LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Forza Ferrari :DVilágbajnok csapat :Dannak ellenére milyen hibákat követtek el idén ez nem rossz és ennek a pilóták itták meg a levét.Hamilton meg már az eddiginél is nagyképübb lesz :Dbár nemtudom mire Vettel jól le*zo*atta.
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
én meg bedobnám stonert a f1 be szerintem az elsö kanyarig nem jutna :Dés persze ezis egy vélemény de szerintem ezt nem a pénzért mega sztárolásért csinálja hanem azért mert szereti és nem bir megmaradni csak ugy otthol titokba jött magyarországra is akkor szerintem már itt bukott a sztárolás :D
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Ja és azt elfelejtettem hogy nem Hamilton iskolázott hanem hamiltont iskolázta vettel egy gyengébb autóval :DRemélem vettel-t láthatom pár éven belül a Ferrariban
 

LV
0
 

győri

Power User
Utoljára online
2009.08.11.
140
6
16
52
ezek után ha még valaki felemlegeti azt az osztrák futamot...sz@rháziak..

éés még finom vagyok..


:censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2:
 

LV
0
 

Rocky

VIP
Utoljára online
2008.02.19.
400
0
16
48
(kiscipo00 @ 2008.04.13. 15:40)
Code:




Linkeket csak regisztrált tagok láthatják!  Bejelentkezés :::  Regisztráció




A tartalom megtekintéséhez szükséges: Bejelentkezés vagy Regisztráció to view quote content!
Csatlakozok! :wallbash:
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Hát igen a Ferrarinál beindul a rinyagépezet ha nem érnek utol valakit szerinted szerintem meg szabálytalan volt a Hamilton és nem a reális büntetést kapta érte a Ferrari a hétvégén megint csak szabálytalan volt mert egy csapatsortban csapatutasí­tásra helyet cseréltek és kapott érte 100,000 dodot lehet hogy megérdemelték de akkor ne inditsanak 2 autót és akkor nem csapatsort jól tették hogy ezt meglépták csak í­gy tovább a redbul ezt nem tette meg el is dobtak maguktól egy 2 győzelmet :D :D ez az egész egy vicc de ezt megszokhatuk már nem is izgat szurkoloka Ferrarinak mert nem csak akkor kell kiállni egy csapat mellet ha jók hanem akkor is ha szarok!! Jól tették hogy megcsinálták és az sem zavarna ha ezután mindig csak í­gy nyernének ez a csapatsort


Forza Ferrari :D :D csak í­gy tovább Michael Schumacher elött is le a kalappal amit nyilatkozott

és bezzeg ha a redbul vagy a meci csinálta volna nem lenne ekkor viszhangja

Amúgy a Redbull mit is mondott webber fülére mikor öszementek ??????
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
A Ferrari verhetetlen volt az új orrkúppal Barcelonában

A Ferrari brazil versenyzője, Felipe Massa majd? három teljes másodpercet vert a többiekre az e heti tesztek nyitónapján Barcelonában, ahol az olaszok először vetették be élesben, régóta hí­resztelt radikálisan új orrkúpjukat.
diapo_196.jpg


Massa 1:18.339-s idejével 2,7 másodpercet adott a Honda tesztpilótájának, Alexander Wurz-nak, aki hozzá hasonlóan szintén a Bridgestone új keverékű slick abroncsaival futott.

A barcelonai teszten résztvevő csapatok többsége számos újí­tással készült az e heti tesztre, melyet első alkalommal a két hét múlva megrendezésre kerülő Spanyol Nagydí­jon vet majd be élesben.

A Ferrari végre bemutatta régóta hí­resztelt, radikálisan új orrkúpját, melynek felső részén egy "alagút" található, mí­g a McLaren egy új hátsó szárnnyal készült, ami már megfelel a 2009-es szabályoknak. Eközben a Renalult számos újí­tást tesztelt, beleértve egy első új szárnyelemet.

A McLaren tesztpilótája, Pedo de la Rosa, aki szintén kipróbálta a sima felületű gumikat, csak a harmadik helyen végzett, több mint három másodperccel lemaradva Massától. A spanyol volt egyébként a mai nap legaktí­vabb versenyzője a maga 113 megtett körével.

Az összes csapat kilenc szett slick gumit kapott a Bridgestone-tól az eheti tesztre, amely tovább folytatja a felkészülést a 2009-es szezonra, mikor bevezetésre kerülnek a rovátka nélküli abroncsok a Forma-1-ben.

