LV
1
 

Zozi

VIP
Utoljára online
2007.07.03.
1,106
4
38
Díjak
1
38
én azért örültem volna mellé valami hí­rnek is... mert oks látom a képem hogy egy MCt takarnak le... de hogy miért azt nem tudni?
az is lehet hogy csak azt tesztelték hogy mennyit tud menni bizonyos mennyiségű üzemanyaggal és épp ott fogyott ki a nafta azt fogták felpakolták a gépet azt "hazavitték"....
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
F1 Season 2008 videó:

Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció




 

LV
0
 

Rocky

VIP
Utoljára online
2008.02.19.
400
0
16
48
A tartalom megtekintéséhez szükséges: Bejelentkezés vagy Regisztráció to view quote content!
Miért is nem büntették meg ezért?Hát pont a sumi esete miatt!Nem merték mert abból í­rtó nagy balhé lett volna.Nem hinném,hogy Hamilton ki fog égni.Summaher is elég hamar kiégett csak még pár évig eljátszotta a hattyú halálát.Az igazi nagymenők a csúcson hagyják abba,sumák barátunk meg a lejtő legalján volt kénytelen búcsúzni,még egy utolsó villantásra sem telt neki.Ezt köszönheti a kapzsiságának és annak,hogy nem tud szereplés nélkül élni.Most is ott rontja a levegőt a ferrarisoknál. :yucky:
Nem nyitok Mclaarenes topikot mert annyira nem vagyok F1 fan.Ebbe a topikba meg nem szí­vesen nézek be mert nem szeretem az elfogult ferraris HSZ-eket.Most is megbántam,hogy benéztem.Többet nem jövök.
Arról van szó,hogy:SAVANYí­?? A SZ??킐L??킐!!!!!!
:eekout:
 

LV
1
 

Zozi

VIP
Utoljára online
2007.07.03.
1,106
4
38
Díjak
1
38
Up.: Ismét egy nagyszerű videó (animáció) a RedBull-tól! Eszméletlen jól megmutatja hogy miben is változott az új kocsi a régihez képest! :S (kár hogy nem HD)
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Inkább csak üsd azt a boxságot.

ui.: láttad Schumi utolsó versenyét??
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
A tartalom megtekintéséhez szükséges: Bejelentkezés vagy Regisztráció to view quote content!




Ez a rocky csávo kész van ö mondja hogy savanyu a szöllö nekün Ferrarisoknak egyáltalán nem savanyu ja hogy magadra értetted hát megis értem ha a meclarenre gondolok.Sumi hamar kiégett és a lejtö legalján hagyta abba hát persze az tényleg a lejtö legalja hogy az utolsó elötti versenyen a vb cimért hajtott még mindig :Dszaretnél te igy a lejtö alján lenni olyan szánalmassak ezek az anti sumaheresek az irigység beszél mindegyikböl sosem lesz olyan meclarenes pilota aki 7 vb lesz egy volt nekik most is alonso de aztis elkurták szánalmas brigád és hogy nem szivesen nézel be persze veszettül sasolsz :Dhogy mit irunk az imádott nyalcédesröl öööö mercedesröl :DÉS ha azt veszem alapul mint a szálodáknál minél több csillag anál jobb minöség akkor a mercinek nagyon paszol az az egy árva kicsike csillagocska :DDe téged etöl fügetlenül csiplek csak ..................... :D
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
Hali!

Azoknak akik még rajtam kí­vül Renault pártiak (habár én csak Alonso fan vagyok)
azok nak í­me egy kis í­zelí­tő a nagyedik Jerezi tesztnap köztes ideiről :) Végre a haladás látszik náluk is...



