Guest

Vendég
Talma legutóbb 4. lett "csak" de jó helyen áll a VB-n és remélem világbajnok lesz mert már nagyon megérdemli!
 

LV
0
 

Crunker

Power User
Utoljára online
2006.01.23.
86
0
16
32
www.nfl.hu
Talma az egy isten Nagyon yo pilóta és szerény nincs eltelve magával...Viszon Tóth Imi nah az me egy katasztrófa . 125ben szerzet szerintem olyan 2pontot amig ott volt és most 250ben üldözi a mezőnyt. Nem,hogy 125ben nem volt jó,de itt főleg nem az . Talmának kéne ott lennie és nem neki.
 

Guest

Vendég
Szerintem Talma nyerje meg a VB-t és utána váltson, ám 250-ben Lorenzo nagyon megy... Tót Imi hát ja nem túl jó, meg ő nem gyári motort kap hanem gyengébbet, tehát még mí­nuszba viszik az esélyeit. De szerintem örüljünk hogy vannak magyarok MotoGP-ben is
 

LV
1
 

Biggie

Moderátor
Utoljára online
2006.01.31.
951
56
48
Díjak
1
49
hhwforum.hu
Jön a Francia Nagydí­j Vasárnap, május 20-án a gyorsasági vb programfüzetében a Francia Nagydí­j szerepel. Vastaggal, pirossal: mert innentől komolyra fordulnak a dolgok. Nem mintha eddig puszta viccelődésből kergették volna egymást a résztvevők, de a sanghaji vagy az isztambuli pályákon szinte steril körülmények között futottak a srácok, szinte nézők nélkül, addig Le Mans egészen mást í­gér: az év elején, e tekintetben kivételnek számí­tó Jerezben tapasztalt forró hangulatot biztosan, a "művi tökéletességet" pedig biztosan nem.A MotoGp-ben folytatódik Casey Stoner és Valentino Rossi, avagy a Ducati és a Yamaha küzdelme, de csak ami a tabellát illeti: botorság lenne megfeledkezni a kapaszkodásért mindent elkövető Hondákról és az új blokkját - állí­tólag - debütáltató Suzukiról. A lelátók nagy része szorí­t majd a Kawáért, De Puniet miatt - Jacque-ot sérülése okán Fonsi Nieto helyettesí­ti majd.

A 250-ben a jelszó: vadászat a vörös Apriliára. Mindenki Jorge Lorenzót akarja elkapni, mert amennyiben ez nem sikerül, és a spanyol cí­mvédő nagyon ellép üldözőitől, úgy Doviziosónak, De Angelisnek, Bautistának és a többi tehetségnek csak a helyezéseken való osztozkodás marad.
A 125-ben a cseh Pesek vezet, két ponttal megelőzve a mi Gabeszünket. Az 1985-ös évjáratú, prágai születésű, szikár termetű derbis megszerezte első győzelmét, és a tabella élére állt. "Valaki azt mondta nekem, ha egyet nyerek, utána megnyerem az összeset. Tehát: Le Mans-ban én győzök" - mondta Pesek egy interjúban. Azért ehhez a többieknek is lesz egy-két szava: azt mindenesetre szép látni, hogy a méltán nagyhí­rű olasz és spanyol iskola mellett a "visegrádiak" is mutatkoznak, mit mutatkoznak, pontszámok tekintetében uralják a nyolcadliteres kategóriát.

Hajrá magyarok!!!
 

LV
1
 

Biggie

Moderátor
Utoljára online
2006.01.31.
951
56
48
Díjak
1
49
hhwforum.hu
Le Mans: Rossi a leggyorsabb a záró tesztnapon Megint esett Le Mans-ban. Rossi és Pedrosa idejét egy hajszál választja el. Csomagolt a Suzuki és a Ducati.

A "majdnem száraz" első tesztnap után szemező esőben indulhattak neki a csapatok a záró felvonásnak: a különleges, vizes körülmények ellenére Valentino Rossi bizonyult a leggyorsabbnak a francia pályán. Meglehetősen mozgalmas és zűrös nap volt, valójában elég kevés idő állt a pilóták rendelkezésére, hogy szárazon készüljenek az Olasz Nagydí­jra - mert a tesztelés célja egyértelműen ez volt, hangolás a Mugellóra. A Suzuki és a Ducati csomagolt és inkább a "műhelymunkát" részesí­tette előnyben a részben felesleges pályateszt ellenében. Ami a Ducatit illeti, ők a betervezett programot (gumipróba Stonernek, blokk-beállí­tás Capirexnek) már az első napon végrehajtották. í­í‚gy keddre csupán a hondás és yamahás együttesek maradtak Le Mans-ban (hiányzót csak Checa, Nakano és Guintoli jelentett), hogy igyekezzenek megoldani az RC212V illetve az M1 aktuális gondjait. A turnus végén Rossi 1'34"61-es ideje maradt a tabella tetején, ami (hivatalosan) két századdal jobb, mint Dani Pedrosa eredménye. Mindketten nagyon aktí­vak voltak, a katalán még nedves borí­táson is folyamatosan darálta a kilométereket (összesen 86 kört ment). Ugyanez volt a sorsa Nicky Haydennek, aki világbajnoki cí­mét aligha fogja megvégeni idén (83 kör áll a vasárnapi esése után nem túl jó fizikai állapotban lévő amerikai neve mellett), de éltek a Gresini-legények, Elias és Melandri is.
 