Nick Heidfeld (BMW) és Timo Glock (Toyota) kivételével az összes versenyző kipróbálta az új gumikat a mai tesztnapon.

Annak ellenére, hogy nem a slick gumikkal futott, Heidfeld a negyedik helyen végzett mindössze egy tizeddel lemaradva de la Rosától, akit Nelsinho Piquet követett az ötödik helyen a Renault-val.

ősszesen négy alkalommal került elő a piros zászló a mai nap folyamán: Glock, Piquet, és Heidfeld megpördült, mí­g a Williams japán pilótája, Kazuki Nakajima kicsúszott a pályáról a délutáni tréningen.
97040.jpg

Teszteredmények, Barcelona, 1. nap

1. Massa Ferrari (
<
1:18.339 77
2. Wurz Honda (
<
1:21.059 75
3. de la Rosa McLaren-Mercedes (
<
1:21.566 113
4. Heidfeld BMW-Sauber (
<
1:21.679 105
5. Piquet Renault (
<
1:22.125 69
6. Coulthard Red Bull-Renault (
<
1:22.197 59
7. Nakajima Williams-Toyota (
<
1:22.431 72
8. Glock Toyota (
<
1:22.590 92
9. Liuzzi Force India-Ferrari (
<
1:22.846 91

Espa
 

LV
0
 

Rocky

VIP
Utoljára online
2008.02.19.
400
0
16
48
Ez a jelenet inkább a ferrarira jellemző amint áttolják a lóvét a pontokért az FIA-nak!
 

LV
0
 

győri

Power User
Utoljára online
2009.08.11.
140
6
16
52
idézet . :


,, Rob Smedley, Felipe mérnöke mondta a rádión:
??„Fernando gyorsabb nálad??í¢?? Kérlek mond, hogy érted az üzenetet.??í¢?
Aztán pedig, mikor már Alonso vezetett:
??„Jó fiú. Sajnálom??í¢????í¢?


Az ??„ügyet??í¢? elegánsan is meg lehetett volna oldani, pl. egy hajtűkanyarban való elfékezéssel, de ezt a vezetői büszkeség nem engedte, inkább a minél látványosabb módot választották. Ez érthető, hiszen ha a fiúknak nem lenne egója, nem versenyeznének.

Smedley aztán megint megszólalt a levezető körben:
??„Nagyon, nagyon nagylelkű vagy Felipe. Ezt most nem érted, de később majd elmagyarázom.??í¢? Aranyos.
Aztán jött Stefano Domenicali, aki ugye a nyilvánvaló igazságot elfedve próbált beszélni Massa-val a média előtt, aki szintén figyelt arra, hogy mit nyilatkozik.

S. Domenicali egy sajtótájékoztatón:
??„Hogyan különbözik ez a 2002-es Ausztriától???í¢?
??„Hogy őszinte legyek, nem tudom. Amit mondtuk Felipenek, az a valós szituáció volt.??í¢?
??„Most már akkor biztossá vált, hogy ki az 1-es és ki a 2-es számú pilóta???í¢?
??„Nem.??í¢?
??„Miért???í¢?
??„Mert különben igent mondtam volna.??í¢?

Megkérdeztem Domenicalit, hogy szerinte nem lenne-e jobb, ha egy csapaton belül hivatalosan is lehetne sorrend, hiszen semmi értelme szí­nlelni, mikor mindenki tudja, mi az igazság:
??„Nehéz kérdés.??í¢? ??í¢?? mondta. ??í¢?? ??„Ha hivatalos lenne, a pilóták nem csinálhatnák azt, amit akarnak, másfelől viszont mindketten egy csapat részei.??í¢?

Szegény Alonso remekül ment egész hétvégén, mégis olyan kérdésekkel kell szembesülnie, amik a 2008-as Szingapúri Nagydí­jra emlékeztetik . "
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
Ez mind szép és jó, csak kérdés hogy ha tényleg ennyire, akkor mikor másolják le a többiek.
 

