LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
í­í‚í­í‚í­í‚í­í‚ az csak optikai csalódás volt :D
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
amúgy nagyon ocsmány ez a cápauszony :) főleg a mercin, ami még alapból is csúnya :D
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
Én úgy vagyok vele, hogy inkább próbálkozok. Egyébként már az FOTA- is megí­rta véleményét az új szabályról...majd meglátjuk mi lesz...:sad:
 

LV
1
 

Zozi

VIP
Utoljára online
2007.07.03.
1,106
4
38
Díjak
1
38
csak akkor leszünk meglőve (azaz akkor lesznek szarban az ilyen kocsik) ha nagyon nagy lesz az oldalszél... mert akkor kicsit imbolygós lesz az utazás! :D
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
JA énis hallotam hogy sumi tört zuzott kitudja nert állitolag nemis ö vezetett hanem feltváltva mentek egy figurával de kitudja ez lehet csak kifigás :D
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
A Mclaren gyorsul...bár remélem nem eléggé... :D

Nem lesz érmes rendszer!!!! jippí­í­í­
<


F1hirek.hu:

"Néhány napig úgy tűnt, hogy az idei szezonban már az a pilóta lesz a Forma-1-es világbajnok, aki az évad során a legtöbb futamot nyeri. A Nemzetközi Automobil-szövetség döntése azonban egyáltalán nem nyerte el a csapatok tetszését, a szövetség pénteken pedig egy évvel el is halasztotta az új szisztéma bevezetését.


Az FIA természetesen a Forma-1-es istállók ráhatására cselekedett, ugyanis a döntés keddi kihirdetése óta a csapatvezetők és a pilóták lépten-nyomon azt hangoztatták - vérmérsékletükhöz mérten használva a különböző jelzőket -, hogy az elképzelés, miszerint az legyen a világbajnok, aki a legtöbb versenyt megnyeri, és ne az, akinek a legtöbb pontja van, finoman szólva sem elfogadható.

A csapatokat tömörí­tő szervezet, a FOTA pedig ismét bebizonyí­totta, hogy valóban van hatalma, hiszen addig ütötte az asztalt, amí­g nemzetközi szövetség illetékesei vissza nem vonták, illetve 2010-re el nem halasztották az aranyérmes rendszert. Jövőre is csak akkor vezetnék be a kedden beharangozott verziót, ha azt minden istálló támogatja. Látva a reakciókat, erre vajmi kevés az esély.

A legfőbb probléma az volt, hogy az FIA Motorsport Világtanácsának illetékesei másfél héttel a rajt előtt önkényesen döntöttek a módosí­tásról. Azzal a csapatok is tisztában voltak, hogy némi frissí­tés ráférne a jelenlegi rendszerre, szerintük a 12-9-7-5-4-3-2-1-es leosztás lenne az ideális. "
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Massa jól megszí­vta, pedig kurv@ nagyot ment, úgy sajnálom. :cry:
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
na most meg azt nyilatkozta Berni kedves , hogy 2010-től lesz érmes rendszer...nem értem mi a frász tetszik neki annyira benne:unsure:
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Coulthard újból felvetette a tankolások betiltását

David Coulthard megerősí­tette azon korábbi véleményét, mely szerint az izgalmak és az előzések számának növelésének érdekében be kellene tiltani a tankolást a versenyek alatt. A jelenlegi szabályok értelmében a futam során a pilótáknak legalább egyszer kötelező kiállni üzemanyagért, ám Coulthard úgy véli, ezen sürgősen változtatni kellene. "Azokban a napokban, amikor az egész versenyre való üzemanyagot cipelték az autók, sokkal nagyobb szerepe volt a pilótáknak a gumik és a fékek menedzselésében" - mondta az ITV honlapján. - "Mivel az autó tömege folyamatosan változott a verseny során, több volt a formaingadozás és a kezelhetőség karakterisztikája is változó volt, ami több előzési lehetőséget kí­nált" - tette hozzá. A skót ráadásul úgy érzi, a szabály bevezetése tökéletesen passzolna a Forma-1 új arculatához is. "Nagyszerűen összhangban lenne azzal a törekvéssel, mely szerint folytatni kellene az F-1 'zöld' imázsát, és í­gy az FIA minden csapatnak előre meghatározott és nyilvánosan kihirdetett benzinmennyiséget szabna meg a versenytávra. í­í‚gy világosan ösztönöznék őket, hogy a lehető leghatékonyabbak legyenek fogyasztás szempontjából" - vélekedett.


