LV
1
 

Zozi

VIP
Utoljára online
2007.07.03.
1,106
4
38
Díjak
1
38
hol hol? mék adón? merre lelem!?
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
NA szeva Rocy mégis benéztél akkor hol voltál mikor nem ö iskolázott hanem öt iskolázták :S
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
DSF MInden szabadedzést közvetit

Bahreini Nagydí­j, Első szabadedzés

1. Massa Ferrari (
<
1:32.233 20
2. Raikkonen Ferrari (
<
1:32.350 + 0.117 15
3. Rosberg Williams-Toyota (
<
1:32.415 + 0.182 23
4. Hamilton McLaren-Mercedes (
<
1:32.705 + 0.472 21
5. Kovalainen McLaren-Mercedes (
<
1:32.868 + 0.635 20
6. Nakajima Williams-Toyota (
<
1:33.121 + 0.888 24
7. Kubica BMW Sauber (
<
1:33.333 + 1.100 16
8. Trulli Toyota (
<
1:33.539 + 1.306 27
9. Coulthard Red Bull-Renault (
<
1:33.788 + 1.555 20
10. Alonso Renault (
<
1:33.815 + 1.582 19
11. Glock Toyota (
<
1:33.929 + 1.696 28
12. Webber Red Bull-Renault (
<
1:33.950 + 1.717 20
13. Piquet Renault (
<
1:33.981 + 1.748 24
14. Heidfeld BMW Sauber (
<
1:34.106 + 1.873 17
15. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (
<
1:34.235 + 2.002 27
16. Vettel Toro Rosso-Ferrari (
<
1:34.321 + 2.088 32
17. Fisichella Force India-Ferrari (
<
1:34.892 + 2.659 20
18. Button Honda (
<
1:34.915 + 2.682 16
19. Barrichello Honda (
<
1:35.174 + 2.941 12
20. Sutil Force India-Ferrari (
<
1:35.429 + 3.196 22
21. Davidson Super Aguri-Honda (
<
1:36.145 + 3.912 6
22. Sato Super Aguri-Honda (
<
1:36.536 + 4.303 6



Bahreini Nagydí­j 2. szabadedzés
Poz Pilóta Csapat Idő Kör
1. Felipe Massa Ferrari 1:31.420 30
2. Kimi Rí­í‚¤ikkönen Ferrari 1:32.327 +0.907 30
3. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:32.752 +1.332 30
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.847 +1.427 26
5. Robert Kubica BMW Sauber 1:32.915 +1.495 29
6. Nico Rosberg WilliamsF1 1:33.022 +1.602 34
7. David Coulthard Red Bull Racing 1:33.048 +1.628 27
8. Kazuki Nakajima WilliamsF1 1:33.098 +1.678 33
9. Sébastien Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:33.197 +1.777 37
10. Nelsinho Piquet Renault F1 1:33.247 +1.827 37
11. Jenson Button Honda Racing 1:33.710 +2.290 33
12. Fernando Alonso Renault F1 1:33.755 +2.335 26
13. Mark Webber Red Bull Racing 1:33.782 +2.362 34
14. Jarno Trulli Toyota 1:33.822 +2.402 38
15. Timo Glock Toyota 1:33.856 +2.436 30
16. Rubens Barrichello Honda Racing 1:33.966 +2.546 35
17. Nick Heidfeld BMW Sauber 1:34.023 +2.603 36
18. Giancarlo Fisichella Force India 1:34.388 +2.968 35
19. Adrian Sutil Force India 1:34.405 +2.985 34
20. Sebastian Vettel Scuderia Toro Rosso 1:34.787 +3.367 30
21. Takuma Sato
Super Aguri 1:35.288 +3.868 24
22. Anthony Davidson Super Aguri 1:35.712 +4.292 25



Most nem azért mert nem szeretem a meclarent de én ezt már akkor mondtam mikor behozták ezt a szárnyat szabályosan lehetett látni mennyire mozog az egyenesben meg szinte lelepult

Vizsgálat indulhat a McLaren ellen

Már a Bahreini Nagydí­j péntek délelőtti szabadedzésén sokaknak feltűnt, hogy a McLaren orrkúpja felett átí­velő szárnyelem túlságosan hajlékony, a gyors egyenesekben lefelé, mí­g a lassabb szekciókban felfelé mozog.

A második edzésen pedig nyilvánvalóvá vált, hogy a hí­dszárny "önálló" életet él, amit a belső kamerás felvételek még inkább alátámasztottak. Hogy a szóban forgó elem elhajlása a megengedett tűréshatáron belül esik-e, azt az FIA vizsgálata derí­theti ki, amire viszont csak abban az esetben kerül sor, ha valamelyik csapat azt kérvényezi.

Egyes források szerint többen is jelezték már a versenyigazgatóság felé aggályukat a McLaren első vezetőszárnyával kapcsolatban, de hivatalos lépésre még egyik csapat sem szánta el magát.

A tavalyi és az azt megelőző években számos botrány robbant ki a hajlékony szárnyelemek miatt.

(forrás: f1vilag.hu)

Massa szerint a Ferrarinak nem lesz tetemes előnye

Felipe Massa elismeri, hogy remekül sikerült az a köre, amellyel kilenc tizedmásodpercet vert Kimi Raikkönenre a Bahreini Nagydí­j péntek délutáni szabadedzésén, s noha vasárnap a győzelemre fog törekedni, egy dobogós helyezéssel is elégedett lesz.

A Ferrari elsöprő fölénnyel kezdte a Bahreini Nagydí­jat: pénteken mindkét szabadedzésen Felipe Massa és Kimi Raikkönen voltak a leggyorsabbak, és délután a sakhiri pálya mindhárom szektorában ők érték el a két legjobb részidőt, valamint az egyenesben ők érték el a legnagyobb végsebességet is.

A tavalyi győztes Massa, aki 1:31.420-as körével még saját csapattársára is 0.907, a Ferrari legközelebbi ellenfelére, a McLaren-es Heikki Kovalainenre pedig 1.332 másodpercet vert, ugyanakkor nem számí­t rá, hogy a maranellói istállónak a vasárnapi versenyen is ennyire tetemes előnye lesz.

"Ezt nehéz lenne elképzelni. Az egyes napok különbözőek, és ma koszos volt a pálya" - mutatott rá Massa. - "Ez még csak az első nap volt, és ahhoz képest nem mentünk rosszul, de ilyenkor bajosan lehet összehasonlí­tani a csapatok teljesí­tményét. Az autónk jobb, mint a télen volt. Majd vasárnap derül ki, hogy eredményes munkát végeztünk-e."