.1? 15 Sebastian Bourdais Toro Rosso 00:01'18''201
.2? 7 Fernando Alonso Renault 00:01'20''221 :dancing:
.3? 22 Lewis Hamilton McLaren 00:01'20''263 (2008-as hátsószárnnyal)
.4? 9 Mark Webber Red Bull 00:01'21''971
.5? 8 Kazuki Nakajima Williams 00:01'99''999
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Formula-1, Magyar Nagydí­j: bemutatkozhat a McLaren új orra



Már a Magyar Nagydí­jon bemutatkozhat a Formula-1-es McLaren-Mercedes csapat új orr-konstrukciója.
A wokingi istálló csütörtökön, a jerezi tesztelés során alkalmazta először a szarvra emlékeztető kiegészí­tőt.
„Hockenheimben még a cápaorral próbálkoztunk, ez az agancsos modell viszont a legújabb aerodinamikai fejlesztésünk, remélhetőleg a Hungaroringen élesben is bevethetjük" - nyilatkozta az autosport.com szaklapnak Martin Whitmarsh, a McLaren ügyvezető igazgatója.
A mogyoródi viadalra jövő hétvégén kerül sor.




Hamilton óvatos, nem bí­zza el magát


A Silverstone-ban és Hockenheimben sima győzelmeket arató, ezzel a pontverseny élére kerülő Lewis Hamilton egyáltalán nem í­rja le a ellenfeleit, úgy véli, óriási csata várható az 59. Formula-1-es világbajnokság Magyar Nagydí­ján. A fiatal brit sztár ugyan elismeri, hogy a McLaren nagyon erős autóval rendelkezik, de nem felejti, néhány hete még egészen más volt a helyzet.
„ővakodom attól, hogy jóslatokba bocsátkozzam í¢?í¢?? kezdte Hamilton, majd í­gy folytatta: - Igen, roppant erősek voltunk a legutóbbi két futamon, de előtte két futamon át komoly problémákkal küszködtünk. Lehetetlen, hogy most tökéletes előrejelzést adjakí¢?í‚.
Hamilton Kanadában kiesett, Franciaországban 10. helyen ért célba, igaz egyszer sem hibáztathatta autóját. Montrealban a boxutcában ment neki a cí­mvédő Kimi Rí­í‚¤ikkönennek, mí­g Magny-Cours-ban két büntetés miatt nem végzett pontszerző helyen. Hazájában, majd Németországban aztán „visszavágottí¢?í‚, ennek köszönhetően összetettben négy ponttal vezet Felipe Massa előtt.
„Annyit azért elmondhatok, jelenleg csodálatos az autónk, igazán élvezem a vezetést. Ha megtaláljuk a tökéletes beállí­tást, akkor még többet hozhatok ki belőle, ez fantasztikus érzés lenneí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a népszerű klasszis.
Lewis Hamilton tavaly emlékezetes körülmények között diadalmaskodott a Hungaroringen, lévén Fernando Alonso büntetése után került a rajtsorrend élére. Ismert, spanyol csapattársa feltartotta őt az időmérő edzésen, ezért az elsőről az ötödik pozí­cióba került. A brit pilóta kihasználta a lehetőséget, biztosan győzött a Magyar Nagydí­jon.
„Egyáltalán nem állí­thatom, hogy rendkí­vüli magabiztossággal utazom erre a versenyre. Ez a pálya teljesen eltér a többitől, senki sem mondhatja azt, hogy biztos a dolgábaní¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki Hamilton.
Martin Whitmarsh, a wokingiak ügyvezetője már közel sem ilyen visszafogott, kiváló esélyt lát az ismétlésre.
"Két pálya hasonlí­t igazán a Hungaroringre: bizarr módon Montreal, ahol alacsony tapadással és a koszos vonalvezetéssel kell megbirkóznunk, valamint Monte-Carlo, ott roppant fontossággal bí­r a hatalmas leszorí­tóerő, a rövid egyenesek és a számos lassú kanyar miatt í¢?í¢?? mondta a szakember, majd hozzátette: - Ha reálisan nézzük a helyzetet, akkor azt látjuk, mindkét emlí­tett pályán versenyképesek voltunk. Persze, az is igaz, egyik erősségünknek számí­t, hogy remek a tempónk a gyors kanyarokban, de most sokat dolgoztunk azon, javuljunk azokon a pontokat, ahol kevésbé vagyunk eredményesekí¢?í‚.
Whitmarsh elárulta, alaposan megerősí­tették „csomagjukatí¢?í‚ a mogyoródi száguldásra, í­gy jó esélyekkel várják a jövő vasárnapi futamot.
A McLaren-Mercedes hét alkalommal nyerte meg a Magyar Nagydí­jat: 1988-ban, 1991-ben és 1992-ben a néhai Ayrton Senna, 1999-ben és 2000-ben Mika Hí­í‚¤kkinen, 2005-ben Kimi Rí­í‚¤ikkönen, mí­g 2007-ben Lewis Hamilton vitte sikerre a wokingiak kocsiját.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Alonso még mindig ég a sikervágytól