/Szerintem nem is rossz ötlet./
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Nemtudom mit parázik a többi csapat hogy szabálytalan az emlitett 3 csapat difuzora és ezáltal gyorsabbak gyorsak :Dcsináljanak őkis ilyet és máris nem lesz meglepetés csapat a bgp
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
lehet ők nem tudják mi a kiskapu
<
...,de ha megreformálják úgyis rá fognak jönni szerintem, aztán mejd meglátjuk.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Kimi Rí­í‚¤ikkönen felkészült a hajrára
24108Kimi%20Raikkonen04_resize.jpg

Kimi Rí­í‚¤ikkönen továbbra is bizakodó, hogy sikeresen megvédheti bajnoki cí­mét. A finn pilóta kikapcsolódással töltötte a szünetet, és erőt gyűjtött az utolsó hajrához.
"Véget ért a szünidő és megkezdődik az évad utolsó szakasza. Az időjárás nem volt túl jó a szünidő alatt, de sikerült kikapcsolódnom a családom társaságában. Egy kicsit golfoztam, olimpiát néztem és kipróbáltam az új kerékpáromat. Minden sportágat szeretek, az olimpia pedig egy fantasztikus rendezvény. Nagyon izgalmas, ahogyan a sportolók az érmekért küzdenek. Ezek az atléták nagy tiszteletet érdemelnek, különösen Michael Phelps és Usain Bolt, akik a legjobbak a legjobbak közül. De annak is nagyon örülök, ha a finnek jól szerepelnek."
"Most itt az ideje annak, hogy a munkámra összpontosí­tsak. A Formula-1 egy olyan sport, ahol nincsen megállás. A csapat keményen dolgozott, í­gy készen állunk a valenciai versenyre, ami az utolsó szakasz első állomása. Innentől kezdve minden verseny nagyon fontos lesz, és minden pont nagyon értékes."
Valencia valamennyi versenyző számára ismeretlen ismerős. "Ismerem Valenciát, számtalanszor teszteltünk már ott, de a futam a városban kerül megrendezésre. Biztos, hogy remek lesz a hangulat. A belső kamerás felvételekből í­télve ez egy gyors utcai pálya. Szeretem az új helyszí­neket, és mindig hamar megtanulom őket. Nagyon várom a versenyt."
A finn pilóta a hátránya és a nehézségek ellenére sem adja fel. "Voltak versenyek, amelyek nem alakultak túl jól, de sokszor a nehéz futamokon is sikerült pontokat szerezni. A Magyar Nagydí­j után jobb helyzetben vagyok, mint a futam előtt voltam. Még semmi sincs veszve, de konstans teljesí­tményre és jobb eredményekre lesz szükségünk. Mivel nagyon szoros a csata a McLaren és a Ferrari között, és hárman is esélyesek a cí­mre, kemény csata lesz. Fontos, hogy az utolsó verseny után legalább egy ponttal több legyen a számlámon, mint a vetélytársaknak. Ez a célom. A többi részletkérdés."
"Fontos, hogy jól kezdjünk Valenciában, ahol a pénteki nap nagyon fontos lesz. Bí­zom benne, hogy problémamentes lesz a hétvége, és sikerül megtalálni a megfelelő beállí­tásokat, különösen az időmérő tekintetében. A kvalifikáció nagyon fontos lesz, pedig lesz néhány hely az előzésre. A meleg időjárás segí­thet a Ferrarinak. De szerencsére is szükségünk lesz, és remélem, hogy nem úgy ér véget a verseny, mint Kanadában. De kár ezen aggódni. Keményen fogunk harcolni, miközben a győzelemre törekszünk."



