LV
1
 

Zozi

VIP
Utoljára online
2007.07.03.
1,106
4
38
Díjak
1
38
csináld meg olyanra mint a robogód most! Fekete alapon sárga izék!
 

LV
0
 

Killmask

Power User
Utoljára online
2007.11.26.
49
0
6
41
Hát nekem csak ez van (Peugeot Speedake) de jelenleg pihen mert as motorja haldoklik és fel kell ujjitani
kep109_t2.jpg


Van itt még pár kép Kiscip? Hondájával együtt
kep110_t2.jpg


kep103_t2.jpg


kep106_t2.jpg
 

LV
1
 

Biggie

Moderátor
Utoljára online
2006.01.31.
951
56
48
Díjak
1
49
hhwforum.hu
Hát meg elég hideg van most mocira ülni, ma mentem vagy 20 percet de majdnem odafagytam, amugy nekem 1 öreg simson endurom van.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Majd ha nyerek a lotton kapsz eggyet nekem egy régi MZ Ts 125 öm van ami per pillanat üzemen kivül van pedig nagyon jo lenne most motorozgatni vele


Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció





Ilyesmi csak rosszab álapotban
 

LV
1
 

Biggie

Moderátor
Utoljára online
2006.01.31.
951
56
48
Díjak
1
49
hhwforum.hu
Azért nézd meg nem állt e be a dugo, ha nem, kell bele önteni 1 kevés olajat a hengerbe.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Nem azzal van a bajj 20 év után is életet leheltünk bele akkor 1 év kihagyás is menni fog tekercs gondja van kicsit eléget elfüstölt meg amit akarsz.
 

LV
1
 

Biggie

Moderátor
Utoljára online
2006.01.31.
951
56
48
Díjak
1
49
hhwforum.hu
Aprilia RXV enduró

Na ezt szivesen kipróbálnám.

A világ egyik leginkább forradalmi off-road motorkerékpárja, az Aprilia RXV tovább fejl?dött 2008-ra. Az Aprilia a korábbi négyszeres enduró világbajnok Stefan Merriman személyében idén már gyári támogatású csapattal szerepelt a sorozatban. A világbajnokságban szerzett tapasztalatokkal felvértezve a gyár tovább fejlesztette az RXV-t a következ? szezonra. Küls?re az RXV új matricázást kapott, valamint az új üzemanyagtank több mozgásteret ad az enduró gép pilótájának. A szintén új Magura kormányon a kapcsolókat az endurós világ követelményeinek megfelel?en gondolták újra. Az Aprilia endurók egyik legérdekesebb darabja a blokk maga. A V2-es er?forrás az endurózás világában manapság már egyedi, de az olasz gyár m?köd?képesnek látja ezt a technikát itt is.

gp_08apriliarxv_01_ca8e9.jpg





A 45.2 számmal ellátott 449 köbcentis blokk az 55.2-es 549 köbcentis nagyobb testvérével szolgál az RXV endurókban. A 77 fokos hengerszög? V2-es motoroknak valamelyest n?tt a teljesí­tménye, és csökkent a vibrációja. Ennek eredményeképpen nincs szükség kiegyenlí­t? tengely alkalmazására, amely tovább csökkenti a blokk tömegét. Az Aprilia állí­tása szerint, a kis V2-es még í­gy is jóval kevésbé ráz, mint az egyhengeres vetélytársaik. A legfontosabb változtatás 2008-ra az elektronikus motorvezérlés terén történt. Az új elektronikával a kormányról válthatunk két üzemmód közt. Az egyik a keményebb talajra, jó tapadás mellé, a másik lágyabb vezérlés a nehezebb, csúszósabb terepre javasolt. Az RXV elektromos önindí­tóját egy új indí­tókapcsolóval látták el.




A befecskendezés ellenére kézi szí­vató megmaradt az RXV-n, a sportcélú felhasználásnál ez jól jön sokszor. A légsz?r? anyagát egyenesen a gyári versenygépekr?l kölcsönözték a 2008-as modellekhez. Szériában az ülés alatt kivezetett egyedi, igen halk kipufogódob jár a motorhoz, de a gyári extrák közül megrendelhet? az Arrow dob is. Az acél-alumí­nium térhálós hí­dvázon történtek kisebb változtatások, és ezzel, valamint a blokkon végzett egyéb módosí­tásokkal az új RXV 4 kilóval könnyebb lett. A hátsó Sachs rugóstag beállí­tása változott csupán, most jobban fogja a talajt durvább felületen is, mint korábban. Az els? teleszkópokat a nagy sebességen való jobb stabilitás érdekében hangolták újra. A fék lényegében nem változott. Elöl 270, hátul 240 mm átmér?j? tárcsák szolgálnak hullámos kivitelben, Nissin féknyergekkel.
 

LV
0
 

kiscipo00

VIP
Utoljára online
2006.09.03.
482
0
16
37
www.kiscipodesign.atw.hu
Javaslom ezt megnézni:

GSX R750 1985 - 2007 Transition
Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció




 

LV
0
 

BaLiG

VIP
Utoljára online
2006.01.25.
1,416
1
38
31
jo kis mocik. én is szeretnék jogsit meg vmi nagyobb mocit (ugrálni meg ilyenek) csak apám nagyon ellene van. ilyeneket mondot: magyarországon nem elfogadott közlekedési modszer meg rá kéne irni a motorosok hátuljára hogy élő donor vicc pedig néha jobb lenne egy nagy mocival hasitani mint a kis 20-a bmx-el tekerni (de azé azt is szeretem nagyon )
 

LV
0
 

wicked

Uploader
Utoljára online
2007.12.15.
325
3
18
Nekem régen volt egy 51 B-s Simsonom, utána pedig egy 250 TS/1-es MZ-m. De már rég megszabadultam tőlük és nem is nagyon motoroztam azóta.
 

LV
0
 

kiscipo00

VIP
Utoljára online
2006.09.03.
482
0
16
37
www.kiscipodesign.atw.hu
Kinek mi a véleménye a 2008 as Honda CBR1000RR -ről??
CBR1000RR_2008_Red_LHF.jpg


Itt a 2007 es, hogy lássátok mi változott
honda-cbr-1000-rr.jpg


Nekem jobban tetszik a 07es. Szebb a lámpa, az idomok, a kidörgő és alapjába véve az egész. Mondjuk az új 5 lóerővel erősebb És a tesztek alapján kényelmesebb, de nekem kevésbé tetszik a forma.
 

LV
0
 

BaLiG

VIP
Utoljára online
2006.01.25.
1,416
1
38
31
2007-es nekem is jobba tetszik lámpa szí­n meg ahogy összevan rakva. de azért mennék mind a kettővel egy két kört
 

ekszij

Vendég
Nekem ilyen van [attachment=71:tn_120070425021.jpg[/CODE] most készül

De most ezzel járok [attachment=72:tn_1P1010957.JPG]
 

Kedvezményes Data.hu prémium előfizetés itt! Tölts villámgyorsan, korlátok nélkül!