Nick neved vagy email címed:
Már regisztrált tag vagy?
Klikk ide ha szeretnél új jelszót !
  • Bejelentkezés / Regisztráció


    Oldal: 89 / 96 ElsőElső ... 39 79 87 88 89 90 91 ... UtolsóUtolsó
    Eredmény: 617 - 623 (666) összesen

    Téma: Forma-1

    1. #617
      Elérhetőség
      Offline
      győri avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      09-08-11
      Életkor
      49
      Hsz.
      140

      Forma-1

      킁tment a törésteszten a Campos autója

      A Camposnál nem tagadták, hogy pénzhiánnyal küszködnek, és szükségük lesz még befektetőkre, ha ott akarnak lenni a bahreini idénynyitó rajtrácsán, de az esélyeik jelentősen javultak, amikor az autójuk, melyet a Dallara épt, átment az utolsó kötelező törésteszten is. "Az autónkat homologizálták, továbbra is nagyon-nagyon keményen dolgozunk" - mondta a csapatfőnök Adrian Campos az AUTOSPORT-nak. - "Magabiztosak vagyunk a helyzetünkkel kapcsolatban, közel járunk hozzá, hogy megállapodjunk egy befektetővel, aki további segtséget fog nyújtani nekünk." A Campos a február 1. és 3. közötti, idei első tesztre még nem fog elkészülni, de a 17-20-ig, Jerezben megrendezésre kerülő gyakorláson már szeretne részt venni. A csapat, amely egyike a négy újnak, eddig csak egyetlen versenyzőt szerződtetett Bruno Senna személyében.

    2. #618
      Elérhetőség
      Offline
      győri avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      09-08-11
      Életkor
      49
      Hsz.
      140

      Forma-1

      törölve! xxx

    3. #619
      Elérhetőség
      Offline
      győri avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      09-08-11
      Életkor
      49
      Hsz.
      140

      Forma-1

      A csapatok máris módostották az új pontrendszert

      Hét pontra nő a különbség az 1. és a 2. hely között
      A forma-1-es csapatokat tömörtő Sportszakmai Munkacsoport pénteken megszavazta a decemberben beharangozott új pontrendszer módostását, de azt a javaslatot elutastotta, hogy a pole pozcióért és a leggyorsabb körért is járjon pont.
      Máris módostotta a Forma-1 decemberben beharangozott új pontrendszerét az istállók csapatmenedzsereiből álló Sportszakmai Munkacsoport (SWG) - tudta meg az Autosport.

      A nagy vihart kavaró szabályváltozás értelmében tzről 25 pontra nő a győztes jutalma, és az első nyolc helyett a nagyobb mezőny miatt legjobb tz helyezés számt pontszerzőnek.

      Az elfogadott 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1-as szisztéma azonban csak látszólag jutalmazta jobban a győztest a hét évig használt 10-8-6-5-4-3-2-1-es rendszernél, hiszen a dobogósok arányaiban ugyanannyival kaptak volna kevesebb pontot a nyertesnél, mint eddig.

      Ráadásul semmi sem indokolta azt a logikátlanságot, hogy a 6. és az 7. hely között csak eggyel csökkent a pontok számra, majd a 7. és a 8. pozció között ismét két pontra tágult a szakadék.

      Ezeket a problémákat orvosolta az SWG, amikor pénteki ülésén Londonban szentestette a 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1-es elosztást. Erre még az F1 Commissionnek és az FIA Motorsport Világtanácsának is rá kell bólintania, ez azonban általában csak formaság a munkacsoport döntése után.

      Az Autosport szerint ugyanakkor az a javaslat nem kapott többséget, amely amerikai mintára a leggyorsabb körért és a pole pozcióért is ponttal jutalmazta volna a pilótákat.

      A Red Bull Racinget iránytó Christian Horner nem tartja problémának, hogy az előző pontrendszert öt hét után módostották, és úgy véli, a hét pontos különbség nagyobb kockázatvállalásra serkenti majd a győzelemért a pilótákat, amint azt Bernie Ecclestone évek óta szajkózza.

      "Szerintem a változástól sohasem kell félni, ha üdvözlendő irányba mutat" - nyilatkozta Horner az Autosportnak. - "Az első, a második és a harmadik hely közötti nagyobb különbség arra ösztönzi majd a versenyzőket, hogy a cirkálás helyett támadjanak az előkelőbb pozció érdekében."

      A portál úgy tudja, hogy az SWG megvitatott egy olyan javaslatot is, amelynek értelmében minden versenyzőnek legalább két boxkiállást kellett volna megejtenie a futamokon. Ezt azonban a csapatok leszavazták, gy marad az egy elengedhetetlen kerékcsere, amire a két különböző gumikeverék kötelező használata miatt van szükség.

    4. #620
      Elérhetőség
      Offline
      győri avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      09-08-11
      Életkor
      49
      Hsz.
      140

      Forma-1

      Bemutatták a Mercedes GP idei festését

      Maga az MGP W01 csak jövő hétfőn debütál

      Michael Schumacher és Nico Rosberg a stuttgarti Mercedes-Benz Museumban leleplezte a Mercedes GP 2010-es autóinak ezüst-türkiz festését, amely az eredeti Ezüstnyilak szellemében némi szénszálas felületet is szabadon hagy.Noha a Mercedes GP idei versenyautója csak a jövő heti valenciai teszt nyitónapján gördül pályára, az MGP W01 festéséről már hétfőn lehullt a lepel a stuttgarti Mercedes-Benz múzeumban.
      Az istálló két versenyzője, Michael Schumacher és Nico Rosberg az elődcsapat Brawn GP világbajnok autóján, a BGP 001-en mutatta be, hogyan fest majd az Ezüstnyilak 2010-es reinkarnációja.

      A főszponzor Petronas jóvoltából türkiz beütéssel rendelkelő autó az ezüst különböző árnyalataiban fog csillogni, de az orrkúp egy részét nem festették be, gy ott látható a kasztni szénszálas anyaga is. Ez az eredeti Ezüstnyilat, a Mercedes W25-öt idézi, amelyet az 1934-es nürburgringi verseny előtt azért fosztottak meg eredeti fehér festékétől, hogy a súlyhatár alatt maradjon.

      A Mercedes sportprogramját iránytó Norbert Haug ugyanakkor rávilágtott, hogy a háború előtti dicsőséges éra sem ér fel az új gyári csapat indtásának jelentőségéhez.

      "A Mercedes GP Petronas mai bemutatásával a Mercedes-Benz motorsport-történetének új és legfontosabb fejezete veszi kezdetét" - szögezte le Haug. - "Az új F-1-es szezon nagyobb kihvás elé állt minket, mint mint a sportban eltöltött hatvan évünk bármelyike."

      Ross Brawn, az istálló csapatfőnöke hozzátette: "Elég körbetekinteni a múzeumban, hogy lássuk, milyen fantasztikus örökséggel rendelkezik a Mercedes-Benz az autóversenyzésben. Reméljük, hogy mi is képesek leszünk bővteni a sikerek listáját."

      A Forma-1-be három év kihagyás után visszatérő Schumacher hangsúlyozta: biztos benne, hogy egykori ferraris kollégája, Brawn segtségével nyolcszoros világbajnokká avanzsálhat.

      "Ez a szezon olyan nekem, mint egy új kezdet, ezért rendkvül motivált vagyok" - jelentette ki a 41 éves veterán. - "A szó minden értelmében világbajnok csapat vagyunk, és már alig várom, hogy Valenciában először vezethessem az autót. Meggyőződésem, hogy a Mercedes GP mindkét vb-cmért harcba szállhat majd, és én mindenképpen keményen fogok küzdeni értük."

      "Azzal, hogy újra a Mercedes-Benznél versenyzek, számomra bezárul a kör, mivel a háromágú csillaggal a sisakomon kezdtem a pályafutásomat. Ez újabb indok, amiért izgatottan várom az év kezdetét."

      A Williamstől érkező Rosberg hozzátette: "Valóra vált álom számomra, hogy az elmúlt ötven év első Ezüstnyilát vezethetem. Már alig várom, hogy olyan emberekkel dolgohassak együtt, mint Norberg, Ross és Nick, és az is nagyszerű érzés, hogy Michael lesz a csapattársam."
















    5. #621
      Elérhetőség
      Offline
      győri avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      09-08-11
      Életkor
      49
      Hsz.
      140

      Forma-1

      A Ferrari leleplezte új autóját, a F10-et

      A teljesen megújult diffúzort egyelőre titkolják
      Akárcsak tavaly, az idén is a Ferrari lett az első forma-1-es csapat, amelyik bemutatta új versenyautóját. A megnövelt benzintankot, új diffúzort és orrkúpot kapó F10-et csütörtök délután Felipe Massa járatja be.

      Csütörtök délelőtt a Ferrari lett az első csapat, amely bemutatta a Forma-1 2010-es szezonjára szánt versenyautóját.
      A mindössze egy futamgyőzelmet arató tavalyi F60 fejlesztését a Scuderia tavaly már nyáron felfüggesztette, és az F10 névre keresztelt új modell tervezésére fordtotta erőforrásait.

      Az autó áttervezését a szabályváltozások is szükségessé tették: keskenyebbek lettek az első gumik, és betiltották a verseny közbeni tankolást, ami miatt a benzintank mérete a kétszeresére nőtt, és az egész autó hosszabb lett.

      "Az F10 a Gestione Sportiva részlegei közötti intenzv és összehangolt munka eredménye, amely 2009 tavaszán vette kezdetét. Akkor született a stratégiai döntés, hogy az új együléses fejlesztésére fogunk koncentrálni" - jelentette ki a bemutatón Aldo Costa, a Ferrari technikai igazgatója.

      "A dupla diffúzor forradalmastotta a projekt születését. Az autó erőssége, hogy a kasztni, a motor és a váltó tervei egy tető alatt születtek, aminek előnyeit nap mint nap tapasztaltuk, és megpróbáltuk maximálisan kihasználni. Az F10 nagy előrelépés a versenyképességünk terén."

      A mérnökök különös figyelmet fordtottak a dupla diffúzorra, amit a Ferrarinak tavaly lóhalálában kellett megterveznie a megoldás szabályossá nyilvántása után. A munka eredménye azonban csütörtökön nem volt látható, mivel az F10 diffúzorát letakarták, és képeket sem közöltek róla.

      "A diffúzor fundamentális szerepet játszott: a teljestmény optimalizálásához az egész hátsó tengelyt felül kellett vizsgálnunk, (...) hogy nagyobb hely maradjon a diffúzornak" - árulta el Nikolas Tombazis, a Scuderia főtervezője. - "Ugyanez igaz a felfüggesztésre is. A diffúzor sokkal nagyobb lett, és jobban teljest a tavalyinál."

      Az új Ferrari orrkúpja szélesebb és magasabb lett, hasonlóan a tavalyi Red Bullhoz, mg az első szárny kifinomult véglapjai teljesen megújultak. A tankolás betiltása az erőforrás terén is nagy munkát adott, ráadásul az ott dolgozók kezét a szabályok is megkötötték.

      "A 2010-es idény új kihvás elé álltja a motorral foglalkozó mérnököket" - szögezte le Luca Marmorini, aki a Toyotától tért vissza a Ferrari motorrészlegének élére. - "A tankolás betiltása megváltoztatta a fogyasztási paramétereket, amelyek igen fontosak a teljestmény szempontjából. A fogyasztás optimalizálásában mindenkinek közre kell játszania a mérnököktől a versenyzőkig."

      "A motorokat nem lehet módostani, és idén nincs KERS, de sokat invesztáltunk az anyagok és az eljárások fejlesztésébe a költségek csökkentése érdekében, valamint optimalizáltuk az üzem- és kenőanyagokat, hogy győztes autót faragjunk az F10-ből. Végig a megbzhatóság állt a figyelmünk középpontjában: sokat dolgoztunk a tesztpadon elvégzett szimulációkon, amelyek nagyon közel állnak a versenykörülményekhez."

      Az autót Felipe Massa délután a Ferrari fioranói tesztpályáján fogja bejáratni, ha az időjárás lehetővé teszi. A bemutatón mind a brazil, mind újdonsült csapattársa, Fernando Alonso a világbajnoki cmet tűzte ki célul az F10-zel.

      "Felipe és én rendkvül erős csapatot alkotunk, és reméljük, hogy a Ferrari szurkolói nagyon büszkék lesznek majd, amikor tanúi lesznek, ahogy ez az autó bajnoki cmet szerez" - fogalmazott Alonso. - "Ez az első ferraris bemutatóm, ami rengeteg érzelemmel tölt el. Szeretnék köszönetet mondani az egész csapatnak, amely borzasztó keményen dolgozott az elmúlt hónapokban, hogy valóságba ültesse ezt az autót."

      Massa hozzátette: "Nagy megtiszteltetés, hogy újabb Ferrari-bemutatón vehetek részt, amely azért is különleges, mert a tavalyi év roppant nehéz volt a balesetem és a többi viszontagság miatt. Jobban vágyok a munkára, mint korábban bármikor, ezért nagyon remélem, hogy versenyképes lesz ez az autó, és a vb-cmért harcolhatunk vele."











      széép....

    6. #622
      Elérhetőség
      Offline
      győri avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      09-08-11
      Életkor
      49
      Hsz.
      140

      Forma-1

      törölve! xxx

    7. #623
      Elérhetőség
      Offline
      győri avatara



      Member tagcsoport tagja


      Regisztrált tag
      Csatlakozott
      09-08-11
      Életkor
      49
      Hsz.
      140

      Forma-1

      R30 festés?!









      Hétfőn kezdődik a teszt

      McLaren-Mercedes

      1. nap: Gary Paffett
      2. nap: Lewis Hamilton
      3. nap: Jenson Button

      Mercedes GP

      1. nap: Nico Rosberg (délelőtt) / Michael Schumacher (délután)
      2. nap: Nico Rosberg
      3. nap: Michael Schumacher

      Ferrari

      1. nap: Felipe Massa
      2. nap: Fernando Alonso
      3. nap: Fernando Alonso

      Sauber-Ferrari

      1. nap: Pedro de la Rosa
      2. nap: Kamui Kobayashi
      3. nap: Pedro de la Rosa

      Williams-Cosworth

      1. nap: Rubens Barrichello
      2. nap: Rubens Barrichello
      3. nap: Nico Hülkenberg

      Renault

      1. nap: Robert Kubica
      2. nap: Még nem jelentették be.
      3. nap: Még nem jelentették be.

      Toro Rosso-Ferrari

      1. nap: Sébastien Buemi
      2. nap: Sébastien Buemi
      3. nap: Jaime Alguersuari

      Nem lesz jelen a teszten:

      Red Bull-Renault
      Force India-Mercedes
      Lotus-Cosworth
      Campos-Cosworth
      US F1-Cosworth
      Virgin-Cosworth

    Oldal: 89 / 96 ElsőElső ... 39 79 87 88 89 90 91 ... UtolsóUtolsó


    Téma információ

    Témát böngésző felhasználók

    Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)

    Hasonló témák

    1. Killmask Munkái
      By Killmask in forum Bemutató terem
      Válaszok: 3
      Utolsó hozzászólás: 2008-03-02, 11:28

    Hozzászólás szabályai

    • Új témákat nem hozhatsz létre
    • Válaszokat nem küldhetsz
    • Fájlokat nem csatolhatsz
    • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
    •  
    • BB code is Bekapcsolva
    • Pofik Bekapcsolva
    • Az [IMG] kód Bekapcsolva
    • [VIDEO] code is kikapcsolva
    • A HTML kód kikapcsolva
    BACK TO TOP