Talma mostantól a Henkelt is népszerűsíti
2008. március 12.
A Henkel Kozmetika üzletága termékkategóriájában kizárólagos szerződést kötött Talmácsi Gábor gyorsasági motoros világbajnokkal. A sportoló részt vesz a Schwarzkopf és a Henkel termékek magyarországi BTL kampányaiban.
Talmácsi Gábor, Talma ma milliók kedvence Magyarországon. Tavaly a gyorsasági motoros világbajnokság 125 köbcentis géposztály világbajnoki címének megszerzése után a Magyar Köztársasági Érdemrend Lovagkeresztje kitüntetést is átvehette. Talma nem csak tehetségével, eredményeivel, hanem egyéniségével is megszerezte a magyar közönség szeretetét. Sikereit egy kicsit magunkának is érezzük, hiszen igazi példaképként jó hírünket kelti a világban.
A Henkel Kozmetika üzletága ezért szerződést kötött Talmácsi Gáborral, aki részt vesz a Schwarzkopf és a Henkel márkák (pl. Fa, Taft, Schauma) BTL marketing akcióiban. Németh Ottó az üzletág marketing vezetője az együttműködést a hasonlóságokkal indokolta. A márkák fontos szerepet töltenek be a modern, jól ápolt, sikeres és dinamikus férfi életében. Talma milliók számára a lendületes, utolérhetetlen férfit jelképezi, közismert mintakép, hazánk egyik legjobb és legegyedibb sportoló egyénisége. Ezért kitűnően képviselheti a Schwarzkopf és a Henkel termékekkel a stílusos, jól ápolt, sportos férfit Magyarországon.
Talmácsi Gábor szerint a Henkel olyan márkák gyártója, amelyeket mindenki ismer és becsül, így örömére szolgál, hogy együttműködhet a céggel. - Nagyon sok ajánlatot kapok különböző cégektől, de csak azok keltik fel a figyelmemet, amelyekről érzem, hogy azokakat az értékeket képviselik, melyeket én is a magaménak érzek ??í‚?í‚? mondta. - Mindig a legjobb márkákhoz próbáltam csatlakozni. íí‚Âgy jött létre a megállapodásunk, hiszen a Schwarzkopf és a Henkel termékek minősége kiváló, engem pedig büszkévé tesz, hogy támogathatom a marketing tevékenységüket. 2008-ban Talma különböző BTL kampányokban a Henkel olyan jelentős kozmetikai márkáit képviseli, mint például a Schauma, a Taft, a Vademecum és a Fa, amelyek a hajápolás és hajformázás, valamint a száj- és testápolás területén világszerte vezető piaci szerepet töltenek be.
130 éve Henkel olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, mely a Fortune Global 500-as listán szereplő vállalat, három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve Adhesives Technologies (Ragasztás Technológiák). A 2006. pénzügyi évben a Henkel árbevétele 12,74 milliárd euró volt. Világszerte 53 ezer alkalmazottja dolgozik azon, hogy teljesítse a vállalati szlogenjét: A Brand like a Friend - A barátságos márka, és hogy a világ több mint 125 országában bízzanak a Henkel márkáiban és technológiáiban.
forrás: motogphirek.hu