Fernando Alonso jól tudja, időnként még a legjobbak is hullámvölgybe kerülnek, ennek ellenére továbbra is száz százalékos elszántsággal készül arra, hogy visszatérjen a Formula-1 csúcsára. A kétszeres világbajnok spanyol klasszis hosszú távra tervez, fel sem merül benne, hogy néhány éven belül búcsút intsen a sorozatnak.
„Továbbra is imádom ezt a sportot. Vannak jó és rossz időszakok. Nehéz elfeledni azokat a sikereket, amelyeket nem szerezhetnék meg az élet más területéní¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Alonso.
A Renault versenyzője 2005-ben és 2006-ban első, tavaly a harmadik helyen végzett a pontversenyben, gyönyörű diadalokat aratott. Idén azonban csak 13 „egységetí¢?í‚ gyűjtött, szinte az első futam előtt eldőlt, szerényebb képességű autójával esélye sem lesz a sikerre.
„Az igaz, hogy két-három évvel ezelőtt még azt gondoltam, nem töltök olyan sok időt a Formula-1-ben, mint Michael Schumacher. Tizenkilenc évesen kezdtem a Minardinál, azt hittem, sok lenne, ha két évtizedig versenyeznék. Az F-1 felemészti az emberek energiáit, ezért terveztem azt, hogy nem akarom feláldozni az életemet ezért a sportágértí¢?í‚ í¢?í¢?? ismerte el a spanyol sztár.
Fernando Alonso a diadalmas szezonok hatására átgondolta elképzeléseit, ma már egészen másként tekint jövőjére.
„Huszonhat éves vagyok, miért ne maradhatnék még tí­z vagy tizenegy évig. Vágyom az újabb sikerekre, készen állok arra, hogy annyi időt szánjak ennek elérésére, amennyire szükség vaní¢?í‚ í¢?í¢?? jelentette ki Alonso.
A Renault klasszisa tavaly nehéz hónapokat élt át a McLarennél, szinte mindenkivel összeveszett, de ennek ellenére sem haragszik az angolokra, pedig elsősorban Lewis Hamiltonnal és Ron Dennis csapatfőnökkel voltak problémái.
„A mclarenes tapasztalatok sem változtattak az angolokról és az országról alkotott véleményemen. Az angol emberek nagyon büszkék a hazájukra és a származásukra. Ugyanezt érzem Spanyolországban, hasonló az emberek mentalitása. Persze, az időjárás nem éppen kedvező. Vannak olyan napok Angliában, amikor elszomorodom az idő miatt. De í­gy is szép emlékek fűznek Angliáhozí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta a sztár.
Alonsót az elmúlt hónapokban hí­rbe hozták a BMW-vel és a Hondával, de továbbra sem döntött arról, melyik csapatban szerepel 2009-ben.
„Nem lesz döntés a nyár végéig. Akkor leülök a tanácsadóimmal, eldöntjük, mi a legjobb nekünk és a Renault-nak. Sok dolgot kell figyelembe vennem, bármi elképzelhetőí¢?í‚.