Guest

Vendég
egy kis nosztalgia a futam előtt
http://www.youtube.com/watch?v=cFGvUQV9hyE
 

Guest

Vendég
Azt hittem mostanra Stoner már kipukkad de mégsem. Tartja magát
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Remélem jövöre rakna Rossi alá egy jó motort mert szerintem ö a legjobb nemhiába 7 szeres bajnok
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Stonergyerek nyerte a vb de csak azért mert5 idén sz@r motort csináltak a Yamahánál
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Tényleg Talma nagyon jó nyomja Csak sajna 125 ben mehetne feljebb is.Ez a faubel gyerek neg egy pöcs
 

LV
0
 

kiscipo00

VIP
Utoljára online
2006.09.03.
482
0
16
37
www.kiscipodesign.atw.hu
Hayden és Pedrosa csak szenvedett

2008. március 7.

A Repsol Honda versenyzőinek, Nicky Haydenek és Dani Pedrosának meglehetősen nehéz első estéje volt a losaili aszfalton, ahol csak a 13., és 10. helyet tudták megszerezni. Mindketten arra használták a két tréninget, hogy felkészí­tsék a motort a vasárnapi futamra, miközben a tavalyi és a 2008-as RC212V-t is használták, amivel aztán a spanyol és az amerikai is megfutotta leggyorsabb körét.

Az igencsak harmatos teljesí­tményt rontotta, hogy a második szabadedzésen Pedrosa kissé érdekes körülmények között ??í‚?í‚? az egyik kanyarban utolérve Rossit egyszerűen hátulról nekiment - bukott, és rásérült a jobb kezére. ??í‚?í‚?A két motor között érezhető a különbség, de még korai lenne eldönteni melyiket vetjük majd be a versenyen.??í‚?í‚? ??í‚?í‚? kezdte Pedrosa. ??í‚?í‚?A baleset akkor történt, mikor Rossi mögött haladtam, hozzáértem, és valami váratlant tett, ezért nem is tudtam kikerülni. Sajnos í­gy már nem folytathattam az edzést, pedig nem í­gy terveztem. Most beszélni fogok a szerelőimmel, mielőtt holnap újra kimegyünk a pályára. A mai motorozás után, a jobb kezemben és a karomban is elég nagy fáradtságot érzek, de ami ennél nagyobb baj, hogy megint fájni kezdett.??í‚?í‚?
414084_4.jpg


De nem csak a spanyol, a 2006-os világbajnok Hayden sem remekel egyelőre. Az amerikai szinte végig az első tí­zen kí­vüli időket tudott csak menni, ráadásul az utolsó percekben a pályát is elhagyta, de rajta maradt a motoron és nem lett semmi baja. ??í‚?í‚?Nem volt igazán jó napunk de ezt tudtuk, hogy nem lesz egyszerű az itteni helyzetünk, mert már a teszteken is szenvedtünk. Az este folyamán egy teljesen más beállí­tást néztünk meg, éppen ezért az éjjel mindenképp le kell ülnünk, hogy eldöntsük, melyik motorral lehetünk versenyképesebbek holnap.??í‚?í‚? ??í‚?í‚? nyilatkozta Hayden. ??í‚?í‚?Mostanáig a 2007-es motor jobban viselkedik a fékezéseknél, de az időkben alig van különbség a két motor között. Azt kell, hogy mondjam, a körülmények jobbak voltak, mint amikor itt teszteltünk legutóbb, piszkosabb pályára számí­tottam. A gumik is jól dolgoztak, és reméltem, hogy az utolsó körömben javí­thatok, de olyan keményen húztam a gázt, hogy elég nagy tempónál elhagytam az aszfaltot. Ugyan a kavicságyban kötöttem ki, de szerencsére a motoron tudtam maradni, és nem történt semmi.??í‚?í‚?
414112_4.jpg
 

LV
0
 

kiscipo00

VIP
Utoljára online
2006.09.03.
482
0
16
37
www.kiscipodesign.atw.hu
Estoril után jön a Honda 2008

A Repsol Honda csapatnál remélik, hogy megoldódnak a légtömlős szelepű erőforrással kapcsolatos problémák, miután bejelentették, hogy az Estoril-i futamot követően, ismét bevetik, igaz egyelőre csak tesztelni fogja a V4-est a Nicky Hayden, Dani Pedrosa páros.
416159_4.jpg


A japánok a hátralévő 17 versenyből, a lehető leghamarabb szeretnék versenykörülmények között is használni az idei konstrukciót. í­í‚m a lóerő hiánya, még mindig komoly gondokat okoz, és gátolja a fejlesztést már az első tesztek óta. Éppen ezért is állí­totta le február közepén az új RC212V tesztelését a csapat, hogy inkább a tavalyi motor átdolgozására koncentrálhasson. Ezek után, Hayden teljes mértékben a 2007-es fejlesztéssel versenyezte végig a hétvégét, miközben Pedrosa is azt kapta meg, igaz már a 2008-as vázzal kombinálva. Erre azért volt szükség, mert a csapat kiábrándí­tóan szerepelt az IRTA teszten Katarban, mindössze hat nappal az idénykezdet előtt. A mérnököknek nem is volt sok idejük, hogy a maradék alkatrészekből összerakjanak két 2007-as specifikációjú motort.

forrás: motogphirek.hu


Személy szerint remélem minél hamarabb összehoznak valamit és ütőképes motort csinálnak.
 

LV
1
 

Zozi

VIP
Utoljára online
2007.07.03.
1,106
4
38
Díjak
1
38
2009-től Magyarországon a MotoGP

Visszatérésemet egy nagyszerű hí­rrel ünnepelhetjük, hiszen a mai napon jelentették be, több prominens személyiség társaságában hogy Magyarország MotoGp hétvégét rendezhet a Balatonringen.



A Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium szerda délelottre rendkí­vüli sajtótájékoztatót hí­vott össze egy budapesti, belvárosi szállodába, amelyen Bajnai Gordon miniszter mellett meghí­vottként ott volt Talmácsi Gábor, a 125 köbcentisek világbajnoki cí­mvédoje is.

A bejelentés súlya indokolta a háromhetes pihenojét tölto motoros meghí­vását is, és az is jelezte, hogy nagyon jelentos dologról van szó, hogy Talma csapatfonöke, Jorge Aspar Martí­nez személyesen is tiszteletét tette a sajtótájékoztatón. Aztán kiderült, tényleg nagy volumenu bejelentésrol van szó, hiszen Bajnai Gordon közölte: 2009-tol hazánkban is rendeznek világbajnoki futamot!

A versenynek a tervek szerint a Sávoly mellett épülo Balatonring ad majd otthont, és a HVG információi szerint a spanyol Sedesa cég és a Magyar Turizmus Zrt. fedezi a költségeket. Az új pályát 80 millió euróból épí­tik fel a tervek szerint 8-10 hónap alatt, azaz jövo év márciusában lehet megtenni majd az elso köröket az új aszfaltcsí­kon.

Ilyenformán a futamot a szezon második felében, várhatóan szeptemberben rendezik majd meg, és a megállapodások szerint öt éven keresztül, 2013-ig mindig kora osszel rendezik a viadalt. A pályáról eddig annyit tudni, hogy több neves versenyzo ? többek között Valentino Rossi és Talmácsi Gábor ? véleményét is kikérték a tervezéskor.


A 3. MAGYAR NAGYDí­í‚J KőVETKEZIK

A gyorsasági-vb 1992 után tér vissza a Magyarországra, igaz, akkor a Hungaroring adott otthont a viadalnak. Hazánkban 1990-ben és 1992-ben rendeztek eddig futamokat. Érdekesség, hogy ?90-ben a 125 köbcentiseknél a még ma is aktí­v olasz Loris Capirossi gyozött.
A magyar világbajnoknak nagy álma teljesült a Magyar Nagydí­j létrejöttével, hiszen végre nem Brno és a Cseh GP lesz számára a hazai pálya, hanem a Magyar Nagydí­j, ahol a tervek szerint 140 ezer hazai fanatikusa elott versenyezhet.


A Magyar GP ötlete nem új keletu, a tárgyalások a háttérben már legalább egy éve folynak, és azokat jelentos mértékben felgyorsí­totta Talmácsi tavalyi világbajnoki cí­me. A helyszí­nválasztás ? Sávoly környéke ? sem véletlen, a 600 lelket számláló kis Somogy megyei falu közelében ugyanis a Sedesa félmilliárd eurós óriásberuházását tervez.

d0005DAFDe8cb5a0344d8.jpg
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
Hétvégén Brno remélem Talmának sikerül a kiszemelt 10. helyet elérnie...elméletileg ezt a pályát nagyon szereti. Hajrá TALMA!!!:clap:
 

Kedvezményes Data.hu prémium előfizetés itt! Tölts villámgyorsan, korlátok nélkül!