Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 34 / 96 ElsőElső ... 24 32 33 34 35 36 44 84 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 232 - 238 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #232
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Alonso még mindig ég a sikervágytól


      Fernando Alonso jól tudja, időnként még a legjobbak is hullámvölgybe kerülnek, ennek ellenére továbbra is száz százalékos elszántsággal készül arra, hogy visszatérjen a Formula-1 csúcsára. A kétszeres világbajnok spanyol klasszis hosszú távra tervez, fel sem merül benne, hogy néhány éven belül búcsút intsen a sorozatnak.
      „Továbbra is imádom ezt a sportot. Vannak jó és rossz időszakok. Nehéz elfeledni azokat a sikereket, amelyeket nem szerezhetnék meg az élet más területéní¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Alonso.
      A Renault versenyzője 2005-ben és 2006-ban első, tavaly a harmadik helyen végzett a pontversenyben, gyönyörű diadalokat aratott. Idén azonban csak 13 „egységetí¢?í‚ gyűjtött, szinte az első futam előtt eldőlt, szerényebb képességű autójával esélye sem lesz a sikerre.
      „Az igaz, hogy két-három évvel ezelőtt még azt gondoltam, nem töltök olyan sok időt a Formula-1-ben, mint Michael Schumacher. Tizenkilenc évesen kezdtem a Minardinál, azt hittem, sok lenne, ha két évtizedig versenyeznék. Az F-1 felemészti az emberek energiáit, ezért terveztem azt, hogy nem akarom feláldozni az életemet ezért a sportágértí¢?í‚ í¢?í¢?? ismerte el a spanyol sztár.
      Fernando Alonso a diadalmas szezonok hatására átgondolta elképzeléseit, ma már egészen másként tekint jövőjére.
      „Huszonhat éves vagyok, miért ne maradhatnék még tz vagy tizenegy évig. Vágyom az újabb sikerekre, készen állok arra, hogy annyi időt szánjak ennek elérésére, amennyire szükség vaní¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki Alonso.
      A Renault klasszisa tavaly nehéz hónapokat élt át a McLarennél, szinte mindenkivel összeveszett, de ennek ellenére sem haragszik az angolokra, pedig elsősorban Lewis Hamiltonnal és Ron Dennis csapatfőnökkel voltak problémái.
      „A mclarenes tapasztalatok sem változtattak az angolokról és az országról alkotott véleményemen. Az angol emberek nagyon büszkék a hazájukra és a származásukra. Ugyanezt érzem Spanyolországban, hasonló az emberek mentalitása. Persze, az időjárás nem éppen kedvező. Vannak olyan napok Angliában, amikor elszomorodom az idő miatt. De gy is szép emlékek fűznek Angliáhozí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta a sztár.
      Alonsót az elmúlt hónapokban hrbe hozták a BMW-vel és a Hondával, de továbbra sem döntött arról, melyik csapatban szerepel 2009-ben.
      „Nem lesz döntés a nyár végéig. Akkor leülök a tanácsadóimmal, eldöntjük, mi a legjobb nekünk és a Renault-nak. Sok dolgot kell figyelembe vennem, bármi elképzelhetőí¢?í‚.




      Renault: Alonso a szezon végén dönt






      ernando Alonso az 59. Formula-1-es világbajnokság befejezése után dönt arról, hogy marad-e jövőre a Renault-nál. A spanyol klasszis egyelőre nem gondolkodik jövőjén, de annyit azért elárult, jobb szereplést várt az idei szezonban. A 2005-ös és 2006-os idény legjobbja tavaly a McLaren-Mercedesnél szerepelt, harmadik lett a pontversenyben. A jó szereplés ellenére megromlott a kapcsolata a csapattal, ezért több évre szóló szerződése ellenére visszatért korábbi munkaadójához. Az elmúlt hónapokban azonban többször felvetődött, csak vészmegoldásként szerepel a Renault-nál és előbb-utóbb a Ferrarinál köt ki.
      „Nem tudom, hogy maradok-e a Renault-nál. Majd az év végén döntök jövőmről í¢?í¢?? mondta hétfőn Alonso.
      A korábban a száguldó cirkusz közvetlen élmezőnyébe tartozó francia csapat tavaly sokat küszködött, győzelem nélkül maradt, mindössze egy dobogós helyezést könyvelhetett el, az azóta a McLarenhez szerződött Heikki Kovalainen révén a szuzukai Japán Nagydjon. Sokan úgy vélték, a spanyol sztár visszatérésével megoldódnak a gondok, de egyelőre nem gy történt.
      „Nem alakult jól az évünk, egyértelműen rosszabb a vártnál. Nem állhattunk dobogóra, győzelemről pedig kár is beszélni. Sok munka vár ránk ahhoz, hogy újra sikeresek legyünk. Év végi döntésemet az is meghatározza, miként alakul az év hátralévő része.
      A napokban Alonso már arról beszélt, ha a Francia és a Brit Nagydjon sem hoznak jelentős előrelépést az új fejlesztések, akkor a Renault-nak meg kell kezdenie a felkészülést a 2009-es szezonra.
      „Remélem, hogy sikeres leszek ezen a hétvégén. Franciaországban sokan szurkolnak nekünk, olyan, mintha Barcelonában versenyeznék. A múlt héten rendkvül keményen készült a csapat, a teszten némi előrelépést tapasztalhattunk. ??gy érzem, fejlődtünk, gy magabiztosan várom a futamot. ??gy érzem, jó úton haladunkí¢?í‚ í¢?í¢?? zárta mondandóját a kétszeres világbajnok spanyol versenyző.
      Fernando Alonso három évvel ezelőtt győzött, 2004-ben és 2006-ban második volt Magny-Cours-ban a Renault alkalmazottjaként.

    2. #233
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      R키ikkönen továbbra sem figyel 2010-re


      Kimi R키ikkönen ismét leszögezte, egyelőre nem döntött arról, hogy folytatja-e pályafutását a 2009-es, 60. Formula-1-es világbajnokság után. Az összetett verseny tavalyi győztese csak abban biztos, kitölti még másfél évig tartó szerződését, és attól sem ódzkodna, ha valamikor Fernando Alonsóval kellene dolgoznia a Ferrarinál.
      „Nem kell kapkodnom a döntéssel. Még egy évig érvényes a szerződésem, azt ki is akarom töltenií¢?í‚ í¢?í¢?? mondta R키ikkönen.
      A finn világbajnok jövője már hónapok óta kérdéses, találgatások egész sora látott már napvilágot. Egyesek úgy tudják, R키ikkönen 2010-ben már nem lesz tagja a száguldó cirkusznak, helyére a ferraris előszerződéssel rendelkező Alonso érkezhet. A német és a lengyel sajtó Robert Kubica maranellói szerepvállalását vizionálja.
      „Nem hiszem, hogy meg kellene magyaráznom: akkor hozom nyilvánosságra az elhatározásomat, ha már döntöttem. A Ferrari sem siettetí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a maranellóiak ásza.
      A szurkolók és a szakemberek egy része szerint a bizonytalankodás is közrejátszik abban, hogy R키ikkönen nem remekelt az elmúlt hetekben. Egyesek szerint a klasszis már nem eléggé motivált, a visszavonulásra készül. Ehhez képest az érintett azt sem zárja ki, hogy 2010-től Alonsóval dolgozzon együtt a sikerekértí¢?í‚?
      „Miért ne? Ki tudja, mit hoz a jövő? De nem én hozom a döntéseket a versenyzőkrőlí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta a világbajnok.
      Szó, mi szó, érdekes helyzetet teremtene a R키ikkönen-Alonso tandem összeállása, lévén. Felipe Massa kontraktusa csak a 2010-es szezon után jár le.
      A korábban a McLarent is erőstő sztár zárásként megismételte jól ismert „téziseití¢?í‚, vagyis az F-1-en túl is van életí¢?í‚?
      „Számos olyan dolog van a Formula-1-en kvül, amely elszórakoztat. Sohasem volt problémám a szabadidőm eltöltésévelí¢?í‚.
      Kimi R키ikkönen harmadik helyen áll az idei összetett versenyben, hátránya hét pont az éllovas Lewis Hamiltonnal szemben

    3. #234
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      35
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      A Ferrari cápaszárnnyal küzd Hamiltonnal

      ??j szárnymegoldást használ a Ferrari, hogy legyőzze a Hungaroringen a mclarenes Lewis Hamiltont. A cápauszonyt a Red Bull és a Renault sikerrel alkalmazta, a Force India egyik gépe viszont lesodródott miatta a pályáról. Elveti a McLaren, megtartja a Ferrari a cápauszonyt a Magyar Nagydjra ? álltja a gazzetta.it.


      Az angolok Hockenheimben, a Német GP előtt, az olaszok utána, Jerezben próbálták ki a nagyobb stabilitást jelentő, ragadozóhalra emlékeztető megoldást, de mg Hamiltonék nélküle, Raikkönen és Massa azzal indulnak a Hungaroringen.





      A szárnyvégződést a Red Bull-főtervező, a Williamsnél és a McLarennél sokszoros bajnok Adrian Newey találta ki és alkalmazta először a brit-osztrák csapat autóin. A Renault hamar átvette, Barcelonában mindkét gárda a futamon is bevetette. Silverstone-ban a Force India tesztelte, de a sk területen feltámadt szél belekapott, és lesodorta Giancarlo Fisichella kocsiját az aszfaltról.

      A motorfedő módostás lényege, hogy mint a repülőkön a hátsó, függőleges szárny, vagy az oldalszárnyakon végződő két kisebb felkunkorodó rész, stabilabban tartja az autót. Különösen az olyan kanyargós pályákon lehet szerepe, mint a Hungaroring. Veszélye, illetve hátránya, hogy a megnövelt felület jobban felfogja az áramlatokat, azaz könnyen belekap a szél.
      Felipe Massa Jerezben elégedett volt vele, és a mérnökök a számtógépes adatok elemzése után a gazzetta.it szerint úgy döntöttek, élesben is bevetik, hogy csökkentsék a hátrányukat a McLaren mögött: Hamilton az utóbbi két futamot nagyon simán nyerte, vezeti a pontversenyt is.

    4. #235
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      Na a jó öreg Adrian megint kitalált valamit, amit előbb utóbb mindenki leutánoz. :)

    5. #236
      Elérhetőség
      Offline
      Zozi avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-07-03
      Életkor
      35
      Hsz.
      1.110

      Forma-1

      törölve! xxx

    6. #237
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Most akor elehetnek kezdeni a Ferrariról mit utánoztak le :Dde ez belefér ezzelen a Ferrari sem höbörgött

    7. #238
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      A Ferrariról is leutánoztsk pár dolgot :) Emlékszem egyik éven, asszem 2004-ben a Honda kiköpött mása volt a Ferrarinak :D

    Oldal: 34 / 96 ElsőElső ... 24 32 33 34 35 36 44 84 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP