• - A programokat kötelező ellátni prefix-szel.
    -Kötelező képet, borítót kirakni a tartalomról, ellenkező esetben törölni fogjuk.
    -Ha megszűnik a képet tartalmazó tárhely, ahonnan be lett linkelve, pótlási felszólítást küldünk.
    -A linkeket code tag # közé kell rakni és sima text formában, nem rákattintható linkként.
    -Tiltos olyan tárhelyről linkelés ahol a letöltéshez regisztráció szükséges!
LV
5
 

SKIKDA

Power User
Utoljára online
Megnézett téma Softany WordToHelp 3.323
2023.05.28.
15,516
344
83
Díjak
6
33

VYrc.jpg


File size: 73.3 MB

Import scenes, objects and materials directly from your 3D modeling software. Supported formats include: SketchUp (.skp), Rhino OpenNurbs (.3dm), FBX (.fbx), Alias Wavefront (.obj), Collada (.dae), 3DS (.3ds, .ase), DirectX (.X), Stanford PLY (.ply), STereoLithography (.stl).Real-Time editing of materials, lights and rendering parameters is done in an super easy WYSIWYG (What You See Is What You Get) interfaceExtensive library of materials, models and lights supporting Drag&Drop


FLUIDRAY IS THE FASTEST GENERAL PURPOSE REAL-TIME RENDERER.
Real-Time Rendering All the tweaking of materials, lights or any other scene properties are immediately visible as real-time feedback in the viewport, making your workflow faster and much more pleasurable.

No GPU Limitations
FluidRay is the only real-time renderer that doesn't suffer from GPU limitations. GPU based renderers work well only on specific tasks while FluidRay does it all easily and quickly.

User Friendly Interface
Working with FluidRay is effortless. The real-time workflow is extremely intuitive and anyone can get up to speed in just a few minutes.

Real-time physically accurate Global Illumination
-Super-fast performance thanks the latest AI and Machine Learning technology
-Always achieves the best quality, no need to tweak esoteric rendering parameters
-Unbiased real-time algorithms to handle all possible lighting configurations: Bidirectional Path Tracing, Direct Lighting, Path Tracing
-Metropolis Sampling
-Real-time Ambient Occlusion
-Uses the system's RAM - no GPU memory limitation - Can render scenes with hundreds of million of triangles and multiple GB of textures

System Requirements
OS:Windows Vista, Windows 7, 8 and 10 - 64bit required
CPU:1 GHz processor
RAM:1 GB RAM minimum, 2 GB or more recommended
Space:8 GB of total hard disk space

Screen :
WYrc.jpg


What's New

A tartalom megtekintéséhez szükséges: Bejelentkezés vagy Regisztráció to view spoiler content!

HOMEPAGE
Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció





Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció





 

Kedvezményes Data.hu prémium előfizetés itt! Tölts villámgyorsan, korlátok nélkül!