"A mai köröm nagyon jól sikerült. Természetesen nem árulja el a teljes igazságot, hiszen Kimi és én különböző feladatokat végeztünk el. Kellemes előérzettel várom a hétvégét. Biztosan kemény lesz a küzdelem, Kiminek és nekem gondoskodnunk kell róla, hogy a helyes irányba induljunk el. Az alapok jónak tűnnek."

Mivel két forduló után még egyetlen pontja sincs, Massa a győzelemnél szerényebb eredménnyel is beérné, hogy megnyissa a számláját.

"Valóban szeretem ezt a pályát, mindig jól mentem itt" - mondta. - "Ezt remélhetőleg még vasárnap után is elmondhatom majd magamról. Imádom ezt a helyet, és az emlékeim is szépek róla."

"Szerintem azt nézve, hogy még egy pontom sincs, egy dobogós helyezés is jó eredménynek számí­tana, de természetesen ennél is jobb lesz, ha képesek leszünk harcba szállni a győzelemért, és 10 pontot tudunk gyűjteni. "

A cí­mvédő Raikkönen mindkét edzésen lemaradt csapattársától, de í­gy is elégedett volt.

"ősszességében elégedett vagyok a délelőtt történtekkel, a délutániakkal pedig még inkább. Különféle beállí­tásokkal kí­sérleteztünk, azokból kiindulva, amiket még a februári teszten dolgoztunk ki. Rengeteg adatot gyűjtöttünk az időmérőhöz és a versenyhez" - mondta.

"Az autónk jól megy, és szerintem ütőképesek leszünk, még ha ilyenkor mindig nehéz is megí­télni, hogyan állunk a többiekhez képest. A kétféle gumi jellemzői nagyon hasonlóak egymáshoz."

A Ferrari vezető versenymérnöke, Luca Baldisserri megjegyezte, hogy az erős szél délelőtt homokot fújt a pályára, amely azonban délutánra már jobb állapotba került. "Kétségkí­vül hasznos volt, hogy februárban már teszteltünk itt, de észben kell tartanunk, hogy akkor más volt az időjárás" - tette hozzá.

(Forrás: a5.hu)

Következő >

Rí­í‚¤ikkönen beteg?

Kimi Rí­í‚¤ikkönen az időmérő edzésen sem tudta legyőzni csapattársát, Felipe Massát. A háromszoros bajnok, Niki Lauda az RTL-en kijelentette: "í­??gy hallottam, hogy Kimi középfül-gyulladásban szenved. Tisztázni kell, hogy ez mennyire zavarja és mennyiben befolyásolta az idejét."


Massa szerint a Ferrari készen áll a győzelemre

Felipe Massa úgy gondolja, hogy könnyedén megszerezhette volna a pole pozí­ciót, ha nem hibázik utolsó gyorskörén a mai időmérő edzésen. A Ferrari brazil pilótája azonban ennek ellenére magabiztosan várja a folytatást.

Massa mindössze 27 ezredmásodperccel maradt csak el a pályafutása első pole pozí­cióját megszerező Robert Kubica mögött a Bahreini Nagydí­j szombati időmérő edzésén, í­gy be kellett érnie a második hellyel.

A Ferrari versenyzője ugyan fantasztikusan kezdte utolsó gyorskörét, a középső szektorban hibázott, í­gy nem tudta megszerezni az első helyet.

Massa azonban úgy gondolja, hogy még semmi nincs veszve, minden esélye megvan arra, hogy megnyerje a holnapi versenyt.

"Saját magamnak köszönhetem, hogy nem sikerült megszereznem a pole pozí­ciót" ? mondta Massa. "Az egész hétvégén folyamatosan jó időket mentem, aztán a végén, mikor a legfontosabb lett volna, nem sikerült úgy összerakni a kört, ahogy akartam volna."

"Az időmérő harmadik etapjában mindig valaki mögött autóztam. Az első gyorsköröm ugyan kiváló volt, de végig Nico Rosberg mögött voltam, mí­g a második mért köröm sem sikerült túl jól, mert nagy volt előttem a forgalom. Bosszantó, mert nagyon jó az autónk, és szerintem holnap is nagyon erősek leszünk."

Massa csapattársa, Kimi Rí­í‚¤ikkönen a negyedik helyről, Lewis Hamilton mellől várhatja a vasárnapi futam rajtját.

Ferrari: A pole elmaradt, de nincs veszve semmi

elipe Massa pénteken dominált Bahreinben, í­gy csalódást jelentett számára, hogy az időmérő edzésen néhány századdal elmaradt a pole pozí­ciótól. Kimi Rí­í‚¤ikkönen a negyedik helyet szerezte meg.


Felipe Massa (2. hely): ?Mindent összevetve magabiztos vagyok ezután az időmérő edzés után. Tudjuk, hogy egy nagyon jó autóra hagyatkozhatunk, amint az eddig is látható volt itt, Shakirban. A Q3-ban mindig forgalomban voltam, de ez előfordul. Tovább kell koncentrálnunk, a lehető legjobb munkát végeznünk, amit csak tudunk és a legtöbbet kihozni a forrásainkból. Gratulálok Robertnek, igazán jól vezetett."

Kimi Rí­í‚¤ikkönen (4. hely): ?Nem vagyok túl boldog a mai nappal, de a negyedik hely még mindig jó rajtpozí­ció a versenyre figyelembe véve az autónk potenciálját. Az autó egyensúlya reggeltől kezdve nem volt tökéletes, kicsit szenvedtem és nem tudtam olyan gyors lenni, mint szerettem vagy tudtam volna. Meg kell néznünk az adatokat és megtudni, hogy miért. í­??gy gondolom, hogy a holnapi versenyen, amikor pontokért kell küzdeni nagyon erős leszek. Lehet, hogy más stratégiát választottunk másokhoz képest, de majd a versenyen meglátjuk, hogy tényleg í­gy van-e."


Rí­í‚¤ikkönen negyedik rajtpozí­ciója ellenére sem aggódik


Kimi Rí­í‚¤ikkönen bahreini kvalifikáción nyújtott visszafogott teljesí­tményéből nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni. Legalábbis a 4. rajtkockában végző világbajnoki cí­mvédő állí­tja, remek formában várja a vasárnapi Bahreini Nagydí­jat.

A finn klasszis a vélhetően különböző stratégiákra alapozza optimizmusát, és egyáltalán nem bánkódik amiatt, hogy Kubica, Massa és Hamilton is előle indul.

"Nem vagyok túl boldog a mai nap után, de ha arra gondolok, hogy mennyi potenciál van bennünk, akkor a 4. hely is egy ró rajtpozí­ciónak számí­t"- kezdte az idei bajnokságban jelenleg a 2. helyen álló pilóta.

"Az autó egyensúlya a reggeli edzés óta nem volt tökéletes, í­gy nehézséget okozott jó tempót diktálni. Rá kell jönnünk, hogy ennek mi lehet az oka. í­??gy érzem, hogy a holnapi versenyen nagyon jó leszek"- folytatta optimistán a finn bajnok.

"Szerintem különböző stratégiákat dolgoztak ki az élen állók, de hogy kiderüljön, ez valóban í­gy van-e, meg kell várnunk a holnapot"- fejezte be Rí­í‚¤ikkönen, aki tavaly harmadik lett Szahí­rban.

Szabályos a McLaren hí­dszárnya


Információink szerint több csapat is jelezte, indí­tványozni fogja, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség vizsgálja meg a McLaren első légterelőit, melyek a pénteki edzéseken egyértelműen meghajlottak az egyenesekben.

Már a Bahreini Nagydí­j péntek délelőtti szabadedzésén sokaknak feltűnt, hogy a McLaren orrkúpja felett átí­velő szárnyelem túlságosan hajlékony, a gyors egyenesekben lefelé, mí­g a lassabb szekciókban felfelé mozog.

A második edzésen pedig nyilvánvalóvá vált, hogy a hí­dszárny "önálló" életet él, amit a belső kamerás felvételek még inkább alátámasztottak.

A McLaren azonban megerősí­tette, teljesen szabályosak első légterelői, és nem tudnak arról, hogy a többi csapat óvást fontolgatna ellenük.

"Nem tudunk arról, hogy bármelyik csapat is óvást fontolgatna ellenünk. Az első szárnyelemeink átmentek az FIA kötelező vizsgálatán, és minden szabályt kielégí­tenek, í­gy nem tartunk attól, hogy vizsgálat indulna ellenünk" ? mondta Wolfgang Schattling, a Mercedes-Benz sajtóreferense az F1világ.hu-nak.



Michael Schumacher: Felipe Massa még világbajnok is lehet idén


Felipe Massát nagyon sokan kritizálták amiatt, hogy az első két futamon egyetlen pontot sem szerzett. A nemzetközi sportsajtó már az utódját is megtalálta Fernando Alonso személyében, de a héten a Ferrari elnöke Luca di Montezemolo megvédte a brazil pilótát, és most Schumacher is kiállt egykori csapattársa mellett.

?Rosszul kezdett Massa, de ezen nagyon gyorsan változtatni tud ? fogalmazott Schumacher. ? Szerintem a következő versenyeken már sokkal jobban fog szerepelni. Sőt, arra is képesnek tartom, hogy világbajnoki cí­met nyerjen.?

Felipe Massa tavaly sem kezdte jól az idényt, hiszen Ausztráliában akkor is kiesett, mí­g Malajziában csak ötödik lett, de azt követően Bahreinben győzni tudott.

Erre a hétszeres német világbajnok is utalt a bbc.com-on megjelent nyilatkozatában: ?Felipére most nagy nyomás hárul, de ez a Formula-1 világában természetes. Tavaly is hasonló helyzetben volt, de akkor bahreini győzelmével bizonyí­tani tudott. Bí­zom benne, hogy ez idén is í­gy lesz.?

d00054A2F762c3634de47.jpg


A héten Luca di Montezemolo is kiállt a brazil pilóta mellett. A Ferrari elnöke cáfolta azokat a hí­reket, hogy Fernando Alonso, vagy esetleg Michael Schumacher váltaná az istállónál Massát.

A tavalyi világbajnokságon negyedik helyen végzett versenyzőnek egyébként 2010-ig van szerződése az olasz csapattal.


Schumacher még mindig izgalmasnak találja a Forma-1-et

A héten Michael Schumacher Belgiumban járt, hogy megnyissa a Bacardi ittas vezetés elleni kampányát. A kampányhoz számos reklámfilmet és fotót készí­tettek vele - utóbbiakat az a fotós, Michel Comte, aki már korábban is sokszor fényképezte Schumachert és családját különböző publikációk számára.


Schumi egy interjúban í­gy beszélt a fotózásról: "Nagyon könnyű volt. Egyrészről, mert bizonyos szempontból hozzá vagyok szokva. Másrészről pedig Michellel olyan dolgozni, mint egy baráttal. Sok-sok éve ismerem és természetes módon érintkezünk. Tudja, hogy mit tudok és mit nem tudok. Az olyan művészek, mint Michel, sokszor azt a bizonyos tökéletes valamit próbálják megtalálni és ő meg tudja í­télni, hogy megtalálható-e bennem ez, vagy sem."

Arról, hogy mit csinál most és mik a tervei azt mondta: "Sok dolgot csinálok: motorozok, focizok, sí­elek. Szeretem a sportot. Jelenleg átmeneti időszakban vagyok és próbálom megtalálni, hogy mit akarok csinálni a következő életemben."

A hétszeres világbajnok tizenhat évet töltött el a Forma-1-ben, de most, kí­vülről is nagy érdeklődéssel figyeli a sport eseményeit: "A Forma-1 mindig izgalmas, nem számí­t melyik évről beszélünk, hiszen sosem tudhatjuk mi fog történni. Nagyszerű a verseny magas szí­ntű csapatok között. Amit én nagyon érdekesnek találok az, hogy az időmérő edzés végén - és főleg ezt tartom referenciának - ott van 20 különböző autó, amelyet 10 különböző csapat épí­tett és 20 különböző pilóta vezet, rengetegféle döntési lehetőség van és ezek után az élcsapatok néhány tized másodpercen belül vannak egymáshoz képest. Számomra ez egy csoda. Hiszen, ha belegondolunk mennyi mindent lehet rosszul, vagy éppen jól csinálni, és hogy mennyi különböző úton lehet eljutni ehhez az utolsó szakaszhoz - minden csapat más-más utat választ -, a végén mégis nagyon közel vannak egymáshoz. Természetesen egyik jobb valamivel, mint a másik, de ez mindig izgalmas. Minden évben újak az autók, teljesen újak a folyamatok és izgalmas lesz ezt újra látni."

