bocipulman

Vendég
Amcsi filmek jellemzöi

Amerikában minden telefonszám 555-tel kezd?dik.



Ha üldöznek egy városban, bármikor találhatsz egy utcai felvonulást, amiben elvegyülhetsz.



Egy nyomozo csak akkor tud megoldani egy ügyet, ha felfüggesztették.



Vannak különleges L-alakú takarók, amelyek az ágyon fekv? n?nek a honalj vonaláig érnek, viszont a mellette fekv? férfinak csak a derekáig.



A vadul szeretkez? pár hölgytagja amikor felkel az ágyról, azonnal nyakig becsomagolja magát egy leped?vel, nehogy a férfi meglesse.



Minden bolti papí­rszatyor tartalmaz legalább egy francia kenyeret



Bármely épület szell?z?rendszere tökéletes búvóhely. Senkinek nem fog eszébe jutni ott keresni, miközben te könnyedén eljuthatsz az épület bármelyik részébe, ahová csak akarsz.



Szinte biztos hogy bármilyen csatát, vagy háborút túl fogsz élni, ha nem követed el azt a hibát, hogy a barátn?d/menyasszonyod fényképét mutogatod a társaidnak.



Ha német tisztnek akarod kiadni magad, nem szükséges a nyelvet ismerni. A német akcentus is megteszi.



Ha a várost természeti katasztrófa, vagy valamilyen szörny fenyegeti, a polgármester els?sorban az idegenforgalom, vagy a közelg? m?vészeti kiállí­tás miatt fog aggódni.





Az Eiffel torony minden ablakból látható Párizsban.



Egy férfi nem mutat fájdalmat a legkegyetlenebb verés közben sem, de nyög, ha egy n? megprobálja kitisztí­tani a sebeit.





Amikor kifizeted a taxit, ne nézz a pénztárcádba, csak vegyél ki egy bankót találomra és add át. Ez mindig a megfelel? összeg lesz.



Egy szövegszerkeszt?ben soha nem látható kurzor, viszont mindig kérik a jelszót.





Egyetlen gyufa (vagy zseblámpa) képes bevilágí­tani egy stadion méret? termet.



Bár ma a 20. században léteznek olyan fegyverek, amikkel lehetséges egy látótávolságon túli célra tüzelni, a 23. századi technológia el fogja veszí­teni ezt a képességét.



Egy rémálomból ébred? ember azonnal egynesen felül az ágyban és égnek álló hajjal sikoltozni kezd.





Nem szokás hallózni, illetve elköszönni egy telefonbeszelgetés elején és végén.





Egyenes úton vezetve is muszáj a kormánykereket minden pillanatban vadul jobbra-balra tekerni.



Minden bomba id?zí­t?szerkezete nagy piros LED-es kijelz?vel van ellátva, hogy tudni lehessen mikor fog robbanni.



Ha úgy döntesz, hogy táncolni kezdesz az utcán, az utcán mindenki tudni fogja a lépéseket.



Harcm?vészeteknél soha nem számí­t, hogy mennyivel többen vannak az ellenfeleid, türelmesen ki fogják várni a sorukat és egyenként támadnak meg, megvárva amí­g elintézed az el?z? ellenséget.



A rend?rségen a nyomozók személyiségteszten esnek át, hogy garantáltan olyan társat osszanak be melléjük, aki mindenben a tökéletes ellentétük.





Bármely zárat ki lehet nyitni egy hitelkártyával, vagy egy gémkapoccsal másodpercek alatt - kivéve - ha ez, az az ajtó, ami mögött egy gyerek van bezárva egy ég? épületben.



A rosszfiú a film végén el?ször a jófiút halálra veri, majd a jófiú egyik emlékképe hatására ( mestere szavai, halott szerelme képe, elrablott szerelme látványa ) egyszeriben minden ütést-rúgást elfeledve péppé veri a rosszfiút. ( ilyenkor általában elég 5-6 ütés akárhányat is kapott el?tte )



Sosem l?nek le egyb?l, el?tte még beszélnek veled egy kicsit, hogy ki tudd ütni a kezükb?l a pisztolyt, nem ölnek meg egyb?l, miel?tt beeresztenék a kalitkádat a piranháktól hemzseg? ví­zbe biztos, hogy kimennek a teremb?l, hogy kiszabadulhass



Ha a metrón menekülés közben ellökdösöd az embereket, egyik sem fog utánad rohanni, hogy agyonverjen, hanem mindenki békésen t?ri a dolgot...