Renault: Alonso a szezon végén dönt






ernando Alonso az 59. Formula-1-es világbajnokság befejezése után dönt arról, hogy marad-e jövőre a Renault-nál. A spanyol klasszis egyelőre nem gondolkodik jövőjén, de annyit azért elárult, jobb szereplést várt az idei szezonban. A 2005-ös és 2006-os idény legjobbja tavaly a McLaren-Mercedesnél szerepelt, harmadik lett a pontversenyben. A jó szereplés ellenére megromlott a kapcsolata a csapattal, ezért több évre szóló szerződése ellenére visszatért korábbi munkaadójához. Az elmúlt hónapokban azonban többször felvetődött, csak vészmegoldásként szerepel a Renault-nál és előbb-utóbb a Ferrarinál köt ki.
„Nem tudom, hogy maradok-e a Renault-nál. Majd az év végén döntök jövőmről í¢?í¢?? mondta hétfőn Alonso.
A korábban a száguldó cirkusz közvetlen élmezőnyébe tartozó francia csapat tavaly sokat küszködött, győzelem nélkül maradt, mindössze egy dobogós helyezést könyvelhetett el, az azóta a McLarenhez szerződött Heikki Kovalainen révén a szuzukai Japán Nagydí­jon. Sokan úgy vélték, a spanyol sztár visszatérésével megoldódnak a gondok, de egyelőre nem í­gy történt.
„Nem alakult jól az évünk, egyértelműen rosszabb a vártnál. Nem állhattunk dobogóra, győzelemről pedig kár is beszélni. Sok munka vár ránk ahhoz, hogy újra sikeresek legyünk. Év végi döntésemet az is meghatározza, miként alakul az év hátralévő része.
A napokban Alonso már arról beszélt, ha a Francia és a Brit Nagydí­jon sem hoznak jelentős előrelépést az új fejlesztések, akkor a Renault-nak meg kell kezdenie a felkészülést a 2009-es szezonra.
„Remélem, hogy sikeres leszek ezen a hétvégén. Franciaországban sokan szurkolnak nekünk, olyan, mintha Barcelonában versenyeznék. A múlt héten rendkí­vül keményen készült a csapat, a teszten némi előrelépést tapasztalhattunk. í­??gy érzem, fejlődtünk, í­gy magabiztosan várom a futamot. í­??gy érzem, jó úton haladunkí¢?í‚ í¢?í¢?? zárta mondandóját a kétszeres világbajnok spanyol versenyző.
Fernando Alonso három évvel ezelőtt győzött, 2004-ben és 2006-ban második volt Magny-Cours-ban a Renault alkalmazottjaként.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
BrawnGP ejnye ejnye mit mutat az elő versenyen???

,,Nem vagyunk versenyképesek!" - a McLaren őrült harca az idővel

Mi lesz itt??
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Rí­í‚¤ikkönen továbbra sem figyel 2010-re


Kimi Rí­í‚¤ikkönen ismét leszögezte, egyelőre nem döntött arról, hogy folytatja-e pályafutását a 2009-es, 60. Formula-1-es világbajnokság után. Az összetett verseny tavalyi győztese csak abban biztos, kitölti még másfél évig tartó szerződését, és attól sem ódzkodna, ha valamikor Fernando Alonsóval kellene dolgoznia a Ferrarinál.
„Nem kell kapkodnom a döntéssel. Még egy évig érvényes a szerződésem, azt ki is akarom töltenií¢?í‚ í¢?í¢?? mondta Rí­í‚¤ikkönen.
A finn világbajnok jövője már hónapok óta kérdéses, találgatások egész sora látott már napvilágot. Egyesek úgy tudják, Rí­í‚¤ikkönen 2010-ben már nem lesz tagja a száguldó cirkusznak, helyére a ferraris előszerződéssel rendelkező Alonso érkezhet. A német és a lengyel sajtó Robert Kubica maranellói szerepvállalását vizionálja.
„Nem hiszem, hogy meg kellene magyaráznom: akkor hozom nyilvánosságra az elhatározásomat, ha már döntöttem. A Ferrari sem siettetí¢?í‚ í¢?í¢?? jegyezte meg a maranellóiak ásza.
A szurkolók és a szakemberek egy része szerint a bizonytalankodás is közrejátszik abban, hogy Rí­í‚¤ikkönen nem remekelt az elmúlt hetekben. Egyesek szerint a klasszis már nem eléggé motivált, a visszavonulásra készül. Ehhez képest az érintett azt sem zárja ki, hogy 2010-től Alonsóval dolgozzon együtt a sikerekértí¢?í‚?
„Miért ne? Ki tudja, mit hoz a jövő? De nem én hozom a döntéseket a versenyzőkrőlí¢?í‚ í¢?í¢?? mondta a világbajnok.
Szó, mi szó, érdekes helyzetet teremtene a Rí­í‚¤ikkönen-Alonso tandem összeállása, lévén. Felipe Massa kontraktusa csak a 2010-es szezon után jár le.
A korábban a McLarent is erősí­tő sztár zárásként megismételte jól ismert „téziseití¢?í‚, vagyis az F-1-en túl is van életí¢?í‚?
„Számos olyan dolog van a Formula-1-en kí­vül, amely elszórakoztat. Sohasem volt problémám a szabadidőm eltöltésévelí¢?í‚.
Kimi Rí­í‚¤ikkönen harmadik helyen áll az idei összetett versenyben, hátránya hét pont az éllovas Lewis Hamiltonnal szemben
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Hát elég durva időket megy ez a BGP....már alig várom Ausztráliát....reméljük azért a Ferrarinak sikerül megverni őket.
 

LV
1
 

Zozi

VIP
Utoljára online
2007.07.03.
1,106
4
38
Díjak
1
38
A Ferrari cápaszárnnyal küzd Hamiltonnal

új szárnymegoldást használ a Ferrari, hogy legyőzze a Hungaroringen a mclarenes Lewis Hamiltont. A cápauszonyt a Red Bull és a Renault sikerrel alkalmazta, a Force India egyik gépe viszont lesodródott miatta a pályáról. Elveti a McLaren, megtartja a Ferrari a cápauszonyt a Magyar Nagydí­jra ? állí­tja a gazzetta.it.


Az angolok Hockenheimben, a Német GP előtt, az olaszok utána, Jerezben próbálták ki a nagyobb stabilitást jelentő, ragadozóhalra emlékeztető megoldást, de mí­g Hamiltonék nélküle, Raikkönen és Massa azzal indulnak a Hungaroringen.

361233_0877b175376cad693f1262529da1380c_wm.jpg


361231_769b9a9d315d5ef7c03a38c57287f21e_wm.jpg


A szárnyvégződést a Red Bull-főtervező, a Williamsnél és a McLarennél sokszoros bajnok Adrian Newey találta ki és alkalmazta először a brit-osztrák csapat autóin. A Renault hamar átvette, Barcelonában mindkét gárda a futamon is bevetette. Silverstone-ban a Force India tesztelte, de a sí­k területen feltámadt szél belekapott, és lesodorta Giancarlo Fisichella kocsiját az aszfaltról.

A motorfedő módosí­tás lényege, hogy mint a repülőkön a hátsó, függőleges szárny, vagy az oldalszárnyakon végződő két kisebb felkunkorodó rész, stabilabban tartja az autót. Különösen az olyan kanyargós pályákon lehet szerepe, mint a Hungaroring. Veszélye, illetve hátránya, hogy a megnövelt felület jobban felfogja az áramlatokat, azaz könnyen belekap a szél.
Felipe Massa Jerezben elégedett volt vele, és a mérnökök a számí­tógépes adatok elemzése után a gazzetta.it szerint úgy döntöttek, élesben is bevetik, hogy csökkentsék a hátrányukat a McLaren mögött: Hamilton az utóbbi két futamot nagyon simán nyerte, vezeti a pontversenyt is.
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Na mit szóltok az új szabályokhoz???

Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció




 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Na a jó öreg Adrian megint kitalált valamit, amit előbb utóbb mindenki leutánoz. :)
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
A fórumokon, legalábbis a Renault oldalán rettenetesen sokan felháborodtak az érmes rendszer miatt ( én is). Ezért máris csináltak egy petí­ciót amivel megróbálnak valamit tenni ez ellen. Ha titeket is érdekel a dolog akkor í­me a cí­m:
( nem ví­rusos, én is kitöltöttem( spanyol oldal angolra fordí­tva))

Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció





remélem hogy megszüntetik ezt az agyament szabályt!!
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Most akor elehetnek kezdeni a Ferrariról mit utánoztak le :Dde ez belefér ezzelen a Ferrari sem höbörgött
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Már számí­tottam is rá, hogy előbb vagy utóbb felkerül a netre egy ilyen petí­ció...
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
A Ferrariról is leutánoztsk pár dolgot :) Emlékszem egyik éven, asszem 2004-ben a Honda kiköpött mása volt a Ferrarinak :D
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Gondoljátok, hogy ezzel vissza lehetne követelni a régi rendszert??
 

Kedvezményes Data.hu prémium előfizetés itt! Tölts villámgyorsan, korlátok nélkül!