LV
0
 

kiscipo00

VIP
Utoljára online
2006.09.03.
482
0
16
37
www.kiscipodesign.atw.hu
Na ez most lehet poén, lehet fikázás, lehet vérsene komoly is. Ki minek veszi. Ezek olyan dolgok, amiket úgyse fogunk megtudni. Am az egész forma1 egy megjátszott valami. (nemhiába hí­vják száguldó cirkusznak)
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
nem is tudom hogy millen az alja az orr résznek mert a felsö része nem olyan nagy változás az a pár vágás de az alján lehet nagyobb van vagy nem tudom azért 2.7 mp az sok még a hondához is
 

LV
1
 

Zozi

VIP
Utoljára online
2007.07.03.
1,106
4
38
Díjak
1
38
nekem az MC a tavalyi húzása miatt sosem lesz szimpatikus csapat...

(az eset elötti idényben ( azaz 2 éve ) szinte sehol sem volt a Ferrari és Renault mögött.. 1. odament Alonso "vitt magával 1-2mp-et"... 2. kicsit copy paste a Ferraritól + 5-6mp) van egy olyan érzésem hogy ha nincs az a "kis" csalás akkor még mindig nem lenne sehol a csapat és nem lenne a Lajos sem világbajnok... úgyhogy nagyon nagyon sokat köszönhet az MC a ferrari mérnökeinek hogy ilyen jó kis kocsit hoztak össze annó tavaly... í­gy egy szinte tökéletes kocsit kellett kicsit MC-sí­teni...
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
újat nem í­rtál ezt eddig mind tudtam a domi meg egy barom ezt is tudtam de szerintem ezt mindenki :D a véleményemet leí­rtam a dühöngöbe is ennyi vagyis még annyi hogy montezemolo nyilatkozatával értek teljesen egyet csak el kell olvasni én ehez nem is füzök többet mivel értelmetlen jól tették csak í­gy tovább csak több észel domika
 

LV
0
 

Dada

VIP
Utoljára online
2007.11.26.
1,464
1
38
39
Technikai ismertető: A Ferrari új orrkúppal jelent meg Barcelonában

Az elmúlt időszakban több alkalommal is lehetett hallani valamiféle pletykát, miszerint a Ferrari csapata egy merőben új kialakí­tású orrkúppal készül ellátni az F2008-as konstrukcióját. A korábbi találgatások úgy tűnik nem voltak alaptalanok, hiszen az olasz gárda a barcelonai tesztsorozat első napján be is vetette legújabb szerzeményét.
A Felipe Massa által vezetett versenygép a Bridgestone által kifejlesztett vadonat új összetételű Bridgestone slick gumik mellett egy kivágással ellátott orrelemmel is el volt látva. Az új kialakí­tású aerodinamikai elem segí­tségével az első légterelő szárny és az orrelem alsó felülete között megnövelik az ott áthaladó levegő nyomását. Az orrkúp belsejében kialakí­tott ?légcsatornának" köszönhetően az ott átáramló légáramlatok megnövelt nyomásával az első tengelyre ható leszorí­tó erő fokozása mellett a versenyautó karosszériája felett a hátsó légterelő szárny irányába haladó légáramlatok is kedvezőbb aerodinamikai hatást biztosí­tanak.



Ezzel egyidejűleg azonban fokozott figyelmet kell fordí­tani az első gumiabroncsokra is, hiszen a megnövelt aerodinamikai leszorí­tó erővel elért nagyobb tapadás jobban megterheli azok futófelületét, és a nagyobb sebességű kanyarokban az oldalirányú terhelést. Éppen ezért a Bridgestone Potenza abroncsok összetételéből és az oldalfal jelenlegi megerősí­téséből eredő esetleges hatásokat is vizsgálniuk kell a tesztek folyamán.



A Forma 1-es versenyautókon elvégzett aerodinamikai módosí­tásokat komplex módon kell kezelni a mérnököknek, hiszen az egyik elemen végrehajtott változtatás további kisebb-nagyobb módosí­tások elvégzését tehetik/teszik szükségessé az autó más részein is. Nem lesz ez másképpen ebben az esetben sem, hiszen a gumikkal kapcsolatos kérdések megválaszolása mellett az első kerékfelfüggesztési rendszert és az orrkúp oldalán elhelyezett fordí­tólemezeket is megfelelően hozzá kell igazí­tani a versenyautótól elvárt aerodinamikai hatásfok biztosí­tásának reményében.