Nehany auto(f?leg a h?sok tulajdonlasaban) ajtaja felfogja a golyokat, mig a rossz emberek autojanak ajtajai nem.



A kocsmából/metróaluljáróból el?rángatott alkoholista/narkós hajdani rend?rtiszt/katonatiszt minden helyzetet megold, s?t, még régi kedvese is visszatér hozzá.



Ha a jófiú megmenti a n?t a rosszfiú karmaiból, és kiveri a (rosszfiú) kezéb?l a pisztolyt, a megmentett se nem fut el, se nem veszi fel a pisztolyt, hanem 1,5m-re aggódva figyeli a vereked?ket.



A rosszfiúk mindig óvatosan a golyóálló mellény által takart területre céloznak, nehogy megsérüljön a f?h?s



A börtönigazgató mindig gonosz és mindig téged szúr ki magának a többi 4000 elí­télt közül...





Ha létfontosságú lenne az autód elindulása, addig biztos nem fog beindulni amí­g a gyilkos, kutya, rend?r a kocsid 1 m-es sugarába nem kerül...



Bármekkora adatbázis ráfér egy floppylemezre



A vonat örült dudálás közben keresztült hajt az autón, majd megállás nélkül tovább robog, mit sem törödve a robbanással.



A nyomozó (egyéb f?h?s) bemegy a biszrtóba, kér egy kávét és süteményt, majd anélkül, hogy hozzányúlna, ledob egy fémpénzt a pultra és távozik.



A tomegpusztito bombakat iranyito laptopokra mindig multimedias szoftvereket telepitenek/irnak, amelyek beszelnek, animalodnak, esetleg 3d halorajzban mutatjak meg a bomba felepiteset. Igy egyszerusitve a hatastalanitasukra iranyulo probalkozasokat....



A börtönben ül? rab az interneten keresztül a világ legtitkosabb börtönkórházainak a teljes tervrajzát 1-2-re megtalálja és megtanulja ( ebbe természetesen a szell?z?rendszer is beletartozik ) és ha már megtanulta, akkor az adott épületben sose fog eltévedni...



Ha a lézerkardal leszúrják a f?h?st, akkor nem folyik ki a bele, de még csak nem is vérzik,csak a tunikája perzsel?dik meg 1 picit. És pont akkor hal meg amikor a társa végzett a gonosszal, addig azért kibí­rja valahogy



A FBI-s nyomozo mindig arrogans es utasitgat es elveszi az ugyet a hostol.



A karatézó f?h?s legtöbbször kizárólag félmeztelenül képes verekedni, de ha nem í­gy van, a bunyó végére minden bizonnyal lekerül a polója....



Ha a nyomozoparos megall egy gyorsbufenel, pont akkor fog feltunni egy uldozendo szemely, amikor valamelyikuk jon vissza a kajaval es a kaveval.



Ha egy meccsen (mondjuk kosárméccs) nagy a tét, az els? félid?ben biztos, hogy az ellenfél 99-0-ra fog vezetni. A második félid? el?tti utolsó percében már 142-140 az eredmény, és biztos, hogy a f?h?s, aki a film elején még két méterr?l se dobta be a kosarakat, tutira bevágja az ellenfél palánkja alól a hárompontost. )



A F?h?s(n?) mindig gyorsabb mint a lökeshullám, bár atombomba esetén ehhez már motorra is szüksége van. Egy lövöldözés/robbantás után senkinek nem cseng a füle.



A főhősnek mindig van ideje visszadobni a kézigránátot.





A tetőről leeső főhős alatt mindig ott terem egy medence, egy ponyvás, esetleg üveges előtető, avagy egy ponyvás teherkocsi.

A főgonosz esetében ezek lándzsás kerí­tésre, betonból kiálló vasakra avagy a saját késére változnak.





Ha kórházban üldözés zajlik, mindig arra jár egy ápoló guruló ággyal, amit aztán jól az üldözők közé lehet lökni, azokat legalább fél órával hátráltatva.





Ha az üldözés étteremben zajlik, biztos hogy arra jár egy pincér 2 folyóméternyi tányért egyensúlyozva, akit jól az üldözők közé lehet lökni, stb...



A bankrablós filmek végén bankjegyek / értékpapí­rok hullanak az égből, vagy borí­tják be a ví­zfelszí­nt.