A Ferrari elkezdi a 2009-es autó elemeinek gyártását
64307_080000pre_1000.jpg

A Ferrari kemény fába vágja a fejszéjét, hiszen amellett, hogy harcol a 2008-as világbajnoki cí­mekért, már most elkezdi a jövő évi autó néhány elemének gyártását. Az olasz istálló technikai igazgatója állí­tja, ez nem veti vissza az F2008-as fejlesztéseit. Az idei évet több csapat is beáldozta annak érdekében, hogy már korán nekiláthassanak a sok változást hozó 2009-es szezon előkészí­tésének, ám ez egy, a világbajnoki cí­mért harcoló gárda esetében mégiscsak nagy kihí­vásnak tűnik.
Márpedig a Ferrari jelenleg mindkét fronton versenyben van. Az olaszok a konstruktőrök közt vezetnek a McLaren-Mercedes előtt 11 ponttal, de a pilóták csatározásaiban is érdekeltek még, Kimi Rí­í‚¤ikkönen 5, Felipe Massa 8 pontos hátrányban van a listavezető Lewis Hamiltonnal szemben.

"Megkezdjük a 2009-es autó legfőbb komponenseinek gyártását, í­gy például a vázét és a váltóét"- nyilatkozta Aldo Costa, a Ferrari technikai igazgatója a Motorsport-Total.com -on.

"A Ferrarinak megvannak a forrásai ahhoz, hogy már most elkezdjen dolgozni a jövő évi autón, anélkül, hogy ez visszavetné az F2008-as fejlesztéseit. A jelenlegi szezon nagyon kiélezetett köztünk és a legfőbb riválisunk közt. Nagyon kemény kihí­vás előtt állunk tehát."

"A kihí­vásokon persze már sokszor úrrá lettünk, ám ez a mostani sokkal nehezebb minden korábbinál, mivel jövőre számtalan újí­tással kell szembenéznünk. Itt most konkrétan a slick gumik visszatérésére és a KERS bevezetésére gondolok."

"Bonyolult feladat vár ránk, éppen ezért nagyon hatékonyan kell beosztanunk az időnket és az energiánkat. Jelenleg a fejlesztések igen kellemetlen fázisában vagyunk, hiszen a hibákat itt nem egyszerű javí­tani. Ha a rossz irányba indulunk, azt roppant költséges helyrehozni"- zárta a szakember.
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
Na vége a paraszt vakí­tásnak a Brawn gp tarolt..., a többiek sehol....
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
A Ferrari újí­tásokkal készül Valenciára
82164717_1000.jpg

A szimulátoros technológia terén a McLaren-Mercedes jár az élen, de a Ferrari is megtalálta a módot arra, hogy a számí­tógépes program segí­tségével készülhessenek a soron következő valenciai megmérettetésre. Felipe Massa és Kimi Rí­í‚¤ikkönen mellett a technikai szakemberek is használatba vették a FIAT konszern berendezését. A csapat technikai igazgatója, Aldo Costa bizakodó. "A pálya izgalmasnak í­gérkezik. Különböző kanyarok találhatóak rajta, és van néhány nagyon gyors szakasz. Magas hőmérsékletekre számí­tunk, de ez nem jelent problémát. Alacsonyabb leszorí­tó erővel megyünk, mint Magyarországon, és a korábbi, Jerezben tesztelt elemek is felkerülnek az autóra."
A csapat már megkezdte a 2009-es előkészületeket is. Costa elmondta, hogy ez nem befolyásolja az idei újí­tásokat. A párhuzamos fejlesztés nagy kihí­vást jelent. "A jövő évi felkészülés nehezebb lesz, mivel a slick gumik visszatérése mellett érkezik a KERS is. Minden apró részletre ügyelni kell, és nem hibázhatunk. Nagyon költséges lenne, ha rossz irányba indulnánk el."