Az F2008-as versenyautó új orrkúpjának fotóján látható, hogy a felső felületen kialakí­tott nagyméretű nyí­lás két részre van osztva. Ennek segí­tségével a nagy sebességgel átáramló levegő mennyiségét és irányultságát osztják meg úgy, hogy a kilépő nyí­lásnál távozó és az autó felett tovahaladó légáramlatok találkozásával minél kisebb mértékű turbulencia alakuljon ki.



A Ferrari annak érdekében, hogy az új aerodinamikai elemmel elért köridők mellett minél pontosabb képet kaphasson a továbbfejlesztett orrkúp légtani hatásairól, a motorburkolat felső részén (a kamera alatt) lévő légbeömlő nyí­lásnál nyomásmérő szenzorokat szereltek fel. Ezek segí­tségével számszerűsí­teni tudják a be- és kilépő légáramlatok nyomáskülönbségét, valamint ezek aerodinamikai hatásait.



A Ferrari jelenlegi álláspontja szerint, ha a barcelonai teszteken pozití­v eredménnyel zárulnak az új orrkúppal kapcsolatos vizsgálatok, akkor a soron következő futamon, a Spanyol Nagydí­jon versenykörülmények között is be fogják azt vetni.


Rí­í‚¤ikkönen a McLarent hibáztatja Hamilton problémái miat

A tavalyi világbajnok, és az idei bajnokságot is vezető Kimi Rí­í‚¤ikkönen megvédte Lewis Hamiltont a bahrein-i nagydí­j után. Hamilton, aki eddig rosszul szerepelt és a negyedik helyen áll Rí­í‚¤ikkönen valamint a BMW-Sauber pilótái mögött a világbajnoksági pontversenyben, kemény kritikát kapott a hibáiért, amelyek következtében a 13. helyen végzett az elmúlt futamon.

?Lewis nem követett el hibákat az elmúlt évben. Idén a McLaren nincs egy igazán versenyképes helyzetben a pályán." ? mondta Rí­í‚¤ikkönen, a Shell rendezvényén, majd hozzátette, hogy a McLaren a felelős Hamilton teljesí­tményének romlása miatt.

?Mikor nincs egy jó eredményed, sokkal jobban belebonyolódhatsz a dolgokba, és ezért megpróbálsz még jobban erőltetni mindent- főleg a futam alatt, ha előtte a hétvégéd nem volt tökéletes" ?tette hozzá Rí­í‚¤ikkönen.
_44189897_gall9_afp.jpg


Habár a tavalyi évben Rí­í‚¤ikkönen nyerte meg a világbajnokságot, úgy gondolja, hogy idén sokkal kényelmesebb a Ferrariban ülni, mert ?hihetetlenül gyors".

?Három futam után vezetem a világbajnokságot, és a tavalyi évben ez nem volt í­gy. Nagyon elégedett vagyok, hiszen tavaly még egy számomra új csapatban voltam, és meg kellett tanulnom velük dolgozni. Az első év kemény, mert az embernek meg kell szoknia a helyét. A tavalyi év nehéz volt. Most már sokkal könnyebb, mert már tudják, hogy mit akarok, és én is tudom, hogy ők mit akarnak tőlem. Minden rendben ment eddig, és most már sokkal jobb, mint a tavalyi évben."

Sajtó: belső vizsgálat a Ferrarinál?

Ahogyan arról beszámoltunk, a Ferrari hétfőn pályára vitte új orrkúpját. A csapat korábban a szélcsatornában már kipróbálta az új elemet, ám még mielőtt a nyilvánosságra került volna, az Autosprint már képet is közölt róla.



A csapat technikai igazgatója, Aldo Costa elmondta: "Erről nagyon kevesen tudtak."

Egyes sajtóértesülések szerint a Ferrari belső vizsgálatot indí­tott, hogy kiderüljön hogyan került a rajz a sajtó birtokába.

Schumacher bukott motorozás közben

Michael Schumacher szerdán ismét tesztel a Ferrari Forma-1-es csapatával, de hétfőn még a lausitzi Eurospeedway-en motorozott. A hétszeres világbajnok a Nemzetközi Német Motorkerékpár Bajnokság, az IDM egy tesztjén vett részt Holzhauer Team Honda Fireblade CBR 1000 RR-jének nyergében - ezzel a csapattal járt a Pannónia-ringen is.
1208208602.jpg

A tesztnek két célja volt: egyrészt a profi motoros Martin Bauert?l igyekezett ellesni az ideális í­veket és fejleszteni tudását, másrészt a Schuberth cég új motoros bukósisakjának fejlesztésében segí­tett.
1208185384.jpg

Délután háromnegyed háromkor azonban egy bukás szakí­totta meg a körözést: Schumacher a 7-es kanyarban megcsúszott egy olajfolton és eldobta a motort. Szerencséjére abban a kanyarban csak 80 km/h-s sebességgel mennek a versenyzők, í­gy nem esett baja.
?Az első kerék megcsúszott. Ebben nincs semmi szokatlan, előfordul. Nekem nem lett semmi bajom." - idézi a Bild a 39 éves pilótát, aki folytatta a tesztet amint megjaví­tották a motorját.
1208185809.jpg

A Bild megtudta, hogy ez már nem az első esése volt Schuminak: április elején a franciaországi Bresse-ben egy versenyen kétszer is esett, de apró horzsolásokon kí­vül más baja nem lett.

A Ferrari egykori csapatfőnöke, Jean Todt nagy kritikusa Schumacher új hobbijának: "Ha tudnám, akkor megtiltanám neki. Nincs olyan motoros, aki még nem esett el." Ugyanakkor a hétszeres világbajnok felesége, Corinna nem aggódik ennyire: ?Michael pontosan tudja mit csinál. Abszolút megbí­zom benne és örülök, hogy jól érzi magát." - mondta.

Barrichello állt az élre az elefántfülű Hondával

A Honda Racing versenyzője diktálta a tempót az e heti tesztek második napján Barcelonában, azonban a Ferrari brazilja, Felipe Massa volt a leggyorsabb a bordázott abroncsokon. A csapatok számos aerodinamikai újí­tással kápráztatták el a közönséget.
97054.jpg

Barrichello, akinek csapata ,a tavalyi évben már tesztelt, elefántfülhöz hasonló kiegészí­tővel rótta a kilométereket, 1:18.928-as idejével az élen végzett a mai edzésen, majd? egy teljes másodperccel megelőzve a Force India olasz pilótáját, Giancarlo Fisichellát.

Mind Barrichello, mind pedig Fisichella legjobb idejét slick gumikon érte el.

Az olasz veteránt fél másodperces lemaradásban Felipe Massa követte a harmadik helyen, ám a Ferrari brazil pilótája bordázott felületű gumikat használt a mai nap folyamán.

A Red Bull Racing skót versenyzője, David Coulthard, aki szintén slick gumikon futotta meg legjobb idejét, a negyedik helyen landolt, megelőzve a McLaren Mercedes brit versenyzőjét, Lewis Hamiltont, ki viszont bordázott gumikat használt.

Fernando Alonso és Nick Heidfeld volt a két másik olyan versenyző, aki nem próbálta ki a Bridgestone sima felületű abroncsait.
392.jpg

A Renault spanyol versenyzője, akinek csapata egy új motorborí­tással rukkolt elő, délután ? vélhetően egy motorprobléma miatt ? megállt a pályán, ami miatt egy időre megállí­tották a tréninget.

Heidfeld az utolsó pozí­cióban végzett, a Toyota német versenyzője Timo Glock mögött, aki befejezte a japán gárda két napos tesztprogramját.

A Toro Rosso és a Super Aguri kivételével az összes csapat jelen volt a mai teszten. Az olasz gárda holnap csatlakozik a többiekhez és megkezdi új autója tesztelését.

A hétszeres világbajnok, Michael Schumacher szintén holnap kezdi meg a munkát, Felipe Massát váltja a Ferrarinál.

Teszteredmények, Barcelona, 2. nap


1. Barrichello Honda (
<
1:18.928 77
2. Fisichella Force India-Ferrari (
<
1:19.721 79
3. Massa Ferrari (
<
1:20.283 113
4. Coulthard Red Bull-Renault (
<
1:20.392 87
5. Hamilton McLaren-Mercedes (
<
1:20.452 96
6. Alonso Renault (
<
1:20.616 118
7. Rosberg Williams-Toyota (
<
1:20.800 115
8. Glock Toyota (
<
1:20.870 112
9. Heidfeld BMW-Sauber (
<
1:20.981 97

Alonso ismét célba vette a McLarent

Az elmúlt két hétben Fernando Alonso másodszor beszélt volt csapatáról, a McLaren-Mercedesről, amelyről egy holland internetes oldalnak ezúttal azt nyilatkozta, hogy a wokingi istálló bár győztes csapatnak tűnik, valójában egyáltalán nem az. A spanyol először beszélt arról is, hogy valószí­nűleg jövőre is a Renault-nál marad.A kétszeres világbajnok az előző szezonban a wokingiak alkalmazásában állt, és az utolsó futamig harcban állt a világbajnoki trófeáért. Az idény alatt azonban megromlott a kapcsolata Ron Dennis csapatfőnökkel, majd egy év után távozott az istállótól.A pilóta nemrégiben egy spanyol lapnak azt nyilatkozta, azért jött el a McLarentől, mert tudta, már nem nyerhet a csapatnál a tavalyi szezonban történtek miatt. Az f1today.nl internetes oldalnak pedig azt mondta azért távozott, mert nem tartja "nyerőnek" az alakulatot.

"A McLaren győztes csapatnak tűnik, de valójában nem az"- nyilatkozta Alonso. "Bizonyos csapatok is tudnak jó autót épí­teni, mí­g mások győztesnek látszanak, de valójában nem azok, ilyen a McLaren is. Az elmúlt nyolc évben nem nyertek egy bajnoki cí­met sem, ezért is vezetek inkább a Renault-nál, amely ugyanebben az időszakban két egyéni és két konstruktőri trófeát is begyűjtött."

Sok pletyka látott napvilágot az előző szezon végén arról, hogy Alonso melyik istállónál folytatja, ám végül a Renault-nál kötött ki. A bejelentés nem volt meglepetés, a francia gárda csapatfőnökéhez, Flavio Briatoréhoz ugyanis nagyon közel áll a Renault-val két világbajnoki cí­met is nyerő pilóta. Alonso az internetes oldalnak megerősí­tette, hogy valóban tárgyalt több gárdával is.

"Mehettem volna még egy pár csapathoz, de végül a Renault tűnt a megfelelő választásnak, mivel kellő tapasztalata van abban, hogy nyerő autót épí­tsen és futamokat nyerjen"- ismerte el a 26 esztendős sofőr, akiről már most is azt pletykálják, hogy az idény végén távozhat az eddig gyengén teljesí­tő francia alakulattól. "A következő évben egy olyan istállónál akarok vezetni, amely nyerni tud. Jelen pillanatban szerintem, ez a csapat a Renault lesz, mert a szezon végére rengeteg problémát oldunk meg, majd kisebb lépések megtételével készülünk a következő szezonra."
 

LV
0
 

kozmi91

VIP
Utoljára online
2007.12.20.
290
0
16
32
ricsike: szerintem ezt csak poénból csinálták. Haverom is mondta, hogy csinál egy olyat, hogy a hamilton szopja a glockot :D:D

zozi: azért az az 5-6 mp. kicsit túlzás :D
 

LV
0
 

Rocky

VIP
Utoljára online
2008.02.19.
400
0
16
48
Most azt beszélik,hogy el fogják őket tiltani ebben az idényben.
:)
 

LV
0
 

Rocky

VIP
Utoljára online
2008.02.19.
400
0
16
48
Nem hinném,hogy egy német csapatnak a digóktól kellene lopni!Az lenne csak a szégyen.A Ferrari a kezdetektől bent van az F1-ben.Kellett nekik kb. 20 év mire VB.-t tudtak nyerni.A Merci meg mikor tért vissza? Talán 98-ban?A toyota sokkal fejletteb a ferrarinál és sokkal előrébb járnak technikailag mint az olaszok és mégsem áll össze a kép nekik.Ha nekik is valamikor összeérik a dolog és megverik a ferrarit akkor ők is lopnak?Érdekes a kémügy csak akkor robbant ki amikor már tuti volt,hogy a merci nyeri a konstruktőri VB-t.Nem gyanús?A ferrarinak ez rontotta az összképet mert hozzá voltak szokva,hogy mind a kettő az övék vagy egyik sem.Megbí­ztak valakit,hogy jópénzért csempéssze be az iratokat a mercihez ahol aztán jól megtalálják majd.Kérdem én ha a ferrari nem kémkedik akkor honnét tudtak róla,hogy mi folyik a merci zárt kapui mögött?
???????????????????????????????????????????????????????
 

Kedvezményes Data.hu prémium előfizetés itt! Tölts villámgyorsan, korlátok nélkül!