A főhősnő krí­zishelyzetben:

- ha gyanús zajt hall a sötét pincéből, lemegy és megnézi sötétben,

- ha üldözik, hátrafordulva fut, hogy eleshessen,

- ha sí­neken fut át, biztos hogy beszorul a lába a váltónál, és jön a vonat, esetenként a főgonosz azért megmenti,

- ha kerí­tésen kell átmásznia, akkor biztos beakad a pulóverje.





Az üldöző rendőr mindig úgy veszti el az üldözöttet, hogy nem tud átmászni a kerí­tésen, vagy ha átmászott, akkor a leugrásnál kificamodik a bokája.





A kisgyerek mindig visszamegy a macijáért, cicájáért, kutyájért...





Az FBI-os ügynököt vagy postásnak, vagy pizzafutárnak álcázzák.





Az ütköző kocsikban nincs légzsák.



F?h?s az ?t üldöz? autó, vonat, ?rhajó, stb elöl hosszirányban menekül, sosem ugrik félre el?le, erre csak a teraszokon bambán limonádét szopogatók képesek.



Ha véletlenül nem a saját kocsinkba szállunk, a kulcsot megtaláljuk a napellenz? mögött.



A f?h?soök a nyilt utcán mindig gyorsabban futnak, mint az ?ket üldöz?, nagy köbcentis amerikai autók, más kérdés, hogy mér annyira hüjek, hogy az úttesten menekülnek az autók el?l...)



Minden birodalmi csillaghajóban van egy ?rbe nyitott nagy lyuk, amelyen a leveg? nem távozik, de a gonosz igen.





A filmekben a viharjelenetekben a vihar mindig a történés helyszí­ne felett van, mert csak í­gy lehet az, hogy egyszerre látjuk a villám fényét és halljuk a dörgést.



Mindenki iszonyúan gyorsan gépel és soha sem nyomja meg a space-t.



A bárokban a csapos mindig a poharakat törölgeti



Ha az autóval menekül? f?h?sre hátulról rál?nek, ezer darabra törik a kocsi hátsó szélvéd?je, de az els? mindig ép marad.



Föh?s/mellékszereplö rájön, hogy a fögonosz miben mesterkedik és elmegy hozzá. Elmond mindent a fögonosznak amit róla tud és a végén lezárja egy frappáns mondattal:

- Én ezt nem fogom t?rni, és most megyek a rendörségre/pápához/jelzem a feletteseinek...!





Egy telefonos vita után ha az egyik fél lecsapja a telefont, a másik reflexszer?en hallózik néhányat, majd 'belenéz' a kagylóba (mintha t?le várna választ), és leteszi...



A f?h?s siman tud zoomolni a szemével. Lát az ucca masik oldalán valamit, majd zoom, (általában dobbantós zenével),



Az ultragonosz f?szerepl?k, amikor elkapják aszuperjó f?h?st, nem 1szer?en kinyí­rják, hanem el?tte kí­nos részletességgel feltárják a sztori homályos foltjait, majd egy lassanmozgó körf?részhezkötik és/vagy leöntikmézzeléshangyabolymelléteszik és/vagy bedobjákamocsárba és/vagy bezárjákavérmókusokközé, de nem nézik ám végig szadista ábrázattal, hanem otthagyják pont egy menekülésnyi id?vel a végkifejlet el?tt



Id?pont és helyszí­n egyeztetése nélkül tudják a filmekben, hogy hol fognak találkozni egy randi, vacsi erejére...



A terroristák legalább 4 féle fegyvert visznek magukkal. Igaz, hogy egyfélével hatékonyabb lenne -a l?szerek "kompatibilitása" miatt- de ezzel senkisem foglalkozik.





A világot megmentö,nélkulözhetetlen,vagy éppen mendenhová bejutatni képes szoftver/kutatási eredmény/a csunya rossz bácsik ellen több év alatt összegyujtott terhelö bizonyiték/a nagy pénz rejtekhelye stb ráfér egy darag 1.44 es floppylemezre és persze másolat nincs rola, mert minek.

Akkor ezt el kell dugni a leghülyébb helyekre, és máris lehet keresni maffiával/rendörséggel/olyannal aki rossz dologra akarja felhasználni



Egy kungfus/karatés/egyéb harcm?vésznek ha le kell küzdenie kb. 10 métert, akkor a legjobb mód, ha szaltózva, kézen átfordulva teszi meg. Mint egy tornász.



Egy kazettába visszatekerve mindig pont a kell? mondat elején fog megállni a szalag. Ugynez igaz a rádió/tv bekapcsolására is. Mindig szigorúan a megfelel? mondat elején kapcsolódunk a hí­rekbe.





Ha valaki felhivja a h?s figyelmét, hogy éppen róla van szó a tévében,akkor van ideje észlelni a hí­rt, majd telefonálni a h?snek, hogy nézze a hí­radót(mindig egyb?l tudja, melyik csatornán kell keresni) és mire a h?s bekapcsolja tévét, pont a hir elején tart még mindig a bemondó.





Ilyenkor szokott lassí­tva felállni a f?gonosz, akibe belel?ttek három tárat, felrobbant, átment rajta egy terepjáró és még le is esett valahonnanha már, az egyébként átl?tt h?s még mindent megdumált a barátn?jével/rend?rtársával, illetve még valami gyenge viccet el nem sütött. Addig szépen türelmesen megállnak az egyébként iszonyúan kapkodó, a sérülést?l pánikba es? ment?k.



Ha f?h?st le tudná valaki szúrni(l?ni, ütni), mert éppen nem figyel arra, a fickó jó hangosan kiabálva rohan felé, hogy felhí­vja magára a figyelmet



Ha családi mozi, akkor nyugodtan fel is robbanhatunk, legfeljebb egy kicsit kormos lesz az arcunk, és a hajunk az égnek zselézve fog állni.



A filmekben csak akkor köhög és tüsszög valaki, ha annak kihatása van a történetre. Ha valaki köhögni kezd, akkor hamarosan meghal tüd?gyulladásban.



Az üzemanyaghiányban szenved? hajtóm?vek képesek az "üres" jelzés? szintjelz?m?szer kocogtatására újra er?re kapni, természetesen a mutató is visszalendül ienkor))





Minden második helikopter alján kapaszkodik legalaább egy csóka, és szinte biztos, hogy meg is kaparintja a helikoptert.

Azt érdemes tudni, hogy ilyenkor a mozgó helikopterb?l 1 m-r?l nem lehet l?fegyverrel eltalálni, ezért érdemes lemászni mellé, és ott küzdeni, mikozben a pilotanak esze ágában sincs leszálni, vagy lassí­tani, tovább hajt 1000L.

Ha f?h?s vagy, akkor nyugodtan leugorhatsz az alattad lév? ví­zbe, és erdemes is, mert utana a helikopter vagy felrobban, vagy nekimegy valaminek, viszont gonosz bácsiként leesve 2 m magasról is igen rosszul járhatsz.



A szimpatikus mellékszerepl?,(akir?l kiderül a film végén hogy ?rült) a kiderülés el?tt tök normálisan, intelligensen viselkedik, kiderülés után már csakis ?rülten szabad viselkedni, minden egyes mozdulatunkkal és szavunkkal jelezve azt.



A távcsöves puskák a világ leghaszontalabb fegyverei. Eddig a filmtörténet során a leadott lövéseknek kb. 2%-a talált.



A legmagányosabb és legmogorvább rend?r nyomozónak is van olyan törzshelye, ahol már 12 éve nem járt, de név szerint ismeri a csapost, és az összes vendéggel gyerekkori jóbarátokként üdvözlik egymást.





Autós üldözés közben ha +próbálnak leszorí­tani az útról a f?h?s csak tovább nyomja a gázt ahelyett hogy beletaposna a fékbe



Ha beépül egy bandába a f?h?s, akkor bele fog szeretni egy csajba (mondjuk a f?nök lányába/testvérébe) aki persze feladja az egész bandát a zsaruért



Ha a f?h?s éjszaka egy sötét erd?ben rohan, biztos, hogy a menekülési útvonala tökéletes fényárban úszik





Annak ellenére, hogy a légkondí­cionáló szinte szériafelszerelés a kocsikban Amerikában, azok az ablakok, ahol ül valaki, mindig le vannak húzva, kivéve a sötétí­tett limuzinokat, ahol azt mindig gúnyos mosoly kí­séretében húzzák föl.





Amikor jön a gonoszt elvinni a rend?rautó, mindig egyet vijjog.



Mindenki tud angolul. Az Amazonas-menti ?serd?kben lakó indiánok, nepáli parasztok, id?ugrással el?ttünk termett ?semberek is. Még a földönkí­vüliek is.



Ha a film elején valaki telefonon felhí­vja a csaját/anyját/húgát/szeret?jét/takarí­tónénijét, és azt mondja neki, hogy majd este elmondom, az több, mint valószí­n?, hogy nem fogja megérni az estét





A thrillerekben, horrorfilmekben a gonosz szerepl? lassan lépkedve mindig utoléri az el?le futva menekül? áldozatot.





A filmekben a gonosz ellenség mindig elmeséli hogyan is tervelte ki az egészet, miért rabolta el a f?h?s n?jet/anyját, es hogyan lehet semlegesiteni a vegs? bombát.És közben nem lövi le a f?h?st, aki ez id? alatt valahogyan kiszabadul es legy?zi ))



Ha szakember vagy senki nem hiszi el neked hogy katasztrofa közeleg.



Ha két ember elkezd séta közben beszélgetni valami fontos dologról, és a film dramaturgiája szerint vágás/snitt/jelenet váltás jön, akkor a beszélgetés pont ugyanott fog folytatódni, pedig lehet, hogy a beszélget?k már beültek egy autóba pl. és régen vezetnek, de mintha a 2 cselekmény között nem telt volna el id?, hanem egyb?l helyszint váltottak volna...



Ha vel?trázó sikoly hallaccik teljes sötétségben akkor biztosan ott terem egy gyenge sz?z, csipkés hálóingben és elindul a sötét temet? felé....egyedül...



Ha egy magas toronyház látszik teljes nagyságában a köv. képen éppen zuhan lefelé egy lift, mert elszakadt a drótkötél, tele gyerekekkel és egy szegény taní­tónénivel....

Bármit próbálnak zuhan-zuhan.. ekkor a f?hös egyetlen mozdulattal az egész házat áramtalaní­tja és ezáltal bekapcsol az automatafékez?karmok tömkelege a lift 6 m-el az akna felett megáll..... Továbbá mindenki túléli egyetlen karcolás nélkül, és természetesen a baba is jól van, aki menet közben születik meg rögtön három hónaposan köldökzsinór nélkül, ráadásul pont az az ember segí­ti világra a bent állók közül akinek egy gyermekkori trauma következtében vériszonya van, és most ezt is leküzdi! Amint kilépnek a liftb?l pokrócba csavart csecsem?vel a kezükben, (ilyesmi mindig akad a liftben) fotósok vakuznak a szemükbe, és mikrofont tolnak az arcukba, még egy villanás, a kép kimerevedik, a szí­n elt?nik megsárgul, és máris a New York Times cí­mlapján láthatjuk a képet amint ott mosolyognak pokrócba babával a kezükben.



A nyomkövet? (melynek mint tudjuk a célja az lenne, hogy észrevetlen legyen) tutira tartalmaz egy, de legalabb kett? piros ledet es emellett még csipog is



Ha lerobban a kocsi, valahol távol a forgalomtól... a szakadó es?ben-viharban lecsap egy villám, a fénye biztosan megvilágí­t -szinte a közeledben- egy elhagyottnak látszó kastélyt... ha becsöngetsz (akár éjjel akár nappal) kifogástalan öltözetben frakk-fehérhabos ingben stb. ajtót nyit az id?s lakáj, aki már 75 éve szolgálja a családot.... a kandalóbban (nyáron is!) vidáman lobog a t?z.... azonnal eléd teszik a whyskeyt jéggel-szódával és a tulajdnos -a legszebb n? a világon- jön éppen lefelé a csodálatos faragott lépcs?n....





A helikopter gépágyú úgy l?, hogy a futó ember jobb és ball oldalán egy-egy méternyire egyenes vonalat csapódnak be a golyók, 2-3 méternyire követve a szaladó f?h?st, de elé sosem l?nek, valószí­núleg lövész is lassan, óvatosan mozgatja a gépágyút, és a helikopter pilótája profin egyhelyben tartja a gépet.





Azért vannak kivételek is. Néha a pozití­v hős (vagy nem hős) harap a f?be. Csak akkor TV hiradónak hí­vják a m?sort.

hozzászólás Mar 26 2009, 01:11 PM
 

Kedvezményes Data.hu prémium előfizetés itt! Tölts villámgyorsan, korlátok nélkül!