Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 48 / 96 ElsőElső ... 38 46 47 48 49 50 58 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 330 - 336 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #330
      Malik
      Malik avatara

      Forma-1

      Remélem esni fog ma is, mert Hamilton jól megy esőben. Nem tudom mi volt tegnap, hogy ennyire elrontotta.

    2. #331
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Az volt hogy kisérletezfgetett a intermidiál gumikkal és mire viszarakták neki a extrém esöset addigra jobban beeredt a zuhé és már nem volt esélye :D

    3. #332
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Na tévedtem szép volt vettel :D

    4. #333
      Elérhetőség
      Offline
      kozmi91 avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-12-20
      Életkor
      29
      Hsz.
      290

      Forma-1

      hát igen tévedtél dada, vettel nagyon nagyot ment :D

    5. #334
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      szerencséje volt nem volt elötte senki ha sima rajtot nyomnak lehet megelözi kovi aztán ennyi :D

      Dehát nem béna hiszen sumacher fedezte fel :D

    6. #335
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      "Hamilton jó srác, de hiszem, hogy meg tudom verni"

      Matematikailag még hat, reálisan nézve két versenyz? esélyes a 2008-as Forma-1-es világbajnoki cmre: Lewis Hamilton és Felipe Massa. Persze a tavalyi szezon után semmit sem lehet biztosra venni, de tény, hogy mind Hamiltonnak, mind Massának sokat kell az utolsó négy versenyen hibáznia ahhoz, hogy egy harmadik pilóta legyen a bajnok. Hamilton és Massa életútja nem is különbözhetne jobban egymástól: a brit kezét 13 éves kora óta fogja a Forma-1 egyik legpatinásabb csapata, már nagyon korán mindent megkapott amire szakmai fejl?déséhez szükség volt, a Forma-1-be kerülés el?tt pedig sok ezer órát gyakorolt a McLaren ultramodern szimulátorában és csodagyerekként robbant be a köztudatba. A brazil a Forma-1-be kerülése el?tt megélhetési gondokkal is küzdött, szakmailag pedig még ma is meg kell küzdenie az elismertségért. De ha a világbajnoki tabellára pillantunk mindössze egy pont választja el ?ket.

      Massa tisztában van azzal, hogy sokan ma is kétségbe vonják a képességeit, s úgy gondolja tudja az okot is: "Ez azért van mert nehezen kezd?dött a Forma-1-es pályafutásom. Noha az els? évem jó volt a Saubernél, de akkoriban nagyon vadul vezettem és sokat hibáztam. Túl agresszv voltam és nehezen találtam meg a saját, nyugodtabb vezetési stlusomat. Egy évig tesztpilóta lettem és ezzel odalett a hrem. Utána minden a legelejér?l kellett kezdenem, mégpedig nem nulláról, hanem mnusz ötvenr?l. Ez akkor nagyon keser? élmény volt, de ma már hálás vagyok ezért a k?kemény tapasztalatért. Az ember megtanulja feldolgozni az ilyen helyzeteket és megoldani a problémákat. Akkoriban tanultam meg, hogy mire van szükségem ahhoz, hogy gyors és konstans legyek és lehet?leg ne hibázzak." - mondta a Welt Online-nak adott interjújában.

      Ezután jött a fordulópont az életében: a Ferrarihoz került a hétszeres világbajnok, Michael Schumacher mellé: "Lehet?ségem volt vele dolgozni, amikor ? volt a bajnok, én pedig fiatal pilóta voltam. Ez egy ajándék volt és Michael hagyta, hogy részese legyek. Ez volt a karrierem legfontosabb és legértékesebb id?szaka. Akkoriban még nem mondta el nekem az összes titkát, hiszen végeredményben ellenem is nyerni akart, de lehet?séget adott arra, hogy mindent megfigyeljek, amit csinál és abból tanuljak. Nem tanuló voltam, hanem megfigyel?. Megpróbáltam magamba szvni a rendszerét."

      A kapcsolat ma is él: "Olyan számomra, mint egy báty, aki tör?dik velem. Nincs rendszer: néha ? hv fel, néha én ?t. Olyankor megbeszéljük, hogy mit gondol egyik vagy másik problémáról és hogy milyen megoldást lehetne rá találni. Azután megkérdezi a véleményemet, majd elmondja az övét. Néha egyezik a véleményünk, máskor nem. Nem mondja meg, hogy mit csináljak, csak véleményt cserélünk. Nem szükséges, hogy eljöjjön egy versenyre és megmondja, hogy mit kell tenni. Ahhoz minden edzésen, minden versenyen, minden megbeszélésen a mérnökökkel ott kellene lennie."

      Jelenlegi csapattársával, Kimi R키ikkönennel mer?ben más viszonyt ápol: "Kimi nem túl beszédes. A kapcsolatunk nagyon professzionális. Együtt dolgozunk, hogy a Ferrari világbajnok legyen. Nem vagyunk barátok, nincs privát kapcsolatunk egymással. A csapat technikai megbeszélésein együtt vagyunk és megbeszéljük a technikai problémáinkat. Amikor a megbeszélésnek vége, Kimi feláll és kimegy. Ennyi volt, tisztán és nyltan."

      Massa világbajnoki vetélytársára, Lewis Hamiltonra nem ellenségként tekint - ellenkez?leg az elismerés hangján szól róla: "Nagyon tehetséges és mindent megtesz a gy?zelemért. Kedvelem, jó srác. De úgy gondolom, hogy túl sokat várnak t?le és ez néha nem lehet könny? számára. Az élete egyik pillanatról a másikra radikálisan megváltozott. Néha az ilyen dolgok aztán gáttá válnak. De hiszem, hogy meg tudom verni, különben nem ülhetnék a Ferrariban."

      A nyomás Ferrari-pilótaként sem kicsi, hiszen Olaszországban a Scuderia nemzeti ügy: "Érzem ezt a nyomást és néha nekem is megvannak ezzel a problémáim." - mondja Massa, s azt is elmondja hogyan kezeli: "Emlékeztetem magam honnan jöttem és megpróbálok két lábbal a földön maradni. Meggy?z?désem, hogy fontos mindig emlékezni arra, hogy mi voltál és honnan jöttél. Amikor Európába jöttem nem volt pénzem és minden tekintetben a határon éltem. Az kemény volt. A családom, az apám nem tudott segteni. Magamnak kellett kikaparnom a gesztenyét. De ma ez segt a nehéz helyzetekben."

      Massa idén f?leg az id?mér? edzéseken tudott R키ikkönen fölé kerekedni. Hogy ennek mi az oka?

      "Nem tudom. Egy tökéletes kör olyan, mint egy borotvapengén egyensúlyozni. Nagyon nehéz és komplikált."

      Arra a kérdésre, hogy R키ikkönen kikérte-e a tanácsát az id?mér? edzésen tapasztalt problémákkal kapcsolatban Massa azt mondja: "Nem, az igazán nem az ? stlusa."

      Az olasz sajtó egyre inkább úgy véli, hogy R키ikkönennek lassan be kell állnia Massa mögé és ?t segtenie a világbajnoki küzdelemben. A brazil err?l azt mondja: "Nehéz helyzetben van, de tavaly a szezon vége el?tt két versennyel 17 pont volt a hátránya és aztán mégis megnyerte a világbajnokságot. De végeredményben számomra ez nem dönt? kérdés, ez nem befolyásolja az én munkámat az autóban. A csapatommal ki kell hoznom magamból a maximális teljestményt. Ez teljesen független attól, hogy Kimi vagy más mit csinál. Nyerni akarok, világbajnok akarok lenni és én ülök az autóban, én hibázok vagy nem hibázok. Ez az én játszmám. Mind azt akarjuk, hogy a Ferrari világbajnok legyen és úgy gondolom, hogy ezt a Ferrari is tudja és ennek megfelel? intézkedéseket fog hozni."

      Massa úgy véli, hogy akkor sem változna a hozzáállása, ha sikerülne megnyernie a világbajnokságot: "Az autóversenyzés az a dolog, amihez a legjobban értek és amit a legszvesebben csinálok. Tehát a jöv?ben is ez fog prioritást élvezni, akkor is ha megnyerem a világbajnokságot. Akár sikerül, akár nem, szeretnék minél tovább a Ferrarinál maradni. Ez a csapat az otthonom, szeretem itt az embereket. Talán azért is mert a családom Olaszországból származik és mert a brazilok és az olaszok sok mindenben hasonltanak. ??gy gondolom van egyfajta lelki rokonság. Olyan, mintha egy brazil csapatnál versenyeznék. Ezért a Ferrarinál boldog vagyok."

      Két ember általában ott van Massa oldalán a versenyhétvégéken: felesége és édesapja: "Különösen az nagyon fontos, hogy az apám elksér, ? a legfontosabb ember a karrieremben. Mindig támogatta az autóversenyzés iránt táplált szenvedélyemet. Nem gazdag ember, ezért korábban sok privát dolgot eladott azért, hogy támogassa a pályafutásomat. Mindig mellettem volt, de nem gyámkodott felettem."






      DHL kupa: R키ikkönen újabb leggyorsabb kört szerzett

      A Formula-1-ben a világ leggyorsabb versenyzői mérhetik össze tudásukat. Korábban a leggyorsabb kört teljestő versenyzőt egy ponttal jutalmazták a futamok után. Idén újra értékes a leggyorsabb kör: aki a legtöbb leggyorsabb kört futja, az nyeri a DHL Fastest Lap Trophy-t. Tavaly Kimi R키ikkönen és Felipe Massa hat-hat leggyorsabb körrel büszkélkedhetett, a győztes mégis R키ikkönen lett.

      A finn pilóta számára a Formula-1-es bajnoki cm megvédése nehéznek bizonyul, de a DHL kupa már biztosan az övé lesz. R키ikkönen már öt futammal az évad vége előtt megszerezte a trófeát, és pozcióját Olaszországban egy újabb leggyorsabb körrel stabilizálta.

      Kimi R키ikkönen (Ferrari) - 9 pont
      Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes) - 2 pont
      Nick Heidfeld (BMW-Sauber) - 2 pont
      Felipe Massa (Ferrari) ��? 1 pont

    7. #336
      Elérhetőség
      Offline
      Dada avatara



      Vip tagcsoport tagja


      VIP
      Csatlakozott
      07-11-26
      Életkor
      36
      Hsz.
      1.471

      Forma-1

      Gary Anderson: a Ferrari továbbra is jól jár R키ikkönennel

      Ahogyan arra számtani lehetett, a Ferrari Monzában hivatalosan is megerőstette Kimi R키ikkönen szerződéshosszabbtását. Ezzel biztossá vált, hogy a csapat a 2010-es esztendő végéig a Felipe Massa és Kimi R키ikkönen párossal vesz részt a Formula-1-es bajnokságban.



      A korábbi Formula-1-es szakember, Gary Anderson számára nem okozott meglepetést a bejelentés. "Lehet, hogy Kimi nem boldogul az időmérőn, de a versenyeken mindig remekel. Kiváló tempót diktál és jól teljest."

      A Setanta Ireland cmű lapnak adott interjúban elmondta, hogy a csapatnak arra kell összpontostania, hogy megoldja a problémát. "Kimi azt szereti, ha az autó kicsit alulkormányozott. Ha sikerül javtaniuk, akkor minden rendben lesz. Semmi értelme nem lett volna egy új versenyzőt hozni. Egyszerűbb megoldani a problémákat."

      "Kimi valóban nem töpreng egy versenyen a nap 24 órájában, de a pályán kiváló teljestményt nyújt."



      Most már biztos : Kimi a második számú pilóta!


      A Ferrari csapatánál úgy döntöttek, Kimi R키ikkönennek segtenie kell Felipe Massát, ha szükséges lesz. Annak, hogy Kimi R키ikkönen újraélje álmát és világbajnok legyen, igen mininális esélye van, főleg, hogy a dolgok nem nagyon változnak körülötte, ezért Massa a kedvezményezett. A sorozatos balszerencse és szegényes teljestmény Monza után arra sarkallta a Ferrari vezetőit, hogy meghozzák ezt a döntést, és innentől elsősorban Massára figyelnek, mert mindenképpen le akarják győzni legnagyobb riválisukat.
      "Mindig azt mondtam, hogy első a csapat. Ez a legfontosabb, és ezt mindenki tudja nálunk." - mondta Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke.

      "Kimi mindent megtesz ezek után is, hogy győzzön, ez rendben is van. De Neki is számtásba kell vennie azt, hogy Felipe sokkal közelebb van Lewis Hamiltonhoz."

      Hamilton 78 ponttal vezeti a világbajnokságot, mg Massa 1 pontra van tőle. R키ikkönen azonban csak a negyedik 21 pont lemaradással a brittől.

    Oldal: 48 / 96 ElsőElső ... 38 46 47 48 49 50 58 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP