      7.(ITA)J. TrulliToyotaTF1081:20.534+1.69151
      8.(ITA)V. LiuzziForce IndiaVJM-011:20.577+1.734102
      9.(BRA)N. Piquet Jr.RenaultR281:20.827+1.98499
      10.(AUT)C. KlienBMW SauberF1.081:20.850+2.00789</blockquote>

      R키ikkönen: Az év legnehezebb hétvégéje volt a hockenheimi

      Kimi R키ikkönen a múlt hétvégi Német Nagydjon csak a hatodik helyen ért célba, gy most hét ponttal van lemaradva a világbajnoki pontversenyt vezető Lewis Hamilton mögött. A Ferrari finnje úgy vélte, Hockenheimben az év legrosszabb hétvégéjét kellett átélnie, ám biztos abban, hogy hamarosan jobbra fordulnak a dolgok.

      Németországban Hamilton lehengerlően vezetett, a brit jóval gyorsabb volt riválisainál, és a pole pozcióból rajtolva megnyerte a futamot. A Ferrari Felipe Massa révén begyűjtött ugyan egy harmadik helyezést, de az olasz csapat a múlt hétvégén nem igazán tudta felvenni a versenyt a wokingiakkal.
      "Egészen biztos, hogy az év legnehezebb hétvégéje volt a hockenheimi. Borzasztó volt a péntek, még komplikáltabb a szombat, a vasárnap pedig nagyon szomorúan végződött"- idézte R키ikkönent az f1-live.com. "Nem sikerült jól beálltani az autót, és a versenygép egyáltalán nem volt stabil. Remek tapadásra van ugyanis szükség ahhoz, hogy Hockenheimben jó köridőket produkálj, de az autó hátsó felével az egész futam alatt bajlódtam."

      A futam után a finn pilóta elismerte, hogy Silverstone-hoz hasonlóan Németországban is jobb volt a McLaren-Mercedes, éppen ezért a Ferrarinak nagyon keményen kell folytatni a fejlesztéseket, ha világbajnoki cmet akar ünnepelni a szezon végén.

      "Nyilvánvaló, hogy megváltozott a helyzet. Hétpontos hátrányban vagyok a tabellán, mint a Kandai Nagydj után"- ismerte el R키ikkönen. "Meg kell vizsgálnunk és elemeznünk kell minden egyes részletet, és meg kell fejtenünk, miért is voltunk olyan lassúak, mert valaminek lennie kellett, ami nem működött megfelelően."

      "Néha megtörténnek ilyen dolgok, amikor fejleszteni akarod az autót. Egy dologban azonban biztos vagyok: lesz egy olyan F2008-asunk, amellyel hamarosan ismét a győzelemért harcolhatunk?"- tette hozzá a finn optimistán.



      R키ikkönen ezúttal sem brt a slick gumisokkal Jerezben, Webber az élen

      Sebastian Vettel már csak ezért sem végezhetett a harmadik tesztnapon is az élen Jerezben, mivel már nem ült autóba. Csütörtökön viszont gy is egy Red Bullos pilóta volt a leggyorsabb, Mark Webber ugyanis az élre reptette a Red Bull Racing R4-esét. A 3. napon is nagy meleg fogadta a csapatokat Spanyolországban. A remek körülményeket ezúttal is az összes csapat kihasználta, és sokat voltak forgalomban a slick (sima futófelületű) gumik is.
      Csütörtökön Mark Webber zárt az élen 1:19.176-tal, de az ausztrál három tizeddel is elmaradt Sebastian Vettel szerdai legjobbjától, ami egyben az e heti legjobb köridő is.

      Webber munkáját nem hátráltatta technikai probléma, gy 85 kört tehetett meg, ezalatt pedig az RB4-es új fejlesztéseit valamint a Bridgestone új slick gumijait is kipróbálta.

      A 2. pozcióban Nelsinho Piquet landolt a Renault-val. A brazil 95 kört tett meg, ami napi csúcsnak számt. A hockenheimi ezüstérmes ma kipróbálta a slick gumikat is, sőt autóján egy különleges szerkezet is feltűnt. A mérnökök ugyanis egy mérőműszert szereltek a kerék köré, amellyel az újgenerációs gumik felületi hőmérsékletét igyekeztek mérni.

      A 2009-től újra bevezetésre kerülő sima futófelületű gumikat ma sem használta Kimi R키ikkönen, aki 3. lett a Ferrarival, és elsősorban a következő futamokra, gy a Magyar Nagydjra való felkészülésre fókuszált.

      A finn világbajnoktól csak egy hajszállal volt lassabb a Force India tesztpilótája, Vitantonio Liuzzi a 4. legjobb időt produkálta. A jelek szerint az indiai kiscsapat profitálhat majd a szezon hátralévő részében a gyorskapcsolású váltó bevetéséből.

      A McLaren-Mercedes autóját Pedro de la Rosa nyüstölte, illetve csak nyüstölte volna a mai napon. A spanyol tesztpilóta ugyanis összesen csak 39 kört tehetett meg, mivel délelőtt és délután is műszaki problémák léptek fel, gy az edzésidő számára igencsak megrövidült. De la Rosa első leállása miatt délelőtt meg is kellett szaktani a körözést.


      1. M. WebberRed Bull RacingRB41:19.176 85
      2. N. Piquet Jr.RenaultR281:19.334+0.158 95
      3. K. R키ikkönenFerrariF20081:19.434+0.258 84
      4. V. LiuzziForce IndiaVJM-011:19.544+0.368 86
      5. P. de la RosaMcLarenMP4-231.19-850+0.674 39
      6. S. BourdaisToro RossoSTR31:20.029+0.853 77
      7. K. NakajimaWilliamsFW301:20.097+0.921 88
      8. T. GlockToyotaTF1081:20.421+1.245 78
      9. R. BarrichelloHondaRA1081:20.641+1.438 68
      10. N. HeidfeldBMWF1.081:20.896+1.720 97

    4. #200
      kubica
      kubica avatara

      Forma-1

      Majd most elmeszelik a mekiket,csalásért(rejtett kipörgésgátló).......azt akkor egálba lesznek..:nasty:

    5. #201
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      hát ez a rejtett kipörgésgátló érdekes dolog

    6. #202
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Nem érdekes hanem tény hogy a meclaren csak és kizárolag csalásal tud oylan autót épiteni amivel versenyképes egyedül nem képesek erre ezt bizonyitja az is mogy nem csak Mercedes a csapat ha meclaren mercedes ugye az meg nem egy cég hanem kettö :Dcsaló banda

    7. #203
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      azért még nem biztos hogy csalásról van szó.

    Oldal: 29 / 96 ElsőElső ... 19 27 28 29 30 31 39 79 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP