Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 30 / 96 ElsőElső ... 20 28 29 30 31 32 40 80 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 204 - 210 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #204
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      A Ferrari is teszteli a cápauszonyszerű motorbortást


      Utolsó napjához érkezett a spanyolországi Jerezben kedden kezdődött kollektv teszt, amelyen a Forma-1-es csapatok számos újtást próbálgattak. A záró napon a Ferrarin is szembetűnő változás lesz, a maranellói csapat autójára ugyanis a több istálló által már kipróbált úgynevezett cápauszonyszerű motorbortás kerül majd. Mivel tehát a Ferrari is teszteli az új elemet, gy már csak két csapat, a BMW Sauber és a Williams "lógnak ki a sorból", csütörtökön ugyanis a Honda is hasonlóval ksérletezett, adta hrül az f1-live.com.
      A Ferrarinál szerdán és csütörtökön tesztelő Kimi R키ikkönen egyébként bár egyik nap sem tudta a leggyorsabb időt produkálni, meg volt elégedve a Spanyolországban elvégzett munkákkal: "Most tisztább a kép arról, hogy mi is történt Hockenheimben." A maranellóiaknál Felipe Massa vezet majd a záró napon.

      Mint ahogyan pedig arról már a tesztösszefoglalókban beszámoltunk, a McLaren-Mercedes a BMW Sauber és a Honda által már régóta használt szarvas orrkúppal ksérletezett, mg a Force India bevetette új, gyorskapcsolású váltóját, amely a jelek szerint, illetve a csütörtöki eredmények láttán, remekül működik, Vitantonio Liuzzi ugyanis tegnap a negyedik legjobb időt autózta.

      Az indiai csapathoz kapcsolódik a hr, hogy Giancarlo Fisichella pénteken, vagyis ma tesztelt volna, ám az olasz pilóta elkapott egy kisebb vrust, gy kihagyja a gyakorlást, az f1-live.com pedig úgy tudja, Adrian Sutil vezet majd csapattársa helyett.
      (Forrás: f1hirek.hu)



      R키ikkönen sokkal optimistább lett a teszt után

      A Forma-1-es mezőny számára ma, vagyis pénteken véget ér a Jerezben zajló kollektv teszt. A Ferrarinál Kimi R키ikkönen szerdán és csütörtökön kapott lehetőséget, és a finn úgy érezte, sikerült előrelépniük, ezért a csapattal karöltve sokkal optimistábban várja a Magyar Nagydjat. Az olasz alakulat a legutóbb Németországban nem igazán tudta tartani a lépést az egyre jobb formába lendülő McLaren-Mercedesszel, amelynek pilótája, Lewis Hamilton meg is nyerte a futamot, és vezeti is a világbajnoki pontversenyt.
      A Ferrari pedig amellett, hogy a következő versenyre és a jövő évre is folytatta a felkészülést Jerezben, arra is igyekezett választ kapni, hogy miért voltak lassabbak Hockenheimben a legfőbb riválisnál.

      "Sok dolgot kipróbáltunk, és legalább most már tisztábban látunk. Az autó csütörtökön jobb volt, mint szerdán, de nem tudjuk, hogy vajon ugyanez lesz-e a helyzet a következő versenyen is. Még mindig sok a kérdőjel, de már boldogabbak és pozitvabbak vagyunk"- ismerte el a 28 éves sofőr, akit az autosport.com idézett.

      R키ikkönentől azt is megkérdezték Jerezben, hogy tehát a Német Nagydj után jó pár nappal tudják-e már a Ferrarinál, hogy mi volt a probléma a múlt hétvégén, a finn pedig a következőt mondta: "Nem voltunk gyorsak, ezért megnéztük, hogyan fejlődhetnénk."

      "Már nem vezetjük a világbajnokságot, de ez csak egyetlen verseny volt. Remélhetőleg az autónk ismét olyan lesz, mint a korábbi futamokon, és akkor rendben kellene lennünk"- vélte a világbajnok, aki jelenleg hét pont hátrányban a harmadik a tabellán. "Sok verseny van még hátra, az azonban biztos, hogy a McLaren erős volt a legutóbbi két futamon. Ezért nekünk újra a megfelelő csomagra van szükségünk, illetve meg kell próbálnunk újra versenyeket nyerni. Még hosszú a szezon."

      A Forma-1 mezőnye jövő hétvégén megérkezik hazánkba, ahol tavaly a McLaren-Mercedes pilótája, Lewis Hamilton nyerte a futamot éppen R키ikkönen előtt. A 2007-es világbajnok azonban bzik abban, hogy idén visszavághatnak a wokingiaknak.

      "A McLaren tavaly nagyon erős volt hozzánk képest, de az az aszfaltcsk olyan, mint a monacói pálya, és mi idén elég erősök voltunk ott. Ezért remélhetőleg kihvóik lehetünk, és megnyerhetjük a versenyt"- tette hozzá a Jégember.
      (Forrás: f1hirek.hu)





      Megtalálta a Ferrari a gyengélkedés méregfogát?

      Noha sokan úgy vélték, hogy Hockenheim karakterisztikájából adódóan inkább a Ferrari versenyautóinak fekszik majd, mintsem a rivális, McLaren-Mercedes kocsijainak, Lewis Hamilton meghökkentően nagy dominanciát tudott felmutatni a Német Nagydj futamán. A Ferrarinál úgy vélik, hogy a hirtelen fordulat az erősorrendben nem a brit gárda fejlesztési ütemére, hanem az F2008-ban rejlő potenciál nem megfelelő kihasználására vezethető vissza. A Scuderia éppen emiatt a jerezi teszteken rengeteg elemet vett nagytó alá illetve számtalan beálltást kipróbált, hogy rájöjjenek, mi okozta a drámai visszaesést.
      A Turun Sanomat szerint a legnagyobb gondot a hátsó felfüggesztés jelentette, melyet közvetlenül a hockenheimi hétvége előtt mutattak be. Ez akár magyarázat is lehet arra, hogy miért volt akkora lemaradása a két Ferrarinak a német pálya harmadik szektorában, ahol a közepes tempójú kanyarok és gyors irányváltások kombinációjában elengedhetetlen a tökéletes felfüggesztés illetve futómű. A finn lap úgy tudja, hogy az olasz gárda Magyarországon visszatér a kérdéses elem korábbi verziójához.
      Emellett a legfrissebb információink szerint a Ferrari is pályára viszi a jerezi tesztek zárónapján a Red-Bull Racing által kifejlesztett cápauszonyra hasonltó motorbortást.


      R키ikkönen az abroncsokat okolja a gyengébb teljestményért

      Kimi interjú a hockenheimi sajtótájékoztatóról.
      Kimi, mi az oka a teljestmény-ingadozásnak?
      Kimi R키ikkönen
      : "Ez pályafüggő. Az egyiken mi vagyunk jobbak, máshol a McLaren. Tavaly még észrevehetőbb volt. Szerencsére idén egy olyan pálya sincs, ahol nem boldogulunk."
      Idén nagyobb problémát jelent az abroncsok felmelegtése az időmérőn?
      Kimi R키ikkönen
      : "A pálya karakterisztikája, az aszfalt felülete, a hőmérséklet és a gumikeverékek is meghatározó szerepet játszanak. Bizonyos helyzetekben a McLaren gyorsabban tudja üzemi hőmérsékletre melegteni az abroncsokat. Emiatt fordul elő, hogy gyakrabban tudják már az első körben kihozni a maximumot. De a versenyen nagy árat fizetnek ezért, mert hamarabb elkopnak a gumik. Emiatt kiegyenltett a dolog. A legjobb lenne egy olyan autó, amely mindkettőre képes. De ez nem megy. Mivel az időmérő és a verseny között nem lehet változtatni az autón, választani kell."
      Az időmérőn is nagyok a különbségek az egyes etapok között.
      Kimi R키ikkönen
      : "Két szett gumi között is nagy lehet a különbség, még akkor is ha semmit sem változtatunk az autón. Amikor még több gumiszálltó volt, nem volt ilyen teljestmény-ingadozás. Mivel egységesek az abroncsok, a Bridgestone ügyel a költségekre. Ez kihatással van a gyártási folyamatokra. Mivel a szettek között nagy a különbség, nehéz jó időt futni az edzésen. Soha nem tudod mire számthatsz."
      Nehéz a felmelegtés?
      Kimi R키ikkönen
      : "Igen. Egyes helyszneken csak lassabb kanyarok vannak a célegyenes előtt, ahol szinte lehetetlen felmelegteni a gumikat. De az is előfordul, hogy valaki előtted lassan megy, mert teret akar hagyni az előtte haladóhoz. Gyakran nem lehet a szükséges tempóban autózni. Ilyenkor hideg gumikkal kell teljesteni az első kanyarokat az időmérőn. A csapat számára nehéz úgy kiküldeni a versenyzőt, hogy ne kerüljön forgalomba."
      Mennyire fontos, hogy a Ferrarinál szabadabb vagy?
      Kimi R키ikkönen
      : "Nagyon fontos. Ez volt az egyik oka annak, hogy elhagytam a McLarent. A csapattagokkal jól kijöttem, de volt néhány dolog, ami nem tetszett."
      Másképp élnél, ha nem versenyeznél?
      Kimi R키ikkönen
      : "Passzolok. Azt teszem, amihez kedvem van. Van akiknek ez nem tetszik. De nem foglalkozom azzal, hogy mit gondolnak."
      El tudod képzelni az életedet Formula-1 nélkül?
      Kimi R키ikkönen:
      "Akkor egy másik sorozatban vennék részt. Talán raliban. Az egész életem az autósportról szól. Soha nem gondoltam arra, hogy valami mást kellene csinálnom."
      Mikor gondoltál arra először, hogy bekerülhetsz a Formula-1-be?
      Kimi R키ikkönen
      : "Tizennyolc éves korom előtt semmiképp. Amikor Angliába mentem, nagyon sokan segtettek. A gokartos időszakban soha. Nem volt annyi pénzünk."
      Mit tanácsolsz a gokartosoknak?
      Kimi R키ikkönen
      : "Nem vagyok jó tanácsadó. Fontos, hogy olyan emberekkel tudják felvenni a kapcsolatot, aki felismerik a tehetségeket és támogatják őket. Minden más a szerencsén múlik. A megfelelő időben kell a megfelelő helyen lenned."
      Mennyire fontos a lazaság ebben a szakmában?
      Kimi R키ikkönen:
      "Nem akarok aggódni, csak élni az életemet. Eddig bejött ez a hozzáállás és sikeres voltam. Pozitvan gondolkozom. Silverstone vagy Magny Cours után is bosszankodhattam volna, hogy nem használtam ki a lehetőséget. De nem érek el vele semmit. Inkább azt mondom, hogy legalább néhány pontot sikerült szerezni. Lehetett volna rosszabb is."
      Néhány kollegád olyan benyomást kelt, mintha a nap 24 órájában a munkája körül forogna minden gondolata.
      Kimi R키ikkönen
      : "Ez csak kitaláció. Mindenki örül, ha valami másra gondolhat, amikor kilép a paddockból. Nem lehet eredményes, ha valaki mindig a munkájára gondol. A különbség köztem és a többiek között annyi, hogy a téli időszakban nem szvesen tesztelek. Inkább olyan dolgokkal foglalkozom, aminek semmi köze a munkámhoz. Szükségem van erre. Ha nem tudnám egy kis időre elfelejteni az autósportot, csökkenne az érdeklődésem."
      Mi a legrosszabb a munkádban?
      Kimi R키ikkönen
      : "Legszvesebben csak a versenyzéssel foglalkoznék. De elég rutinos vagyok ahhoz, hogy tudjam, a többi is hozzátartozik."
      Jobban élvezed a munkát mint két esztendővel ezelőtt?
      Kimi R키ikkönen
      : "Igen. A Ferrarinál remek helyem van. Itt hagynak lélegezni."
      Alonso tudni szeretné, hogy 2009 után versenyezni fogsz-e.
      Kimi R키ikkönen
      : "Nekem van időm."
      Mire vársz?
      Kimi R키ikkönen
      : "Miért kellene sietnem? 2009-re érvényes szerződésem van. Eleget fogok tenni az abban foglaltaknak, mindegy mit találgatnak. Tartom magam ehhez."
      A Ferrari nem akarja tudni, hogy milyen terveid vannak 2009 után?
      Kimi R키ikkönen
      : "Nem hiszem, hogy bármi is sürgetné a Ferrarit. Nem szoktak ilyen gyorsan dönteni egy szerződéshosszabbtásról. Itt több dolgot is figyelembe kell venni. Ha eljön az ideje, dönteni fogok."
      Nem tartasz attól, hogy unatkozni fogsz ha visszavonulsz?
      Kimi R키ikkönen
      : "Nem szoktam unatkozni. Ha visszavonulok a Formula-1-ből, más versenyeken fogok részt venni. Egyszer a ralit is ki fogom próbálni. Minden terepen jónak kell lenned."
      A ralivilágbajnokság is szóba jöhet?
      Kimi R키ikkönen
      : "Ezt nem tudom megmondani, mert nem vettem részt komolyan egy ralin sem. Aszfalton valósznű jól menne, de nem tudom, hogy mennyire tudnám követni egy navigátor utastását. Nem szoktam hozzá."
      Gyorsabb vagy mint a testvéred Rami, aki a finn bajnokságban indul?
      Kimi R키ikkönen
      : "Nem tudtuk összemérni a tudásunkat."
      Igaz, hogy néha unatkozol az autóban?
      Kimi R키ikkönen
      : "Csak akkor, ha toronymagasan vezetek, mint tavaly Ausztráliában. Ilyenkor előfordul, hogy más dolgokra gondolok, vagy a gombokkal játszom a kormányon. De fennáll a veszély, hogy eltéveszted a féktávot. Idén sajnos nem voltak ilyen versenyek."
      Formula-1-es autót a legjobb vezetni?
      Kimi R키ikkönen
      : "A legjobban az első évben élveztem. Minden új volt nekem. Az autó, a pályák. Tavalyról idénre szinte semmi sem változott, csak eltűntek az elektronikus segédeszközök. De az autók jobbak lettek. Csak néhány kanyarban tűnik fel, hogy nincsen kipörgésgátló."
      Mit teszel a legszvesebben? Videojátékozol, motorozol vagy elmész a barátaiddal szórakozni?
      Kimi R키ikkönen
      : "Motorozás után elmenni a haverokkal."
      Ismered Olaszországot?
      Kimi R키ikkönen
      : "A gokartos időszakban sok időt töltöttem ott. De akkoriban még autóval közlekedtünk. A benzinkutakon, a hoteleken és a pályán kvül akkor sem sokat láttam belőle."
      Mit csinálsz Sharon Stone autójával, amit Monte Carlóban vettél egy aukción?
      Kimi R키ikkönen
      : "Még nem kaptam meg az autót. Azt sem tudom, hogy most hol van. Lehet küldik, de lehet hogy elkell hozni. De nem szórakozásból vettem, jótékony célra ment az összeg."
      Forrás: Hockenheim sajtótájékoztató



      Kovalainen nyerte a zárónapot


      Heikki Kovalainen végzett az élen a Forma-1-es csapatok jerezi tesztsorozatának negyedik, egyben utolsó napján. A McLaren-Mercedes versenyzőjét Sebastien Bourdais és David Coulthard követi. A nap érdekessége, hogy a Ferrari alakulata is kipróbálta a RedBull Technology által kifejlesztett 'cápauszony-szerű' motorbortást. A jerezi tesztsorozat negyedik, egyben utolsó napján is verőfényes napsütés, illetve 30??í‚°C körüli hőmérséklet fogadta a csapatokat, akik tovább folytatták a munkát, hogy megfelelően felkészüljenek a jövő hétvégi Magyar Nagydjra, illetve a 2009-es idénytől bevezetésre kerülő módostásokra.

      A spanyol versenypályán pénteken Heikki Kovalainen zárt az első helyen, aki mögött a Toro Rosso versenyzője, Bourdais, valamint az idény végén visszavonuló David Coulthard végzett.

      A wokingi gárda finn pilótája 116 kör megtételét követően 1:18.385-es köridővel zárt az élen, közel négy tizeddel maga mögé utastva a francia Sebastien Bourdaist.

      Kovalainen a nap részében tovább folytatta a munkát a csapat új fejlesztésű orrkúpjával, mely a BMW-Sauber és a Honda autóin látott 'szarvak' egy továbbfejlesztett változata. Ennek ellenére a finn pilóta legjobb köridejét ezek nélkül, még a délelőtt folyamán futotta meg (információink szerint slick abroncsokon és a 2008-as idénynek megfelelő aerodinamikai beálltásokkal). A csapat továbbra sem biztos abban, hogy beveti-e az emltett elemeket a hungaroringi futamon.

      Kovalainen mögött tehát Sebastien Bourdais végzett, aki - csakúgy, mint Kovalainen - a bordázatlan felületű abroncsokkal utastotta maga mögé a RedBull Racing veterán versenyzőjét, David Coulthardot.

      ??킐ket a Renault tesztpilótája, Romain Grosjean, valamint a Ferrari versenyzője, Felipe Massa követi.

      A maranellói gárda a mai napon pályára vitte a mezőny szinte valamennyi csapata által (a BMW és a Williams kivételével) kipróbált ún. cápauszonyt. A csapat brazil pilótája több, mint 1 másodperces hátránnyal végzett az ötödik helyen, megelőzve Kazuki Nakajimát és Nick Heidfeldet.

      Finn hrügynökségek egyébként úgy értesültek, hogy a Ferrari megtalálta a magyarázatot a hockenheim-i hétvégén mutatott gyenge teljestményre. A Turun Sanomat nevű hrügynökség úgy értesült, hogy a fő problémát az a hátsó felfüggesztés okozta, melyet a vörösök közvetlenül a Német Nagydj előtt mutattak be. Jelentések szerint Kimi R키ikkönen és Felipe Massa csapata a jövő hétvégi Magyar Nagydjon visszatér az emltett elem korábbi változatához.

      A BMW-Sauber német pilótája, Nick Heidfeld 453 km-t tett meg ma, s főként az F1.08-as versenygép aerodinamikai illetve mechanikai beálltásaira fókuszált. A nagy hőségnek köszönhetően a csapatnak sikerült megfelelően felkészülni hazánk versenyére, ahol a meteorológusok előrejelzése szerint szintén 30 ??í‚°C körüli hőmérsékletek várhatóak. Heidfeld napja mindazonáltal nem volt problémamentes, a német alatt még a délelőtt állt meg az autó, a csapat tájékoztatása szerint az egyik szenzor hibásodott meg a német-svájci istálló versenygépében.

      Ma egyébként BMW pilótáján kvül kétszer kellett még megszaktani piros zászlóval a körözést, mindkét a Toyota tesztversenyzője, Kamui Kobayashi (aki ma utolsóként zárt) miatt, aki fél órával az edzés kezdetét követően kicsúszott a pályáról, mg délután műszaki hiba hátráltatta.

      "Sűrűn napot zártunk ma, ennek ellenére minden jól ment" - értékelt Kobayashi.

      "A nap nagy részében a jövő hétvégi budapesti futamra való felkészüléssel foglalkoztunk és úgy gondolom, sikerült sokat fejlődni. Később kipróbáltuk a Bridegstone 2009-es idényre szánt abroncsait is."
      A japán versenyzőt a hondás Jenson Button, valamint a Force India német pilótája, Adrian Sutil előzte meg a zárónapon.

      1.(FIN)H. KovalainenMcLarenMP4-231:18.385 116
      2.(FRA)S. BourdaisToro RossoSTR31:18.746+0.361 113
      3.(GB)D. CoulthardRed Bull RacingRB41:19.494+1.109 93
      4.(FRA)R. GrosjeanRenaultR281:19.561+1.176 90
      5.(BRA)F. MassaFerrariF20081:19.611+1.226 92
      6.(JP)K. NakajimaWilliamsFW301:19.724+1.339 100
      7.(GER)N. HeidfeldBMW SauberF1.081:19.915+1.530 99
      8.(GER)A. SutilForce IndiaVJM-011:19.965+1.580 72
      9.(GB)J. ButtonHondaRA1081:20.532+2.147 98
      10.(JP)K. KobayashiToyotaTF1081:20.878+2.493 90

    2. #205
      Elérhetőség
      Offline
      Rocky avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      08-02-19
      Életkor
      45
      Hsz.
      400

      Forma-1

      törölve! xxx

    3. #206
      Elérhetőség
      Offline
      Rocky avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      08-02-19
      Életkor
      45
      Hsz.
      400

      Forma-1

      Originally posted by Dada;26597
      A McLaren az elmúlt két futamon egy olyan műszaki megoldást alkalmazott, amellyel megkerülhették a kipörgésgátló berendezések tiltására vonatkozó szabályt. Az FIA is vizsgálódik.

      Lewis Hamilton az elmúlt két versenyen, fölényesen győzött. A brit pilóta formajavulása azonban lehet, hogy csalásból fakad.

      A McLaren ugyanis egy olyan újtással állt elő, amely akár sértheti is a szabályok szellemét - ha a betűjét nem is. A csapat autóinak kormánykerekére a hagyományos két sebességváltó fül mellé ugyanis még két fül került, amelyekkel a pilóta a váltás közben az előre beálltott motorkarakterisztikák között is válthat, gy ideális szinten tartva a nyomatékot a kigyorstásoknál, ami miatt természetesen jóval kisebb az esélye a kerekek megpördülésének. A megoldást akár kézi kipörgésgátlónak is nevezhetjük.

      Hogy csalásról van-e szó, nem tiszta, de abban biztosak lehetünk, hogy ha a riválisok - főképp a Ferrari - nem tudnak előnyt szerezni egy hasonló újtással, és/vagy úgy érzik, hogy a McLaren ezzel jelentős előnyhöz jutott - eddig úgy tűnik -, akkor a wokingiakat be fogják panaszolni, aminek a kifogásolt fejlesztés betiltása, és büntetés is lehet a vége.

      De lehet, hogy még erre sem lesz szükség, ugyanis az FIA saját hatáskörén belül is kváncsi lett Hamilton jelentős fölényének okára, és a Német Nagydj után a győztes motorját további vizsgálatokra megtartották.
      Az hogy műszakilag fejlettebbek mint a ferrari azért meg kell büntetni?A ferrari csalásait mindig elsimtják,soha nem derülnek ki.Ez kökemény üzlet.Minden csapat a szabályok adta kiskapukat keresgéli és ez nem csalás.Azért vannak a mérnökök,hogy ezt megoldják.Egyébként az már nagyon feltűnő,hogy ha valakinek jobban megy mint a ferrarinak akkor meg kell büntetni!!!
      :puke:

    4. #207
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      De cimbora Scuderia Ferrari az egy cég nemugy mint a Meclaren is gyárt szar autókat meg a mercsedes is gyárt szar autókat akkor ugymondom hogy két autógyártó Ja hogy a Scuderia is autó szegényem ezt nemis tudtam :DJa igazad van müszakilag fejletteb az elmult két futamon :D:D:D:D:D erre képes hogy kétes dolgokal elönyhöz jussanak mint annakidején a röno az ellensujos lengéscsillapitokal :Dcsalo banda a meclareny mercedes na meg a ron a kis kétszinü fapofa aki aszmondta semmit nem tudok a a titkos Ferrari anyagrol aztán a végén meg kiderül az egész meclaren tudott rola nézd meg a meclaren klubbokba menyi tag van meg nézd meg a Frrari-t ez ugyanolan egyértelmü minthogy ki nyert több egyéni és konstruktöri cimet öszesitettben otsem a meclaren az elsö nagyon nem sött gáááááááááááááááááááááááz :D

    5. #208
      Elérhetőség
      Offline
      Rocky avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      08-02-19
      Életkor
      45
      Hsz.
      400

      Forma-1

      A Scudéria az egy csapat és nem autógyártó!A McLaaren nem gyárt önállóan autókat az is egy csapat.A ferrari a legnagyobb csaló az F1-ben csak mindenki őket nyomja mert megkentek nagyon sok embert.Soha nem fog lebukni a ferrari.Érdekes minden csapatot rajtkaptak már csaláson de a ferrarit nem.Ez több mint érdekes.Én örülök akármelyik csapat sikerének csak az ne a ferrari legyen.Ha a ferrarinak jól megy ő a király ha megverik egyből csalónak kiáltják ki az adott csapatot.Leszállhatnának már a földre a ferrari seggnyalói.Van egy munkatársam aki a benettonos időktől sumahher rajongó.Minden magyar F1 futamon ott volt!!!Amikor sumahhert visszatolták a pályára a pályabrók akkor azt mondta a srác:"Ha ezzekel a pontokkal fog nyerni a Shummahher akkor többet nem nézek F1-et mert nem tudom elviselni ezt a csalást amivel a ferrarit segtik"Azóta nem néz F1-et a srác.Bevallotta,hogy szerinte már másik évben is csalással nyert a csapat.Szerinte a 7 VB cmből minimum 2 csalás volt!!!Ezt nem én mondom hanem egy RE킁LISAN GONDOLKODí¢?? Sumahher fan.

    6. #209
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      35
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      mindegy a lényeg hogy ha netán a Ferrarinál lenne sumákolás... az is kiderülne... de hát a McLaaren nem brja lemosni magáról a kémbotrányt... és most jön ez a ki "csalás" aminek hála a kis Lújz esőben,szárazon,viharban,hóban-fagyban meg sem csúszik.... ez azért már sok... nah meg ott van a kis Lújz.... Sennához hasonltják a 2. (második) idényében... nah ez nekem már nagyon sok! Majd ha letesz valamit az asztalra 3-4 éven keresztül akkor.... de ez a kis Lújz addigra úgy ki fog égni mint a szösz....

    7. #210
      Elérhetőség
      Offline
      Rocky avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      08-02-19
      Életkor
      45
      Hsz.
      400

      Forma-1

      Originally posted by Zozi;26804
      mindegy a lényeg hogy ha netán a Ferrarinál lenne sumákolás... az is kiderülne... de hát a McLaaren nem brja lemosni magáról a kémbotrányt... és most jön ez a ki "csalás" aminek hála a kis Lújz esőben,szárazon,viharban,hóban-fagyban meg sem csúszik.... ez azért már sok... nah meg ott van a kis Lújz.... Sennához hasonltják a 2. (második) idényében... nah ez nekem már nagyon sok! Majd ha letesz valamit az asztalra 3-4 éven keresztül akkor.... de ez a kis Lújz addigra úgy ki fog égni mint a szösz....
      A ferrari is ugyanúgy kémkedik mint minden csapat.A forma 1 az ipari kémkedés fellegvára.Valaki lebukik valaki nem.A ferrari sohasem fog lebukni mert az F1 vezetés is benne van a Bundában!Sok ferrari szurkoló van a világon(talán belőluk van a legtöbb,persze nagy része "divat ferraris")nem fogják a nézetséget és a sportág népszerűségét kockáztatni ezért nem kapnak büntit soha!??킐k játszák az F1-ben a fehér ninja szerepét(jófiú) :) Sajnos soha nem lesz Fairplay az F1-ben.
      Az a gusztustalan,hogyha valakinek jobban megy mint nekik azon egyből fogást keresnek és megpróbálják ráhúzni a vizes lepedőt.
      :gatekeeper: :puke:

    Oldal: 30 / 96 ElsőElső ... 20 28 29 30 31 32 40 80 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP