Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 36 / 96 ElsőElső ... 26 34 35 36 37 38 46 86 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 246 - 252 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #246
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Kimi R키ikkönen felkészült a hajrára

      Kimi R키ikkönen továbbra is bizakodó, hogy sikeresen megvédheti bajnoki cmét. A finn pilóta kikapcsolódással töltötte a szünetet, és erőt gyűjtött az utolsó hajrához.
      "Véget ért a szünidő és megkezdődik az évad utolsó szakasza. Az időjárás nem volt túl jó a szünidő alatt, de sikerült kikapcsolódnom a családom társaságában. Egy kicsit golfoztam, olimpiát néztem és kipróbáltam az új kerékpáromat. Minden sportágat szeretek, az olimpia pedig egy fantasztikus rendezvény. Nagyon izgalmas, ahogyan a sportolók az érmekért küzdenek. Ezek az atléták nagy tiszteletet érdemelnek, különösen Michael Phelps és Usain Bolt, akik a legjobbak a legjobbak közül. De annak is nagyon örülök, ha a finnek jól szerepelnek."
      "Most itt az ideje annak, hogy a munkámra összpontostsak. A Formula-1 egy olyan sport, ahol nincsen megállás. A csapat keményen dolgozott, gy készen állunk a valenciai versenyre, ami az utolsó szakasz első állomása. Innentől kezdve minden verseny nagyon fontos lesz, és minden pont nagyon értékes."
      Valencia valamennyi versenyző számára ismeretlen ismerős. "Ismerem Valenciát, számtalanszor teszteltünk már ott, de a futam a városban kerül megrendezésre. Biztos, hogy remek lesz a hangulat. A belső kamerás felvételekből télve ez egy gyors utcai pálya. Szeretem az új helyszneket, és mindig hamar megtanulom őket. Nagyon várom a versenyt."
      A finn pilóta a hátránya és a nehézségek ellenére sem adja fel. "Voltak versenyek, amelyek nem alakultak túl jól, de sokszor a nehéz futamokon is sikerült pontokat szerezni. A Magyar Nagydj után jobb helyzetben vagyok, mint a futam előtt voltam. Még semmi sincs veszve, de konstans teljestményre és jobb eredményekre lesz szükségünk. Mivel nagyon szoros a csata a McLaren és a Ferrari között, és hárman is esélyesek a cmre, kemény csata lesz. Fontos, hogy az utolsó verseny után legalább egy ponttal több legyen a számlámon, mint a vetélytársaknak. Ez a célom. A többi részletkérdés."
      "Fontos, hogy jól kezdjünk Valenciában, ahol a pénteki nap nagyon fontos lesz. Bzom benne, hogy problémamentes lesz a hétvége, és sikerül megtalálni a megfelelő beálltásokat, különösen az időmérő tekintetében. A kvalifikáció nagyon fontos lesz, pedig lesz néhány hely az előzésre. A meleg időjárás segthet a Ferrarinak. De szerencsére is szükségünk lesz, és remélem, hogy nem úgy ér véget a verseny, mint Kanadában. De kár ezen aggódni. Keményen fogunk harcolni, miközben a győzelemre törekszünk."



      A Ferrari elkezdi a 2009-es autó elemeinek gyártását

      A Ferrari kemény fába vágja a fejszéjét, hiszen amellett, hogy harcol a 2008-as világbajnoki cmekért, már most elkezdi a jövő évi autó néhány elemének gyártását. Az olasz istálló technikai igazgatója álltja, ez nem veti vissza az F2008-as fejlesztéseit. Az idei évet több csapat is beáldozta annak érdekében, hogy már korán nekiláthassanak a sok változást hozó 2009-es szezon előkésztésének, ám ez egy, a világbajnoki cmért harcoló gárda esetében mégiscsak nagy kihvásnak tűnik.
      Márpedig a Ferrari jelenleg mindkét fronton versenyben van. Az olaszok a konstruktőrök közt vezetnek a McLaren-Mercedes előtt 11 ponttal, de a pilóták csatározásaiban is érdekeltek még, Kimi R키ikkönen 5, Felipe Massa 8 pontos hátrányban van a listavezető Lewis Hamiltonnal szemben.

      "Megkezdjük a 2009-es autó legfőbb komponenseinek gyártását, gy például a vázét és a váltóét"- nyilatkozta Aldo Costa, a Ferrari technikai igazgatója a Motorsport-Total.com -on.

      "A Ferrarinak megvannak a forrásai ahhoz, hogy már most elkezdjen dolgozni a jövő évi autón, anélkül, hogy ez visszavetné az F2008-as fejlesztéseit. A jelenlegi szezon nagyon kiélezetett köztünk és a legfőbb riválisunk közt. Nagyon kemény kihvás előtt állunk tehát."

      "A kihvásokon persze már sokszor úrrá lettünk, ám ez a mostani sokkal nehezebb minden korábbinál, mivel jövőre számtalan újtással kell szembenéznünk. Itt most konkrétan a slick gumik visszatérésére és a KERS bevezetésére gondolok."

      "Bonyolult feladat vár ránk, éppen ezért nagyon hatékonyan kell beosztanunk az időnket és az energiánkat. Jelenleg a fejlesztések igen kellemetlen fázisában vagyunk, hiszen a hibákat itt nem egyszerű javtani. Ha a rossz irányba indulunk, azt roppant költséges helyrehozni"- zárta a szakember.

    2. #247
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      A Ferrari újtásokkal készül Valenciára

      A szimulátoros technológia terén a McLaren-Mercedes jár az élen, de a Ferrari is megtalálta a módot arra, hogy a számtógépes program segtségével készülhessenek a soron következő valenciai megmérettetésre. Felipe Massa és Kimi R키ikkönen mellett a technikai szakemberek is használatba vették a FIAT konszern berendezését. A csapat technikai igazgatója, Aldo Costa bizakodó. "A pálya izgalmasnak gérkezik. Különböző kanyarok találhatóak rajta, és van néhány nagyon gyors szakasz. Magas hőmérsékletekre számtunk, de ez nem jelent problémát. Alacsonyabb leszortó erővel megyünk, mint Magyarországon, és a korábbi, Jerezben tesztelt elemek is felkerülnek az autóra."
      A csapat már megkezdte a 2009-es előkészületeket is. Costa elmondta, hogy ez nem befolyásolja az idei újtásokat. A párhuzamos fejlesztés nagy kihvást jelent. "A jövő évi felkészülés nehezebb lesz, mivel a slick gumik visszatérése mellett érkezik a KERS is. Minden apró részletre ügyelni kell, és nem hibázhatunk. Nagyon költséges lenne, ha rossz irányba indulnánk el."



      A Ferrari nem számt újabb motorhibára

      Mg Kimi R키ikkönen új, Felipe Massa a Hockenheimban használt motorral versenyzett a Magyar Nagydjon, gy a sérült dugattyúrúd, amely a brazil kiesését okozta, más sorozatból származott, mint a cmvédő autójában használt elem. A technikai szakemberek emiatt biztosak abban, hogy hasonló probléma nem fordulhat elő a cmvédő autójával. Massa új motorral áll rajthoz a valenciai versenyen, amelyet a Gazetta dello Sport értesülései szerint kedden, Fioranóban tesztel a csapat.
      A Ferrari szóvivője az ITV-nek elmondta, hogy a meghibásodás egy egyszeri eset volt.

    3. #248
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Ron Dennis kitart a wokingiak mellett


      A tekintélyes Auto Motor und Sport magazin cikke egy régi kijelentésre alapozta álltását, szó sincs arról, hogy Ron Dennis csapatfőnök elhagyná az idei Formula-1-es világbajnokság után a McLaren-Mercedest. Erről csütörtökön beszélta wokingiak sajtófőnöke.
      A népszerű újság a napokban azt rta, hogy Ron Dennis visszavonul a száguldó cirkusz világától, ha Lewis Hamilton megnyeri az idei összetett versenyt.
      „Ron számos alkalommal nylvántotta ki, hogy még nem döntött a visszavonulásáról. Ron és a csapat is arra törekszik, hogy megnyerjen minden futamot, ez erre, a következő és az azutáni szezonokra is vonatkozikí¢?í‚ í¢?í¢?? közölte a McLaren sajtósa.
      Az 1947. június 1-jén született szakember tizenöt százalékos részesedéssel br a McLaren-csoportban, az 1980-as évek eleje óta dolgozik a csapat sikereiért.
      „A távozásáról szóló cikkek egy régi kijelentésén alapulnak, akkor azt álltotta, visszavonul, ha a Vodafone McLaren Mercedes megnyeri a világbajnokságotí¢?í‚ í¢?í¢?? érvelt a wokingiak médiafelelőse.
      Az idén már négy futamot nyerő Lewis Hamilton négy pontos előnnyel vezeti az összetett versenyt, hét futammal a zárás előtt. Tavaly egy ponttal vesztett Kimi R키ikkönennel szemben, vagyis bemutatkozása óta az F-1 legjobbjai közé tartozik. A McLaren megnyerte a legutóbbi három futamot, Hamilton angliai és németországi sikere után vasárnap Heikki Kovalainent intették le elsőként a Hungaroringen.
      „Folyamatosan fejlesztjük a 2009-es autót, de emellett a 2008-as kocsi javtásán is dolgozunk, tesztről tesztre, versenyről versenyre. Ez a normális módí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a wokingiak szóvivője.
      Tavaly a kémbotrány miatt kizárták a McLarent a konstruktőri versenyből, idén a második helyen áll, tizenegy ponttal a Ferrari mögött. A csapat utoljára 1998-ban lett világbajnok, mg a pilóták között Mika H키kkinen 1999-es győzelme számt a wokingiak legutóbbi diadalának.


      Hamilton: a rossznak is lehet jó része



      Lewis Hamiltont nem törte le, hogy csak az ötödik helyen végzett a 23. Magyar Nagydjon, a viszonylagos eredménytelenség esetében is igyekszik megragadni a pozitv vonásokat. A McLaren-Mercedes versenyzője annak örül, hogy defektje ellenére is szerzett négy pontot, gy továbbra is vezeti a Formula-1-es világbajnokságot.
      „Nem panaszkodom. Négy pontot gyűjtöttem, gy élen állok a pontversenybení¢?í‚ í¢?í¢?? mondta a wokingiak sztárja.
      Pedig szombat délután még jóval nagyobb reményei lehettek Hamiltonnak, lévén megnyerte az időmérő edzést a Hungaroringen. Vasárnap azonban már az első kanyarban Felipe Massa mögé került, majd a 41. körben defekt miatt visszaszorult az ötödik helyre. Később még hátrébb került, annak is örülhetett, hogy a Ferrari brazil ászának motorhibája miatt végül az ötödik lehetett.
      „Egyike volt a legrosszabb versenyeimnek. De végül mégis úgy távozhattunk a pályáról, hogy jó helyzetben vagyunk. Nem lett olyan rossz az eredmény, mint amilyen lehetett volna, de természetesen nem is olyan jó az ötödik helyí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Hamilton.
      A brit pilóta egyébként már nem először szembesült ilyen problémával, tavaly többször is abroncsgond miatt vesztett értékes pontokat.
      „Balszerencsés voltam, hiszen rajtam kvül senki sem kapott defektet. Arra gondoltam: ó, nem, ez nem történhet meg ismét. Tavaly többször is defektet kaptam, emiatt buktam el a világbajnokságotí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg keserűen a brit sztár.
      A száguldó cirkuszra három hetes szünet vár, de a rendkvül szoros pontállás miatt nyilvánvaló, hogy a McLaren és a Ferrari is gőzerővel készül az utolsó hét futamra. Laztásról szó sem lehetí¢?í‚?
      „Nehéz nap volt, de ebből is tanulhatunk. A Ferrari nagyon erősnek bizonyult, persze más lett vol a helyzet, ha az elején megőrizzük a vezetést. Rendkvül nagy tempóban mentek, de tudtuk is, hogy képesek erre. Csak a média gondolta úgy, hogy nagy a különbség a javunkra a két csapat közöttí¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki Hamilton.
      A brit versenyző öt ponttal előzi meg a Hungaroringen harmadik, világbajnok Kimi R키ikkönent, további három „egységgelí¢?í‚ pedig Massát.

    4. #249
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Fernando Alonso kiásta a csatabárdot


      Több hónapos szünet után kiújulni látszik a „harcí¢?í‚ a kétszeres világbajnok Fernando Alonso és a McLaren-Mercedes között, lévén a spanyol sztár úgy véli, akkor sem lenne idén esélye a futamgyőzelemre a Formula-1-ben, ha nem szerződik el Wokingból. A Renault versenyzője szerint az elmúlt hónapok eseményei azt mutatják, Lewis Hamilton 2008-ban már egyértelmű támogatást élvez, de ezt tagadta Ron Dennis csapatfőnök.
      „Tavaly minden rendben volt, hiszen az az igazság, hogy harcolhattam a világbajnoki cmért. De már akkor is tudtam, idén már nem lenne esélyem a sikerre. Elképzelhető, akkor is ez lenne a helyzet, ha a McLarennél maradok. Most egyértelmű a szituáció, nincs esélyem a győzelemreí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Alonso, aki ebben a szezonban még egyszer sem állhatott a dobogóra a száguldó cirkuszban, mindössze tizenhárom pontot gyűjtött, összetettben a kilencedik helyen áll.
      Alonso nagy reményekkel került a 2006-os szezon után a McLarenhez, úgy gondolta, jó esélye lesz a harmadik világbajnoki cm megszerzésére. Életét azonban gyorsan megkesertette Lewis Hamilton remek szereplése, a két klasszis egyik legemlékezetesebb párharcára egy évvel ezelőtt éppen a Hungaroringen került sor, a spanyol pilóta az időmérőn ugyan megleckéztette csapattársát, de ezért a McLarennel együtt megbüntették. Hamilton végül megnyerte a versenyt, de utána már nem igazán oldódott a hangulat, a szezon után Alonso vissza is ment a Renault-hoz.
      Az elmúlt hónapok csendben teltek, de úgy tűnik, a spanyol versenyző még mindig „pikkelí¢?í‚ a szerinte elvtelen támogatást élvező Hamiltonra. Alonso szerint a Német Nagydjon is bebizonyosodott, hogy Heikki Kovalainen csak második számú pilótának számt, lévén „el kellett engednieí¢?í‚ a második boxkiállás után az ötödik helyre visszatérő Hamiltont.
      Ron Dennis vasárnap délelőtt, néhány órával a Magyar Nagydj rajta előtt válaszolt a „támadásraí¢?í‚, természetesen cáfolta egykori alkalmazottja álltását.
      „Először is, olyan megállapodást kötöttünk a szerződésbontás alkalmával, amely meghatározza a két félnek, mit mondhat a másikról a későbbiekben. Mi nem is szegjük meg ezt: csak rá tartozik a saját véleménye - szögezte le a McLaren első számú vezetője, utalva arra, hogy Alonso túllépte a megszabott határokatí¢?í‚?
      Ron Dennis ezután megismételte a hockenheimi futam után már megismert véleményét, vagyis Kovalainen annyival lassabb volt Hamiltonnál, hogy nem volt esélye az egyenrangú csatára.
      „Heikki is jól tudja, csapata törekszik a tökéletes egyenlőségre. Korábban is gy volt, mindig gy is lesz. Persze, az emberek azonnal csapatutastásra gondoltak a Német Nagydjon, hiszen elengedte Lewist. De az a valóság, hogy a futamon teljes egészében Lewis körönként hét tizeddel volt gyorsabb. Ezt Heikki is tudta, de senki sem szóltotta fel arra, hogy engedje el Lewist.í¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki a wokingi csapatfőnök.







      Alonso: Hondán keresztül a Ferrarihoz?


      Megbzható internetes jelentés szerint egyre nagyobb a valósznűsége, hogy Fernando Alonso a 2009-es szezonban a Honda versenyzője lesz, hosszú távú szerződést nem is köt, hogy 2010-től beülhessen a Ferrariba. Az autosport.com értesülését nem erőstette meg, de nem is cáfolta Ross Brawn csapatfőnök.
      Köztudott, a Formula-1 kétszeres világbajnokát már sokszor hozták hrbe a Ferrarival, sőt többször szóba került a Honda is. Utóbbi csapat mindenképpen sztárt szeretne igazolni, akár már a következő idényre, a spanyol klasszis pedig megfelel ennek a feltételnek.
      „??gy gondolom, mindegyik csapat hosszabb távú szerződést szeretne. Nehéz dolgot jelentene az egy éves megállapodás, bármelyik versenyzőről is lenne szóí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Brawn.
      Az internetes szaklap szerint szinte bizonyos, hogy Jenson Button megtarthatja helyét a Hondánál, ugyanez már nem igazán érvényes a száguldó cirkusz legtöbb futamot számláló versenyzőjére, Rubens Barrichellóra. Alonso esetleges megszerzésével össze is állna a 2009-es csapat.
      „Előfordulhat, hogy az egy évre érkező versenyző jól szerepel, és következhet a második és harmadik év. Minden a teljestménytől függ. Biztos vagyok abban, hogy Alonso szerződése sem csak egy évre szólt a McLarennél, igaz végül nem tartott tovább egy szezonnálí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg Ross Brawn, aki kihagyta a 2007-es szezont, miután elhagyta a Ferrarit.
      A Honda technikai igazgatója nem árulta el az autosport.com-nak, hogy tárgyal-e már Alonsóval.
      „Fernando egyike az F-1 élversenyzőinek. Bárki szvesen fogadná, egy csapat kivételével. Nem mi vagyunk azok, de ki tudja, mit hoz a jövő?í¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a szakember.
      A Renault versenyzője 2005-ben és 2006-ban első, tavaly a harmadik helyen végzett a pontversenyben, gyönyörű diadalokat aratott. Idén azonban csak 18 „egységetí¢?í‚ gyűjtött, szinte az első futam előtt eldőlt, szerényebb képességű autójával esélye sem lesz a sikerre.
      Alonso nagy reményekkel került a 2006-os szezon után a McLarenhez, úgy gondolta, jó esélye lesz a harmadik világbajnoki cm megszerzésére.
      Életét azonban gyorsan megkesertette Lewis Hamilton remek szereplése. A két klasszis egyik legemlékezetesebb párharcára egy évvel ezelőtt éppen a Hungaroringen került sor, a spanyol pilóta az időmérőn ugyan megleckéztette csapattársát, de ezért a McLarennel együtt megbüntették. Hamilton végül megnyerte a versenyt, de utána már nem igazán oldódott a hangulat, a szezon után Alonso vissza is ment a Renault-hoz.

    5. #250
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      törölve! xxx

    6. #251
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      A Ferrari versenyzői elégedettek a pályával és az autóva

      A valenciai Európa Nagydj első napjának leggyorsabb köre (1:39.477) Kimi R키ikkönen nevéhez fűződik, de Felipe Massa is elégedett lehet, hiszen az első és a második szabadedzésen is jól ment. A Ferrari versenyzőinek és az F2008-nak egyelőre tetszik az új pálya.
      Kimi R키ikkonen (7. és 1. hely): „Kedvelem ezt a pályát: más mint azok az utcai pályák, amelyeket eddig ismertünk. Tegnap, amikor bejártam azt gondoltam, hogy jó móka lesz és a mai nap megerőstette ezt a benyomást. Vannak nagyon gyors részek és majdnem mindenütt sok a hely - talán néhány múltbeli észak-amerikai pályához lehetne a leginkább hasonltani. Nagyon jó munkát végeztek. Ma jó rajtot vett a hétvégénk, de nyilvánvaló, hogy még korai bármit is mondani arról, hogy hol vagyunk ellenfeleinkhez képest. Előzés? Mint mindig, most is nehéz lesz, de remélem nem lesz rá szükségem, mert jól fogok kvalifikálni. A beálltás, amit ma találtunk nem rossz, de még mindig sokat lehet javulni."

      Felipe Massa (2. és 4. hely):
      „Két élvezetes edzés volt és a köridők folyamatosan javultak mindig ahogy a versenyzők egyre magabiztosabbak lettek a pályán. A pálya még mindig nagyon koszos és könnyű hibázni, ami értékes tizedekbe kerülhet - ahhoz, hogy jó köridőt fuss tökéletesnek kell lenni. Kedvelem a pályát: az atmoszféra kellemes és el kell mondanom, hogy a szervezők jó munkát végeztek. Ma az volt a fontos, hogy azonnal találjunk egy jó alapbeálltást és ez sikerü

    7. #252
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      R키ikkönen szerint sok van még a Ferrariban

      A Ferrari finn versenyzője, Kimi R키ikkönen biztos benne, hogy még jobb teljestményre lesz majd képes csapata a hétvége hátralévő részében, jóllehet ő volt a leggyorsabb a pénteki edzéseken az utcai pályán Valenciában. A világbajnoki cmvédő, aki az elmúlt futamokon rendre alulmaradt csapattársával, Felipe Massával szemben az időmérő edzéseken, elmondta, most mindent el fog követni annak érdekében, hogy előkelőbb helyről kezdhesse meg a vasárnapi versenyt, mert attól tart, kevés előzési pont van az utcai ringen.

      "Előzni? Nagyon nehéz lesz, ahogy mindig. Éppen ezért bzom benne, hogy nem lesz szükségem az előzésre, és a lehető legjobb helyen végzek majd az időmérő edzésen" í¢?í¢?? mondta a finn pilóta. "Nem rosszak a mai beálltások, bár még rengeteg hely van a fejlődésre."

      R키ikkönen azt is elmondta, hogy nagyon élvezte az új pályán való körözést, és már alig várja a hétvége további részét.

      "Szeretek vezetni ezen a pályán. Teljesen más, mint az eddig ismert utcai pályák. Már tegnap, mikor végigsétáltam a ringen, tudtam, hogy élvezetes lesz, amit a mai edzések be is igazoltak. Vannak nagyon gyors szekciók, és szinte mindenhol nagy hely van, hasonlóan, mint a korábban használt észak-amerikai pályákon."

      "A szervezők kiváló munkát végeztek. Jól kezdtük a hétvégét, azonban még túl korai lenne megmondani, hol is állunk valójában legközelebbi ellenfeleinkhez képest" í¢?í¢?? tette hozzá a finn versenyző.

      Massa a negyedik helyen fejezte be a mai napot, két tizeddel lemaradva csapattársa mögött, azonban elégedetten nyilatkozott az első két szabadedzést követően.

      "A burkolat még mindig nagyon piszkos, könnyű hibázni, ami értékes tizedekbe kerülhet. Ahhoz pedig, hogy tökéletes kört teljests, nem szabad hibáznod. Szeretem a pályát, kiváló a légkör, a szervezők pedig fantasztikus munkát végeztek" í¢?í¢?? mondta a brazil pilóta. "Fontos volt, hogy azonnal megtaláljuk a megfelelő beálltásokat, ami végül sikerült."

      A Ferrari csapatvezetője, Stefano Domenicali ugyan elégedett volt csapata teljestményével, figyelmeztetett, hogy az eddig látottakból még nagyon nehéz messzemenő következtetéseket levonni a hétvége hátralévő részére nézve.

      "Egyelőre azt mondhatjuk, hogy versenyképesek vagyunk, bár a pénteki edzésekből még semmire nem lehet következtetni. Az, hogy sikerül-e elérnünk céljainkat, csak a holnap délutáni időmérő edzésen és a versenyen fog eldőlni" í¢?í¢?? magyarázta a szakember.

    Oldal: 36 / 96 ElsőElső ... 26 34 35 36 37 38 46 86 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP