Forma-1 2008-tól
http://www.youtube.com/watch?v=JRNSrGLgwokhttp://www.youtube.com/watch?v=JRNSrGLgwok
Forma-1 2008-tól
http://www.youtube.com/watch?v=JRNSrGLgwokhttp://www.youtube.com/watch?v=JRNSrGLgwok
Az FIA nyilvánosságra hozta az F1 2008-as nevezési listáját
A felsorolás nem tartalmaz meglepetéseket, az egyes szám Kimi R키ikkönen Ferrarijára kerül, miután a finn 2007-ben megnyerte az egyéni világbajnoki cmet. A McLaren viszont a huszonkettes és a huszonhármas számok gazdája lesz, miután a csapatot kémkedés miatt kizárták az előző évi konstruktőri bajnokságból.
A nevezési lista alapján a Super Agurinál 2008-ban is Anthony Davidson vezet majd Takuma Szato mellett, mg a Force Indiánál egyelőre továbbra sem tudni, ki iránythatja majd Adrian Sutil mellett a gárda másik versenygépét.
A 2008-as Forma-1-es világbajnoki sorozat nevezési listája:
Ferrari:
1. Kimi R키ikkönen
2. Felipe Massa
BMW Sauber:
3. Nick Heidfeld
4. Robert Kubica
Renault:
5. Fernando Alonso
6. Nelson Piquet
Williams:
7. Nico Rosberg
8. Kazuki Nakadzsima
Red Bull Racing:
9. David Coulthard
10. Mark Webber
Toyota:
11. Jarno Trulli
12. Timo Glock
Toro Rosso:
14. Sébastien Bourdais
15. Sebastian Vettel
Honda:
16. Jenson Button
17. Rubens Barrichello
Super Aguri:
18. Takuma Szato
19. Anthony Davidson
Force India:
20. Adrian Sutil
21. Még nem ismert
McLaren-Mercedes:
22. Lewis Hamilton
23. Heikki Kovalainen
törölve! xxx
Schumacher elárulta, mi lesz a feladata a Ferrarinál
Michael Schumacher és a Ferrari végre sikeresen megállapodott abban, hogy milyen szerepet is tölt majd be a hétszeres világbajnok az alakulatnál. A német klasszis egy olasz lapnak pénteken el is árulta, hogy a versenyautók fejlesztéséért felel majd a jövőben, és tesztelni is fog.
A 39 éves pilóta a 2006-os szezon után fejezte be aktv versenyzői pályafutását a Forma-1-ben. A hétszeres világbajnok az előző idényben tanácsadóként tűnt fel a maranellóiaknál, majd részt vett a szezon utáni teszteken is, a jövőben pedig a Ferrari motorsport részlegének (Gestione Sportiva) munkáját segti, és az autók fejlesztéséért felel majd.
Schumacher a La Gazzetta dello Sport cmű lapnak elmondta, újra tesztelni fog, hogy segtsen korábbi csapatának az új gép fejlesztésében: "Egy kis időbe beletelt, amg kitaláltuk a feladatomat, de a Ferrarin belüli szerepem most már egyértelmű. Rá kellett jönnünk arra, hogy mely területen végezhetném a leghasznosabb munkát."
"A Gestione Sportiván belül én foglalkozom az autó fejlesztésével. Még nem egyeztünk meg abban, hogy mikor is vezetem a gépet, egyelőre tehát semmi sincs eldöntve. Helyzettől függően hozunk majd döntést: ha a csapatnak szüksége van rám, akkor vezetek, de azért nem túl gyakran"- folytatta a német. "S hogy milyen az F2008-as? Az autó biztatónak tűnik, de még nincs a végleges formájában. Részletesebben még nem tudok beszélni róla, mert előbb meg kell néznünk, hogy riválisaink mire jutottak."
Forrás: f1hirek.hu
(wicked @ 2008.01.05. 22:08)http://index.php?act=findpo............csak tagoknak! Regisztráció itt
Fisichella a másik pilóta.Force India:
20. Adrian Sutil
21. Még nem ismert[/b][/b]
Bosszankodik a Ferrari és a Renault, mert a McLaren alkatrészét kell használnia az idei Forma-1-es bajnokságban: az angol cég gyártja az autók egységes elektronikus iránytó rendszerét (SECU).
Hátrányban lesz a Ferrari és a Renault a McLarennel szemben az idei Forma-1-es bajnokságban, álltja az olasz és a francia istálló főnöke. A 2008-as idénytől kezdve egységes elektronikai rendszert kell használniuk a csapatoknak, és mivel az FIA (Nemzetközi Autós Szövetség) tenderét a McLaren Electronics nyerte, az angolok késztik a kocsi agyát jelentő dobozt. "Hogyan bzhatnék egy olyan cégben, ami kémügybe keveredett?" - idézte a német bild.de Flavio Briatore Renault-menedzsert, aki a McLaren tavalyi, kémperbeli szerepére utalt.Kiderült, később bebizonyosodott, majd a McLaren is elismerte, titkos adatokat szerzett a Ferrari versenyautójáról. Az FIA büntetésképp kizárta a gárdát a 2007-es konstruktőr-bajnokságból és 100 millió dollárra büntette. Jean Todt Ferrari-főnök szerint egyértelműen hátrányt jelent a beszálltó, de ezen nem lehet változtatni. "Azt szerettük volna, ha az egységes alkatrészt egy független cég épti, de el kell fogadnunk, hogy üzletileg a McLaren és a Microsoft adta a legjobb ajánlatot" - mondta az autosport.com-nak. Todt szerint riválisuknak kedvez a szituáció: "Résen kell lennünk. A McLaren nyilvánvalóan előnyben lesz, a bajnokság elején legalábbis mindenképp". A SECU (Standard Electronic Control Unit) egy A4-es méretű, öt centiméter vastag doboz, ami az autóba éptve iránytja a kocsi összes rendszerét, illetve összegyűjt minden információt. A Ferrari a kémügy óta mindenféle biztonsági intézkedését megszigortotta, attól tartva, hogy az eset megismétlődhet. index.hu
Nahhh ez szerintem is kicsit geccaság.... nem tom mé nem lehet valami független céget megbzni evvel!
Én ezt már az elején mondtam föleg a tavaji év után ijet megengednek ez egy vicc ezt alapbol sem szabadna Csalo banda az egész nem kell csodálkozni ha A McLaren lessz a befuto.De remélem a Ferrari megelözi ennek ellenére is.
Jelenleg 1 felhasználó böngészi ezt a témát. (0 regisztrált és 1 vendég)