Az idei esélyekről azt mondta: "Véleményem szerint ismét a Ferrari lesz az egyik legegyenletesebben teljesí­tő csapat, harcban lesznek a győzelemért. Hogy sikerül-e nyerni vagy sem, az egy másik történet. Jelenleg a McLaren, a Renault és a BMW - ez a három másik csapat játszhat szerepet a bajnokságban. Természetesen a Ferrarit, mint bajnokot kell az első helyre tenni és a többiek a kihí­vók."

Klien lekoppintotta Kimi menő tetkóját

A BMW tesztpilótája, Christian Klien annyira menőnek találta Kimi Rí­í‚¤ikkönen legújabb ("Iceman", vagyis Jégember feliratú) tetoválását, hogy amikor hazalátogatott Ausztriába, ő is csináltatott magának egy hasonlót a bal bicepszére.

A terjedelmes műalkotás egy kereket, hengereket, néhány lángnyelvet és egy kockás zászlót ábrázol, azzal a szöveggel, hogy "living on the edge" (azaz, hevenyészett szabad fordí­tásban, "a határon élni"). Klien nem titkolta, hogy honnan vette az ötletet. "Kimi nagyon menő" - mondta Bahreinben. - "Gondolkodom rajta, hogy a csuklómra is csináltatok egyet.

Rí­í‚¤ikkönen kemény küzdelemre számí­t a versenyen


A világbajnoki cí­mvédő, Kimi Rí­í‚¤ikkönen biztos benne, hogy jól fog majd szerepelni a holnapi versenyen, miután halovány teljesí­tményt nyújtott a szombati időmérő edzésen, ahol csak a negyedik helyen végzett.

A Ferrari finn versenyzője az egész hétvégén csapattársa, Felipe Massa árnyékában autózott, aki az első pole pozí­cióját megszerző Robert Kubica mellől, az első sorból vághat neki a vasárnapi megmérettetésnek.

Rí­í‚¤ikkönen szerint a különböző stratégiák kulcsszerepet kapnak majd a versenyen, és biztos benne, hogy jól fog szerepelni a hétvége további részében, bár bevallotta, nem volt megelégedve mai teljesí­tményével.

"Nem vagyok túlzottan elégedett a mai nappal, azonban nem olyan rossz a negyedik hely a holnapi versenyre, ebből még bármi lehet" ? mondta Rí­í‚¤ikkönen. "Az autó egyensúlya már a reggeli edzésen sem volt tökéletes, és egyszerűen nem tudtam azt a tempót autózni, amit szerettem volna, és amit kellett volna."

"Most át kell tanulmányoznunk az adatokat, hogy megtaláljuk, mi okozta a problémát. Azonban úgy gondolom, hogy a holnapi versenyen, ahol a pontokért harcolunk majd, nagyon erős leszek. Szerintem más és más stratégián vagyunk, de majd meglátjuk, mit hoz a holnapi futam" ? tette hozzá a finn versenyző.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Whitmarsh: Silverstone-ban érkezik a felpaprikázott MP4-25

A McLaren csapatfőnöke megerősí­tette azokat a pletykákat melyek szerint Silverstone-ra elkészülhetnek az idei szezon talán legkomolyabb fejlesztései.Whitmarsh sokat vár az új csomagtól, de megérkezésig sem ülnek karba tett kézzel.
A McLaren Mercedes istállója kezd lendületbe jönni, ugyanis két egymást követő futamon is kettős győzelmet arattak. A csapat összességében pedig már 4 győzelemnél jár.

Martin Whitmarsh azonban tudja, hogy nem szabad a babérokon ülni, a mérnökök folyamatosan törekednek majd a fejlesztésekre.
buttonmebb1.jpg


??„Már sok világbajnoki küzdelmet éltünk meg, í­gy nagyobb tapasztalatunk van, mint a Red Bullnak, de nem becsüljük le őket. Nagyon erősek lesznek, éppen ezért az autó fejlesztését folytatni kell. Ha ezt nem tesszük, akkor nem fogunk versenyeket, illetve világbajnokságot nyerni.??í¢? ??í¢?? kezdte Whitmarsh.

??„Nem fogunk egy helyben állni. Egy igen komoly fejlesztésünk érkezik, minden bizonnyal Silverstone-ra. Ha sikerül addigra elkészülni, akkor csalódott leszek, ha nem lépünk előrébb.??í¢?

??„Meg kell próbálnunk a jelenlegi formánkat átmenteni Valenciára és Silverstone-ban komoly lépést kell tenni előre. Ha ez nem sikerül, akkor nem csak a Red Bull fog megverni minket.??í¢?

??„Valencia szerintem megint a mi pályánk lehet. Az egyenesek ott is nekünk kedvezhetnek. De még később jönnek majd az igazi vadászterületeink, Silverstone, Hockenheim, Magyarország. Ezek olyan pályák lesznek, amik igazán kedveznek majd nekünk.??í¢? ??í¢?? fejezte be a csapatfőnök.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
A Ferrari duplázott Bahreinben


A BMW tündöklése vasárnap már nem folytatódott Bahreinben, mondhatni érvényesült a papí­rforma, Felipe Massa és Kimi Rí­í‚¤ikkönen is megelőzte a pole pozí­cióból induló Robert Kubicát, aki a dobogó 3. fokára azért felállhatott. Lewis Hamilton a rajtnál beragadt, majd koccant Alonsóval, és pont nélkül zárta a hétvégét.


A bahreini futam rajtja finoman szólva is eseménydús volt, jóformán nem volt olyan pilóta, aki megtartotta volna a kvalifikáción megszerezett pozí­cióját. Ebből adódik, hogy néhányan visszaesetek, néhányan viszont jelentősen előrébb léptek.

Felipe Massa a 2. helyről úgy lőtt ki, mintha a többiek 2 másodperccel később kapták volna meg a rajtjelet, egyszerűen faképnél hagyott mindenkit. Robert Kubica másodikként fordult el a célegyenes végén, de nem sokáig tartotta ezt a pozí­ciót, Rí­í‚¤ikkönen ellentmondást nem tűrően maga mögé utasí­totta a lengyelt.

A rajt legnagyobb vesztese viszont egyértelműen Lewis Hamilton volt, a brit csúnyán beragadt, a fél mezőny elment mellette, és Alonso mögött a 10. helyen folytatatta a körözést. A tavalyi csapattárs mögötti autókázás azonban meg is pecsételte a sorsát, hiszen hátulról ráhajtott a spanyol Renault-jára. Mindketten folytathatták ugyan, de Hamilton új első orrkúpért a bokszba hajtott, Alonso hátsó szárnya pedig könnyebben megsérült.

A startnál Heikki Kovalainen a 3. helyre ugrott előre, de miután Rí­í‚¤ikkönen elment mellette, a McLaren pilótája alulmaradt Nick Heidfelddel szemben is, tehát a két Ferrari mögé megérkezett a két BMW Sauber.

A mozgalmas kezdés után lenyugodtak a kedélyek, beállt a sorrend, emlí­tésre méltó események nélkül folytatódott a verseny.

Az élmezőnyből Kubica érkezett elsőként a bokszba (17. körben), tehát jó szereplésének egyik legfőbb okára is hamar fény derült - könnyű volt az autója. Rí­í‚¤ikkönen 3 körrel később érkezett, de Massa és Heidfeld sem húzta sokkal tovább a szervizelést.

Az első kerékcsere-blokk után Massa 5 másodperc körüli előnnyel vezetett Rí­í‚¤ikkönen előtt, aki egyre jobban leszakí­totta magáról a BMW Sauber versenyzőit, Robert Kubicát és Nick Heidfeldet.

Kovalainen Trulli előtt továbbra is tartotta 5. helyét, a maradék pontszerző helyeken pedig Webber és Rosberg haladt, ez a páros a kerékcserék alkalmával "cserélt" helyet.

Hamilton szemmel láthatóan küzdött az autóval, aminek az lehetett az oka, hogy amikor a futam elején végrehajtotta a kényszerű bokszkiállást, akkor csurig töltötték üzemanyaggal. í­í‚gy a fiatal brit számára kisebb nehézséget okozott Szato Takuma és Giancarlo Fisichella megelőzése is, akik a mezőny két leggyengébb csapatának négykerekűjében ülnek. Hamilton mindkét előzés alatt öklét rázva fejezte ki nemtetszését...

David Coulthard ezúttal is felhí­vta magára a figyelmet, de sajnos most is egy elbaltázott manőver egyik főszereplője lett, Jenson Buttont nem engedte el maga mellett, amit a hondás pilóta autója bánt. Button néhány körrel később ki is állt a versenyből.

Nelsinho Piquet továbbra sem lehet elégedett F1-es pályafutásával, hiszen a Bahreinben is csak szédelgett a pályán, majd váltóhiba miatt a bokszban fejezte be. Button és Piquet mellett Vettel sem volt már versenyben, a fiatal német rögtön a futam elején kiesett.

A pályán zajló események nemhogy csak a rajt utáni percekhez képest csendesedtek, de valósággal unalmassá váltak. Komoly előzési helyzet nem alakult ki a pilóták közt, mindenki tartotta pozí­cióját, ami a nézők számára nem sok izgalmat tartogatott.

Még mielőtt a tévénézők a távirányí­tóért nyúltak volna, Alonso offenzí­vát indí­tott a 9. helyet birtokló, és szépen védő Timo Glock ellen, majd pedig megkezdődtek az utolsó kerékcserék.

Rí­í‚¤ikkönen 19, Massa 18 körrel a verseny vége előtt tért be a bokszba, mindkettejük szervizelése zökkenőmentes volt, í­gy a sorrend sem változott, továbbra is a brazil vezetett. A Ferrari kettős győzelmét senki sem veszélyeztette, Kubicáék tisztes távolból követték a vörösöket.

Az utolsó körökre maradt némi izgalom, amiről a hétvége csapata, a BMW gondoskodott. Robert Kubica egyre inkább felzárkózott Rí­í‚¤ikkönenre, Heidfeld pedig megfutotta a verseny leggyorsabb körét. Az erős hajrá azonban haszontalannak bizonyult, Rí­í‚¤ikkönen is megnyomta a végét, í­gy könnyedén szerezte meg a második helyet Felipe Massa mögött, aki mostani győzelmével egy időre elhallgattatta az őt kritizálókat.

A két BMW Sauber néhány másodperccel elmaradva a Ferrariktól, bezsebelte a 3. és a 4. helyekért járó pontokat, Kubica Malajzia újra dobogóra állhatott. A német-svájci istálló a hétvégén egyértelműen jobbnak bizonyult, mint a McLaren-Mercedes, melynek becsületét az 5. Kovalainen mentette meg.

Jarno Trulli ezúttal is valósággal szárnyalt a Toyotával, a 6. helyen intették le az olaszt. Mark Webber Malajzia után újabb két pontot szállí­tott a Red Bull Racingnek, az utolsó pontot érő pozí­ciót pedig Nico Rosberg kaparintotta meg.

Második helyének köszönhetően Kimi Rí­í‚¤ikkönen összetettben átvette a vezetést. A finn jelenleg 3 ponttal előzi meg a roppant kiegyensúlyozott Nick Heidfeldet és öttel a fej-fej mellett álló Robert Kubicát és Lewis Hamiltont. A konstruktőrök közt azonban a BMW átvette a vezetést!

További részletek hamarosan!
Bahreini Nagydí­j
2008. április 6. vasárnap
Végeredmény
1. Felipe Massa
[Ferrari] 1ó31:06.970 10 pont
2. Kimi Rí­í‚¤ikkönen
[Ferrari] 3.339 8 pont
3. Robert Kubica
[BMW Sauber] 4.998 6 pont
4. Nick Heidfeld
[BMW Sauber] 8.409 5 pont
5. Heikki Kovalainen
[McLaren-Mercedes] 26.789 4 pont
6. Jarno Trulli
[Toyota] 41.314 3 pont
7. Mark Webber
[Red Bull Racing] 45.473 2 pont
8. Nico Rosberg
[WilliamsF1] 55.889 1 pont
9. Timo Glock
[Toyota] 1:09.500
10. Fernando Alonso
[Renault F1] 1:17.181
11. Rubens Barrichello
[Honda Racing] 1:17.862
12. Giancarlo Fisichella
[Force India] + 1 kör
13. Lewis Hamilton
[McLaren-Mercedes] + 1 kör
14. Nakajima Kasuki
[WilliamsF1] + 1 kör
15. Sébastien Bourdais
[Scuderia Toro Rosso] + 1 kör
16. Anthony Davidson
[Super Aguri] + 1 kör
17. Sato Takuma
[Super Aguri] + 1 kör
18. David Coulthard
[Red Bull Racing] + 1 kör
19. Adrian Sutil
[Force India] + 2 kör
Leggyorsabb kör
Heikki Kovalainen
[McLaren-Mercedes] 1:33.193 (49. kör)
Kiesők
20. Nelsinho Piquet
[Renault F1] 42. kör
21. Jenson Button
[Honda Racing] 20. kör
22. Sebastian Vettel
[Scuderia Toro Rosso] 1. kör



Domenicali: A Ferrari nem fog leállni

A Ferrari csapatvezetője, Stefano Domenicali elmondta, csapata annak ellenére is komoly küzdelemre számí­t az idei évben, hogy meggyőző kettős diadalt aratott a hétvégén Bahreinben.

P90041271_1000.jpg

Felipe Massa visszavágott a gyenge szezonkezdésért, miután sem Ausztráliában, sem pedig Malajziában nem tudott pontot szerezni, és csapattársát, Kimi Rí­í‚¤ikkönent, valamint a BMW Sauber lengyel versenyzőjét, Robert Kubicát megelőzve, fölényes győzelmet aratott.

Ez volt egyébként a Ferrari zsinórban második futamgyőzelme az idei évben, miután két héttel ezelőtt Kimi Rí­í‚¤ikkönen megszerezte az első pozí­ciót Sepangban. Ezzel pedig az olaszok felugrottak a BMW Sauber mögé a második helyre a konstruktőrök versenyében, egy ponttal megelőzve az addig élen álló McLarent.

Annak ellenére, hogy az elmúlt két versenyen nem találtak legyőzőre, Domenicali figyelmeztetett, a Ferrari a továbbiakban is olyan keményen dolgozik, amilyen keményen csak tud a siker elérése érdekében.

"Ahogy azt mindig is mondtam, és már a szezon elején is hangoztattam, nagyon szoros bajnokságra számí­tunk, és a BMW, ahogy azt már a téli teszteken is láthattuk, sokkal erősebb, mint a tavalyi évben" ? mondta Domenciali a riportereknek a versenyt követően.

"Mindig is mondtam, és be is igazolódott, amit már a szezon eleje óta gondolok, hogy nagyon hosszú lesz az idei bajnokság. Roppant szoros az élen folyó küzdelem, amit az is bizonyí­t, hogy a három élcsapatot mindössze két pont választja el egymástól a konstruktőrök versenyében."

"Ez is azt mutatja, hogy nem szabad leállnunk, keményen kell folytatnunk a munkát, mert ha csak egy kicsit is lemaradunk, ellenfeleink értékes pontokat csenhetnek el tőlünk. Minden eddiginél fontosabb, hogy folyamatosan fejlesszünk, és egyre megbí­zhatóbbá tegyük a csomagunkat."

"Azonban nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy maximális erődbedobással kell fejlesztenünk, mert ellenfeleink sem tétlenkednek, ismét nagyon erősek lesznek Spanyolországban. Arra számí­tok, hogy a McLaren mindenért visszavág Barcelonában."

"Amit most tenni tudunk az nem más, mint hogy nagyon keményen dolgozunk, és megpróbálunk a realitás talaján maradni, céljaink elérésére koncentrálni. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy sikerre vigyük" ? tette hozzá a Ferrari csapatvezetője.

Massa: A McLaren nem olyan erős, mint tavaly

Felipe Massa három verseny után úgy látja, a McLaren az idén képtelen olyan kiegyensúlyozott teljesí­tményt nyújtani, mint 2007-ben, és jelenleg egy szinten áll a sokat fejlődő BMW Sauberrel.
45637_080032bah_1000.jpg

Felipe Massa szerint a McLaren az idén nem tudta annyira megnehezí­teni a Ferrari életét, mint a tavalyi szezon elején, és a BMW Sauber sem bizonyí­totta, hogy képes harcba szállni a világbajnoki cí­mért.

A brazil a hétvégi Bahreini Nagydí­jon aratott győzelmével iratkozott fel a pontszerzők listájára, í­gy jelenleg csupán 6. a tabellán, amelyet ferraris csapattársa, Kimi Rí­í‚¤ikkönen vezet.

"A bajnokság első három futama után nem mondhatnám, hogy különösebb meglepetés ért volna, az viszont egyértelmű, hogy a BMW Sauber rengeteget fejlődött" - értékelt Massa a Ferrari honlapján vezetett blogjában.

"A McLaren kevésbé tűnik következetesnek, mint tavaly, amikor nagyon megnehezí­tették a dolgunkat azzal, hogy rengeteg pontot szereztek az első három futamon. Az idén nem ez a helyzet, ami kapóra jött nekünk, hiszen hozzájuk hasonlóan mi sem tudtunk annyi pontot gyűjteni, amennyit szerettünk volna."

Noha a BMW, ha minimális többséggel is, de vezeti a konstruktőrök pontversenyét, Massa szerint az egyelőre nyeretlen Nick Heidfeldnek és Robert Kubicának még bizonyí­taniuk kell, hogy veszélyesek az összetett győzelemre.

"Három verseny után egy dolog biztos: a BMW nagyot lépett előre. Pillanatnyilag azonban nehéz lenne megmondani, hogy mindössze nekünk segí­tenek-e azzal, hogy pontokat rabolnak a McLarenektől, vagy esetleg úgy kell rájuk tekintenünk, mint akik maguk is jogot formálnak a világbajnoki cí­mre."

"Jelenleg úgy tűnik, a McLaren és a BMW azonos szinten állnak, és mindkettejükre oda kell figyelnünk. Ez a helyzet bárhogy elsülhet, lesznek szituációk, amikor hasznot húzunk belőle, és olyanok is, amikor nem. Várjuk ki, mit hoz a következő futam. Nekünk mindenesetre saját magunkra és az autónkra kell fókuszálnunk, és folyamatosan fejlődni, ami biztosan meghozza a gyümölcsét."

Habár az Ausztráliában és Malajziában elkövetett hibái miatt a sajtó Massa 2010-ig szóló szerződése ellenére is megkérdőjelezte Ferraris jövőjét, a 26 éves versenyző állí­tja: emiatt nem nehezedett nagyobb teher a vállára.

"Semmivel sem voltam idegesebb a szokásosnál a vasárnapi rajt előtt" - szögezte le a brazil. - "Tudjuk, mi a feladatunk, és egyáltalán nem aggasztottak a médiában rólam megjelent hí­resztelések. Tisztában voltam vele, hogy jó autó volánjánál ülök, és erős tempóra vagyok képes, ezért nyugodt voltam, és készen álltam rá, hogy mindent helyesen csináljak."

Berger: A Ferrari a vetélytársak előtt jár

A Toro Rosso résztulajdonosa, Gerhard Berger úgy véli, hogy Bahreinben pontosan úgy alakultak az erőviszonyok, ahogyan arra a téli tesztek után számí­tani lehetett. "A Ferrari a legjobb csapat jelenleg. Egy lépéssel a vetélytársak előtt járnak."

"A BMW is beváltotta az í­géretét. Sikeresen felzárkóztak és ott harcolhatnak az élmezőnyben. De ez nem lep meg. A BMW-nél töltött időszak alatt megtanultam, hogyan mennek ott a dolgok. Minden a tervek szerint halad."

"A McLaren hétvégéje nem az elvárások szerint zajlott. Többen úgy vélik, hogy Lewis Hamilton a kipörgésgátló hiánya miatt szenved. De szerintem jól boldogul. Ez a hétvége egyszerűen nem sikerült jól."

A szakember úgy véli, hogy az élcsapatok mögött is szoros a csata. "Jarno Trulli remekül szerepel. Versenyről versenyre sikerül bebizonyí­tania, hogy a Toyota nagy előrelépéseket tett. ??킐ket a Red Bull követi. Habár Nico Rosberg jól szerepel, úgy gondolom, hogy a Red Bull a Williams előtt áll."

Massa még nem tudja, mit várhat a BMW Saubertől

A Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa szerint egyértelmű, hogy 2008-ra a BMW Sauber a McLaren szintjére került, de ezen felül nem tudja megmondani, pontosan milyen formára számí­that a német istállótól. Szerinte két útirány lehetséges: vagy a McLarentől vesz el pontokat a német istálló, vagy egyenesen a bajnoki cí­mre is esélyesek lesznek.

200x225_1206174577_spt_ai_malaysian_gp_sat_28.jpg


A Ferrari csapatvezetője, Stefano Domenicali a napokban azt mondta, hogy a BMW lengyel versenyzője, Robert Kubica a bajnokság megnyeréséért fog küzdeni a szezon végén.

"Egy dolog világossá vált az eddigi három verseny során, a BMW komoly lépést tett előre. De jelenleg nehéz megmondani, hogy vajon képesek-e segí­teni minket azzal, hogy pontokat vesznek el a McLarentől, vagy hogy mostantól akár saját erejükből valódi bajnokesélyesek lennének"- í­rta Massa saját honlapján, majd hozzátette, nincs meglepődve a hinwili bázisú istálló teljesí­tményén.

"Most úgy tűnik, hogy a McLaren és a BMW azonos szinten áll, és nagyon oda kell figyelnünk rájuk. Bármelyik irányba elmehet a dolog, lehet, hogy néha segí­teni fog ez a helyzet, lehet, hogy néha nem. Várjuk meg, mi történik a következő versenyen"- folytatta a brazil, aki a Bahreini Nagydí­jon az idei szezonban először ért célba, azt is hangsúlyozta, hogy elsősorban magukkal kell foglalkozniuk, és tovább fejleszteni F2008-asukat.

Massa szerint az mindenképpen pozití­vum, hogy a McLaren-Mercedes nem tudott úgy ellépni a bajnoki ponttabellán, mint az előző évadban, most ugyanis csak egy-egy pont választja el az emlí­tett három istállót egymástól.

Ausztráliában és Malajziában Massa részben vezetői hibáinak köszönhetően esett ki a versenyekből, és emiatt sok támadás érte, de ez leí­rása alapján nem helyezett rá plusz nyomást: "Nem voltam idegesebb a szokásosnál a vasárnapi rajt előtt. Tudtuk, hogy megtettük, amit lehet, rám pedig nem voltak hatással a sajtóban megjelenő megjegyzések. Tudtam, hogy egy jó autó cockpitjében ülök, ezért nyugodt voltam, és készen álltam mindenre"- olyannyira, hogy a brazil meg is nyerte a Bahreini Nagydí­jat.
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
A tartalom megtekintéséhez szükséges: Bejelentkezés vagy Regisztráció to view quote content!

Rockynak igaza van. az F1-ben soha nem a jókisfiúk nyernek, sokaknak schumacher se volt szimpatikus, de nagyon tudott menni az tuti!!!

És szerintem se érdemelné meg Massa a VB-t az idén, de Hamilton se érdemelné meg, ő is sokat hibázott az évben. Aki megérdemelné az Kubica, egyenletes teljesí­tményt nyújtott egész évben, de hát azért ezzel a BMW-vel nem nagyon lehet vb-t nyerni.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
A Ferrari lemásolja a Red Bull kipufogóját?

Az ESPNF1 értesülése szerint a Ferrari Valenciában debütáló B-specifikációjú autóján a Red Bull mintájára alacsonyan, az oldaldoboz végének alján helyezkednek majd el a kipufogó-nyí­lások. A közelmúltban Ross Brawn, a Mercedes GP csapatfőnöke is megerősí­tette, hogy a riválisokat módfelett érdekli az RB6 eme aspektusa. Csakhogy a kipufogó annyira szerves része az autó hátsó konstrukciójának, hogy áttervezése csak nagy nehézségek árán valósí­tható meg. Az AS közben úgy értesült, hogy a B-Ferrari az Európa Nagydí­jon 3-4 tizeddel lesz gyorsabb a jelenlegi modellnél, ami önmagában nem lenne forradalmi előrelépés, hiszen a McLaren például versenyről versenyre 0.15-0.25 másodperces javulással számol. Csakhogy az új aerodinamikai csomagban sokkal komolyabb fejlesztési potenciál rejlik majd, mint a mostaniban. "Valenciában nem az lesz a legfontosabb előrelépés, amit ott elérünk, hanem azok a lehetőségek, amelyek az idény hátralevő részére megnyí­lnak előttünk" - nyilatkozta a spanyol lapnak Fernando Alonso. Az AS szerint a Ferrari az F10 hátsó fertályának átalakí­tása a felfüggesztésre is kiterjed.
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Villeneuve szerint Hamilton tiszteletlen újonc volt

Jacques Villeneuve és Lewis Hamilton kí­sértetiesen hasonló körülmények között robbantak be a Forma-1-be, hisz mí­g előbbi 1996-ban, utóbbi 2007-ben szerezte meg kis hí­ján már a debütáló évében a világbajnoki cí­met. A két pilóta egyaránt négy-négy győzelmet szerzett első F1-es évadában, de Villeneuve igyekezett hangsúlyozni, hogy ő végig tisztelettel adózott tapasztaltabb csapattársának, Damon Hillnek, aki az év végén el is hódí­totta a vb-trófeát. A kanadai szerint Hamiltonnak is hasonlóképpen kellett volna viselkednie a kétszeres világbajnok Fernando Alonsóval. "Hamilton jóval kevesebb tisztelttel viseltetett Alonso iránt. Nem szeretem az ilyen bánásmódot, í­gy nagyon csalódáskeltő volt látni ezt. Az én időmben azért voltam ott, hogy tanuljak, és tanulni is akartam, de Hamilton ennek nem sok jelét mutatta, pedig egy kétszeres világbajnok volt a társa" - mondta a Gulf Times-nak a Bahreini Nagydí­j időmérőjét a Ferrari garázsából végigkövető Villeneuve.

Webber: Piquet és Nakajima csak fél-fél pilóta

Mark Webber, a Red Bull versenyzője úgy véli, az energiaitalos csapatnál ő és David Coulthard komplett pilótapárost alkotnak, ám véleménye szerint vannak istállók, ahol a versenyződuó hagy kí­vánni valót maga után. "Nálunk két pilóta van, akik a munkát jól el tudják végezni. A Williamsnek és a Renault-nak azonban csak másfél" - vonta kétségbe Kazuki Nakajima és Nelsinho Piquet képességeit a Motorsport Aktuellnek nyilatkozva Webber. - "Az egész szezon alatt mindkét csapathoz képest jobban kellene szerepelnünk a rangsorban" - tette hozzá az ausztrál, aki ugyan már négy pontot gyűjtött az idei szezonban, de csapattársának, Coulthardnak eddig egyszer sem sikerült az első nyolcban végeznie.

A MotoGP világbajnoka Schumachert kritizálja

Casey Stoner, a MotoGP uralkodó világbajnoka szerint nem kellene túldimenzionálni Michael Schumacher motoros tesztjeit, mert véleménye szerint a Forma-1 hétszeres világbajnokának olyan kevés tapasztalata van két keréken, hogy hasznos információval nem tud szolgálni a motor műszaki részleteit illetően. Mint korábban megí­rtuk, a Ducati múlt héten Schumachert kérte fel, hogy helyettesí­tse a csapat sérült tesztpilótáját, Vitto Guareschit Mugellóban, ahol a német legjobb ideje nyolc másodpereccel maradt el a MotoGP verseny etalonjától. "Michael semmit sem tesztel. Mindössze motorozik, és élvezi a dolgot. Mindegy, mennyi tapasztalata van az F1-ben, meg kellene tanulnia kicsit gyorsabban vezetni a motort, mielőtt elkezd tanácsokat adni az elektronikai rendszerről és a felfüggesztésről" - nyilatkozta a Speed TV-nek Stoner. - "Azonban abból, amit hallottam, egész kivételes fejlődésen ment keresztül. Ahhoz képest, hogy nem sok tapasztalata van motoron, nagyon jól teljesí­t" - tette hozzá az ausztrál.

A5.hu
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Az a gyökér Hamilton nem érti miért támadják a Ferrarinál hiszen letöltötte a büntetését!!!! Szóval nem érti ennyire azért ne játsza a hülyét!!!! Gratulálok a versenybiráknak is!!! Szánalmas ez az egész Forma-1!!! Félre értés ne essék nem a Meclarennel van bajom most hanem azzal hogy szabálytalanul megtarthatta azt a poziciót a Hamilton amit Massa és Alonso szabályosan elvesztett!!!!
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Ja igen a mercedesröl meg ne is beszéljünk mi a a fa**ért hivták ki Schumachert még most sem értem!!!!
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
megnézném ezta stoner gyereket a egy f1 es gépbe ennyi :D
 

LV
0
 

Suny

Power User
Utoljára online
2007.12.16.
104
0
16
41
Izgalmas volt a vége! szép volt Vettel! Sajnálom, hogy nem Massa lett a világbajnok...
 

LV
0
 

győri

Power User
Utoljára online
2009.08.11.
140
6
16
52
(Dada @ 2010-06-28 16:40) "index.php?act=findpost&pid=96719"]<{POST_SNAPBACK}>​
A tartalom megtekintéséhez szükséges: Bejelentkezés vagy Regisztráció to view quote content!


Nem a behivással volt a gond,hanem amire kiért volna a boxból,a zöld hirtelen pirosra váltott...

(a versenybirák közt most meg a frentzen volt..)
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
De a behí­vással volt a gond mert tudhatták ha behí­vják mennyi időt vesz igénybe a kiállás ás ezáltal tudhatták hogy addigra odaér a mezőny ez a forma - 1 itt állitolag előre gondolkodnak meg amugy is értelmetlen volt kimennie mert azok a gumik még bőve jók lettek volna a végén meg kijött volna a lágyér azt ennyi.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
stoner azt hiszi hogy ujjat mondott senki nem mondta hogy schumacher isten a motoron csak azt hogy ügyesen megy meg sokat fejlödöt biztos félti az állását a kis stonerka
 

LV
0
 

Fish_BASC

Power User
Utoljára online
2006.01.29.
66
0
6
40
Sajnálatos a végeredmény, de nem kicsit volt durva a verseny... .Pattanásig feszí­tették a húrt...
 

LV
0
 

győri

Power User
Utoljára online
2009.08.11.
140
6
16
52
header_hu.gif



25. Magyar Nagydij

jegyek,árak..stb..

hungaroring_small_all.gif



Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció




 

LV
0
 

kiscipo00

VIP
Utoljára online
2006.09.03.
482
0
16
37
www.kiscipodesign.atw.hu
Gyakorlatilag nekem ki van a ...-om sumaherrel. Mivel 7xes világbajnok í­gy most ráül egy motorra és mindenki sztárolja közben nem is olyan jó. Ezt is a pénzért, reklámokért csinálják. Ennyi. Mondjuk bedobnám sumahert a motogp-s mezőnybe. megnézném mit művelne... Mind1...
 

Kedvezményes Data.hu prémium előfizetés itt! Tölts villámgyorsan, korlátok nélkül!