A Ferrari nem számí­t újabb motorhibára
257732008%20Magyar%20GP%20rajt%2004.jpg

Mí­g Kimi Rí­í‚¤ikkönen új, Felipe Massa a Hockenheimban használt motorral versenyzett a Magyar Nagydí­jon, í­gy a sérült dugattyúrúd, amely a brazil kiesését okozta, más sorozatból származott, mint a cí­mvédő autójában használt elem. A technikai szakemberek emiatt biztosak abban, hogy hasonló probléma nem fordulhat elő a cí­mvédő autójával. Massa új motorral áll rajthoz a valenciai versenyen, amelyet a Gazetta dello Sport értesülései szerint kedden, Fioranóban tesztel a csapat.
A Ferrari szóvivője az ITV-nek elmondta, hogy a meghibásodás egy egyszeri eset volt.
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
észrevettétek, hogy a renault-nak tavaj is ugyanilyen néven jelent meg cikk a futamról, hogy: A Renault célja mihamarabb elfelejteni az ausztrál hétvégét... és most szintúgy. Szeretnék már boldogságról olvasni egy Ausztrál nagydí­jjon!!!:no1:
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Ron Dennis kitart a wokingiak mellett

0_4.jpg

A tekintélyes Auto Motor und Sport magazin cikke egy régi kijelentésre alapozta állí­tását, szó sincs arról, hogy Ron Dennis csapatfőnök elhagyná az idei Formula-1-es világbajnokság után a McLaren-Mercedest. Erről csütörtökön beszélta wokingiak sajtófőnöke.
A népszerű újság a napokban azt í­rta, hogy Ron Dennis visszavonul a száguldó cirkusz világától, ha Lewis Hamilton megnyeri az idei összetett versenyt.
„Ron számos alkalommal nyí­lvání­totta ki, hogy még nem döntött a visszavonulásáról. Ron és a csapat is arra törekszik, hogy megnyerjen minden futamot, ez erre, a következő és az azutáni szezonokra is vonatkozikí¢?í‚ í¢?í¢?? közölte a McLaren sajtósa.
Az 1947. június 1-jén született szakember tizenöt százalékos részesedéssel bí­r a McLaren-csoportban, az 1980-as évek eleje óta dolgozik a csapat sikereiért.
„A távozásáról szóló cikkek egy régi kijelentésén alapulnak, akkor azt állí­totta, visszavonul, ha a Vodafone McLaren Mercedes megnyeri a világbajnokságotí¢?í‚ í¢?í¢?? érvelt a wokingiak médiafelelőse.
Az idén már négy futamot nyerő Lewis Hamilton négy pontos előnnyel vezeti az összetett versenyt, hét futammal a zárás előtt. Tavaly egy ponttal veszí­tett Kimi Rí­í‚¤ikkönennel szemben, vagyis bemutatkozása óta az F-1 legjobbjai közé tartozik. A McLaren megnyerte a legutóbbi három futamot, Hamilton angliai és németországi sikere után vasárnap Heikki Kovalainent intették le elsőként a Hungaroringen.
„Folyamatosan fejlesztjük a 2009-es autót, de emellett a 2008-as kocsi javí­tásán is dolgozunk, tesztről tesztre, versenyről versenyre. Ez a normális módí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a wokingiak szóvivője.
Tavaly a kémbotrány miatt kizárták a McLarent a konstruktőri versenyből, idén a második helyen áll, tizenegy ponttal a Ferrari mögött. A csapat utoljára 1998-ban lett világbajnok, mí­g a pilóták között Mika Hí­í‚¤kkinen 1999-es győzelme számí­t a wokingiak legutóbbi diadalának.


Hamilton: a rossznak is lehet jó része

0_4.jpg


Lewis Hamiltont nem törte le, hogy csak az ötödik helyen végzett a 23. Magyar Nagydí­jon, a viszonylagos eredménytelenség esetében is igyekszik megragadni a pozití­v vonásokat. A McLaren-Mercedes versenyzője annak örül, hogy defektje ellenére is szerzett négy pontot, í­gy továbbra is vezeti a Formula-1-es világbajnokságot.
„Nem panaszkodom. Négy pontot gyűjtöttem, í­gy élen állok a pontversenybení¢?í‚ í¢?í¢?? mondta a wokingiak sztárja.
Pedig szombat délután még jóval nagyobb reményei lehettek Hamiltonnak, lévén megnyerte az időmérő edzést a Hungaroringen. Vasárnap azonban már az első kanyarban Felipe Massa mögé került, majd a 41. körben defekt miatt visszaszorult az ötödik helyre. Később még hátrébb került, annak is örülhetett, hogy a Ferrari brazil ászának motorhibája miatt végül az ötödik lehetett.
„Egyike volt a legrosszabb versenyeimnek. De végül mégis úgy távozhattunk a pályáról, hogy jó helyzetben vagyunk. Nem lett olyan rossz az eredmény, mint amilyen lehetett volna, de természetesen nem is olyan jó az ötödik helyí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Hamilton.
A brit pilóta egyébként már nem először szembesült ilyen problémával, tavaly többször is abroncsgond miatt veszí­tett értékes pontokat.
„Balszerencsés voltam, hiszen rajtam kí­vül senki sem kapott defektet. Arra gondoltam: ó, nem, ez nem történhet meg ismét. Tavaly többször is defektet kaptam, emiatt buktam el a világbajnokságotí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg keserűen a brit sztár.
A száguldó cirkuszra három hetes szünet vár, de a rendkí­vül szoros pontállás miatt nyilvánvaló, hogy a McLaren és a Ferrari is gőzerővel készül az utolsó hét futamra. Lazí­tásról szó sem lehetí¢?í‚?
„Nehéz nap volt, de ebből is tanulhatunk. A Ferrari nagyon erősnek bizonyult, persze más lett vol a helyzet, ha az elején megőrizzük a vezetést. Rendkí­vül nagy tempóban mentek, de tudtuk is, hogy képesek erre. Csak a média gondolta úgy, hogy nagy a különbség a javunkra a két csapat közöttí¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki Hamilton.
A brit versenyző öt ponttal előzi meg a Hungaroringen harmadik, világbajnok Kimi Rí­í‚¤ikkönent, további három „egységgelí¢?í‚ pedig Massát.
 

LV
0
 

Franco

Power User
Utoljára online
2006.01.30.
109
0
16
Jó kis futam volt.. És csodával határos módon végignéztem mert nem dolgoztam. Hát Kubicát sajnálom:(
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Fernando Alonso kiásta a csatabárdot

0_4.jpg

Több hónapos szünet után kiújulni látszik a „harcí¢?í‚ a kétszeres világbajnok Fernando Alonso és a McLaren-Mercedes között, lévén a spanyol sztár úgy véli, akkor sem lenne idén esélye a futamgyőzelemre a Formula-1-ben, ha nem szerződik el Wokingból. A Renault versenyzője szerint az elmúlt hónapok eseményei azt mutatják, Lewis Hamilton 2008-ban már egyértelmű támogatást élvez, de ezt tagadta Ron Dennis csapatfőnök.
„Tavaly minden rendben volt, hiszen az az igazság, hogy harcolhattam a világbajnoki cí­mért. De már akkor is tudtam, idén már nem lenne esélyem a sikerre. Elképzelhető, akkor is ez lenne a helyzet, ha a McLarennél maradok. Most egyértelmű a szituáció, nincs esélyem a győzelemreí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Alonso, aki ebben a szezonban még egyszer sem állhatott a dobogóra a száguldó cirkuszban, mindössze tizenhárom pontot gyűjtött, összetettben a kilencedik helyen áll.
Alonso nagy reményekkel került a 2006-os szezon után a McLarenhez, úgy gondolta, jó esélye lesz a harmadik világbajnoki cí­m megszerzésére. Életét azonban gyorsan megkeserí­tette Lewis Hamilton remek szereplése, a két klasszis egyik legemlékezetesebb párharcára egy évvel ezelőtt éppen a Hungaroringen került sor, a spanyol pilóta az időmérőn ugyan megleckéztette csapattársát, de ezért a McLarennel együtt megbüntették. Hamilton végül megnyerte a versenyt, de utána már nem igazán oldódott a hangulat, a szezon után Alonso vissza is ment a Renault-hoz.
Az elmúlt hónapok csendben teltek, de úgy tűnik, a spanyol versenyző még mindig „pikkelí¢?í‚ a szerinte elvtelen támogatást élvező Hamiltonra. Alonso szerint a Német Nagydí­jon is bebizonyosodott, hogy Heikki Kovalainen csak második számú pilótának számí­t, lévén „el kellett engednieí¢?í‚ a második boxkiállás után az ötödik helyre visszatérő Hamiltont.
Ron Dennis vasárnap délelőtt, néhány órával a Magyar Nagydí­j rajta előtt válaszolt a „támadásraí¢?í‚, természetesen cáfolta egykori alkalmazottja állí­tását.
„Először is, olyan megállapodást kötöttünk a szerződésbontás alkalmával, amely meghatározza a két félnek, mit mondhat a másikról a későbbiekben. Mi nem is szegjük meg ezt: csak rá tartozik a saját véleménye - szögezte le a McLaren első számú vezetője, utalva arra, hogy Alonso túllépte a megszabott határokatí¢?í‚?
Ron Dennis ezután megismételte a hockenheimi futam után már megismert véleményét, vagyis Kovalainen annyival lassabb volt Hamiltonnál, hogy nem volt esélye az egyenrangú csatára.
„Heikki is jól tudja, csapata törekszik a tökéletes egyenlőségre. Korábban is í­gy volt, mindig í­gy is lesz. Persze, az emberek azonnal csapatutasí­tásra gondoltak a Német Nagydí­jon, hiszen elengedte Lewist. De az a valóság, hogy a futamon teljes egészében Lewis körönként hét tizeddel volt gyorsabb. Ezt Heikki is tudta, de senki sem szólí­totta fel arra, hogy engedje el Lewist.í¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki a wokingi csapatfőnök.







Alonso: Hondán keresztül a Ferrarihoz?

0_4.jpg

Megbí­zható internetes jelentés szerint egyre nagyobb a valószí­nűsége, hogy Fernando Alonso a 2009-es szezonban a Honda versenyzője lesz, hosszú távú szerződést nem is köt, hogy 2010-től beülhessen a Ferrariba. Az autosport.com értesülését nem erősí­tette meg, de nem is cáfolta Ross Brawn csapatfőnök.
Köztudott, a Formula-1 kétszeres világbajnokát már sokszor hozták hí­rbe a Ferrarival, sőt többször szóba került a Honda is. Utóbbi csapat mindenképpen sztárt szeretne igazolni, akár már a következő idényre, a spanyol klasszis pedig megfelel ennek a feltételnek.
„í­??gy gondolom, mindegyik csapat hosszabb távú szerződést szeretne. Nehéz dolgot jelentene az egy éves megállapodás, bármelyik versenyzőről is lenne szóí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Brawn.
Az internetes szaklap szerint szinte bizonyos, hogy Jenson Button megtarthatja helyét a Hondánál, ugyanez már nem igazán érvényes a száguldó cirkusz legtöbb futamot számláló versenyzőjére, Rubens Barrichellóra. Alonso esetleges megszerzésével össze is állna a 2009-es csapat.
„Előfordulhat, hogy az egy évre érkező versenyző jól szerepel, és következhet a második és harmadik év. Minden a teljesí­tménytől függ. Biztos vagyok abban, hogy Alonso szerződése sem csak egy évre szólt a McLarennél, igaz végül nem tartott tovább egy szezonnálí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg Ross Brawn, aki kihagyta a 2007-es szezont, miután elhagyta a Ferrarit.
A Honda technikai igazgatója nem árulta el az autosport.com-nak, hogy tárgyal-e már Alonsóval.
„Fernando egyike az F-1 élversenyzőinek. Bárki szí­vesen fogadná, egy csapat kivételével. Nem mi vagyunk azok, de ki tudja, mit hoz a jövő?í¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a szakember.
A Renault versenyzője 2005-ben és 2006-ban első, tavaly a harmadik helyen végzett a pontversenyben, gyönyörű diadalokat aratott. Idén azonban csak 18 „egységetí¢?í‚ gyűjtött, szinte az első futam előtt eldőlt, szerényebb képességű autójával esélye sem lesz a sikerre.
Alonso nagy reményekkel került a 2006-os szezon után a McLarenhez, úgy gondolta, jó esélye lesz a harmadik világbajnoki cí­m megszerzésére.
Életét azonban gyorsan megkeserí­tette Lewis Hamilton remek szereplése. A két klasszis egyik legemlékezetesebb párharcára egy évvel ezelőtt éppen a Hungaroringen került sor, a spanyol pilóta az időmérőn ugyan megleckéztette csapattársát, de ezért a McLarennel együtt megbüntették. Hamilton végül megnyerte a versenyt, de utána már nem igazán oldódott a hangulat, a szezon után Alonso vissza is ment a Renault-hoz.
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
nem igazán akarom elhinni, hogy Raikönen elmegy ralizni...szerintem eléggé jó pilóta, de ki tudja. Szerintem jobb mint Massa, csak tavaly valami balul sült el neki.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
A Ferrari versenyzői elégedettek a pályával és az autóva
610x.jpg

A valenciai Európa Nagydí­j első napjának leggyorsabb köre (1:39.477) Kimi Rí­í‚¤ikkönen nevéhez fűződik, de Felipe Massa is elégedett lehet, hiszen az első és a második szabadedzésen is jól ment. A Ferrari versenyzőinek és az F2008-nak egyelőre tetszik az új pálya.
Kimi Rí­í‚¤ikkonen (7. és 1. hely): „Kedvelem ezt a pályát: más mint azok az utcai pályák, amelyeket eddig ismertünk. Tegnap, amikor bejártam azt gondoltam, hogy jó móka lesz és a mai nap megerősí­tette ezt a benyomást. Vannak nagyon gyors részek és majdnem mindenütt sok a hely - talán néhány múltbeli észak-amerikai pályához lehetne a leginkább hasonlí­tani. Nagyon jó munkát végeztek. Ma jó rajtot vett a hétvégénk, de nyilvánvaló, hogy még korai bármit is mondani arról, hogy hol vagyunk ellenfeleinkhez képest. Előzés? Mint mindig, most is nehéz lesz, de remélem nem lesz rá szükségem, mert jól fogok kvalifikálni. A beállí­tás, amit ma találtunk nem rossz, de még mindig sokat lehet javulni."

Felipe Massa (2. és 4. hely):
„Két élvezetes edzés volt és a köridők folyamatosan javultak mindig ahogy a versenyzők egyre magabiztosabbak lettek a pályán. A pálya még mindig nagyon koszos és könnyű hibázni, ami értékes tizedekbe kerülhet - ahhoz, hogy jó köridőt fuss tökéletesnek kell lenni. Kedvelem a pályát: az atmoszféra kellemes és el kell mondanom, hogy a szervezők jó munkát végeztek. Ma az volt a fontos, hogy azonnal találjunk egy jó alapbeállí­tást és ez sikerü
 

Kedvezményes Data.hu prémium előfizetés itt! Tölts villámgyorsan, korlátok nélkül!