Kvánom, hogy Kubica valami maradandót (dobogós helyezést) alaktson a 7végén.:bananadance: forever BMW
Remélem a Ferrari véglegesen eltűnik a süllyesztőben (úgy mint a 90-es években ):shoot:
Kvánom, hogy Kubica valami maradandót (dobogós helyezést) alaktson a 7végén.:bananadance: forever BMW
Remélem a Ferrari véglegesen eltűnik a süllyesztőben (úgy mint a 90-es években ):shoot:
Kubica mult héten is maradandót alkotott :)
Miért bántod csak azért mert nem annak a csapatnak szurkol mint mi azért nem kell bántani csak lerta a véleményét neki is van joga hozzá szerintem. Meg hogy reméli eltűnik a Ferrari a süllyesztőben véglegesen úgy mint ... hát ha véglegesen eltűnt volna akkor nem lenne a legsikeresebb csapat az f1 ben. Annyit lehetne vitatkozni ezen valamikor neki lenne igaza valamikor nekünk Ferrarisoknak de a számok a bajnoki cmek magukért beszélnek.Ezt sokan nem brják elviselni.Mindörökké Ferrari sosem fog eltűnni a a süllyesztőben.A bmw nek vagy minek még jó pár évet meg kellene nyerni hogy azon a szinten legyen a történelem könyvekben mint a Ferrari meg a többi nagy múltú csapat, akár mclaren.
Szerintem előbb utóbb mindkettő ott fog kikötni.De ez csak az én véleményem.:thumbup:Originally posted by Fish_BASC;39970
Alonsoban nagyon reménykedem, mert már rá férne egy jó kocsi...Bár a Renault jobban áll neki...
Durva lenne ha Alonso és Vettel ferrariba ülne egyszerre... szerintem nem lenne jó vége, mert mindketten nagyon jók.
Viszont ez a futam brutális volt kár hogy nem indtották újra...izgi lett volna nagyon. Habár azt nagyon élveztem ahogy Alonso maga mögött tartotta Barichello-t a Brawn-al (ami sokkal gyorsabb) és a többieket:thumbsup:, persze sajna mindennek vége szakad egyszer és a végeredmény nem tükrözte, azt amit véghezvitt....:cry2:
Pánik: milliókat költ a Ferrari és a BMW
Sajtóértesülések szerint több eddigi élcsapatnál is kiverte a biztostékot a 60. Formula-1-es világbajnokság eddigi két futama: a Ferrari 20 millió eurót szán a következő hetekben a teljes megújulásra és a McLarennél is több milliót különtettek el arra, hogy Lewis Hamilton végre cmvédőhöz méltó autóval szerepelhessen. A szezon előtt még az összetett verseny megnyerésére is esélyesnek tartott, pont nélkül álló Robert Kubica pedig az ötödik versenyen, az európai szezonnyitónak számtó Spanyol Nagydjon versenyezhet majd először azzal az új autóval, amely már tartalmazza majd az energiaátalaktó KERS-rendszert.
Az összetettben tavaly második Felipe Massa szerint a Ferrarinak szinte a nulláról kell kezdenie a ?feltámadást?, lassú és nem igazán megbzható az új autó, ráadásul a csapat döntései sem megfelelőek. A brazil versenyző szombaton a malajziai időmérőn be sem jutott a második körbe, mert a legfőbb döntéshozók azt gondolták, ideje bőven elég lesz a továbbkerüléshez. Az etap végén pedig már nem maradt idő a javulásra.
?Természetesen nem volt jó hétvégénk, immár sorozatban másodszor ? ismerte el Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke. ? Azonnal cselekednünk kell. Minden embernek meg van a felelőssége, ezt vállalni kell, bármely pontról is vizsgáljuk a történteket. A menedzsmentet is érinti. Elfogadhatatlan az eddigi szereplés, nem is fogadjuk el az eredménytelenséget?.
Tény, vasárnap is pocsék döntéssel hvta fel magára a figyelmet a Ferrari: Kimi R키ikkönen ugyanis akkor kapott extrémvzes-abroncsokat, amikor még nem szakadt az eső Szepangban. í‚Âgy a 2007-es világbajnok esélyei percek alatt a nullára redukálódtak, gy a futam félbeszaktása idején már nem is volt versenyben. Az viszont furcsának hatott, hogy a kényszerszünet alatt jégkrémet majszolgatott, arcán nyoma sem volt a csalódottságnak.
A McLarennél sem rózsásabb a helyzet, Melbourne után ugyanis belső vihar támadt Lewis Hamilton kizárása okán. A világbajnok szerint hazugságra brta rá a csapatvezetés, de az ?ellenoldal? sem maradt csendben, megbzhatatlannak bélyegezte a nemrég még ünnepelt ?csodafiút?. Dave Ryan sportigazgatónak távoznia kell a botrány miatt, de nyilvánvalónak tűnik, ha az eredmények nem javulnak, akkor a világbajnoki cmvédő helye is meginoghat. Mindenesetre Wokingban most többmilliót különtettek el az autó gyorstására, de kétséges, mennyire lesz sikeres a beavatkozás, lévén a szezon végéig tilos a tesztelés.
A BMW ugyan vasárnap ünnepelhetett Nick Heidfeld második helye után, de Robert Kubica ismét pont nélkül zárt. Ausztráliában még Sebastian Vettel manőverét okolhatta, de Malajziában már az autó mondott csődöt, noha tavaly egyszer sem kellett hasonló kudarcot megélnie. A legfrissebb varsói hrek szerint a csapat most a magas lengyel versenyző kocsijának ?fogyókúráját? rta elő, hogy a május elején sorra kerülő első európai futamon, Barcelonában már Kubica gépébe is beszerelhessék a teljestménynövelő KERS-t.
A Ferrari F60 túlságosan érzékeny a változtatásokra
Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke elmondta, a gárda eddigi gyengélkedése többek között arra is visszavezethető, hogy idei autójuk mind az üzemanyagmennyiség, mind pedig a gumitpusok megváltoztatása esetén túl érzékenyen reagál.
A Ferrari F60 túlságosan érzékeny a változtatásokra
Domenicali a leszortó erő hiányára is panaszkodik A5
Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke elmondta, a gárda eddigi gyengélkedése többek között arra is visszavezethető, hogy idei autójuk mind az üzemanyagmennyiség, mind pedig a gumitpusok megváltoztatása esetén túl érzékenyen reagál.
Sepangi botlása után a Ferrari vezetősége éles kritikákkal szembesült a csapat elbaltázott stratégiai lépései miatt, ám a téli tesztekhez viszonytva a maranellóiak idei autója, az F60 sem hozza azt a tempót, melyre a korábbi várakozások szerint számtani lehetett volna.
Steafano Domenicali, a maranellóiak csapatfőnöke elmondta, a két hét múlva megrendezendő Knai Nagydjra mindenképp meg akarják érteni, hogy a kocsi különböző beálltások mellett miért viselkedik merőben eltérően, mint azt várnák.
"Amit láttunk, abból leszűrtük, hogy aero téren kell változtatnunk. Tehát csupán aerodinamikai szempontból kell igazán fejlődnünk. Több leszortó erőre van szükségünk. Ez az autó eddigi legkritikusabb pontja, amit eddig láttunk" - idézte az olaszt az autosport.com.
"Ez tehát a legfontosabb dolog, amit el kell végeznünk otthon. Éjt nappallá téve kell dolgoznunk, hogy mindent megtegyünk az autó teljestményének fejlesztése érdekében."
"Aztán teljestmény téren van még egy dolog - meg kell értenünk, hogy az autónk például pénteken miért volt olyan nagyon versenyképes jól megtankolva a lágy gumikon. A másik tpussal pedig miért volt nehéz a helyzet. A kocsi tehát nagyon érzékeny a különböző üzemanyagszintekre és a gumik karakterisztikájára" - fogalmazott.
Domenicali kitért arra is, hogy a csapat által meghozott hibás taktikai döntések nem ismétlődhetnek meg újra.
"Amit most tennünk kell, hogy azonnal reagálunk. Az embereknek vállalniuk kell a felelősséget, és ez egy fontos pillanat, melyben a dolgok sem teljestményt tekintve, sem pedig a menedzsmentet nézve nem állnak jól. Ez semmiképp sem elfogadható, és én nem is fogadom el."
Noha a Force Indián kvül a Ferrari az egyetlen csapat, amely az első két verseny után még pont nélkül szerénykedik, Domenicali szerint a nyafogás helyett itt az idő a cselekvésre.
"A csapat nem boldog. Hogy is lehetne két ilyen nagydj után? Nem lehetünk azok. De ez a sport, ez az életünk. Azonnal reagálnunk kell. Nincs okunk rá, hogy egymás vállán srjunk. Reagálni és dolgozni kell" - mondta.
"Tudjuk, hogy az autónk nem elsőrangú, ezért hát minden embernek meg kell értenie, hogy ez egy nehéz szituáció, és reagálnunk kell" - tette hozzá.
í‚Âlltólag még a saftycar is nehezen vergődött át a vzátfolyásokon.De mondjuk szerintem simán újra indthatták volna .Lett volna izgalom :D
Illegális kipufogóval nyert a Brawn GP?
A legújabb hr az, hogy az Ausztrál Nagydjon Jenson Button és Rubens Barrichello autójának kipufogócsöve nem felelt meg az előrásoknak.
Lassan az egész mezőny illegálisnak tartja a Brawn GP autóját, a BGP 001-et. Két héttel ezelőtt „kisebb meglepetésreí¢?Âí‚ az istálló kettősgyőzelmet szerzett.
Button az első, addig veterán brazil csapattársa, Barrichello a második helyen ért célba Melbourne-ben.
A BGP 001 kipufogócsöve 10 centiméterre kilógott a karosszréiából, ami a szabályok értelmében nem megengedett. Minő furcsaság, a Maláj Nagydjon a kipufogó már módostva volt.
A diffúzor után újabb botrány van kialakulóban. Korábban a Ferrari F60-as versenygépe keveredett hasonló ügybe. Akkor a FIA kérte a kipufogó módostását. Ez végül az első privát teszt előtt meg is történt.
Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)